Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 158 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2012-02-15 22:53:12 
Niemowlak

Dołączył(a): 2011-06-06 17:21:52
Posty: 15
Płeć: Mężczyzna
Jak macie ustawione śruby od mieszanki w Kociaku na przelotowym kominie??? Dodam że mam zwykły filtr powietrza.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-02-15 22:53:12 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714

PostNapisane: 2012-02-16 12:54:13 
Niemowlak

Dołączył(a): 2011-10-17 22:34:38
Posty: 27
Lokalizacja: Łódź
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600
Pytanie do Wojt@sa: pisałeś wcześniej o ustawianiu mieszanki na podstawie temperatury kolektorów. Czy sądzisz że taki pirometr sprawdzi się? http://allegro.pl/pirometr-miernik-temp ... 97881.html

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-02-16 17:56:35 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Cytuj:
r_pytl
taki pirometr plus obserwowanie podciśnienia po synchronizacji, może dać bardzo sensowne pojęcie o składzie mieszanki.

Cytuj:
Jak macie ustawione śruby od mieszanki w Kociaku na przelotowym kominie??? Dodam że mam zwykły filtr powietrza.
wzbogaca się przeważnie.

Cytuj:
Zaciekawił mnie temat tej myjki. Może ktoś, kto używał takiego urządzenia wypowie się, czy warto i jak to obsługiwać. Na allegro widziałem takie za 100 zł półlitrowe. Nada się to do czegoś, czy szkoda sobie tym głowę zawracać. Pozdro.


pojemność pół litrowa to dla kosmetyczek :mrgreen: temat myjek jest drogi i płynu do nich jeszcze bardziej...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-02-16 20:30:04 
Niemowlak

Dołączył(a): 2011-06-06 17:21:52
Posty: 15
Płeć: Mężczyzna
Wiem własnie że się wzbogaca tylko chodzi mi ile mniej wiecej powinna być wykręcona, bo na zwykłym kominie była o 2 obr.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-03-28 12:56:09 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2011-08-02 22:19:13
Posty: 115
Lokalizacja: Św. Katarzyna
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6N S2
po synchronizacji gaźników kot zaczął ciężko palić na zimno. po nocy odpala dopiero za trzecim, czwartym razem (pompka paliwa działa, prąd jest) - gdzie szykać przyczyny?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-04-24 23:11:47 
Niemowlak

Dołączył(a): 2012-04-02 14:26:50
Posty: 35
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fzs 600
Mam dosc banalne pytanie.. Jak mam sie dobrac do sruby od regulacji mieszanki w fazerku ? Do 3 za cholere nie moge sie dostac...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-04-26 13:18:51 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2011-01-11 15:40:42
Posty: 198
Lokalizacja: Lubin (zDolnyŚląsk)
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Transalp 600
Dostać się tam nie jest łatwo :evil: Ja obciołem końcówkę śrubokręta wyszlifowałem odpowiednio,nałożyłem kawałek gumowego wężyka żeby się w palcach nie ślizgała.Jak włożyć z tym rękę żeby wsadzić ten"przyżąd" do gniazda i jeszcze nim kręcić to musisz sam poćwiczyć cierpliwie-jest to możliwe :wink: Odradzam na gorącym silniku :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-04-30 13:31:27 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2009-11-19 01:24:09
Posty: 189
Lokalizacja: Bieszczady
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 WSK 125
Panowie potrzebuje jakiś mocny środek do czyszczenia gaźnika, moto stało prawie 2 lata i gaźniki zarosły zielonym glonem :roll: chyba wytrąciły się oktany, Korpus gaźnika wygląda jeszcze jako tako gorzej z dyszami i pokrywami pływaków całe są w zielonym nalocie który można zeskrobać paznokciem. Środek w Spray Valvoline Carbulator Clean nie dał sobie z tym rady :(

Według mnie zostaje tylko moczenie w dobrym środku tylko jakim ?? potrzebuje najlepszy i pewnie ciecz a nie spray. Wiem że jest motul Carbu Clean 400ml w płynie czy to bedzie dobre czy szukać coś lepszego i moze wydajniejszego bo 400ml to mało według mnie na to moczenie ale może się mylę ...

a i jeszcze jedno czy w takim środku jak np ten motul można moczyć dyszę itp ?? bo główna dysza ma gumowy oring i czy go nie zniszczy ten środek po 24 godzinnym moczeniu wszystkiego, a cały ten oring jest tak założony że pewnie bez jego uszkodzenia nie da się go bezpiecznie zdemontować z dyszy bo prześlizgujać go przez gwint na dyszy raczej się zniszczy. Jak taki środek działa na gumę plastik ??

