Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 265 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 18  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2011-02-10 19:56:52 
electronic supersonic

Dołączył(a): 2008-08-04 21:17:27
Posty: 1717
Lokalizacja: Koło Koła
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: Tiger 1050
to nie jest przykrywka tylko atrapa śrubek. Trzeba rozebrać całe liczniki i wyjąć je z motocykla. w środku jest taka blacha która trzeba wyjąć. Na tych kontrolkach jest taka ramka założona jak się ją wyjmie to można ją odwrócić i będzie wtedy prostokąt na kontrolce luzu a kółko na końcu. druga sprawa można wyjąc tą zieloną zaślepkę szybkę i wtedy widać już super wyświetlacz.

A co do gwoździków to nawet ich nie mam i nie są konieczne gwoździki tylko coś co będzie stykiem fakt najszybciej i najłatwiej gwoździki się sprawdzą. Wejdę może jutro do jakiegoś sklepu i może coś wybiorę.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-02-10 19:56:52 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2011-02-12 00:29:08 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2010-08-13 11:38:35
Posty: 962
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
a to przepraszam, dzisiaj wziąłem zegary i byłem przekonany że to się odkręca :/ dzięki za info, tamten post wylatuje już


Jako że poszedłem nieco inną drogą niż większość ludzi montujących wyświetlacze biegów, to pochwalę się efektem. Sam wyświetlacz wylądował między obrotkiem, prędkościomierzem i kontrolkami. Stwierdziłem że tutaj będzie lepiej widoczny i chciałem zostawić kontrolkę luzu oryginalną (przyzwyczajenie, zielone światełko widzę nawet kątem oka, do '0' na wyświetlaczu musiałbym się przyzwyczaić :mrgreen: ), a do tego mam wersję wyśw. z obudową ;)
Takie umiejscowienie wymaga podcięcia odrobinkę górnych rogów obudowy wyświetlacza, no i wycięcia miejsca w wypełnieniu (za co zabrałem się z bólem serca, bo źle coś zrobie = ze 150zł w plecy :?). Nie ingerowałem w zegary. A wypełnienie udało się wyciąć bez problemów :D
Jeszcze muszę dopracować samo zamocowanie wyświetlacza (pewnie skończy się na kleju :mrgreen:) i pomyślę nad lekkim uszczelnieniem miejsca gdzie styka się on z wypełnieniem. Tak na wszelki wypadek.
Wygląda to w ten sposób, wg mnie nie jest źle :D


Załączniki:
wyswietlacz.jpg [35.85 KiB]
Pobrane 542 razy
Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-02-13 20:15:04 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2009-11-07 11:11:23
Posty: 108
Lokalizacja: Kraków
Montował ktoś ten wyświetlacz w FZ6?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-02-13 20:29:40 
Legenda forum

Dołączył(a): 2008-04-10 22:54:31
Posty: 4037
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Czarny
Obecne moto: YZF 600R
Alister napisał(a):
Montował ktoś ten wyświetlacz w FZ6?

Do Fz6 nie pasuje.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-02-13 21:12:53 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2009-11-07 11:11:23
Posty: 108
Lokalizacja: Kraków
Szkoda :( w takim razie pozostaje tylko ten Data za 200


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-02-14 19:35:16 
Niemowlak

Dołączył(a): 2011-01-22 00:11:19
Posty: 29
Lokalizacja: Włocławek
Płeć: Mężczyzna
Telefon: nineoneone
Obecne moto: T-CAT
wojtek_lbn napisał(a):
a to przepraszam, dzisiaj wziąłem zegary i byłem przekonany że to się odkręca :/ dzięki za info, tamten post wylatuje już


Jako że poszedłem nieco inną drogą niż większość ludzi montujących wyświetlacze biegów, to pochwalę się efektem. Sam wyświetlacz wylądował między obrotkiem, prędkościomierzem i kontrolkami. Stwierdziłem że tutaj będzie lepiej widoczny i chciałem zostawić kontrolkę luzu oryginalną (przyzwyczajenie, zielone światełko widzę nawet kątem oka, do '0' na wyświetlaczu musiałbym się przyzwyczaić :mrgreen: ), a do tego mam wersję wyśw. z obudową ;)
Takie umiejscowienie wymaga podcięcia odrobinkę górnych rogów obudowy wyświetlacza, no i wycięcia miejsca w wypełnieniu (za co zabrałem się z bólem serca, bo źle coś zrobie = ze 150zł w plecy :?). Nie ingerowałem w zegary. A wypełnienie udało się wyciąć bez problemów :D
Jeszcze muszę dopracować samo zamocowanie wyświetlacza (pewnie skończy się na kleju :mrgreen:) i pomyślę nad lekkim uszczelnieniem miejsca gdzie styka się on z wypełnieniem. Tak na wszelki wypadek.
Wygląda to w ten sposób, wg mnie nie jest źle :D



