Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 139 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2012-01-03 21:09:33 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2011-12-04 22:50:56
Posty: 68
Lokalizacja: Zgorzelec
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6-S - 2004
Ja się zebrałem i zamówiłem czego nie mam pod nosem dostępne do końca tygodnia powinno przyjść , powiem że z szukaniem elektrozaworu spędziłem trochę czasu , jak coś dam wam namiary z alledrogo pisać na PW .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Re: [DIY] Oliwiarka
PostNapisane: 2012-01-03 21:09:33 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2012-01-03 21:37:49 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2008-10-25 21:48:38
Posty: 135
Lokalizacja: Marszew
Siema. Yaco napisz jak zdaje egzamin ten układ czasowy. Czy łańcuch smaruje się wystarczająco i czy łatwo regulować strumień oleju. Rozumiem, że wtedy już nie potrzeba instalować zaworka dławiącego? Ja na razie mam na zaworku dławiącym i nie za bardzo mi się to podoba, ale nie miałem czasu zrobić dokładniejszych testów, a i nie dokończyłem projektu w 100%, tylko prowizorka wisi jeszcze. Może mam kiepski zaworek..


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-01-03 22:11:03 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-08-26 04:04:34
Posty: 690
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YZF 600R
gorylfx nie założyłem w końcu, a trafiłem niedawno scottoilera w dobrej kasie i tamten projekt na razie poległ:P


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-01-03 22:34:55 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2008-10-25 21:48:38
Posty: 135
Lokalizacja: Marszew
Yaco smuci mnie taka informacja, ale cóż, jak przyjdzie wiosna, to lepiej przetestuję swój projekt i być może się okaże, że działa jak należy. Dzięki za dobre chęci.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-01-04 10:15:55 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2011-10-01 21:52:57
Posty: 188
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha FZS600 2001
Ja w tym wypadku tak samo jak Yaco mam Scottoilera wiec projekt leży w szafie :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-01-07 16:18:44 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2011-12-04 22:50:56
Posty: 68
Lokalizacja: Zgorzelec
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6-S - 2004
Chwalcie się ile zetów was to kosztowało . Ja już posiadam elementy więc idę za ciosem tylko jakoś zimno na montaż :(


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-01-07 22:31:42 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2008-10-25 21:48:38
Posty: 135
Lokalizacja: Marszew
Elektro zaworek 40 zł
dławik 2 zł
przekaźnik 8,5 zł
zbiornik na olej 12 zł
przewody el i olejowe 12 zł
Potrzebuje jeszcze kawałek przewodu miedzianego hamulcowego żeby go zamontować do wahacza i co żeby nim podawać olej na zębatkę
rekin175 Ty zapodajesz zaworek czy układ czasowy?
Z pierwszych testów wynika, że ciężko będzie mi ustawić przepływ. Albo leciało za mało, albo za dużo. Ale przetestuję na wiosnę dokładniej. O ile będzie mnie stać na wache. :(


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-01-07 23:08:17 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2011-12-04 22:50:56
Posty: 68
Lokalizacja: Zgorzelec
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6-S - 2004
gorylfx
Ja obstawiam na zaworek nie powinno być problemu układ czasowy robi sę skomplikowanie a projekt ma bazować na prostocie :) , co z tą wachą nie przesadzaj lej i :moto:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-01-07 23:11:42 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2008-10-25 21:48:38
Posty: 135
Lokalizacja: Marszew
Na necie za 20 zł widziałem do samodzielnego polutowania taki układ co dowolnie można sterować czasem przepływu prądu i czasem przerwy. Sterowanie odbywało by się za pomocą potencjometrów. Jak nie zda egzaminu zaworek, to zamontuje zamiast przekaźnika takie cudo i się pobawię. Bo generalnie ciekawi mnie ten układ.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-01-07 23:19:43 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2011-12-04 22:50:56
Posty: 68
Lokalizacja: Zgorzelec
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6-S - 2004
Chętnie popatrzę możesz podesłać link do tego układu , a odnośnie przekaźnika podpinasz z elektrozaworem ? powie jakie on ma spełnić zadanie jest konieczny ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-01-07 23:53:48 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2008-10-25 21:48:38
Posty: 135
Lokalizacja: Marszew
http://sklep.avt.pl/p/pl/482158/uklad+czasowy.html Jest jeszcze wersja do zlutowania 10 zł tańsza. Przekaźnik ma zadanie uruchamiać elektrozawór po włączeniu świateł. Generalnie myślałem, żeby cudować coś, żeby nie leciał olej podczas wciśnięcia sprzęgła i zapodania luzu, ale stwierdziłem, że się nie opłaca.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-01-08 15:50:09 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2011-05-11 23:56:13
Posty: 85
Lokalizacja: DWL
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Blue Cat X]
Mam mały dylemat - jak jedziesz w deszczu, potrzebujesz by dawka była większa, jak obierasz trasę >100 km, potrzebujesz troszkie mniejszą dawkę, natomiast jeżdżąc dookoła komina - dawka powinna być znikoma - co zrobić drodzy elektrycy/tronicy możnabyłoby sterować elektrozaworem za pomocą potencjometru :?:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-01-08 16:12:35 
electronic supersonic

Dołączył(a): 2008-08-04 21:17:27
Posty: 1717
Lokalizacja: Koło Koła
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: Tiger 1050
Nie musisz regulować przepływem wystarczy czasem załączenia i wtedy regulujesz potencjometrem. Zrobiłem kiedyś sterownik ale go nie złożyłem i nie przetestowałem bo sprzedałem kota. jak znajdę elektrozawór jakiś sensowny sprawdzony to może do zeta założę.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-01-08 17:30:35 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2011-11-16 22:56:04
Posty: 238
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fz6n 05
http://www.phjacus.pl/Elektrozawor-benz ... -p484.html

większość sensownych projektów jakie oglądałem miała ten zworek - zgrabny i zwarty. średnica króćców też odpowiednia.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-01-08 18:21:35 
electronic supersonic

Dołączył(a): 2008-08-04 21:17:27
Posty: 1717
Lokalizacja: Koło Koła
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: Tiger 1050
no ten mi się podoba, domyślnie zamknięty co powoduje ze w razie W najwyżej nie będzie leciało a nie zaleje koła. No i sterujemy włączaniem.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 139 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org