Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 158 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2009-12-17 21:54:28 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2009-12-10 00:30:35
Posty: 91
Lokalizacja: Działdowo
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fazer 600
Zaworek iglicowy wchodzi w gniazdo tak,tak :)które ma odpowiedni otwór przez które wlatuje paliwo do komory pływakowej :) To żaden tjuning poprostu czy moze miec to znaczenie w ustawianiu poziomów na pływakach i czy trzeba brac na to poprawke ponieważ przy takiej różnicy otworów paliwo swobodniej dostanie sie do komory?

" Tylko mróz z garażu mnie chwilowo wypędził " Mam to samo inaczej bym juz siedział przy moto :))


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2009-12-17 21:54:28 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2009-12-17 23:34:45 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
tm fazer nie ma różnicy, bo i tak pompa paliwa nabija do zamknięcia zaworkiem dopływu paliwa, chyba że zmieniszy wysokość gniazda i wysokość zaworka to wtedy musisz zmienić poziom na pływaku, to nic nie zmieni.

Ja to czekam na wasze efekty ustawień, ma być szeroka relacja na forum:)

Jeszcze jedno nadmiar wachy zabija świece, powoduje niedogrzanie w skrajnym wypadku co morduje gniazda/talerzyki/przylgnie zaworowe.

Luterq szacun :mrgreen: :mrgreen: Ogólnie rozmowa toczy sie w dobrym kierunku, choć mam nadzieje że nie zejdziemy w czarne magie dla innych:)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2009-12-18 00:24:09 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2009-12-10 00:30:35
Posty: 91
Lokalizacja: Działdowo
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fazer 600
Wojt@s jast tylko jeden mały szkopuł,pompa paliwa(jej wydajnosc)jest ustawiana na konkretny otwór :D .Kurcze sam już niewiem,bez grzebania sie nie obejdzie ;)
Wiem że za dużo to nie zdrowo jak w szędzie:) Ja mówie o zakresie od do0,95 -1,0 lambdy jest to mieszanka super bezpieczna dla silnika i podzespołów ale zmieniająca moment i moc.Bez testów sie nie obejdzie,niestety :(


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2009-12-18 00:41:42 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Elektryczna pompa w motocyklu gaźnikowym pompuje paliwo do pewnej wartości. Gdy zaworki iglicowe zamkną dopływ paliwa i ciśnienie wzrośnie powyżej ustalonego (niewielki wzrost ze względu na możliwości pływaka i zaworka) pompa się wyłącza. Włącza się ponownie gdy zaworek iglicowy się minimalnie otworzy i ciśnienie spadnie. Nie ma tu przelewu i powrotu jak w samochodzie. Więc ogólnie pompy mają podobne parametry dla 600tek, dla litrów. Jako anegdotę kiedyś padła mi pompa podciśnieniowa w xj, wsadziłem byle jaką od 600tki i różnicy nie stwierdziłem ( ale elektryczną już ).


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2009-12-18 00:42:33 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-04-28 10:19:35
Posty: 653
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 603873840
Obecne moto: Thundercat
tm fazer napisał(a):
Zaworek iglicowy wchodzi w gniazdo tak,tak :)które ma odpowiedni otwór


a to teraz wszystko jasne. Zapomnij, zwiększysz powierzchnię zaworu i pompa może zacząć przebijać paliwo przez zamknięty zawór. Tak pisali w jakimś amerykańsko-języcznym opracowaniu. Na zawór działają dwie siły, jedno to ciśnienie z pompy, drugie to pływak poprzez delikatną sprężynkę. Zwiększając otwór zwiększasz powierzchnię na którą oddziałuje ciśnienie z pompy, pływaka to nie zatopi ale tą sprężynkę pewnie ugnie i jak nic doładuje ci ekstra ok 5mm paliwa... a to oznacza, że sprzęt jeśli pojedzie to będzie kopcił jak audi TDI po chiptuningu :D


