Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 158 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2013-03-10 15:41:03 
Niemowlak

Dołączył(a): 2012-05-09 19:23:35
Posty: 48
Lokalizacja: Radzymin / Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS600
Ja kiedyś znalazłem doca z zrzutem artykułu Wojt@sa, może komuś się przyda. Dokument dorzuciłem do forumowego repozytorium( z wątku http://www.motocykl.org/viewtopic.php?f=30&t=4150)

http://www.4shared.com/file/FSdBZz7P/Rozbiorka_mycie_i_ustawianie_g.html


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-03-10 15:41:03 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2013-04-13 12:55:25 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2013-03-03 07:48:15
Posty: 73
Lokalizacja: Lędziny
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 2001
Podepnę się tutaj.

Silnik na wolnych obrotach "troszkę" nierówno pracuje.
Po temperaturze nagrzewania się kolektorów i bloku gdzie wkręcone są świece wywnioskowałem że 4-ta świeca jest do bani (kolektor od 4-tego cylindra był ciepły, gdy pozostałe były gorące, a blok też delikatnie był chłodniejszy)
Po zmianie tej jednej świecy (4-tej) nadal "troszkę" nierówno pracuje silnik i kolektor przy 4-tej świecy jest chłodniejszy od innych)

Jakieś pomysły?

EDIT:
Własnie wyczytałem że nową świecę trzeba wygrzać, czyli pojeździć ok 30min. Wiec tu może być rozwiązanie, a ja nie jeździłem jeszcze tylko odpalałem moto na chwilkę do zagrzania i sprawdzenia. Czy to prawda?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-08-05 17:16:59 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2012-06-09 13:42:00
Posty: 4
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha FZS 600
Siemka wszystkim
czytam ten cały wątek i mam jedno pytanie odnośnie czyszczenia gaźników w fazerze 2003 r, a mianowicie jak wyglądają dysze które są u was w gaźnikach chodzi mi dokładnie o element oznaczony w serwisówce main jet według niej powinien mieć oznaczenie #115 natomias na mojej niema żadnego oznaczenia i jest zaślepiona tzn niema wogóle prześwitu (może tak jest orginalnie) elment oznaczony jako pilot jet ma oznaczenie 12,5 i tu sie zgadza no i pozostaje needel jet który według serwisówki powinien mieć oznaczenie p-0m a u mnie ma R 511. Dodam że moto było zdławione poprzez umieszczenie zaślepek w krućcach ssących. Jakby ktoś miał mozliwoś porównania tych wartości z wersją 90 konną byłbym wdzięczny bo nie chce bez potrzeby kupywać gaźników.
Z góry dzięki

Poradziłem sobie z problemem sam, w razie jakby ktoś szukał odp na to samo pytanie gaźniki od wersji w pełnej mocy niczym sie nie różnią od wersji 32 KW
ps. dzięki za pomoc


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-11-09 15:21:36 
Niemowlak

Dołączył(a): 2013-10-15 18:06:32
Posty: 43
Płeć: Mężczyzna
może jakiś reupload zdjęć?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-08-21 19:07:42 
Niemowlak

Dołączył(a): 2013-12-13 16:39:03
Posty: 29
Lokalizacja: Myszków
Płeć: Mężczyzna
Telefon: xperia z1
Obecne moto: Thundercat yzf 600r
Witam. Mam problem z moimi gaźnikami. Po pierwszym rozłożeniu ich na niecałe części ponieważ nie rozkładałem ich jak Wojt@s a jedynie czyściłem miejsca gdzie są czarne membrany i komore pływaka wraz z dyszami. Po pierwszym czyszczeniu poskładałem gaźniki tak jak było no i zacząłem ustawiać tą śrubke od mieszanki. Na każdym gaźniku każda śróbka miała całkiem inna ilość obrotów. Na 4 gaźniku bylo nawet 3.5 obrotu od zakręconego. Po kolejnym rozebraniu i dokładniejszym czyszczeniu zrobiłem tak jak napisał Wojt@s czyli każdą srubke odkręciłem na 2 pełne obroty. Co niestety zaczęło się robić to to że ciężko było wogóle odpalić silnik a z komina wydobywał się tak gęsty biały dym jak mleko :/ Zauważyłem także że z komory pływakowej przedostaje się bardzo duzo paliwa w tym miejscu gdzie iglica wchodzi w tulejke. (zdjęcie poniżej)
Czy to jest normalne że tak dużo paliwa przedostaje się przez tą właśnie szczeline?
Nic z tymi blaszkami nie robiłem ponieważ wcześniej silnik pracował dobrze.
Wojt@s jeśli można to proszę o załadowanie jeszcze raz zdjęc do twojego posta ;)
Bardzo prosze o jakąś porade.


