Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 89 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2015-07-22 08:58:51 
Moderator globalny

Dołączył(a): 2012-11-17 12:48:12
Posty: 478
Lokalizacja: Warszawa/ WZW
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 792076895
Obecne moto: Tcat
ja napiszę tylko tyle:
AŻ MIŁO POPATRZEĆ :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-07-22 08:58:51 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2015-07-22 22:52:55 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Bad Method napisał(a):
Wiem, że dżentelmeni o pieniądzach nie rozmawiają, ale tak z ciekawości: prowadzisz bilans wydatków, tak na własny użytek?

Nie prowadzę,bo i po co :lol: Szkoda głowy , dlatego powoli wszystko do przodu bez roboty na hura.

EDIT 22.07.2015
Błotnik tylny na swoim miejscu. Amortyzatory też na swoim miejscu, czekam tylko na nakrętki przednich amorków bo producent chyba nie rozróżnia śrub m10x1 od m10x1,25. Puszka na akumulator na swoim miejscu, puszka narzędziowa też. Ostatnia partia zawieziona do piaskowania i ocynku.Przyjdzie to lecimy dalej :mrgreen: Do fotek wziąłem lustro Nikona, co by narobić smaku :mrgreen:
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-07-22 23:47:33 
Niemowlak

Dołączył(a): 2014-10-30 00:26:13
Posty: 31
Lokalizacja: krk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 Fazer
Grubo. Oglądając prace podobne do twojej, miałem wielokrotnie wrażenie, że sprzęt wygląda lepiej, niż w momencie wyjazdu z fabryki, a trochę się stykałem z tematem (sam mam rozgrzebanego Zundappa DB200 z 1937) ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-08-03 19:44:42 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
EDIT 29.07.2015

Odebrałem rzeczy z ocynku, wyszło fajnie, przynajmniej nie skoroduje przez najbliższe lata.
Zabierak tylnego koła i króciec ssący delikatnie przepiaskowany.
Rozebrałem stacyjkę,szczotka z włosiem z mosiądzu na dremela i czyszczenie, o dziwo wszystko działa ,jedynie nowe kulki muszę dokupić bo czasem się przycina.
Przyszły łożyska : SKF-y na wał korbowy ,z luzem C3,a TIMKEN z luzem C3 na skrzynie na wałek główny.
Kupiłem brąz B101 i tokarz toczy nowe tulejki do wprasowania w blok , po których pracować będzie wałek pośredni skrzyni.
Nowe uszczelniacze do kół .
Zrobiony przegląd skrzyni, koła zębate idealne, wałki niezłe, pęknięta sprężyna zmieniacza, na dniach składanie.

[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

EDIT 30.07.2015

Poskładana stacyjka, wszystko działa idealnie. Kulki do stacyjki udało się dostać, z kwasówki, dziwny rozmiar 3/16 cala.
Zabierak poskładany, łożysko wprasowane i simmering, zębatka skręcona.
Amorek skrętu wraca na swoje miejsce, przekładki cierne też już mam więc składam.
Pokrowiec na kanapę dorobiony na wzór oryginału, wszystkim polecam pana Tomaszewskiego, magik.
Jak podałem kolorystykę kanapy wiedział że przejściówka z m06 na m11. Została kombinatoryka z gąbką i niedługo można zacząć składać siedzenie. Jakby ktoś chciał namiary: http://www.tomaszewski.eu/

[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

EDIT 03.08.2015

- szczęki założone na bęben przedni i tylny
- tylne koło założone
- przyszły nakrętki amortyzatorów przód więc można brać się za przód
- amortyzator skrętu na swoim miejscu i działa
- klakson i stacyjka zamontowane
- airbox na swoim miejscu
- wreszcie poskładałem i ustawiłem zatrzask stopki centralnej, po zamknięciu stopki zatrzask trzyma by się nie otwierała i nie stukała w czasie jazdy

[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

EDIT 05.08.2015

Na kołach, poskręcałem przód :mrgreen:
[ img ]
[ img ]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-08-07 10:38:47 
Legenda forum

Dołączył(a): 2007-08-28 13:23:30
Posty: 4605
Obecne moto: jamaha pw 50
Piknie w chuj, podoba mi się.
Czesiu drugi fach fotograf, fajne fotosy 8)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-08-07 12:42:05 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2011-07-12 09:40:11
Posty: 947
Lokalizacja: wawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 512 386 jedensześć5
Obecne moto: nowe
jak złożysz do przyszlego roku na zlot musisz tym przyjechac;p


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-10-16 09:00:03 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2011-07-21 12:56:07
Posty: 232
Lokalizacja: Rybnik
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YZF 600R
Dawno mnie tu nie bylo. Wojt@s wielki szacun za podejscie do tematu. Kozak z Ciebie jakich malo. Projekt miazdzy od poczatku i az nie moge sie doczekac konca. Wiecej zdjec !!! Obowiazkowy filmik po odpaleniu pieca.

