Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2014-09-18 15:01:54 
Niemowlak

Dołączył(a): 2013-04-25 10:13:04
Posty: 29
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: CBR F4i Sport 2001
Witajcie,

po telenoweli związanej z zakupem moto (dziękuję wszystkim za pomoc, a w szczególności koledze misiakw ! ) nabyłem sprzęt w rodzinnym mieście od kolegi. Kolega o sprzęt dbał, co zdecydowało o zakupie.

Może stety, może niestety motocykl to nie Fazer ani Kot, ale grunt, że już jeżdżę i jest to Honda CBR F4i w wersji Sport z 2001 roku z przebiegiem przy kupnie ok 41tys. Kolega sprowadził moto z Anglii osobiście w 2008 roku. Od tego roku znam historię moto. Kolega kupił moto z akcesoryjną szybą, a tłumik zmienił sam. Oryginalny chciał mi oddać, ale ostatecznie został u niego, dzięki czemu nieco zszedł z ceny.

Moto miało lekką wywrotkę na rondzie, czego skutkiem jest rysa na lewym deklu silnika.

Jeździ się bardzo przyjemnie. Poniżej kilka fotek moto, które pokazują wszystkie skazy (obtarte lub popękane plastiki lub dekielek).


Załączniki:
WP_20140901_015.jpg [1.14 MiB]
Pobrane 616 razy
WP_20140901_014.jpg [1.24 MiB]
Pobrane 605 razy
WP_20140901_012.jpg [1.37 MiB]
Pobrane 553 razy
WP_20140901_011.jpg [1.31 MiB]
Pobrane 605 razy
WP_20140901_009.jpg [1.15 MiB]
Pobrane 596 razy
WP_20140901_008.jpg [1.16 MiB]
Pobrane 604 razy
WP_20140901_007.jpg [626.28 KiB]
Pobrane 591 razy
WP_20140901_006.jpg [1.41 MiB]
Pobrane 604 razy
WP_20140901_003.jpg [1.32 MiB]
Pobrane 605 razy
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: CBR F4i Sport 2001
PostNapisane: 2014-09-18 15:01:54 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2014-09-18 19:25:54 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2014-03-16 14:05:01
Posty: 146
Lokalizacja: Zielona Góra
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6S
Kosa ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-09-18 19:35:38 
Niemowlak

Dołączył(a): 2014-09-17 18:52:20
Posty: 31
Lokalizacja: Tychy
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: 1000rr
Miałem identyczna ;) piękny sprzet! W zakrętach jak żyletka, 264 udało mi sie ugrać na maxa, ale jezeli smigasz ostro zainwestuj w amor skrętu, bez ostrzeżenia potrafi zrobic takie shimmy, ze nogi z podnóżek lecą ;)
Dodam, ze przy ostrej jeździe dyszke lubi połknąć ;) Ale cus za cycus jak to sie mówi ;)
Ogólnie sprzet super i duzo lepszy wyglądowo i osiagowo niz 600 rr z pierwszych lat produkcji ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-09-19 08:05:50 
Niemowlak

Dołączył(a): 2013-04-25 10:13:04
Posty: 29
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: CBR F4i Sport 2001
Z tym amorem skrętu - to właśnie zastanawiałem się nad tym. Ale czytałem przeciwne opinie, że tak to zawieszenie z przodu jest skonstruowane, że nie wpada w shimmy - ale wiadomo, jak człowiek się zabezpieczy, to zawsze bezpieczniej :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-09-19 08:41:31 
Niemowlak

Dołączył(a): 2014-09-17 18:52:20
Posty: 31
Lokalizacja: Tychy
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: 1000rr
Jak odkręcasz na nie równej drodze to wpada w shimmy wpada ;) uwierz mi na słowo. ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-09-19 09:28:45 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3821
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
lackfie, tobie do tego czasu kiedy amor ci się przyda zostało jeszcze troszkę czasu, wiec na razie nie musisz się tym shimmy martwić... nie mówiłeś że u cioebie yoshimura śpiewa, teraz to ewidentnie muszę posłuchać jak gra!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-09-19 11:38:34 
Moderator globalny

