Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2013-09-03 22:22:04 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2011-05-24 21:02:32
Posty: 105
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ8 SA
Mnie w niedalekiej przyszłości też czeka wymiana oleju. Raczej nie bede sie bawił w kupowanie klucza do filtra czy coś w tym stylu. Przebije filtr wkrętakiem i rura :D olej sobie spokojnie zleci i wtedy go wykręcę. Posmaruje uszczelke olejem i zakręcę ręką, bo inaczej nie wolno! Jak ktoś zakręci filtr kluczem to potem, przy następnej wymianie, są ogromne problemy żeby taki filtr odkręcić. Wiem, bo nie raz to przeżywałem na praktykach :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-09-03 22:22:04 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2014-03-15 20:32:45 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2013-12-11 20:33:09
Posty: 63
Lokalizacja: Małopolska
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha FZS 600S
wojtowca napisał(a):
Ja jeszcze tylko dodam od siebie, że nie używam żadnych kluczy czy "żabek" do odkręcania filtra. Poprostu od dołu filtr przebijam śrubokrętem, olej wycieknie z niego, łatwo przebić bo jest cienki, również łatwo odkręcić. I oczywiście nie żałuję i wymieniam ten filtr przy każdej wymianie oleju, zawsze smaruje uszczelkę olejem i nigdy nic mi nie przeciekło. Ja tak robię-amen.


Padłem :p. Ja różnicy nie zauważyłem żeby dało się lżej odkręcić po przebiciu...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-03-15 20:59:23 
Legenda forum

Dołączył(a): 2010-11-08 15:23:23
Posty: 2332
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Note 10+
Obecne moto: KTM 1290 SAS
A ja zakręcam nowy filtr ręką i wyobraźcie sobie, że odkręcam go...................też ręką :P bez użycia siły )


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-03-15 21:08:33 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2012-03-03 17:11:08
Posty: 117
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: VFR 1200F
Rownież jak kolega rhazz ręczne dokręcanie, ręczne odkręcanie. I żeby nie było nie mam imadła w łapach ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-04-25 18:47:10 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2015-04-25 18:30:36
Posty: 1
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: thundercat
czesc panowie, dzieki za temat gawlikpawlik, wlasnie dokonalem mojej pierwszej wymiany oleju w moim pierwszym prawdziwym motocyklu i z Twoja pomoca dalem rade, chociaz mialem problem z odkrecenim lewej owiewki bo ta srubka na imbusa w dolnej czesci nie chciala za nic sie odkrecic, nawet po nacieciu fleksem, ale jakos odgialem cala owiewke i poszlo...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-04-28 15:06:20 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2016-03-08 13:49:49
Posty: 52
Lokalizacja: PKR....
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6n 06r
olej i filtr w drodze, koledzy czy możecie podpowiedzieć gdzie zlokalizuje tą śrubą spustu oleju silnikowego < fz6n 06r>, to moje pierwsze moto i niechce niczego spie...lić.
Może ktoś by jeszcze raz wykonał taką fotorelację do referatu kolegi pawlikgawlik


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-04-28 15:59:46 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2015-11-04 22:28:46
Posty: 226
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fz6 s2
https://youtube.com/watch?v=hn7M1XFu7_0

Jesli nie masz klucza tasmowego lub takiej nasadki jak na filmie to polecam skorzany pasek od spodni do odkrecenia filtra,ja taki patent stosuje od kilku lat :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-04-29 08:53:33 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2014-07-29 10:56:56
Posty: 253
Lokalizacja: Wałbrzych
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fzs600 2001r
Lub w ekstremalnych przypadkach - śrubokręt i młotek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-04-29 13:11:11 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2014-12-18 22:28:32
Posty: 496
Płeć: Mężczyzna
W ekstremalnych przypadkach kazałbym zębami odkręcać ten filtr temu co go wcześniej przykręcał, to się dokręca i odkręca ręką.

Znam już przypadek geniusza co tak dowalił filtr oleju, że odkręcał oczywiście metodą na śrubokręt. Wszystko było fajnie do momentu jak mu ten śrubokręt nie zadziałał jak otwieracz do konserw.

Tam jest drobnozwojowy gwint to raz, a dwa gruba elastyczna uszczelka, posmarować ją olejem, dokręcać aż dotknie uszczelka bloku silnika i... dokręcić PÓŁ OBROTU i po robocie. Nie ma prawa cieknąć i potem nie ma problemu z odkręceniem, chyba nie ma prostszej rzeczy do zrobienia przy moto. Nie wiem skąd ludzie potrafią z tego zrobić problem. A jak cieknie to co za problem dokręcić jeszcze ćwierć obrotu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-04-29 16:55:26 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2015-11-04 22:28:46
Posty: 226
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fz6 s2
ahamay W moim Fz był tak doje***y filtr ze ciężko było go odkrecic szerokim skorzanym paskiem. Ktoś musiał go za mocno odkręcić plus jeszcze się zassał i problem gotowy :oops:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-04-29 19:13:43 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2014-12-18 22:28:32
Posty: 496
Płeć: Mężczyzna
Bo jakiś kretyn to przykręcał i potem problemy, największe jaja zawsze są jak się motocykl kupi i potem wychodzą właśnie takie rzeczy i człowiek się natrudzi żeby po jakimś partaczu zrobić jak należy.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org