Btw. Rejestracja na zoltych blachach dosc klopotliwa np. wyjazd za granice nie jest taki prosty i wymaga pisemne pozwolenie konserwatora zabytkow - przynajmniej tak bylo - czy dalej jest?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-10-20 17:03:43 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Rejestracja na żółte tablice to nie problem, ograniczenia leża w kwestii przeglądu technicznego i to diagnosta może nałożyć ograniczenia, które mamy wpisane w dowód. Wyjazdować za granicę raczej nie będę :lol: Reszta korespondencji o zabytkach proszę na PW, nie zaśmiecać tematu :evil:

EDIT 20.10.2015

Jak widać totalnie bez pośpiechu. Tylne koło zdjąłem, gdyż niestety było spore bicie na zębatce od napędu, aktualnie kombinujemy jak tu dorobić nowy zabierak 8) ale myślę że to kwestia dni i będzie gotowe, ciasno spasowane jak trzeba. Przedni zaczep kanapy przymocowany, podstawa kanapy "dopasowana" do ramy, odboje założone co by nie tłukło na dziurach, więc teraz trza stworzyć nową gąbkę i można obijać kanapę. Zbiornik tymczasowo na swoim miejscu :mrgreen: Z najważniejszych rzeczy po paru miesiącach poszukiwań znalazłem kierownicę co nadawała się do chromu, już na swoim miejscu wraz z polerowanymi obejmami, dokupiłem klamkę co miałem wygiętą, galanteria czyli obejmy klamek i śrubki poszły do chromu.
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-12-29 21:38:33 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
EDIT 09.11.2015

- udało się zregenerować zabierak, dotoczyliśmy nowe tulejki, do tego dwa stożki do zagniata i dopasowane na prasie
- siedzi bardzo ciasno
- guma już na zbiorniku przynajmniej z jednej strony
... i przy okazji widać Madzi pocisk :lol: :mrgreen: się robi 8)

[ img ]
[ img ]
[ img ]

EDIT 20.11.2015

- trzeba było przetoczyć tulejkę pod łożysko, bo zbyt ciasne pasowanie spowodowało problem z jego wprasowaniem
- zabierak poskładany, jest jak powinno być
- rozwiązaliśmy problem kranika, oryginalnie nakrętka dociskająca była z bakielitu. Dorobiliśmy nakrętkę z alu, do tego wkładka z teflonu zabezpieczająca środek przed cofaniem się paliwa, teraz tylko dorwać materiał na uszczelki kranika i wyszkiełkować kranik

[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

EDIT 29.12.2015

Ostatnio mało czasu , ale parę zaległych tematów ogarniętych:
- spolerowane klamki, korki kierownicy, obejmy kanapy, poprawione po raz drugi dekle boczne
- miałem zakładać wał , ale coś mnie tknęło na pomiary, jak bicie na czopach, wycentrowanie korbowodu względem przeciwwag ideał, to niestety po wsadzeniu sworznia coś dziwnie chodził, główkę korbowodu rozgrzałem do 80 stopni i po wykonaniu ruchu sworznia względem wskazówek zegara zamarłem, luzy widoczne gołym okiem :lol: tulejka zamiast z brązu jest chyba z mosiądzu, nic wyprasowałem, kupiłem brąz B101, toczy się, później rozwiertak nastawny i dopasowanie pod sworzeń
- udało się dorobić na wzór oryginału, oryginalną gąbkę kanapy, wyprofilowana jak w oryginale i sypać się nie będzie nawet po 50 latach :mrgreen: więc wreszcie kolejny temat będzie zamknięty
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-12-29 21:56:50 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2015-11-04 22:28:46
Posty: 226
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fz6 s2
Piękna maszyna! Podziwiam i zazdroszczę zarówno samej SHL jak i zapału żeby się nią zajmować 8)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-01-17 17:05:58 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
EDIT 17.01.2016

- pokrowiec kanapy pasuje idealnie, udało się go naciągnąć z każdej strony, gąbka równo usiadła, został montaż listw ozdobnych ( muszę dokupić nakrętki m3 :lol: ) , montaż paska ale z tym czekam bo moje blaszki są zmasakrowane, inne podobnie, robię matrycę na frezarce, obaczymy co mi wyjdzie z tego

- przyszły obejmy/cybanty i klamki już na swoim miejscu, tak samo guma na wzór oryginału i zaślepka kierownicy

- tulejki dotoczone 2 , brązu B101, teraz zostało wprasować, naciąć kanał smarujący i gwintownikiem nastawnym powiększyć otwór bo FI otworu jest jak FI sworznia -0,05mm

[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-04-17 22:19:50 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2013-11-06 09:54:15
Posty: 161
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha FZ6 Fazer S2
Jak prezentuje się moto u progu sezonu? Jezdne?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-04-18 14:26:59 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2013-09-12 14:22:01
Posty: 94
Lokalizacja: Ząbki
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Bandit 1250 SA
Mam do niej tylną nową zębatkę oryginalną kupioną pewnie ze 30 lat temu jeszcze z naklejką z ceną. Może jeszcze jakieś inne części do niej bym znalazł w garażu. Jak jesteś zainteresowany to odezwij się na priw. PS Kawał porządnej roboty. Szacun

Napisano z telefona


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-08-05 14:47:34 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Powiem szczerze projekt zawiesiłem na jakiś czas ale pora wrócić.
- kartery umyte, prze gwintowałem wszystkie gwinty
- osadzone łożyska na klej do połączeń wał/piasta
- założone uszczelniacze
- niestety idealnie zrobiony wał ma zrotowaną główkę korbowodu, wyszło dopiero po wsadzeniu w kartery więc tym razem wał leci do Olechowskiego pod Poznań
- z racji że trzeba podkładkami wyosiować wał i wałek główny skrzyni biegów poszukiwałem głębokościomierza z ramieniem 20cm, niestety takowe nie istnieją, zrobiliśmy coś ala liniał do płaszczyzn ( dokładność przy liniale klasy 1 wyszła nam 0,02mm ) plus błąd suwmiarki 0,01 daje łącznie błąd na poziomie myślę 0,03mm-0,04mm . Osiągnąć mamy ustawienie wału i wałka głównego skrzyni z luzem 0,2-0,5mm :mrgreen: podkładki się robią :lol:

[ img ]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-08-07 19:10:50 
Moderator globalny

Dołączył(a): 2012-04-20 21:21:46
Posty: 556
Lokalizacja: WWE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Galaxy S10 :P
Obecne moto: Kocio
Wojtas tak dokładnie to fabryka nie robiła :D


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 89 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org