Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 385 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 26  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2021-06-09 12:48:03 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2350
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Czyli ruda się przyczyniła? Może to też cena jeżdżenia moto przez cały rok? Noooo i przecież Twoj jest z pochodzenia Anglik


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-06-09 12:48:03 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2021-06-09 13:16:55 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2014-08-17 12:43:43
Posty: 1156
Lokalizacja: Przemyśl
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Tracer 900 GT 2019
U mnie było tak samo od dołu w miejscu spawu wdała się korozja. Więc teraz jak każdy z nas co ma Yamahe wiadomo gdzie wieczorem ma co sprawdzić 8)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-06-09 13:41:12 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3846
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
sfazowany napisał(a):
Czyli ruda się przyczyniła? Może to też cena jeżdżenia moto przez cały rok? Noooo i przecież Twoj jest z pochodzenia Anglik

myślę że to ogólnie problem fz6-tek. tak samo jak poobijana kierownica w okolicy breloczka czy rdzewiejący tylny stelaż w okolicach setów pasażera. Widziałem różne moto, nie tylko takie jak mój anglik i... przy większym wieku i przebiegu i często są podobne "problemy". mniejsze, większe i tutaj mozemu mówic o jeżdżeniu całorocznym i pochodzeniu z anglii, ale tak czy inaczej problem ogólnie występuje.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-06-09 15:18:05 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2016-03-01 21:03:14
Posty: 1496
Lokalizacja: Warka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ready to remont
Może nie w temacie rdzy, ale innych ciekawostek motocyklowych.
Mój kolega ma sprinta st który ma plastikowy bak, który mu średnio pasuje do ramy, tak że koliduje się np o kierownik czy o samą ramę.
Na zagranicznych forach wynaleźliśmy info że te baki lubią spuchnąć benzyna+czas+plastik
I weź tu chopie dojdź o co chodzi :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-06-10 07:10:48 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2011-09-07 17:54:43
Posty: 697
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Street Triple 675
tuzmen napisał(a):
Może nie w temacie rdzy, ale innych ciekawostek motocyklowych.
Mój kolega ma sprinta st który ma plastikowy bak, który mu średnio pasuje do ramy, tak że koliduje się np o kierownik czy o samą ramę.
Na zagranicznych forach wynaleźliśmy info że te baki lubią spuchnąć benzyna+czas+plastik
I weź tu chopie dojdź o co chodzi :)


Może nie dostanę kopa w d*pe za kontynuację off-topu, ale faktycznie tak mogło być. Pamiętam co działo się z plastikowymi dużymi kanistrami, które zabierałem na tor. Parę godzin w słońcu i były totalnie zdeformowane. Jedyna rada to było odkręcanie korka co sesje lub co dwie i odpuszczanie powietrza, ale w zasadzie w motocyklu jest odpowietrzenie, więc powinno temu zapobiec. Z drugiej strony kanister potrafiło odkształcić po 1 dniu, a bak ma zapewne kilkanaście... A całkiem z drugiej strony - rozumiem bak obudowany plastikiem (jak np w MT07), ale cały plastikowy to chyba trochę mało bezpieczne :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-06-11 21:04:33 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2350
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Przekładnia wróciła do domu ale jeszcze poczeka na montaż, rano startuję na drugą część urlopu (Mazury i Bałtyk) i dopiero w piątek będę mial chwilę na montaż. Wymienione zostało lożysko główne przy kole z uszczelnieniem oraz uszczelnienie przy wyjściu wałka atakującego w stronę wielowypustu. Już bym chciał to poskładać i pojeździć, dziś znów ciapkiem jeździłem do mechanika i fajnie było się przejechać te 120km, ale tęskno mi trochę do Hilde :)

[ img ]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-06-19 10:26:37 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2350
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Przekladnia wróciła na miejsce, wyszorowalem też tylny zacisk i jednak wsadzilem świeże klocki, starych bylo 50% grubości więc zostalo ze 20-30% zakresu użytecznego. Skoro zaczeły się upały, to założyłem wreszcie chinskie pokrowce mesh na kanapy, zobaczymy jak się będą sprawowały.

