Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 75 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2021-07-09 22:56:27 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2016-03-01 21:03:14
Posty: 1037
Lokalizacja: Warka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Tiger 1050
No nareszcie przyszły, spodenki offrołdowe
No tera to można zapi...

[ img ]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-07-09 22:56:27 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2021-07-10 00:14:21 
Honorowy członek ;)

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 1693
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: BMW R1200GS 2005 ABS
O kurde, to teraz można przycierać kolanko DO BÓLU! :D

Widzę u siebie i u innych jakiś śródsezonowy wyscig zbrojeń


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-07-12 08:50:34 
Legenda forum

Dołączył(a): 2007-08-28 13:23:30
Posty: 4358
Obecne moto: jamaha pw 50
Legancki pantofelek 8) też mam garniaki tylko sm, ale zajebiście wygodne, a przede wszystkim bezpieczne, duuużo gleb przeżyły i to głównie na asfalcie na torze.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-07-12 09:08:19 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2016-03-01 21:03:14
Posty: 1037
Lokalizacja: Warka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Tiger 1050
delta
Coś polecisz z gadżetów: kask, buzzer?
Te GX-1 okazały się całkiem wygodne, ale pierwsza godzina to byłó: "co ja kupiłem"


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-07-12 10:46:47 
Legenda forum

Dołączył(a): 2007-08-28 13:23:30
Posty: 4358
Obecne moto: jamaha pw 50
tuzmen napisał(a):
delta
Coś polecisz z gadżetów: kask, buzzer?
Te GX-1 okazały się całkiem wygodne, ale pierwsza godzina to byłó: "co ja kupiłem"


Hehe, początki są zawsze drętwe, ale jak już się stopa ułoży to jest git, dziś założyłem drogowe sidiki i nie czuję się w nich tak bezpiecznie jak w tych garniakach.
Co do gadżetów to szczerze mówiąc wypadłem z obiegu jak sprzedałem rmz.
Zależy jaki masz budżet, ja mam kask scorpiona crossowy z daszkiem(za ok.500zy), jest dobry, ma pompowne policzki, ale powyżej 140 pęd powietrza trochę ciągnie go do góry, szczególnie jak ciężarówka przejedzie z przeciwka. Także jak planujesz więcej asfaltem się przemieszczać to integral lepszy, albo jeździć wolniej lub przywyknąć po prostu. Ale znowuż w crossowym chłodniej, a to w terenie przy wolniejszej jeździe ważne, bo czasem można się napocić.
Ja zamiast buzzera mam ochraniacz klatka/kręgosłup (leatt) bo i tak jeżdżę w skórzanym kombi sm. Wymęczyła się już ta siateczka i paski trochę powyciągały, ale kupowałem ją chyba w 2015r. więc swoje przeżyła.
Ale teraz jakbym kupował to chyba wygodniejsze są te buzzery Leatt 3DF.
Chociaż ja w swoim "plastikowym" i tak żebra uszkodziłem 2 razy.
Wszystkie ochraniacze ważne, ale chyba na kolana najważniejsze, bo trudniej je potem naprawić. Także ortezy polecam, koszt duży, ale zdrowe kolana bezcenne. Chyba że naprawdę lajtowe offy będą(w co nie wierzę :lol: ) to jakieś zwykłe ochraniacze zakup, Leatt czy innej firmy. Mi parę razy kolano uratowały, co prawda ze 2 tygodnie bolało, ale bez ochrony chyba byłoby kiepsko. Ortezy mam Asterisk Cell, pod skórą średnio wygodne, ale pod spodnie materiałowe pewnie były by git.

[ img ]
[ img ]
Ten 3DF
[ img ]
[ img ]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-07-12 11:13:01 
Honorowy członek ;)

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 1693
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: BMW R1200GS 2005 ABS
Ortezy kolanowe to sam też rozważę bo jestem po wielu kontuzjach kolarskich kolan i muszę o kulasy dbać, tym bardziej że ważę 110kg. Teraz po dwóch dniach wyszedł mi siniak nad prawym kolanem, musiałem spaść nogą na skręconą kierownicę. Bolą mnie też nadgarstki. Nie pamiętam jak upałem, wiem tylko że nie uderzyłem kaskiem o ziemię i że na prawą stronę. Upadek na twarde jest zawsze beznadziejny. W piachu wcześniej leżałem 2x pod rząd i wstawałem ze śmiechem, zero kontuzji.

