Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 72 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2012-12-18 09:52:38 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Jak tarcze całe to może pora na płyn EBC BF307+ i jakieś Carbone Lorraine SBK5+ albo EBC HH ?? zestaw naprawczy pompy hamulca nowy z Tourmaxa, solidnie odpowietrzyć i latać :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-12-18 09:52:38 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2012-12-18 10:01:20 
Legenda forum

Dołączył(a): 2007-08-28 13:23:30
Posty: 4605
Obecne moto: jamaha pw 50
Wojt@s napisał(a):
Jak tarcze całe to może pora na płyn EBC BF307+ i jakieś Carbone Lorraine SBK5+ albo EBC HH ?? zestaw naprawczy pompy hamulca nowy z Tourmaxa, solidnie odpowietrzyć i latać :mrgreen:


łoo, a co to za magiczny płyn? nada się do mojego układu?
ebc hh właśnie mam, niechciałbym jakichś co by mi tarcze zeżarły
a taki zestaw naprawczy gdzie i za ile?
Czesiu a może masz gdzieś na warsztacie pompe promieniówke na sell?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-12-18 10:14:41 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2011-07-12 09:40:11
Posty: 948
Lokalizacja: wawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 512 386 jedensześć5
Obecne moto: nowe
EBC HH to dobry klocek ale trochę tarcze zjada...i jak jest zimny to piszczy jak zarzynany skunks...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-12-18 10:26:03 
Legenda forum

Dołączył(a): 2007-08-28 13:23:30
Posty: 4605
Obecne moto: jamaha pw 50
łitam u mnie nie piszczy, a i tarcza nie obgryziona jeszcze. ferrodo platinum dopiero piszczały, niech ich chooy


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-12-18 10:48:11 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Cytuj:
łoo, a co to za magiczny płyn? nada się do mojego układu?
ebc hh właśnie mam, niechciałbym jakichś co by mi tarcze zeżarły
a taki zestaw naprawczy gdzie i za ile?
Czesiu a może masz gdzieś na warsztacie pompe promieniówke na sell?

*Zestaw naprawczy popatrz w Larssonie, olekmotocykle, allegro
*To jest DOT4 tylko parametrami bije RBF-a, nie klęka
*
Cytuj:
EBC HH to dobry klocek ale trochę tarcze zjada..
coś za coś, tarcza to element wymienny ( eksploatacyjny )
* jak miałeś Delciak HH popatrz za ofertą Carbone Lorraine, kiedyś tylko na nich śmigałem, przejrzyj ofertę, jakieś pełno-metaliczne ( w/w firma robi też układy hamulcowe do Airbasa :mrgreen: )


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-12-18 11:21:29 
Legenda forum

Dołączył(a): 2007-08-28 13:23:30
Posty: 4605
Obecne moto: jamaha pw 50
Czesiu a powiedz, czy w pompie też może się coś uyebać zasyfić, że zmniejsza efetywność działania? Da się to rozebrać, zeby nie rozpierdzielić a wyczyścić i złożyć?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-12-18 13:57:53 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Cytuj:
Czesiu a powiedz, czy w pompie też może się coś uyebać zasyfić, że zmniejsza efetywność działania? Da się to rozebrać, zeby nie rozpierdzielić a wyczyścić i złożyć?

Tak, zdejmujesz klamkę, wyjmujesz gumkę, seger ( szczypcami ), wysuwasz tłoczek , jak porysowany to śmieci, składasz nowy tłoczek na smar do hamulców ( wurth małe tubki kupisz w każdym motoryzacyjnym po 5zł )


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-09-21 18:01:36 
Wybaczcie pytania ... przeczytałem całość ale nie wiem jednego - może mam złe wrażenia po regeneracji zacisku w Maździe :-)

Po co w FZS600 (rok 2003) są jakby "śruby" w obudowie zacisku na zewn. w linii tłoczków (jakby na specjalny klucz).
Tłoczek jest zwykły wysuń / wsuń, nie jest wkręcany?

Po co napisane było o zdjęciu dekielka od pompy?
To chyba chodzi raczej o to by przy wkładaniu wyjętego tłoczka dało się wcisnąć tak?

Czy faktycznie najlepszym i w pełni skutecznym odpowietrzeniem układu jest wpychanie płynu od dołu do góry
poprzez odpowietrznik? Jaka gwarancja jest, że przez poluzowany gwint powietrze się nie dostanie?

Jeśli odpowietrza się w tradycyjny sposób to jest tak samo jak w aucie?
Pompuje kilka razy, trzymam, popuszczam odpowietrznik, klamka opada i wciąż trzymam, zakręcam odpowietrznik i tak w kółko?

Wolę dopytać niż potem utknąć w miejscu z uwalonymi rękoma i wielkim rozczarowaniem dania du.. ;-)

Dodam, że u mnie jest oplot kewlarowy .. idzie cienki przewód do jednego zacisku (prawego) i z niego dopiero do drugiego.


Góra
  
 
PostNapisane: 2013-09-22 21:54:41 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2010-08-13 11:38:35
Posty: 962
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
Pieraś napisał(a):
Po co w FZS600 (rok 2003) są jakby "śruby" w obudowie zacisku na zewn. w linii tłoczków (jakby na specjalny klucz).
Tłoczek jest zwykły wysuń / wsuń, nie jest wkręcany?

Po co napisane było o zdjęciu dekielka od pompy?
To chyba chodzi raczej o to by przy wkładaniu wyjętego tłoczka dało się wcisnąć tak?

Czy faktycznie najlepszym i w pełni skutecznym odpowietrzeniem układu jest wpychanie płynu od dołu do góry
poprzez odpowietrznik? Jaka gwarancja jest, że przez poluzowany gwint powietrze się nie dostanie?

Jeśli odpowietrza się w tradycyjny sposób to jest tak samo jak w aucie?
Pompuje kilka razy, trzymam, popuszczam odpowietrznik, klamka opada i wciąż trzymam, zakręcam odpowietrznik i tak w kółko?

Po kolei idąc:
Wkręcane tłoczki występują w układach z hamulcem ręcznym. Normalnie nie ma potrzeby stosować tego rozwiązania.
śruby- masz na myśli te niebieskie (tudzież złote w nowszych yamahah)? to tylko ozdoby :mrgreen:
Dekielek od pompy zdejmujesz po to, żeby ciśnienie (płyn) miał gdzie się podziać jak wciskasz tłoczki. Prawdopodobnie będziesz musiał też trochę płynu ze zbiorniczka "odessać".
Gwarancji że powietrze się nie dostanie nie masz, czy to lepszy sposób? Kwestia indywidualna, dla mnie nie. Przy tradycyjnym sposobie- tak jak piszesz. Ewentualnie można próbować odsysać płyn przez odpowietrzniki zamiast pompować klamką. Warto też zacząć od odpowietrzenia pompy ("pompujesz" klamką, trzymając luzujesz śrubę od przewodu przy pompie).


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-09-22 22:21:54 
Dzięki. Co do odsysania strzykawką, to nie wiedziałem, że tak można ... dobre.


Góra
  
 
PostNapisane: 2015-01-28 09:57:22 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2014-03-01 15:50:26
Posty: 136
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Płeć: Mężczyzna
Fajnie ale przydały by się fotki bo już ich nie ma dostępnych :(


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-04-24 09:21:29 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2012-10-29 20:24:48
Posty: 447
Lokalizacja: Północne Mazowsze
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha FZ6
Podłączam się do prośby... Również mam zamiar wymienić klocki i zdjęcia również bardzo by się przydały. Stąd prośba do autora tematu o ich ponownie wstawienie :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 72 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org