Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 66 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2012-05-13 12:42:07 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2011-03-26 14:44:55
Posty: 355
Lokalizacja: Ślaskie, Katowice
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fzs 600
Jak chcesz to mozesz to upchnać miedzy zegarami a szyba tak zeby nie było widać ale w tym miejscu bardziej narazony na wode jest przekaznik ktory nie zawsze jest bryzgoszczelny

- widze jeszcze jedno rozwiazanie:
mozesz to upchnac pod wypełnienie czachy i owinac folia bezy woda sie do przekażnika nie lała sposobów jest sporo

- Wsadziłem pod bak bo to było najlepsze i najprostrze wyjscie

Fazer to nie komputer wiec kabli nie ma za duzo i pod bakiem jest jeszcze mniejsce na kilka innych rzeczy prócz przekażnika i kilku przewodow

Podnieś zbiornik - uwazaj na kable z pompy paliwa i wezyk do gażnikow, sam zobaczysz ze jest tam miejsce :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-05-13 12:42:07 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2012-05-13 13:18:43 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2012-01-29 15:38:22
Posty: 1298
Lokalizacja: Szprotawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 697 226 949
Obecne moto: fzs 600 fazer 2000r
spoko dziękuje bardzo teraz już wiem i zrobię tak jak piszesz pod bak jak ogarnę już temat to zdjęcie jakieś wrzucę jak to mi wyszło. dzięki i pozdro


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-05-16 15:16:46 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2011-10-01 21:52:57
Posty: 188
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha FZS600 2001
ja mam takie jedno kontrolne pytanko.

Aktualnie mam mijania i drogowe zrobione na prawej lampie xenona.
Ładnie to działa więc chciałem zrezygnować z lewej lampy bo w sumie w wiekszości sytuacji światła mam aż za dużo :-)

Jednak mam dziwny objaw, jak zdejmę wtyk z lewej lampy ( H1 ) to kiedy używam kierunków działają one z opóźnieniem albo sie nie załączają :?: :?: :?:
Nie wiem jaki to ma związek ale tak jest. I muszę dłużej przytrzymywać przełącznik aby załapały migacze lub aby je wyłączyć. Pytanie do Was .... dlaczego tak jest i jak to rozwiązać?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-05-23 21:31:47 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2011-09-19 07:57:16
Posty: 146
Lokalizacja: Starogard Gd.
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Kilofazer
Czy w fzs1000 z 2005 oryginalnie palą się oba reflektory czy mam przerobioną instalację? Drugie pytanie to czy jest to normalne że po lekkim dodaniu gazu światełka się rozjaśniają ? Od razu powiem że akumulator mam dośc stary.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-05-23 21:37:54 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2011-03-26 14:44:55
Posty: 355
Lokalizacja: Ślaskie, Katowice
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fzs 600
W moim fzs 600 swiatła siwcą mocniej po przekroczeniu powiedzmy 2k obr/min pozniej juz nie ma roznicy
Podejrzewam ze na jałowym i niskich obrotach altek nie wydala i jest delikatny spadek mocy.
Po wsadzeniu Xenona juz tej roznicy niewidze

co do kilowego fazera nie wiem jak jest ze swiatłami 2 czy jedno na mijania

specjal
Przy właczeniu długich gasnie krótkie na jednej lampie :?:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-05-23 21:41:35 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2011-09-19 07:57:16
Posty: 146
Lokalizacja: Starogard Gd.
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Kilofazer
arczi137 jutro sprawdzę, moto w serwisie jeszcze. Ale koleś do mnie dzwonił ze bateria rozładowana. Teraz się dopiero zacząłem zastanawiac czy czasem nie mam problemu z ładowaniem. Lekceważyłem do tej pory to przygasanie światła na wolnych obrotach, a może jest to nienormalne. Aku swoją drogą mam do wymiany.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-06-08 08:33:10 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2011-09-19 07:57:16
Posty: 146
Lokalizacja: Starogard Gd.
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Kilofazer
Mijania - obie, mijania + pass - obie, drogowe - obie. Na światła na prawdę nie mogę narzekać, bo jak jadę nocą to mam wrażenie że jadę autem, tak oświetla pięknie. Tylko się zastanawiałem czy to jest oryginał czy ktoś to przerobił kiedyś.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-06-11 10:10:57 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2012-06-05 10:50:39
Posty: 1
Płeć: Mężczyzna
Cześć.

Dziwię się, że nikt nie napisał o wpięciu równolegle z cewką przekaźnika zaporowo diody prostowniczej wygaszającej przepięcia przy wyłączaniu. Wiem, że bez niej też będzie działać, ale jakbym robił ten układ, to i tak bym ją dał, koszt 10gr i dwa luty. Jakby ktoś pytał co to za dioda, to np. najpopularniejsza 1N4007. Będę niedługo przerabiał swoje światła, ale tylko zmostkuje. Zobacze w praniu jak to będzie się zachowywać. Rzadko używam długich. Z tym przekaźnikiem to moim zdaniem takie szukanie sobie pracy- aby coś zrobić :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-06-20 23:52:50 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2011-03-26 14:44:55
Posty: 355
Lokalizacja: Ślaskie, Katowice
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fzs 600
Bzyku
jak nie jeżdzisz 40% czasu uzywania moto na długich to moze i masz racje z tym szukaniem sobie roboty.

