Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 265 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 18  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2011-04-15 21:50:19 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2010-12-01 21:09:36
Posty: 92
Lokalizacja: Wałcz
Płeć: Mężczyzna
Telefon: nokia
Obecne moto: KAWASAKI Z750S
kurde wszystko połączyłem tak jak w instrukcji nie wiem o co chodzi jutro rozkręce jeszcze raz i dokładnie sie temu przyjże oczywiście licze na jakieś rady z waszej strony na co w takim przypadku zwrócić szczególną uwagę tzn co może być przyczyna bo z tego co jeszcze zauważyłem chociaż że moto jest na luzie to niepali sie zielona kontrolka a moto zachowuje się jakby był wbity bieg może coś w elektryce szukać co???? tylko gdzie ci co???????????


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-04-15 21:50:19 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2011-04-17 08:10:04 
Niemowlak

Dołączył(a): 2011-01-22 00:11:19
Posty: 29
Lokalizacja: Włocławek
Płeć: Mężczyzna
Telefon: nineoneone
Obecne moto: T-CAT
Normalnie połącz sobie stary kabel od luzu z nowym i przytwierdź do czujnika.
Stary kabel MUSI być, bo inaczej moto zachowuje się dokładnie jak opisałeś.
Ja miałem ten problem też, bo na starym kablu była złączka w kształcie takich widełek i podczas dokręcania okazało się, że mam za dużego powera - po prostu jak mocno dokręciłem to widełki wysmyknęły się.
Sprawę załatwiłem tak, że przedłużyłem sobie oryginalny kabelek, bo po dołożeniu innych sześciu zrobiło się tam trochę ciasno.
Plus z dłuższego kabelka, jest taki, że demontaż zajmuje mniej czasu i jest łatwiejszy, niż jak jest wszystko "na ciasno".


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-04-17 08:39:07 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2010-12-01 21:09:36
Posty: 92
Lokalizacja: Wałcz
Płeć: Mężczyzna
Telefon: nokia
Obecne moto: KAWASAKI Z750S
Gravis napisał(a):
Normalnie połącz sobie stary kabel od luzu z nowym i przytwierdź do czujnika.
Stary kabel MUSI być

rzecz w tym, że oryginalny kabelek luzu jest tylko tego z wiązki nie montowałem tylko zaizolowałem i zalałem sylikonem gdyż nie chciałem na wyświetlaczu zera . Dodam że nie dzieje się to cały czas np: wczoraj zdjąłem aby założyć nowy oring i po przykręceniu było wszystko oki, i już myślałem że problem z głowy ale wraz z kumplami wybraliśmy sie na przejażdżkę i na postoju po jakiś 40km to samo ale dziwne że po pauzie jakoś 20 min było ok
Następnie jechaliśmy dalej i po zatrzymaniu się na światłach po wrzuceniu luzu kontrolka luzu sie nie zapaliła :? no trudno troszkę wkurzony pognałem dalej. Na koniec wycieczki , gdy odstawiałem moto do garażu wrzuciłem luz i było oki :shock: zapaliła sie kontrolka zielona i W ZASADZIE JUZ SAM NIEWIEM O CO CHODZI :?

sorki ze się tak rozpisałem ale chciałem jasno określić problem


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-04-17 12:14:54 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2010-09-27 10:32:49
Posty: 727
Lokalizacja: Łódź
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Czarna
uzywaj znakow przestankowych - strasznie trudno przebic sie przez taki ciag slow...:(


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-04-17 14:29:34 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2010-12-01 21:09:36
Posty: 92
Lokalizacja: Wałcz
Płeć: Mężczyzna
Telefon: nokia
Obecne moto: KAWASAKI Z750S
pango
oj czepiasz się szczegółów ale ok cenna uwaga :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-04-17 15:42:20 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2010-09-27 10:32:49
Posty: 727
Lokalizacja: Łódź
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Czarna
pawelj86 napisał(a):
pango
oj czepiasz się szczegółów ale ok cenna uwaga :D

no i masz,znowu pozjadal ... :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-04-19 14:36:01 
Niemowlak

Dołączył(a): 2011-04-07 16:33:54
Posty: 22
Lokalizacja: Gołąb
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ1 Fazer
Witka
Ja też zamówiłem sobie ten wyświetlacz mam nadzieję, że szybko dojdzie.