Hmm ciekawa < anty> koncepcja. Ja jak na razie nie ruszałem jeszcze obudowy zegarów, i tak zostało na tych trytrykach. Trochę też mi szkoda tej kontroli luzu, i tak sobie pomyślałem, że zrobię inaczej... po prostu (o ile się da) przeniosę ją w prawy górny róg niedaleko obrotomierza (kupię taką do montowania w obudowie - gdzieś widziałem) a wyświetlacz wpakuje - jak większość w miejsce starej kontrolki.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-02-14 21:03:41 
Niemowlak

Dołączył(a): 2009-10-05 23:17:31
Posty: 35
Lokalizacja: Szczecin
Płeć: Mężczyzna
A po co Ci zostawiac kontrolke luzu skoro wyswietlacz biegow rowniez pokazuje "0" gdy jest na luzie. Jak dla mnie szkoda zabawy.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-02-14 21:18:47 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2010-08-13 11:38:35
Posty: 962
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
Kris30 napisał(a):
A po co Ci zostawiac kontrolke luzu skoro wyswietlacz biegow rowniez pokazuje "0" gdy jest na luzie. Jak dla mnie szkoda zabawy.

nie wiem jak inni, ale ja zieloną kontrolke luzu widze kątem oka, automatycznie, a żeby zobaczyć 0 na wyświetlaczu to musze na niego specjalnie spojrzeć i zarejestrować sobie co pokazuje ;P Dla mnie kwestia wygody po prostu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-02-14 21:42:13 
electronic supersonic

Dołączył(a): 2008-08-04 21:17:27
Posty: 1717
Lokalizacja: Koło Koła
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: Tiger 1050
a ty w czasie jazdy tak ze 200 włączasz luz? bo inaczej nie wiem jaki sens patrzenia kątem oka :D . A na serio to ci powiem że nie ma problemu z zauważeniem, jednak każdy robi jak lubi i nie ma nic przeciwko temu :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-02-14 21:57:04 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2010-08-13 11:38:35
Posty: 962
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
Dobra, już nie szukaj na siłę problemów :P każdy ma swoje przyzwyczajenia i tyle, ja patrze przed siebie zawsze a nie na zegary.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-02-15 10:30:25 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2009-12-08 09:33:58
Posty: 446
Lokalizacja: Gdynia
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 2002
Tu macie linka do długiej dyskusji o problemach z monażem takich wyświetlaczy i porady, jak je rozwiązywać:

viewtopic.php?f=30&t=1486&start=310


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-02-18 09:24:42 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-11-09 09:23:52
Posty: 181
Lokalizacja: Kraków
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fazer8
Zabrałem się właśnie za przeróbkę czujnika luzu, idzie powoli, bo czasu brakuje ale daje dużo radochy - dzięki Robgie 8)
Zamiast gwoździków zastosuję śrubki M3, przypiłuję trochę łebki i wkręcając planuję nasmarować je klejem silikonowym odpornym na temperaturę do 300st.C (taki czerwony). Następnie wpadłem na pomysł aby od zewnątrz zakręcić nakrętki i przykręcić przylutowane kabelki na takich łapkach (to się chyba konektorki nazywa) pod nakrętkę. Prawdopodobnie 1 i 2 zrobię klasycznie, bo mało miejsca jest przy styku luzu. Oczywiście wszystko również zaleję ww. klejem silikonowym.
Powiedzcie mi czy u Was też był taki straszny syf po odkręceniu pokrywy? Ja wiem, że łańcuch nieźle zbiera ale mnie to trochę zdziwiło, że aż tak.
Jak myślicie czy tym klejem silikonowym mogę później to uszczelnić?
I jeszcze pytanie odnośnie montażu samego wyświetlacza - planuję zastosować łącze RS232 tylko nie wiem jak z wyprowadzeniem kabla z liczników, dziurawiliście obudowę?
Nie wiem czy było już to pytanie, w powiązanym temacie (jeżeli tak to przepraszam za powtórkę), w każdym razie nie widziałem żadnych fotek , a jeżeli były to mi się niestety nie otwierają.
Sorki za przydługi wpis ale nie chciałem powielać niepotrzebnie postów żeby szanowni moderatorzy na mnie nie nakrzyczeli ;)
Proszę o uwagi czy idę w dobrym kierunku i o odpowiedzi na nurtujące mnie problemy :)
Pozdrawiam wszystkich
pit


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-02-18 10:20:24 
electronic supersonic

Dołączył(a): 2008-08-04 21:17:27
Posty: 1717
Lokalizacja: Koło Koła
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: Tiger 1050
możesz użyc tasmy np IDE i podpiąć ja bezpośrednio do wyświetlacza i wtedy ona jako że jest płaska wcisniesz ją koło tej gumki od kontrolki luzu. pokazywałem to na fotce w watku modyfikacje elektroniczne kota.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-02-19 02:10:50 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-05-22 22:08:39
Posty: 121
Lokalizacja: Łódź
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fazer 600 SP
ja do wyświetlacza użyłem skrętki - jest trochę sztywna, ale i tak ładnie się układa


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-02-20 13:25:45 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-12-23 21:56:02
Posty: 106
Lokalizacja: Tarnów
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Nokia
Obecne moto: Szukam kota
Panowie a z skąd pociągnąć napięcie ??


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 265 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 18  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org