Muszę jeszcze zrobic porządek ze sprzęgłem hydraulicznym ponieważ wciąż przesuwa się punkt łapania sprzęgła, zaraz jadę po płyn mineralny i będę próbował wyczyścić i odpowietrzyć ten układ.

[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Czekam jeszcze na paczkę z tanklockiem do tankbaga Kappa AH213 (9 litrów) i buty adv gaerne g-midland goretex.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-06-19 10:30:50 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2011-09-07 17:54:43
Posty: 697
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Street Triple 675
Ciekawa opcja z tymi pokrowcami na kanapę ;) Dodatkowo mniej śliza się tyłek?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-06-19 10:37:04 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2350
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Jeszcze nie testowałem na drodze ale to co wsiadałem w garażu to takie właśnie bylo wrażenie. Bałem się, ze mesh bedzie trzymał brud ale koledzy co mają taki mesh od lat nie zauważyli takich tendencji, przy myciu moto wszystko sie wypłukuje. Pytalem czy to działa w słoneczne dni to potwierdzili że jest chłodniej na zadzie, ale o dziwo jeszcze wieksza zaleta to ze w deszczu nie siedzi sie na wodzie tylko deszcz wypływa meshem nie nasaczając tak ubrań... taka ciekawostka.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-06-19 14:46:44 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2350
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Siatka na kanapie jest genialna, przy dzisiejszym upale po rozpedzeniu sie czulem jak pod cala pupe i uda dociera chlodne powietrze... :)

Tankbag jest fajny ale kierownica zgniata mu rogi przy pełnym skręcie, będę musiał coś pokombinować albo przywyknąć i nie pakować na max, aby mógł sie na rogach poddawać kierownicy.

[ img ]

Podczas czyszczenia zacisku umylem boki cylinderków i wcisnąłem je w zacisk robiąc miejsce na nowe grube klocki. Swożnie po których chodzi zacisk na boki były w bardzo dobrej kondycji i masmarowane, zacisk swobodnie na nich pracował na boki. Założyłem na tarczę, poskręcałem wszystko zgodnie z dokumentacją, w garażu wszystko chodziło elegancko. Dziś ogarnialem na miescie zakupy i paczkomaty, po kazdym nawet krótkim postoju przy pierwszym użyciu hamulca dźwignią wpadała głęboko jakby klocki były mocno odepchniete od tarczy. Po podpompowaniu wszystko wracało do normy i w czasie jazdy hamulec działa znakomicie. Po postoju powtórka z rozwywki. Zastanawiam się, czy pod uszczelnienie cylinderka przy wpychaniu go nie wszedl jakis paproch i nie zapowietrza to zacisku, wycieków jakichkolwiek brak... Pomyslalem tez, ze moze wszystko jest ciasno i sie nagrzewa, po ostygnieciu kurczy sie robiac miejsce ktore wymaga wiecej olynu zeby wypelnic przerwe miedzy klockami a tarczą...?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-06-19 21:07:29 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2019-10-01 16:23:53
Posty: 1073
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: F800GS
Sfazowany, kup płyn do sprzęgła dokładnie taki jak podaje instrukcja obsługi. Podobno jest to bardzo ważne.
Ja wczoraj i dzisiaj zrobiłem po Mazurach i na Podlasiu prawie 1200km, byłem w Lidzbarku Warmińskim, Kętrzynie, Giżycku, Węgorzewie i Białymstoku (nocowałem tam). Piękna pogoda, mimo że momentami wczoraj termometr pokazywał 33st C to wcale mi nie było za ciepło, a dodam, że byłem kompletnie ubrany w ciuchy motocyklowe. Nie był to wyjazd turystyczny tylko praca- połączenie przyjemnego z pożytecznym. Miałem również drobną przygodę. Ostatnio ktoś umieścił filmik jak zawracać w warunkach gdzie jest mało miejsca. Skończyło się tak, że musiałem położyć moto . Zawracałem i trochę się przeliczyłem, było za dużo piasku i buksujące koło w sumie mnie nie przesunęło o tyle ile było potrzeba. Zabrakło mi miejsca i musiałem wjechać pod skarpę a tam był plot i moto zaczęło się przechylać. Delikatnie je położyłem ale było jedno ale kamizelka z poduszką powietrzną, która zadziałała :oops: W sumie to nic przyjemnego, dość rozbudowany jest kołnierz który chroni kręgi, wrażenie jest podobne jak by się dostało średnio mocno piłka w tył głowy. Najważniejsze, że na moto nie ma żadnego śladu. Co do podnoszenia sprzętu to mimo, że GS przewrócił się na skarpie i leżał pod kątem ujemnym to nie miałem absolutnie żadnego problemu z podniesieniem go.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-06-19 22:22:58 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2350
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Auć! Dobrze, że Tobie nic sie nie stało... Poduszka aktywowana "smyczą" niestety nie zakłada błachych przewrotek :( tu vhyba lepsza by była aktywowana żyroskopem? Ile kosztuje ponowne przygotowanie poduszki do pracy?

