Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2017-06-28 22:24:12 
Niemowlak

Dołączył(a): 2015-05-20 22:13:24
Posty: 38
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Z1000SX
jarzombek napisał(a):
Bardzo ładne moto mogę się zamienić za moją fz6kę :P

A co do stwierdzenia że klamka sprzęgła chodzi ciężej to jestem w szoku, bo myślałem, że ciężej niż w fz6 się nie da heh


Już tak ciężko nie jest, przestawiłem klamkę pojeździłem troszkę w korkach i albo się przyzwyczaiłem albo była źle ustawiona :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Re: Następca Fazera
PostNapisane: 2017-06-28 22:24:12 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2017-06-29 09:37:58 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2011-04-07 11:14:27
Posty: 445
Lokalizacja: wrowaw albo wawro ;p
Płeć: Mężczyzna
GG: 1660303
Telefon: 512-933-050
Obecne moto: fz6 Fazer S1 2004r
jeżeli Twoje lewe przedramię jest 2 razy większe od prawego to nie przyzwyczaiłeś się ino ręką poćwiczyła lol :P
ale cieszę się że jest lepiej :)
ja w swoim fazerze mam masakryczne to sprzęgło. 2 razy zmieniałem linkę i niewiele to daje. Czasem jak u mechaniora stoi i mi wleje jakiego oleju do srodka to jest lepiej ale dalej na tle wielu innych moto to jest ciężko. Ale odbiegamy od tematu przewodniego ;) to co zamieniasz się na moją Fz6kę :P


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-06-29 10:23:07 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2015-11-05 17:05:58
Posty: 74
Lokalizacja: Szczecin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ1 i Z750
stiven napisał(a):
wafel napisał(a):
jarzombek napisał(a):
-smarowanie łańcucha to katorga, brak centralnej stopki daje się odczuć -


mój patent na smarowanie łańcucha to przechylenie na stopce bocznej motocykla tak, żeby koło tylne się podniosło. Opierasz moto na kolanie i smarujesz.
W moim Z750 dawało tak rade. Pierwszy raz może nie wyszedł mi to zgrabnie, ale później jakoś szło.


Jak dla mnie to zbyt ekwilibrystyczne :D . Już zamówiłem stojak na tylne koło.


musiałem przez Ciebie google sprawdzić czy mnie nie obraziłeś :D
W trasę stojaka nie zabierzesz, ale masz rację. Jak masz miejsce w garażu to myślę, że ułatwi temat:)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-07-02 20:13:10 
Niemowlak

Dołączył(a): 2015-05-20 22:13:24
Posty: 38
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Z1000SX
jarzombek napisał(a):
jeżeli Twoje lewe przedramię jest 2 razy większe od prawego to nie przyzwyczaiłeś się ino ręką poćwiczyła lol :P
ale cieszę się że jest lepiej :)
ja w swoim fazerze mam masakryczne to sprzęgło. 2 razy zmieniałem linkę i niewiele to daje. Czasem jak u mechaniora stoi i mi wleje jakiego oleju do srodka to jest lepiej ale dalej na tle wielu innych moto to jest ciężko. Ale odbiegamy od tematu przewodniego ;) to co zamieniasz się na moją Fz6kę :P

Chyba z tym przećwiczeniem ręki masz rację :)
Na razie nie planuje zmiany, lecz jak tylko opcja się zmieni dam Ci znać :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-07-02 20:19:44 
Niemowlak

Dołączył(a): 2015-05-20 22:13:24
Posty: 38
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Z1000SX
wafel napisał(a):
mój patent na smarowanie łańcucha to przechylenie na stopce bocznej motocykla tak, żeby koło tylne się podniosło. Opierasz moto na kolanie i smarujesz.
W moim Z750 dawało tak rade. Pierwszy raz może nie wyszedł mi to zgrabnie, ale później jakoś szło.


Jak dla mnie to zbyt ekwilibrystyczne :D . Już zamówiłem stojak na tylne koło.[/quote]

musiałem przez Ciebie google sprawdzić czy mnie nie obraziłeś :D
W trasę stojaka nie zabierzesz, ale masz rację. Jak masz miejsce w garażu to myślę, że ułatwi temat:)[/quote]

Co racja to racja, w trasie będę musiał się bujać ze smarowaniem, ale w garażu posłużę się podnośnikiem, właśnie dotarł do mnie więc jutro wypróbuje:)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-07-07 22:47:07 
Niemowlak

Dołączył(a): 2015-05-20 22:13:24
Posty: 38
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Z1000SX
Kilka kilometrów zrobiłem i jestem troszkę zszokowany zużyciem paliwa. Według wszystkich recenzji miało być 6,5l/100km brałem poprawkę na 7,5l/100km przy normalnym użytkowaniu, ale ten smok pali 10 przy standardowym dojeżdżaniu do pracy. FZ6 robiła około 190 km na jednym zbiorniku tutaj 140-150.
Nie wiem czy FZ1 palą tak samo dużo, bo takie porównanie jest bardziej trafne.

Niebawem moto idzie na duży serwis i mam pytanie jakie zębatki są najlepsze: JT, Sunstar czy Supersprox.

Ponadto zastanawiam się czy jest sens dopłacać do złotego łańcucha did-a, czy jest jakaś różnica pomiędzy tym samym oznaczeniem (ZVMX), lecz w kolorze srebrnym lub złotym?

Reszta gratów już do mnie dotarła, pokusiłem się i kupiłem filtr powietrza k&n jak zainstaluje i pojeżdżę to zdam relację czy jest sens dopłacać do tego bajerku czy tylko naklejka jest fajna :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-07-19 22:13:06 
Niemowlak

Dołączył(a): 2015-05-20 22:13:24
Posty: 38
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Z1000SX
Zaliczyłem wypad Kawą na Cervenohorske sedlo i powiem, że fajnie ten motocykl składa się w zakręty. Tylna opona zamknięta :D
Co do spalania to bez zmian i jest duże.
W FZ6 miałem seryjny wydech i teraz zauważam różnicę w stosunku do akcesoryjnego, zdecydowanie więcej aut ustępuje miejsca.
Ochrona przed wiatrem jest słaba jak na turystyczny motocykl.

Do pozostałych gratów dojechał napęd i w poniedziałek moto jedzie do serwisu. Teraz łańcuch byłą już bardzo nierównomiernie wyciągnięty i przy niskich obrotach jeździło się paskudnie.
Zamówiłem zębatki Supersprox-a i najmocniejszy złoty łańcuch did-a mam nadzieję, że posłuży przez dłuższy czas :)


Załączniki:
IMG_20170719_202255.jpg [187.1 KiB]
Pobrane 36 razy
Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
cron
Administracja forum: admin@motocykl.org