Chciałbym go już zamontować.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-04-19 19:16:07 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-06-12 20:45:41
Posty: 171
Lokalizacja: Południowa Wielkopolska
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS600S Fazer
Kurde Panowie niby w aukcji tego wyświetlacza jest napisane, że jego montaż jest tak prosty a jednak sporo osób ma z tym problem. Ja przykładowo nie mam specjalnych zdolności do elektryki i nie chciałbym czegoś popsuć albo narobić kłopotów -więc jak to z tym jest laik da radę to samemu zrobić???
A może lepiej pojechać do elektryka samochodowego ten to pewnie bez problemu zamontuje ten wyświetlacz. Co myślicie???


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-04-19 19:49:44 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2010-08-13 11:38:35
Posty: 962
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
to nie wymaga żadnej wiedzy elektronicznej ;) raczej dwóch rąk, odrobina rozumu i troche sprzętu


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-04-19 22:13:54 
electronic supersonic

Dołączył(a): 2008-08-04 21:17:27
Posty: 1717
Lokalizacja: Koło Koła
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: Tiger 1050
Przeczytaj dokładnie z czym ma ktoś problem jeśli ma. Wiele osób ma wątpliwości że nie podoła i jeszcze nikt mi nie napisał że nie dał rady. Dasz spokojnie radę.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-04-20 15:04:06 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2010-05-31 11:38:02
Posty: 699
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 CBF 1000A
lukasvip8
jedyne co mozesz popsuc to kabelki uciac albo uszczelke czujnika luzu zgubic/przeceiaz itp. montaz jest prosty ale wymaga cierpliwosci bo wszystko lutowac trzeba przy motocyklu na siedzaco wiec czlek sie szybko meczy, teraz jest cieplo to nie bedizesz szybko chcail uciekac z garazu jak ja zima :P


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-04-20 15:14:21 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2011-01-11 15:40:42
Posty: 198
Lokalizacja: Lubin (zDolnyŚląsk)
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Transalp 600
lukasvip8,jak ja to podłączyłem to każdy to podłączy,żadnej filozofii :lol: Jakbyś niedaleko mieszkał to bym ci to zrobił. :beer:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-04-22 07:32:52 
Niemowlak

Dołączył(a): 2011-01-22 00:11:19
Posty: 29
Lokalizacja: Włocławek
Płeć: Mężczyzna
Telefon: nineoneone
Obecne moto: T-CAT
Nie jest tam źle jakby się mogło wydawać. ja np najpierw napunktowałem sobie miejsca, gdzie każdy bieg odcisnął znak. POtem gwoździk który ma być stycznikiem założyłem na wiertarkę i nim nawierciłem otworki. Następnie wcisnąłem gwoździki ręką i lekko wtopiłem w plastik lutownicą. Obciąłem końcówki gwoździków, bo były za długie. I lutowanie.

Co do kabelków to łatwo sprawdzić, który jest od jakiego biegu, bo jeden dajesz do + a pozostałe po kolei dotykasz do masy i na wyświetlaczu pokazuje ci się numerek.

Co do kropek, w czujniku luzu, to te 2 najbliższe oryginalnego stycznika oznaczają biegi 1 2. - tyle.
Pamiętaj też, że jak lutujesz, robisz to po drugiej stronie (jakby w lustrzanym odbiciu) i jak te 2 najbliższe (chodzi o 1,0,2) pomylisz biegi będą ci się wyświetlały w złej kolejności.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-04-25 20:48:25 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2010-12-01 21:09:36
Posty: 92
Lokalizacja: Wałcz
Płeć: Mężczyzna
Telefon: nokia
Obecne moto: KAWASAKI Z750S
Hej mam do was pytanko odnośnie lutowanie kabelków :/
jak przylutować te miedziane kabelki od wyświetlacza do stalowych gwoździków????. Za cholerę cyna nie chcę się trzymać, walczyłem z tym przed świętami i jutro temat lutowania zapewne powróci więc się pytam
Od razu piszę że cyna z kalafonią a kwasu nie mam :/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-04-25 20:55:26 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-08-26 04:04:34
Posty: 690
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YZF 600R
Ja nie lutowałem tego, tylko na przewody założyłem takie konektory samochodowe, okrągłe, pasują do gwoździków bdb :D Nie znalazłem na necie zdjęcia tego, jest tylko męski : http://www.cbelektron.pl/images/83160_.JPG, ma być żeński. Zdjęcie dałem,żebyś mniej więcej miał wyobrażenie jak to wygląda.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 265 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 18  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org