Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 73 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2013-07-02 20:18:26 
Moderator globalny

Dołączył(a): 2012-04-20 21:21:46
Posty: 556
Lokalizacja: WWE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Galaxy S10 :P
Obecne moto: Kocio
Jeśli pytasz o dekiel to ja wywaliłem starą uszczelę i dałem silikon


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-07-02 20:18:26 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2013-07-02 20:57:49 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2011-09-28 09:12:05
Posty: 1460
Lokalizacja: Kraków,Skawina i inne Wioski :)
Płeć: Mężczyzna
Telefon: zaufania....
Obecne moto: odjechalo w swiat
Siojek napisał(a):
Jeśli pytasz o dekiel to ja wywaliłem starą uszczelę i dałem silikon

O jakim deklu mówicie? :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-07-02 21:19:15 
O tej pokrywie osłaniającej zębatkę zdawczą i czujnik luzu ...

EDIT:
- A to moje postępy .... łby gwoździ lekko zjechane na szlifierce taśmowej, otwór ten co był robiony wiertłem 1.5mm został rozwiercony delikatnie wiertłem 3mm aby główka gwoździa się schowała.
- Nie ukrywam, że od strony, gdzie będzie przewód chwyciłem szczypcami te gwoździe żeby lekko łeb się "wpił"
jeszcze w plastik - tyci lekko wystaje ponad powierzchnię. To nie robi problemu - kulka od biegu po pierwsze pływa w oleju, a po drugie ona się wciska do środka - wypycha ją sprężyna jakaś od środka.
- Na początku chciałem zrobić blokadę cyną od strony, gdzie będzie przewód ale zapomniałem o uszczelnieniu klejem i ją odsysałem.

Jutro jeszcze idę kupić te końcówki nasuwane co by przewody podpiąć - niby chciałem do gwoździ lutować ale
przecież może kiedyś będzie trzeba demontować, czy coś to niech będzie good quality :-)

Zastanawiam się, czy kabel od "N" póki co zostawić w powietrzu i podpiąć "0" od wskaźnika biegów, czy z kolei "N" zostawić jak jest ory, a dopiero biegi tylko na nowym wyśw.


Załączniki:
20130702_211709.jpg [83.91 KiB]
Pobrane 589 razy
20130702_211822.jpg [105.61 KiB]
Pobrane 581 razy
Góra
  
 
PostNapisane: 2013-07-02 23:45:46 
electronic supersonic

Dołączył(a): 2008-08-04 21:17:27
Posty: 1717
Lokalizacja: Koło Koła
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: Tiger 1050
Podłącz oba tzn i oryginal i zero. kabel oryginalny musisz zostawic.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-07-03 18:15:52 
Robgie, ten przewód od "N" służy za masę dla wyświetlacza będąc połączonym z "0" biegiem od wskaźnika??
Czy jest możliwość jakoś zamocować tę obudowę na blaszce np. klejąc ją do blachy + mały wkręt, czy obudowa jest tak spasowana, że miejsca nie ma wewn. na przejście małej śrubki?

Pierwsze foto, to jakich wsuwek użyłem.
Drugie foto, to jak wyglądają wsuwki wsunięte do końca - test przed podaniem kleju.
Trzecie foto, to nałożony klej na bazie żywicy (trzyma do 150 stopni). Słabo widoczne na fotce bo jest przezroczysty. Po wyschnięciu docisnę wsuwki.


Jutro jeszcze wezmę śrubkę od przewodu "N" żeby dobrać do tego końcówkę dla przewodu od "0" ze wskaźnika bo te co mam są za duże.


Załączniki:
20130703_165957.jpg [215.5 KiB]
Pobrane 589 razy
20130703_165946.jpg [37.87 KiB]
Pobrane 577 razy
20130703_171020.jpg [128.64 KiB]
Pobrane 578 razy
Góra
  
 
PostNapisane: 2013-07-03 21:13:20 
Moderator globalny

Dołączył(a): 2012-04-20 21:21:46
Posty: 556
Lokalizacja: WWE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Galaxy S10 :P
Obecne moto: Kocio
A ja przylutowałem do śrubek (o których pisałem wcześniej) kabelki, wzięłem korek od 1,5 litrowej butelki wyciąłem w nim z boku wyjscie na kabel wypełniłem korek silikonem czerwonym i nałożyłem na czujnik luzu, pięknie trzyma :) idealnie pasuje i osłania kable od syfu z łańcucha


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-07-03 22:02:20 
w sumie niezly pomysl. na szczescie tu nie ma cisnienia oleju to klej powinien wystarczyc.

