Forum Motocykli Yamaha https://www.motocykl.org/ |
|
BMW R1200GS Brunhilda von Shaft https://www.motocykl.org/viewtopic.php?f=31&t=24155 |
Strona 2 z 26 |
Autor: | Pikulahay [ 2021-03-01 12:09:56 ] |
Tytuł: | Re: Adwenczery |
Gratulacje, ładne malowanie. FZS600 '99 |
Autor: | tuzmen [ 2021-03-01 12:33:30 ] |
Tytuł: | Re: Adwenczery |
więcej zdjęć! więcej zdjęć! więcej zdjęć! |
Autor: | sfazowany [ 2021-03-02 00:44:40 ] |
Tytuł: | BMW R1200GS Brunhilda von Shaft |
Aloha! Gorąca prośba do admina o przeniesienie postów dot. Brunhildy z tematu "Adwenczery" do tego, będzie czyściej :) A w tzw międzyczasie, nowe fotki mojej niemki... Załącznik: Załącznik: Załącznik:
|
Autor: | marcingda [ 2021-03-02 08:42:13 ] |
Tytuł: | Re: BMW R1200GS Brunhilda von Shaft |
Niemka piękna :D |
Autor: | Riccardoa [ 2021-03-02 08:47:39 ] |
Tytuł: | Re: BMW R1200GS Brunhilda von Shaft |
Gratulacje i miliona kilometrów. Nachodzi mnie pytanie czy jeszcze kiedyś będziesz chciał zmienić markę czy zostaniesz z BMW na stałe. :D |
Autor: | sfazowany [ 2021-03-02 09:09:25 ] |
Tytuł: | Re: BMW R1200GS Brunhilda von Shaft |
Dziękuję Panocki! Oczywiście że będę rozważał inne marki :) Nie jaram się jakoś szczególnie że to jest bmw, jest sporo fajnych i o wiele ładniejszych motocykli! Przeglądam filmy z przejazdu i pierwsze co mi przychodzi na myśl słysząc silnik - traktor :) przede mną jechał kolega na tigerze 1200, kiedy dodawał gazu to brzmiało to cudnie, jak przyspieszałem za nim to brzmiało jakbym go gonił szalonym kombajnem. Taka rożnica :) Tak jak gdzieś tam wcześniej wspominałem, przy obecnym budżecie ok. 25k i chrapce na 1200 to ten model praktycznie nie miał konkurencji, tenerki i tigery 1200 w podobnym stanie zaczynają się 10-15k wyżej. |
Autor: | marcingda [ 2021-03-02 09:26:50 ] |
Tytuł: | Re: BMW R1200GS Brunhilda von Shaft |
Dodam, że bmw produkuje również motocykle brzmiące cudnie albo nawet naj ... :D Zastanawiam się jaka będzie nowa duża tenera, jaki będzie miała silnik. Gdzieś czytałem, że może to być doładowany silnik 890cm3. |
Autor: | Riccardoa [ 2021-03-02 09:41:45 ] |
Tytuł: | Re: BMW R1200GS Brunhilda von Shaft |
W sumie źle to ująłem, nie chodziło mi o jaranie się marką czy znaczkiem, a raczej przyzwyczajeniem do rozwiązań i walorów użytkowych, które często decyduje o tym, że ludzie niechętnie odchodzą od marki, a tylko zmieniają model. |
Autor: | sfazowany [ 2021-03-02 11:24:34 ] |
Tytuł: | Re: BMW R1200GS Brunhilda von Shaft |
Za tymi posranymi kierunkowskazami nigdy nie zatęsknię :D za resztą - zobaczy się :) Na razie poznałem dziewczynę która beka ale coś tam ma ładne więc na bekanie chwilowo przymykam oko |
Autor: | bierny [ 2021-03-04 09:35:47 ] |
Tytuł: | Re: BMW R1200GS Brunhilda von Shaft |
Gratuluję zakupu! Zawsze mi się podobały te motocykle i choć myślałem kiedyś, a nawet czasami dalej myślę o zakupie czegoś takiego, to zdrowy rozsądek odradza - chodzi o to, że obecnie nie wykorzystałby takiego sprzętu zgodnie z przeznaczeniem ;) Oby służył! |
Autor: | sfazowany [ 2021-03-04 12:59:28 ] |
Tytuł: | Re: BMW R1200GS Brunhilda von Shaft |