Próbowałem nieśmiało takich zawrotek i nie mam odwagi tak strzelić ze sprzęgła zeby koło solidnie zerwało przyczepność, jak daję za mało gazu to opona ma za dużo trakcji i zamiast uślizgiwać się to pcha moto przed siebie... Ale bardzo bym chciał się tego nauczyć, nie wiem tylko czy stary motór z suchym sprzęgłem to dobra baza do ćwiczeń, mam co do tego obawy. Ktos kto umie zrobi to bez trudu, ja w ramach nauki.. no cóż!

Co do podnoszenia gieesów z ziemi, niski środek ciężkości plus szeroko rozstawione punkty podparcia bardzo ułatwiają podnoszenie, nie mam w tym wielkiego doswiadczenia ale to co podnosiłem z piachu gieesa to był pikuś. Łatwiej niż demo tigera 1200 :)

Olej kupiłem wedlug zalecen z forum bmw, nie jest to oryginał bmw ale ponoć bardzo dobry zmiennik.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-06-20 08:32:59 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2019-10-01 16:23:53
Posty: 1073
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: F800GS
sfazowany napisał(a):
Próbowałem nieśmiało takich zawrotek i nie mam odwagi tak strzelić ze sprzęgła zeby koło solidnie zerwało przyczepność, jak daję za mało gazu to opona ma za dużo trakcji i zamiast uślizgiwać się to pcha moto przed siebie...

no i właśnie to był powód dlaczego manewr się nie udał
koszt naboju spidi, 60g to około 100zł, po dwóch aktywacjach kamizelkę trzeba wysłać do serwisu
na pewno kamizelka/kurtka bez zrywki jest lepsza, pomyślę o zmianie jak będę kupować nowy kombinezon
chociaż nie chciał bym kamizelki zintegrowanej z kurtką bo jak jestem we Włoszech zdarza mi się jazda w samej kamizelce ze względu na upały


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-06-20 08:54:26 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2350
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
marcingda napisał(a):
jak jestem we Włoszech zdarza mi się jazda w samej kamizelce ze względu na upały
to wtedy mozesz zalożyć tą starą kamizelkę spidi a na co dzień używać kombiaka :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-07-03 10:37:13 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2350
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
W ramach zarywania piątkowej nocy w garażu, wziąłem się za hydrauliczne sprzęgło, wypłukałem układ z czarnego syfu i obficie przelałem świeżym płynem. Niestety raz zapowietrzyłem układ od strony klamki ale myślę, że udało mi się go odpowietrzyć bo układ chodzi teraz o wiele lepiej - sprzęgło bierze wysoko, wczesniej klamka wpadała aż do gripa i na samym końcu wysprzęglała "resztkiem sił". Niestety u nas leje więc nie przetestuję :(

Czarny papier to syf ze zbiorniczka po półtora roku od wymiany, będę ten układ przelewał świeżym płynem co roku.

[ img ]


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 385 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 26  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
cron
Administracja forum: admin@motocykl.org