-- 2013-07-03 22:54:17 --

tylko jeszcze jedno... ja w razie W chce miec to demontowalne


Góra
  
 
PostNapisane: 2013-07-04 10:30:04 
Moderator globalny

Dołączył(a): 2012-04-20 21:21:46
Posty: 556
Lokalizacja: WWE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Galaxy S10 :P
Obecne moto: Kocio
Ja silikon dałem żeby syf się nie dostawał i żeby nakrętkę(osłonkę :) ) i kable trzymał bo śrubki (konektory) by i pod ciśnieniem nie puściły :) solydna robota Panie :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-07-04 11:10:08 
No ja syf mialem na kopule i obudowie od silnika jakby ale sam czujnik byl czysty.
Poki co nie daje nic ... konektorki zabezpieczone i ciasno siedza.

Dzis tylko dołączę kabel od "0" z tym od "N" poprzez dodatkową złączkę oczkową i przykręcę czujnik i sprawdzę jak wchodzą biegi.
Potem podłączę gdzieś + i sprawdzę jak świeci, potem montaż już wiązki.

-- 2013-07-04 22:38:46 --

Kolejny etap zakończony ... czujnik zamontowałem, póki co kopułę skręciłem tak o bez sylikonu i podłączyłem dźwignię biegów .. odpaliłem moto i zobaczyłem nr każdego biegu na wyświetlaczu :-) Oczywiście stojąc w miejscu musiałem sprzęgłem poruszać lekko by każdy wbił się swobodnie.

Oczywiście dałem ciała ... "źle poprowadziłem przewód" ... jak ktoś będzie montował to:
1. wpierw poprowadź przewód
2. dopiero podłącz do czujnika !!!!

Ja oczywiście podpiąłem przewód do czujnika, założyłem go, przykręciłem i chciałem puścić przewód jak Marcys...
ale się zorientowałem i sobie mówię "no tak, kostki z wyświetlaczem nie puszczę jak przewód od neutrala..."
Jako, że nie miałem przy sobie kartki żeby na nowo zanotować kolor kabla dla poszczególnego biegu i że nie chciałem demontować wsuwek to puściłem kabel jak na fotkach ... do tyłu i przy wahaczu w górę i przy tej gumie co pokrywa obudowę filtra powietrza po ramie do przodu... kabla dosłownie na styk :-)

Jutro już tylko sylikon pod obudowę z.zdawczej oraz podpięcie kabla do kostki, która daje "fazę" dopiero po przekręceniu kluczyka (podepnę się tam, gdzie wpiąłem "zapalniczkę USB").
z
Robgie, czy z którejś strony kostki wyświetlacza jest "próżnia" by złapać do jakiejś blaszki te "kostkę"??
Zastanawiam się, czy nie zrobić tak, że kawałek blachy przykręcić do licznika, a do tej blachy tylko klejem epoksydowym nie przykleić wyświetlacza.


Załączniki:
5.jpg [119.69 KiB]
Pobrane 547 razy
4.jpg [116.39 KiB]
Pobrane 489 razy
3.jpg [123.17 KiB]
Pobrane 488 razy
2.jpg [130.42 KiB]
Pobrane 485 razy
1.jpg [148.58 KiB]
Pobrane 548 razy
Góra
  
 
PostNapisane: 2013-07-05 08:54:04 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2009-05-03 09:07:46
Posty: 341
Lokalizacja: dolnośląskie, Przyłęk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fzs 600
taśma dwustronna np do znaczków samochodowych załatwi sprawę


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-07-05 09:51:38 
No w sumie tak ... a takie proste i oczywiste :oops:


Góra
  
 
PostNapisane: 2013-07-05 16:48:28 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2012-01-29 15:38:22
Posty: 1298
Lokalizacja: Szprotawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 697 226 949
Obecne moto: fzs 600 fazer 2000r
ja u siebie dałem blaszkę do tego taśmę dwustronną a w razie W jeszcze po kropelce kropelki


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-07-06 21:25:21 
spisuje sie super, niebieski jest git :)


Góra
  
 
PostNapisane: 2013-07-07 12:38:55 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2012-04-28 20:54:27
Posty: 125
Lokalizacja: Turek
Płeć: Mężczyzna
Telefon: posiadam;)
Obecne moto: FZS 600 03r
Jak jest z widocznością niebieskiego dzień/noc?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-07-07 12:42:08 
Jak dla mnie rewelacja !!
Wracalismy juz po 20 i swietnie widac, nie razi w oczy.
W sloncu tez dobrze widac ale nie mialem sytuacji aby slonce swiecilo mi z tylu.
Raz tak bylo w miescie ale widzialem cyfre, nie do konca wyraznie ale widac.
Zastanawialem sie wczoraj w trasie (zielona gora - czechy), czy nie zrobic sobie
calego podswietlenia tarcz zegarowych na niebiesko ledami.


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 73 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org