Co do kasku to na lato chciałem kask przewiewny i z dużym otworem wizjera żeby zmieściły się gogle. Półtora roku temu wybrałem Bell mx9 adv i dokupiłem do niego ciemną szybę lustro. Jest genialny bo daszek można odkręcić i jeździć bez wyrywania głowy od wiatru a wszystkie plusy jak odsunięta szczęka i ogromne pole widzenia zostają. Jak jeżdżę po szutrach to zakładam gogle i otwieram szybę, jak jest bardzo dużo kurzu to zamykam szybę na goglach, paski nie przeszkadzają. Jak mam wysoką szybę w motocyklu to mogę jeździć z daszkiem, wiatr nie ciągnie za daszek, teraz z którą szybą znów zdjąłem daszek i jeżdżę bez. Jest świetnie wyważony, dobrze wentyluje, mega wygodny. Ma system MIPS redukujący rotacyjne uderzenia głowy. Pasek zapięcia DD jest na tyle długi że wystarczy go poluzować żeby zdjąć i założyć kask bez przewlekania paska przez sprzączki, mega wygodne. Wady są trzy, przez które nie zastąpi w pełni kasku integralnego, mianowicie nie ma pinlocka więc w chłodnym deszczu potrafi zaparować, nie ma wbudowanej blendy więc trzeba zmieniać szybę lub jeździć w okularach przeciwsłonecznych, nie ma zamykanej wentylacji nad szybą więc w zimne dni może być zbyt wentylujący i w ulewnym deszczu może woda się lać do środka dziurami, ja tego nie zauważyłem. Raz na wyjeździe było mi za zimno to zakleiłem izolacją otwory wentylacyjne.

Podsumowując, jako drugi kask na upały i off jest fantastyczny.

Dodam tylko że buty gaerne g-midland Gore-Tex które właśnie kupiłem są świetne, były bardzo sztywne i przestawiłem dźwignię biegów o jeden ząbek do góry bo ciężko było wsunąć stopę pod dźwignię ale po całym dniu jazdy but troszkę zmiękł i przestawiłem dźwignię z powrotem i daję radę zmieniać w ten sposób. Bardzo wygodne tylko obcierają mi łydki kiedy spodnie są na zewnątrz buta.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-07-12 11:46:25 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2016-03-01 21:03:14
Posty: 1037
Lokalizacja: Warka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Tiger 1050
delta i sfazowany dziięki za tipy
Oczywisćie chodzi o taki dodatkowy kask na dziobaka, bo szkoda mi mojego szosowego integrala.
Prędkości i tak nie przekraczam 100, więc jak najbardziej crossowy jest ok, mixowy bell też fajna opcja
Ortezy oczywiście rozważam, narazie mam ochraniacze z dwupunktowym zawiasem, ale mam mieszane uczucia. Na udeżenia ok ale skręcanie to te elastyczne paski nie bardzo to widze:
[ img ]

Waham się nad zakupem tej zbroii jako zintegrowanej kurtki z ochraniaczami czy buzer

Wczoraj potestowałem nowe przełożenie końcowe i jest super, wreszcie jedyka to taki teren-teren bez sprzęgła w każdej sytuacji, a jazda zaczyna się od 2
Jazada na stojąco natomiast trudna bo kiera za nisko.

Aha no i te oponki, szkoda że Ci wcześniej nie napisałem ale na mokrej trawie niestety tragedia


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-07-12 12:26:25 
Honorowy członek ;)

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 1693
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: BMW R1200GS 2005 ABS
Na mokrej trawie wszystko jest tragedia :) tylko gąsienice dają sobie radę z mokrą trawą...

Co do kasku to dodam tylko ze mozna dowolnie mieszac szybe i daszek, mozna jezdzic jak na crossie bez szyby i z daszkiem.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-07-13 08:21:11 
Legenda forum

Dołączył(a): 2007-08-28 13:23:30
Posty: 4358
Obecne moto: jamaha pw 50
tuzmen napisał(a):
Oczywisćie chodzi o taki dodatkowy kask na dziobaka, bo szkoda mi mojego szosowego integrala.
Prędkości i tak nie przekraczam 100, więc jak najbardziej crossowy jest ok, mixowy bell też fajna opcja


No to luz, każdy firmowy crossowy będzie git.

tuzmen napisał(a):
Ortezy oczywiście rozważam, narazie mam ochraniacze z dwupunktowym zawiasem, ale mam mieszane uczucia.
Na udeżenia ok ale skręcanie to te elastyczne paski nie bardzo to widze


Tak jak piszesz, one chronić będą tylko przed uderzeniami niestety, na lekki off dadzą radę.

tuzmen napisał(a):
Waham się nad zakupem tej zbroii jako zintegrowanej kurtki z ochraniaczami czy buzer


Jak typowo na lato to buzzer, będzie chłodniej, na dojazdówkach trzeba tylko uważać, bo przy paciaku na twardym te ochraniacze na łokciach czy barkach mogą się przesunąć.

tuzmen napisał(a):
Wczoraj potestowałem nowe przełożenie końcowe i jest super, wreszcie jedyka to taki teren-teren bez sprzęgła w każdej sytuacji, a jazda zaczyna się od 2
Jazada na stojąco natomiast trudna bo kiera za nisko.