Załączniki:
DSC_1741.JPG [515.56 KiB]
Pobrane 596 razy
Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-08-21 23:25:17 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Zdjęcia będę ale narazie nie ma na to czasu.
Primo ustaw poziom paliwa, a później ustaw śruby od składu mieszanki, a później synchronizacja przepustnic.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-08-21 23:39:29 
Niemowlak

Dołączył(a): 2013-12-13 16:39:03
Posty: 29
Lokalizacja: Myszków
Płeć: Mężczyzna
Telefon: xperia z1
Obecne moto: Thundercat yzf 600r
Wojt@s a jak zdjegnozować czy zaworek iglicowy nie jest uszkodzony i czy spełnia swoją funkcje?
a mógł byś chociaż wrzucić zdjęcie w którym to dokładnie miejscu trzeba odmierzyć te 16mm? bo za bardzo nie orientuje się w samym opisie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-08-24 21:38:55 
Niemowlak

Dołączył(a): 2013-12-13 16:39:03
Posty: 29
Lokalizacja: Myszków
Płeć: Mężczyzna
Telefon: xperia z1
Obecne moto: Thundercat yzf 600r
Pisze jeszcze raz bo chyba nikt nie wie o co mi chodzi. Jesli jest ktos kto moze mi wskazac w ktorym miejscu mam zrobic pomiar 16mm na plywaku to prosze o pomoc.
Sa dwa zdjecia moze jedno z dwoch pomoze.


Załączniki:
DSC_1745.JPG [56.17 KiB]
Pobrane 630 razy
DSC_1744.JPG [57.01 KiB]
Pobrane 616 razy
Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-08-25 10:11:05 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2014-05-13 13:15:53
Posty: 210
Lokalizacja: Witonia
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 1000
Suwmiarką mierzysz odległość od krawędzi komory pływakowej do najwyższego punktu pływaka :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-08-25 20:11:42 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
kamin napisał(a):
Suwmiarką mierzysz odległość od krawędzi komory pływakowej do najwyższego punktu pływaka :)

w momencie kiedy zaworek iglicowy domyka gniazdo, ale blaszka pływaka opiera się na bolcu nie wciskając go.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-08-30 23:28:21 
Niemowlak

Dołączył(a): 2013-12-13 16:39:03
Posty: 29
Lokalizacja: Myszków
Płeć: Mężczyzna
Telefon: xperia z1
Obecne moto: Thundercat yzf 600r
No i niestety ale nic nie idzie po mojej mysli. Pomimo tego ze poziomy paliwa ustwilem dokladnie na 16mm i ustawienia mieszanki na 2obr, 1,5obr, 2.5 obr i nawet 3 obroty silnik pracuje rowno ale za to kopci z komina bialym dymem ze szok.
Nawet jak ustawilem na poltora obrotu to i tak za bogaata dawka :/ no bo jak wali po oczach i nosie.
Plus do tego jak tak kopcil to trzymal sie przez kilka sekund na rownych obrotach 1,5tys i gasnal.
Niestety musze oddac motorek do specjalisty bo sam nic nie zdzialam. Aczkolwiek za pierwszym razem gdy czyscilem gazniki i pozniej jak ustawilem mieszanki tak jak byly przed czyszczeniem to silnik pracowal prawie idealnie z czego na jednym gazniku to mieszanka byla ustawiona ponad 3,5 obrotu a pozostale po 2 z groszem i prawie pod 3obr a palil mi w granicach 4,5ltr a 6,5ltr na 100km takze spalanie mial jak najbardziej normalne. Poprzedni wlasciciel sam przyznal sie ze jeszcze rok wczesniej zanim kupilem od niego kota bardzo duzo czasu spedzil na ustawianiu poziomu paliwa i regulacji mieszanki takze sam juz nie wiem co jest grane :(
Zamiast :moto: to moto stoi i sie kurzy :/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-08-31 09:36:08 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2013-10-15 01:34:20
Posty: 10
Lokalizacja: Białystok
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha Thundercat
abkub1986 , po tych wszystkich czynnościach musisz zrobić synchronizację gaźników, to podstawa. Bez tego nic nie będzie grało, nie ma zresztą prawa.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-08-31 10:38:24 
Niemowlak

Dołączył(a): 2013-12-13 16:39:03
Posty: 29
Lokalizacja: Myszków
Płeć: Mężczyzna
Telefon: xperia z1
Obecne moto: Thundercat yzf 600r
Sorki ze nie wspomnialem o tym. Tak robilem synchronizacje ale przez to ze gasnal to synchro wyszlo jako tako :-(
A jao zdjagnozowac czy zaworek iglicowy jest w dobrym stanie? Moje jak ogladalem to dobrze wygladaly bez zadnych ubytkow albo jakiejs innej deformacji.
Oddam do mechaniora i zobacze co mi powie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-02-14 13:17:13 
Chop-luftmysza

Dołączył(a): 2012-09-20 09:21:17
Posty: 1337
Lokalizacja: Piaseczno
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 609siedem46cztery51
Obecne moto: KiloFaza
czy sprzężny pomiędzy 1 i 2 oraz 3 i 4 gaziorem na wysokości osi przepustnic są w jaki specjalny sposób montowane czy po prostu włożone, spełniają one jakoś role?


Załączniki:
gaz.jpg [22.5 KiB]
Pobrane 460 razy
Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-02-17 09:32:59 
Wesoły Grzybiarz

Dołączył(a): 2012-02-13 22:51:28
Posty: 987
Lokalizacja: WCI
Płeć: Mężczyzna
Telefon: ma ten kto powinien
Obecne moto: ZX636R 04
Tylko włożone na oś, minimalizują drgania - tak myślę.
Abkub - masz złe poziomy paliwa na pływakach, jeśli bolec w zaworku pracuje - tzn że jest sprawny.
Sprawdziłbym czy pływaki masz szczelne - bo może któryś się topi w komorze.
Serwisówka!!! a nie posty na forum.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 158 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org