na szybko wynalazłem właściwy fragment:
Float valve size: These should be sized according to horsepower which will be fed by each carb,
and whether the fuel bowls will be supplied via gravity feed or a fuel pump (I suggest using a
max pressure of 3.0 psi, since when I tried using 3.5 psi, I kept pumping the cylinders full of
gasoline with the engine off...). Do not use 2.8mm or 3.2mm valves with pressure feed, as the
increased area of the float valve will allow fuel pressure to overpower the float needle's little
internal spring, pushing it down, letting fuel in, and flooding the fuel bowl
.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2009-12-18 01:03:52 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2009-12-10 00:30:35
Posty: 91
Lokalizacja: Działdowo
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fazer 600
Padłem z tym TDI :lol: no tak właśnie myslałem!Dięki wielkie innym pewnie tez to sie przyda.A co do lambd to pozostaje czekac do wiosny i eksperymentowac :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-01-05 19:03:45 
Chyba jestem pierwszym laikiem który wg instrukcji wyczyścił gaźniki w kocie :mrgreen:
Nie jest tak łatwo jak na zdjęciach ale spokojnie da radę - poza tym jak na mój 2001 rok i serwisowanie autoryzowane to przyznam że nie było czysto... a o ustawieniach nie wspomnę :lol:
Trochę grzebania ale czysta przyjemność i satysfakcja:
wyczyszczone zaciski przód i tył
zmieniony płyn hamulcowy przód i tył - z odpowietrzeniem
nasmarowane łożyska tylnego koła
wyczyszczenie zębatki, mycie łańcucha i reszty moto, łącznie ze zdjęciem wszystkich owiewek
wymiana oleju z filtrem
wyczyszczenie filtra powietrza
wyczyszczenie gaźników
i zamontowanie wskaźnika biegów...
A wszystko to było już kiedyś na forum :D dziękuję wszystkim dzięki którym zaoszczędziłem co najmniej 1000 zł robocizny :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


Góra
  
 
PostNapisane: 2010-01-05 20:15:29 
Główny Wódz Bractwa

Dołączył(a): 2007-03-27 11:57:43
Posty: 1123
Lokalizacja: Elbląg
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 735 200 934
Obecne moto: BMW K1600GT
Panowie, czapki z głów. Coraz bardziej mi imponujecie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-01-05 23:57:16 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2008-11-18 00:22:47
Posty: 135
Lokalizacja: Starachowice
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: GSX-R 750 K5
http://infobot.pl/r/1AQy jak taki zestaw wpłynie na prace moto i jak wyregulować wtedy gaziory?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-01-06 20:04:35 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Szkoda zachodu, dobrze wyregulowany Tcat zapierdala :mrgreen: a faktycznie to Ci wzorśnie spalanie, trzeba go będzie stroić indywidualnie, a tak wogóle to jest pół-środek bo oprócz tego powinno się wpakować Power commander,k&N, wydech , stroić na hamowni a nie u Pana Kazia.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-02-18 23:18:05 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-08-26 04:04:34
Posty: 690
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YZF 600R
W fazerze poziomy ustawia się, jak pływak jest jakby najbardziej 'wychylony' (położony, patrząc bokiem :) ) i czy odmierzamy do krawędzi , czy do samego końca pływaka? (tam jest krawędź i jeszcze trochę go wystaje poza krawędź,kto widział pływak w fazerze, wie o czym mowa).

Pozdrawiam :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-02-18 23:32:06 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Ustawiasz tak by blaszka pływaka nie wciskała zaworka i opierała się na jego popychaczu, odległość od krawędzi bez uszczelki do góry pływaka.

Nie ustawiasz na pewno tak jak w instrukcji. Tzn nie taką metodą.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-02-18 23:42:48 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-08-26 04:04:34
Posty: 690
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YZF 600R
To znaczy, tam inaczej się mierzy? w którym miejscu mierzyć tą odległość ? (dla fazy te 12,5-12,7mm). Czyli od krawędzi gaźnika do góry pływaka(samego końca), dobrze rozumiem?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-02-18 23:46:01 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
od krawędzi komory pływakowej do góry pływaka. I powtarzam całą resztę co poście w/w. :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-02-18 23:57:00 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-08-26 04:04:34
Posty: 690
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YZF 600R
Ok, dzięki :wink: Jeszcze jutro zobaczę te gaźniki :wink: W razie czego jeszcze będę tu pisać :)

pozdr :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 158 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org