Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 298 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 16, 17, 18, 19, 20
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2024-03-26 13:58:14 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2020-01-05 20:24:48
Posty: 503
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2
Jeśli się uda odratować to będzie cenna lekcja.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2024-03-26 13:58:14 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2024-04-01 16:46:36 
Honorowy członek ;)

Dołączył(a): 2016-03-01 21:03:14
Posty: 1550
Lokalizacja: Warka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ready to remont
Testy karoo3 na przedzie dowodzą że należy słuchać mądrych.
Stary 12letni zjechany kapeć ale enduro extreem trzyma lepiej niż nowa pośredna 50:50.
Jednak i tak jestem zadowolony bo po asfalcie lata jak zwykła opona szosowa. W terenie pion też daje rade. Ale na wirazach brakuje.
Dziobak wrocil do żywych, moc magicznie się pojawiła.[ img ][ img ]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2024-04-01 22:09:12 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2442
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
No do 1190 to bym karoo 3 polecił ale dziobacki to inny zwierz :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2024-05-21 21:19:50 
Honorowy członek ;)

Dołączył(a): 2016-03-01 21:03:14
Posty: 1550
Lokalizacja: Warka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ready to remont
Tuning dziobaka postępuje. Wymiana pompy na pomarańczową, w celach większej wydajności w chłodzenia.


Załączniki:
IMG_20240521_183421.jpg [642.15 KiB]
Pobrane 70 razy
Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2024-06-23 16:48:41 
Honorowy członek ;)

Dołączył(a): 2016-03-01 21:03:14
Posty: 1550
Lokalizacja: Warka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ready to remont
No i co? W dziobaku padlo ladowanie. Mozna gdybac czy to przypadek, fatum, plagi egipskie, ale sprawa jest prosta - ruski sabotarz


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2024-06-23 17:26:26 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2442
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Co padło? Uzwojenie czy regulator? No wiesz, przy upalaniu w piachu przy tych temperaturach jak ostatnio i częstym starcie silnika to te elementy dostają ostro w dupala. Wymień sobie oświetlenie na LED to chociaż trochę odciążysz układ.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2024-06-23 18:22:44 
Honorowy członek ;)

Dołączył(a): 2016-03-01 21:03:14
Posty: 1550
Lokalizacja: Warka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ready to remont
Narazie nie rozkrecalem bo niedziela i zona niepozwala
Ja zrobilem sobie przelacznik i na upalaniu gasze swiatla wiec to nie to. Pozatym nie wiem czy pamietasz konsteukcje tego alternatora+regulatora. W bocznikowym sposobie regulacji alternator pracuje non stop na 100% i nke wazne jakie obciążenie podlaczysz. Obciacienie moze zjarac najwyzej regulator


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2024-06-24 00:04:45 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2442
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Ostatnio miałeś lampę cały czas włączoną:) to poczytam sobie o tych rodzajach alternatorów i regulatorów bo akurat w tym to najmniej jestem zorientowany.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2024-06-24 01:10:47 
Honorowy członek ;)

Dołączył(a): 2016-03-01 21:03:14
Posty: 1550
Lokalizacja: Warka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ready to remont
Oczywiscie nie moglem czekac, stojan uszkodzony mechanicznie juz byl wczesniej, jak by cos wpadlo miedzy stator a rotor, i go troche zaorało. Ale wiedzialem o tym jak skladalem silnik, treaz musialo go teraz zewrzeć bo kilka zwojow upaliło izolację.
Po odwinieciu kilku drutow zwarcie zniklo, pewnie bedzie mial mniej mocy, ale bedzie działal.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2024-06-24 14:10:12 
Honorowy członek ;)

Dołączył(a): 2016-03-01 21:03:14
Posty: 1550
Lokalizacja: Warka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ready to remont
Ok altek działa, nie wiem ile podziała ale w ramach eksperymentu zostawiam go i monitoruję, drugi w zapasie już zamówiony.
A co zrobiłem, odwijałem podejrzane zwoje, które wskazywały na przebicie/przepalenie izolacji aż zwarcie faz do masy znikło. potem te odwinięte zwoje skróciłem, skręciłem, zalutowałem i w izolacji termo opchnąłem w wolne szpary. Altek daje 14V przy naładowanym aku więc narazie działa. Ryzyko jest czy ta izolacja zniesie trudy taplania się w gorącym oleju.
Nie mam fotek bo mi KTMy telefon popsuły wibracjami i aparat nie ostrzy :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2024-06-24 15:12:42 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3936
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
działa to działa, na uj drązyc temat. Teraz bedzie upalane. czy w dłocie czy w alteratorze - czas pokaże...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2024-06-24 15:47:27 
Honorowy członek ;)

Dołączył(a): 2016-03-01 21:03:14
Posty: 1550
Lokalizacja: Warka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ready to remont
misiakw
Powiem Ci że niby pierdoła, ale doświadczenie może się przydać. Jak komuś się upali w trasie to jest opcja awaryjna aby dojechać do domu bo remont można wykonać bez specjalnych narzędzi. Oczywiście wszystko zależy jaka jest skala zniszczeń ale jedna czy dwie cewki to do ogarnięcia


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2024-06-25 09:52:15 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3936
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
nie no jasne, sam mam na koncie kilka takich "partyzanckich fixów" w trasie, raz z czech wracałem na rowerowej lince hamulcowej zamiast linki sprzęgła, a z jednego ze zlotów wracałem z zębatką zdawczą trzymaną przez 3 trytki, bo w drodze na zlot zgubiłem nakrętkę... tak więc każde druciarstwo pozwalające kontynuować jazdę jest na plus.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 298 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 16, 17, 18, 19, 20


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org