za odpowiedzi z góry dzięki :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-05-05 09:05:22 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-07-03 14:53:59
Posty: 192
Lokalizacja: Jaworzno woj.śląskie
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 506 089 307
Obecne moto: r6 2002 i r6 2006
Witam!! Piszę bo mam problem z ustawieniem wolnych obrotów,silnik nie pracuje równo, przed sezonem wyciągnąłem gaźniki pierw je wyczyściłem a potem długo poziomowałem je na stole i ustawiałem poziomy na gaźnikach jak w serwisówce,wyszło mi że ustawienie za pomocą miarki podłączonej do komory pływakowej i przystawianej do kreski na gaźniku w przedziale 11,5 mm - 12,5 mm poniżej kreski daje 14mm na pływaku,skład mieszanki regulowany od 1 i 3/8 obrotu do 2,5 obrotu też nie daje pożądanego efektu,tak samo synchronizacja,za to motocykl podczas jazdy reaguje normalnie i normalnie się zbiera,dodam też że moto ma 64tyś przebiegu a przed sezonem wymieniłem łańcuch rozrządu,skontrolowałem stan wałków rozrządu a w warsztacie dotarli zawory,potem wyregulowałem luzy,wymieniłem świece,olej z filtrem i filtr powietrza na nowe,zawory iglicowe w komorze pływakowej tez są ok,przy wyżej wymienionym ustawieniu pływaka, i składzie na 1 i 5/8 obrotu świeczki opala na jasny brąz,ma normalne spalanie w przedziale 5L przy normalnej spokojnej jeździe i do 10L przy ostrym traktowaniu, zauważyłem też podczas prób na postoju (pompa z filtrem podpięta wężami do butelki z paliwem) że gdy kończyło się paliwo w filtrze i pompa tłoczyła do gaźników mniej paliwa nagle łapał super równomierną pracę i teraz zastanawiam się jak bardzo obniżyć poziom paliwa w komorze i czy to w ogóle pomoże bo w tamtym sezonie kombinowałem ustawieniami pływaków raz po raz na 15,16,17mm i silnik zachowywał się jakby nie dostawał paliwa:/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-05-06 12:45:12 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-04-28 10:19:35
Posty: 653
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 603873840
Obecne moto: Thundercat
mieton napisał(a):
mniej paliwa nagle łapał super równomierną pracę


jesteś pewien, że zaworki iglicowe są ok ? sprawdzałeś poziomy na pracującym silniku ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-05-07 09:07:35 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Cytuj:
jesteś pewien, że zaworki iglicowe są ok ? sprawdzałeś poziomy na pracującym silniku ?


Mieton zapomniał napisać, kwestia rozwiązana. Poziom na pływaku 15.5 , p.j 2.5 obr


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-06-26 23:49:09 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2012-05-15 17:09:20
Posty: 6
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fzs 600
Fazer 99 dobrze widze w serwisówce poziom komory pływakowej 12,5-12,7 mm ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-09-14 17:04:12 
Niemowlak

Dołączył(a): 2011-05-09 15:49:47
Posty: 18
Lokalizacja: Bełchatów / Kraków
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Kotek Grzmotek
Witam!
Mam pytanie, głównie do kolegi Wojt@sa, odnośnie ustawiania składu mieszanki na podstawie temperatury spalin. Dysponujesz może danymi na temat temperatury spalin w okolicy fabrycznych otworów w kolektorach, w które są wkręcone śruby? Czy podane przez Ciebie, w którymś z wcześniejszych postów ok. 190 stopni można traktować jako punkt odniesienia?
Skonstruowałem sobie prowizoryczny przyrząd, oparty na jakiejś termoparze, włożonej w nawierconą przez środek śrubkę do wnętrza kolektorów. Wstępne pomiary wykazały, że jakoś to działa, ustawiłem nawet wszystkie gaźniki na jednakowe temperatury, ale mam zamiar zrobić sobie porządny przyrząd i w wolnej chwili zrobić to tak jak ma być. Potrzebne mi jednak wartości temperatury, jakie powinny występować przy prawidłowo ustawionym gaźniku.
Pozdrawiam, Antyk


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-03-09 16:24:06 
Niemowlak

Dołączył(a): 2010-05-03 18:42:39
Posty: 23
Lokalizacja: Dundee / Głogów
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 02
Wojt@s- byłaby możliwość re-uploadu zdjęc ? Chyba czeka mnie czyszczenie gaziorów a z nimi czułbym się pewniej.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-03-09 16:33:43 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2013-02-04 15:11:08
Posty: 438
Lokalizacja: Łódź
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS600
Przyłączam się do prośby ;) Myślę, że fajnie byłoby zrobić z tego pdf (mogę się tego podjąć), żeby obrazki już nam nie wyparowały ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 158 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org