Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2011-06-23 22:19:34 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2010-11-01 15:46:15
Posty: 66
Lokalizacja: Ustroń/piekary śl
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 792407447
Obecne moto: FZS 600 98r
Czesc,
znalazlem w necie opis na podstawie którego zrobilem wakuometr. "U rurka" do której wlałem oleju silnikowego, i do kazdej z rurek koncówkę z uciętą igłą w roli "zwężki" aby zapobiec nagłemu zaciągnieciu oleju. No wiec budowa prosta jak cep. Podpinam pod krócce, odpalam silnik i olej z jednego końca zaczyna się wciągać do góry w strone silnika. Siedzialem dzisiaj od 10 rano do 20, obwijalem to tasma, trytykami, drutem poniewaz myslalem ze moze lapie lewe powietrze w miejscu nalozenia rurki na króciec. W instrukcji podawali aby kupic rurke fi 5 mm , jednak takiej nie bylo i kupilem fi 6mm ale uszczelnialem na wszystkie znane mi sposoby.
I teraz pytanko do was: orientujecie sie czy to faktycznie moze być nieszczelne łaczeniu rurki z kroccem czy mogą być tego jakies inne powody? Poniewaz zmienilem wydech i wyregulowalem zawory i w zakresie 1-3 tys fazer nie ma mocy, kiedy wskazowka wejdzie na 3 tys fazi dostaje kopyta, wiec synchro koniecznie, a chcialbym to sam opanowac jakos.
Jakies pomysly? Ma ktos waku domowej roboty?








EDIT: A tutaj instrukcja z innego forum jak zrobic taki wakuometr
http://www.virago.com.pl/viewtopic.php? ... sc&start=0


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-06-23 22:19:34 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2011-06-24 16:03:02 
za 50-70zł robią w serwisach synchro - to po co się brać za to?? 8)
a tak btw - samo synchro bez ustawienia poziomów paliwa i wyczyszczenia gaźników - jest tzw półśrodkiem :wink:


Góra
  
 
PostNapisane: 2011-06-24 18:46:52 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2010-09-27 10:32:49
Posty: 727
Lokalizacja: Łódź
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Czarna
bo niektorzy lubia kombinacje i wyzwania ?
btw
w lodzi jest drozej


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-06-24 18:47:51 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2010-08-13 11:38:35
Posty: 962
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
miąchal napisał(a):
samo synchro bez ustawienia poziomów paliwa i wyczyszczenia gaźników - jest tzw półśrodkiem :wink:

zgoda, ale pamiętaj że wtedy to kosztuje już 2-3x tyle 8)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-06-24 19:25:39 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2010-11-01 15:46:15
Posty: 66
Lokalizacja: Ustroń/piekary śl
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 792407447
Obecne moto: FZS 600 98r
Wiem ile kosztuje synchronizacja gaznikow w serwisie.. ale wole sobie to zrobic samemu i posiedziec przy fazie w deszczowy dzien :wink: nie sądze abym mial jakos rażaco zle ustawione poziomy paliwa poniewaz spalanie mam na poziomie 5,3 - 5,6 l (po zmianie wydechu wzroslo o 0,3 l srednio) teraz zmniejszylem sklad mieszanki o 1/4 obroty na wartosc 2 i 1/4. Zobaczymy co z tego wyjdzie. A synchro zrobic musze bo do 3 tys brak mocy, ewidentnie wina synchro bo przed regulacja zaworow i zmiana wydechu tego nie bylo.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-08-24 13:42:18 
Niemowlak

Dołączył(a): 2012-04-01 23:58:16
Posty: 25
Lokalizacja: Kraków / Nowy Sącz
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 fazer
Odgrzewam kotleta bo pytanie prawie na temat. Ktora to sruba od regulacji wolnych obrotow? Czy to ta przy samym króćcu tak jak by glebiej schowana? No i skoro ta jest od obrotow to ktora jest do synchro?
Moze dla niektorych bedzie to oczywiste pytanie ale wole sie upewnic.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-08-24 15:38:49 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-07-27 14:29:44
Posty: 164
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: cbr600 f4i
Wolne obroty regulujesz plastikowym pokrętłem po lewej stronie motocykla (jest na tyle duże że trudno go nie zauważyć, a podkręcać można w trakcie jazdy - co polecam - podkręcasz na 7krpm, i po zapięciu 1nki moto samo sunie mając jakies 4krpm na zegarze, a Ty czytasz gazete, lub fikasz jakieś figury na nim :) )..

A śruby do regulacji gaźników: zdejmujesz bak, odgrzebujesz troche przewodów bo przeszkadzają, i patrząc od góry dobrze się przyglądając znajdzesz po jednej śrubie między każdą parą gaźników - dostęp średni - ale długi śrubokręt da rade... śrubki poznasz po ty, że jak będziesz odkręcał gaz to one będą się poruszać...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-08-24 16:33:42 
Niemowlak

Dołączył(a): 2012-04-01 23:58:16
Posty: 25
Lokalizacja: Kraków / Nowy Sącz
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 fazer
Miedzy kazda para czyli 2 sruby maja byc? Jedna na 2 gazniki?
Napisalem sruba od obrotow a chodzilo mi konkretnie o srube regulacja skladu mieszanki na wolnych obrotach.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-08-24 18:18:36 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-07-27 14:29:44
Posty: 164
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: cbr600 f4i
Villain napisał(a):
Miedzy kazda para czyli 2 sruby maja byc? Jedna na 2 gazniki?
Napisalem sruba od obrotow a chodzilo mi konkretnie o srube regulacja skladu mieszanki na wolnych obrotach.


są 3 śrubki: między 1-2, 2-3 i 3-4

Srubę regulacji składu zaznaczyłem na fotce - to którą widać z boku to śruba którą można spuścić paliwo z komory pływakowej (albo pomierzyć poziom paliwa w komorze).


Załączniki:
2012-01-17_09-20-55.JPG [108.94 KiB]
Pobrane 1268 razy
Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-08-24 18:38:54 
Niemowlak

Dołączył(a): 2012-04-01 23:58:16
Posty: 25
Lokalizacja: Kraków / Nowy Sącz
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 fazer
Ok, juz wszystko wiem, dzieki za pomoc.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org