Co jeśli duzo uzytkuje sie moto po zmroku na nieoświetlonych drogach poza terenem zabudowanym?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-08-24 16:12:49 
Niemowlak

Dołączył(a): 2012-03-29 12:12:20
Posty: 27
Lokalizacja: Starachowice
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 2000r
:D Ludziska moi kochani dawno mnie nie było i widze że uparliście sie na kombinowanie z przekaźnikami. U mnie była żarówka osrama ale 100ka którą zmieniłem także na osrama jak już kolega pisał naith breyker czy jakoś tak.Dla niedowiarków odnośnie poboru prądu proponuje proste dwa testy. Pierwszy test polega na podłączeniu miernika do akumulatora i tak na przykład moje wyniki to na wolnych obrotach 14,6v-12,6v na swiatłach a 12,2 na długich. Następnie przy 5000obr. na światłach 14,0v a na długich 13,4v.
Drugi test jest taki.
Wyjedź kolego na asfalt po zmostkowaniu na próbę i porównaj światła krutkie i długie, wielkiej różnicy nie bedzie. Wiec po co kombinować albo jak tu ktoś pisał czy ktoś się podejmie takiej przeróbki z przekaźnikiem. Dodam jeszcze że jeżdżę od początku sezonu na mostku i nic mi się nie dzieje.
Opinie i decyzje pozostawiam wam.
Powodzenia w przeróbkach. :D :lol:


Ostatnio edytowano 2012-08-24 18:28:19 przez kyniu, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-08-24 16:24:20 
Legenda forum

Dołączył(a): 2010-11-08 15:23:23
Posty: 2332
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Note 10+
Obecne moto: KTM 1290 SAS
kyniu napisał(a):
:D Ludziska moi kochani dawno mnie nie było i widze że uparliście sie na kombinowanie z przekaźnikami. U mnie była żarówka osrama ale 100ka która zmieniłem takze na osrama jak juz kolega pisał night breaker czy jakoś tak. Dla niedowiarków odnośnie poboru prądu proponuje proste dwa testy. Pierwszy test polega na podłączeniu miernika do akumulatora i tak na przykład moje wyniki to na wolnych obrotach 14,6v-12,6v na światłach a 12,2 na długich. Następnie przy 5000obr. na światłach 14,0v a na długich 13,4v.
Drugi test jest taki.
Wyjedź kolego na asfalt po zmostkowaniu na próbę i porównaj światła krótkie i długie, wielkiej różnicy nie bedzie. Wiec po co kombinować albo jak tu ktos pisał czy ktoś się podejmie takiej przeróbki z przekaźnikiem. Dodam jeszcze że jeżdżę od początku sezonu na mostku i nic mi się nie dzieje.
Opinie i decyzje pozostawiam wam.
Powodzenia w przeróbkach. :D :lol:


To okienko do pisania to jest wersja debiloodporna...nauczcie pisać się bez błędów ortograficznych. Rozumiem brak polskich znaków, ale błagam Cię...w podstawówce uczą podstaw :/
Przeczytaj sobie swój post a potem mój, pogrubiłem tylko te błędy, których nie dało się znieść :sniper:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-08-24 18:29:10 
Niemowlak

Dołączył(a): 2012-03-29 12:12:20
Posty: 27
Lokalizacja: Starachowice
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 2000r
traz pasi czy nadal będziesz łapał posty???


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-08-24 18:33:00 
Legenda forum

Dołączył(a): 2010-11-08 15:23:23
Posty: 2332
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Note 10+
Obecne moto: KTM 1290 SAS
kyniu napisał(a):
traz pasi czy nadal będziesz łapał posty???

Odsyłam Cię do regulaminu i szczerze radzę - uspokój się troszkę. Jesteś nowy więc ucz się manier!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-08-25 11:57:35 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2012-01-29 15:38:22
Posty: 1298
Lokalizacja: Szprotawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 697 226 949
Obecne moto: fzs 600 fazer 2000r
Bzyku. 17.08.2012 miałem kontrole milicji i poza tym, że zabrał mi dowód za przednią oponę, chciał jeszcze za światła, bo palą się dwa na raz. pokazałem panu milicjantowi, że są na przekaźniku, to się uspokoił i obeszło się bez mandatu. tak więc, chyba jednak warto mieć przekaźnik, zwłaszcza że to pół godz roboty


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-08-25 20:57:59 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2011-09-28 09:12:05
Posty: 1460
Lokalizacja: Kraków,Skawina i inne Wioski :)
Płeć: Mężczyzna
Telefon: zaufania....
Obecne moto: odjechalo w swiat
Tak jak pisał Arczi....
ja jeżdżę na zmostkowanych, kabelek mam przecięty, zakręcony w palcach i wtyknięty w termokurczke. Po zmroku jeżdżę bez długich, bo wszystkie żarówy mam jakieś "hiper super night killer +100000% do mocy", więc jak nawet zapale długie to większej różnicy nie widzę.
Więc przekaźnik... może jak w zimie będę miał czas. Teraz moto nie ma kiedy umyć a co dopiero grzebać...

Dla kogoś może te przekaźniki to przerost formy nad treścią... ale właśnie jak ktoś lubi dłubać, to zrobi prostą rzecz na około żeby tylko sobie pogrzebać :)


j@ck napisał(a):
chciał jeszcze za światła, bo palą się dwa na raz. pokazałem panu milicjantowi, że są na przekaźniku, to się uspokoił i obeszło się bez mandatu. tak więc, chyba jednak warto mieć przekaźnik, zwłaszcza że to pół godz roboty


Też to przechodziłem z policją po zmroku. Pytam się czy jak usunę usterkę to się odczepi? "Tak". Wydarłem kabel na żywca, bo co to za strata 20cm linki?. Pan był w szoku troszkę, ale wszystko ok, bo kontrol rutynowa.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 66 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org