Dołączył(a): 2012-11-17 12:48:12
Posty: 478
Lokalizacja: Warszawa/ WZW
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 792076895
Obecne moto: Tcat
piękny sprzęt :) (dodam w nawiasie, że cbrka w wersji f4i to moja druga miłość po Kocie :D - gdybym dozbierał więcej kasy lub mniej bał się pierwszego sezonu wybór padłby na ten sprzęt właśnie ;) )
A i czemu robisz skupiasz się na defektach jak masz taki ładny motocykl :D??
Szerokości, przyczepności i "miej zawsze głowę ze sobą" podczas jazdy ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-09-19 19:10:43 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-07-27 14:29:44
Posty: 164
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: cbr600 f4i
Spelun napisał(a):
Jak odkręcasz na nie równej drodze to wpada w shimmy wpada ;) uwierz mi na słowo. ;)


hmmm - pierwsze słyszę - ja nie mam takich objawów - i na forum cbr też jakoś nie widziałem żeby ktoś się żalił.... może CI się lekka kiera robiła bo sie koło odrywało - to wtedy trzeba przymknąć i szybko odkręcić manete - wszelakie szimy znikają :)

lakfie - rejestruj na forum cbr - bractwo równie zacne jak tutejsze :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-09-19 20:55:38 
Niemowlak

Dołączył(a): 2014-09-17 18:52:20
Posty: 31
Lokalizacja: Tychy
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: 1000rr
Ja pisze o własnych przeżyciach i radzę. Każdy robi jak chce.ot moje zdanie ;) nie narzucał nikomu nic, a teorie rownież znam, lecz praktyka czasem rozjeżdżać sie z teoria ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-09-19 21:15:34 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2009-04-17 10:16:00
Posty: 182
Lokalizacja: wrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Gsx-r k8
Dobry sprzęt niech wozi


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-09-22 20:45:09 
Wesoły Grzybiarz

Dołączył(a): 2012-02-13 22:51:28
Posty: 987
Lokalizacja: WCI
Płeć: Mężczyzna
Telefon: ma ten kto powinien
Obecne moto: ZX636R 04
Zrób wzmocnienie na uszy w czaszy - puki jeszcze nie pękła - bo pęknie :)
Kuloodporny sprzęt, fajnie widzieć zadbaną sztukę. Niech wozi :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-09-23 09:37:12 
Niemowlak

Dołączył(a): 2013-04-25 10:13:04
Posty: 29
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: CBR F4i Sport 2001
Szanowni koledzy - dziękuję za wszystkie porady :)

miąchal - możesz mi opisać o co chodzi, albo pokazać zdjęcie? A może link, gdzie to kupić itd.

Zastanawiam się jeszcze nad crashpadami, czy są w dobrym miejscu ? Na pewno wymienię je na jakieś Womet Tech, bo te już przyjęły swoje. tylko pytanie, czy zmieniać miejsce mocowania?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-09-23 10:39:53 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2010-08-13 11:38:35
Posty: 962
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
Fajny sprzęt, a że na wyglądzie się nie jeździ, to nie szkodzi że nie idealny ;) sam myślałem o takiej, tylko stwierdziłem że za mały progress przy przesiadce z kota.

Crashe o ile dobrze pamiętam, to masz na mocowaniu owiewki w tej chwili... Do du*y miejsce. Jeśli to ma chronić faktycznie i bez ryzyka uszkodzenia ramy, to powinno być na mocowaniu silnika do ramy- tylko że to wymaga nawiercenia owiewek.

P.S.
Jedna rzecz mi się tylko nie podoba... Spróbowałbym przerobić dolot tłumika tak żeby mniej wystawał do tyłu ;) ale to już kwestia gustu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-09-23 19:52:03 
Moderator globalny

Dołączył(a): 2012-04-20 21:21:46
Posty: 556
Lokalizacja: WWE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Galaxy S10 :P
Obecne moto: Kocio
Ładny moto Lakfie jak Ci mówiłem mnie przed kupnem takiego powstrzymały wymiary :).
Wojtek ja też mam takie odczucia z tym tłumikiem, on powinien być złapany obejmą gdzieś tak w połowie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-09-23 21:03:23 
Wesoły Grzybiarz

Dołączył(a): 2012-02-13 22:51:28
Posty: 987
Lokalizacja: WCI
Płeć: Mężczyzna
Telefon: ma ten kto powinien
Obecne moto: ZX636R 04
Crashe tylko do ramy - teraz to kosmetyka nie ochrona.
Wzmocnienie - to płaskowniki alu od lusterek do mocowania czachy w stelażu - lubią uszy pękać zaraz przed lusterkami - od drgań i obciążenia - wałkowany temat na forum cbr.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org