To jakie przełożenie wrzuciłeś?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-07-13 08:31:40 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2016-03-01 21:03:14
Posty: 1037
Lokalizacja: Warka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Tiger 1050
Ori bylo 16-42
Teraz mam 15-45 - takie jak w enduro r

Tuzmen 1050


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-07-15 16:35:10 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2016-03-01 21:03:14
Posty: 1037
Lokalizacja: Warka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Tiger 1050
sfazowany
Mam ten kask w domu, ale strasznie ciężki, wersja M 1698g - zastanawiam się czy zwrócić
Niewątpliwie jest uniwersalny


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-09-13 12:39:23 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2016-03-01 21:03:14
Posty: 1037
Lokalizacja: Warka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Tiger 1050
yo, akcja "dziobak exploracja" daje dużo nowych doświadczeń.
Z punktu widzenia żółtodzioba który szkolenia widział tylko na youtube życie endurowca łatwe nie jest. A maszyna drogowa szybko kończy swoje możliwości
- masa ca 150-170 jest w miare ok jeśli nie będziesz się często wywracać, maszynę da się kontrolować no ale jak się zakopiesz to się dowiesz dlaczego endurowcy do duże chłopaki, jeżdże sam więc nie ma mi kto wyciągnąc żelazo z piachu
- chwalone opony Pirelli scorpion Rally STR, niestety ale do offu się średnio nadają. Do jazdy typu podróże krajoznawcze ok, ale tylko w pionie. Na bokach bierznik jest tak płytki że progresja uślizgu koła tylnego jest przerażająca, oczywiście na luźnym. Opony też nie pomogą na podjazdach czy w wykopkach. Konkluzja, da rade ale nie pochylaj zbytnio i omijaj głęboki piach
- moto ma dwie fajne rurki, spoko ale umiejdcowione tak że łątwo się popażyć przy podnoszeniu, a są z dwuch stron (jedna do wycięcia)
- jak moto leży to z pod korka może wyciec paliwo - naprawde KTM??????
- konstrukcja zbiornika mocno utrudnia montarz gmoli - będzie cięzko
- niestety zbyt wolna jazda to zawsze temperatura pod max a i czerwona też się czasem zapali
- ujawniła się też wada, krzywa tarcza hamucowa z przodu

Pozatym na plus
- zmiana przełożenia strzał w 10, daje duże możliwośći przy b.małych prędkościach
- jeszcze nie wypierdaczyłem się z powodu odjechania przedniego koła, co wydaje się abstrakcyjne wręcz
- podwyższenie kiery zdaje egzamin


Podsumowując pozytywnie, sprzęt do tego co w założeniach jest ok, na większy szał w terenie to opona typu MOTOZ TRACTIONATOR DESERT

[ img ]

[ img ]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-09-13 13:44:23 
Honorowy członek ;)

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 1693
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: BMW R1200GS 2005 ABS
No Panie, w taki piach to raczej crossem się pakują chłopaki :) Zobacz jeszcze ofertę goldentyre, nazwa brzmi jak produktu z Chin ale endurowcy sobie ją chwalą, nawet jeżdżą na takich na zawodach.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-09-13 13:47:41 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2016-03-01 21:03:14
Posty: 1037
Lokalizacja: Warka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Tiger 1050
sfazowany
No tak, poznałem, kilka razy sie zakopałem, zagotowałem i raczej nie to moto na taki hard. A taka opona jak motoz zabije uniwersalność dziobaka.
Raczej już kupić DRkę lub TT600, choć w cenie dziobaka można kupić CRF250l enduro


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-09-13 14:25:42 
Honorowy członek ;)

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 1693
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: BMW R1200GS 2005 ABS
Wczoraj mój kuzyn z Rzeszowa wpadł w odwiedziny w Bieszczady, jeździ wokół komina lekki off na crf250 i chciał obejrzeć gieesa. Wiedząc ile to waży, jak wyglada z bliska i ile ma mocy wsiadał na niego jakby to był odbezpieczony karabin. Ruszył i... wsiąkł na amen, objechal 30km dookoła okolicy i wrocił z takim bananem na buzi jakiego jeszcze u niego nie widziałem, "jakie to zwrotne, jakie wygodne, zwinne, mocne" i tak dalej. Na szutrze mówi ze jechał szybciej niż na swojej crf którą zna od lat, na tyle pewnie sie czuł na Hilde. Asfaltowe zakręty z dowolną mocą nawet pod największe górki... Chyba będzie zmienial na gieesa :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 75 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org