Dziękuję ;) 90% tych motocykli smiga po asfalcie, czasem nawet krótkie odcinki do pracy. Może to śmiesznie wygląda jesli ktoś jeszcze ma na sobie ciuchy typowo adv, ale kto komu zabroni? Bez kufrow i w typowych ciuchach wyglada to całkiem normalnie. Nie przeciskałem się jeszcze tym konkretnym motocyklem między autami ale przy jeździe po mieście fajnymi plusami są wysoka pozycja głowy - więcej widać nad autami, silnik fajnie ciągnie z niskich obrotów więc jakieś zmiany pasów z przyspieszeniem to pikuś i mała wrażliwość na dziurawe drogi, nawet jak zaliczy się zapadniętą studzienkę to nie jest to tak drastyczne jak w zwykłym motocyklu. Szerokość silnika.. no cóż, tu szału nie ma, ale tragedi też nie. Kierownica przechodzi nad większoscią lusterek osobówek. Nigdy nie jeździłem jakoś dużo w korkach bo w 90% przypadków nie mam możliwości dojazdu do pracy na moto ale z pewnością zdarzy mi się kilka razy w roku. Pewnie w wielu wąskich miejscach będę musiał poczekać i jechać razem z autami. Mała cena za zdolności turystyczne ;) |
Autor: | marcingda [ 2021-03-04 15:17:33 ] |
Tytuł: | Re: BMW R1200GS Brunhilda von Shaft |
Już nie pamiętam jak z płynnością jazdy przy niewielkich prędkościach w GS-ie. Moim najlepiej jeżdżącym motocyklem po mieście jest K1600. Może nie należy do małych ale dla mnie najważniejsza jest płynność jazdy. Na pewno brakuje mi tego co ma GS i inne tego typu motocykle a mianowicie możliwość jazdy na skróty. Najgorszym motocyklem do przemieszczania się w ruchu ulicznym była VTR, szarpiąca na każdym biegu - jazda w mieście była gehenną. |
Autor: | sfazowany [ 2021-03-05 08:40:01 ] |
Tytuł: | Re: BMW R1200GS Brunhilda von Shaft |
Myślę jeszcze o tej długiej jedynce, może to przeszkadzać w pełzaniu po mieście. Sprzęgło suche trzeba oszczędzać, łatwiej zniszczyć. Plus chociaż taki, że zamiast linki jest układ hydrauliczny i dozowanie sprzęgła jest w miarę łatwe. Opona tylna ma profil niemal samochodowy, na portalach z opiniami te opony mają kiepskie oceny zachowania na mokrym. Chyba szyciej niż póżniej będę zmieniał te gumy. Nowa tablica przynitowana. Czekając na wiosnę grzebię, kręcę, smaruję, poznaję :) Wgapiam się na zupełnie inny rozklad elementów moto, na sterczące głowice, monowahacz, zawias tele lever... By się pojeździło :) Załącznik: Załącznik: Załącznik: Załącznik: Załącznik: Załącznik: Załącznik:
|
Autor: | bierny [ 2021-03-05 08:46:47 ] |
Tytuł: | Re: BMW R1200GS Brunhilda von Shaft |
marcingda napisał(a): była VTR Miałeś VTR, czy to literówka i miało być VFR? :D Jeżeli VTR i to SP1 lub SP2, to pomimo trudności w mieście... jak mogłeś sprzedać takiego klasyka?? :shock: |
Autor: | marcingda [ 2021-03-05 11:08:15 ] | ||
Tytuł: | Re: BMW R1200GS Brunhilda von Shaft | ||
Bierny, to nie literówka :D miałem VTR 1000F, dwie sztuki (w sumie trzy bo kupiłem jedną na części), żółta do jazdy a czerwona do zabawy, zrobiłem tym modelem około 160/180tyś km przez 10 czy 11 lat fakt, mogłem żółtą zostawić motocykl miałem chyba od 2005 lub 6 roku, objechałem nim całą Europę wówczas uważałem że jest super a dzisiaj już bym nim nie chciał jeździć, największe wady to dość duży wpływ silnika na prowadzenie (bardzo duży moment hamujący silnika), duże zużycie paliwa, spore drgania, kiepskie światła i umiarkowana wygoda motocykl w porównaniu do współczesnych konstrukcji sprawiał wrażenie zadziwiająco mocnego (miał tylko 110 koni)
|
Strona 2 z 26 | Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |