Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 71 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2015-02-16 22:04:52 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2010-01-09 00:32:33
Posty: 252
Lokalizacja: 100LYCA
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: VFR 800 - 2007
Wojt@s napisał(a):
do oryginalnego stelaża hondy nie przyczepimy kufrów GIVI

Trzeba było zapytać , podejrzeć u mnie
na trytytki :)
żart .....oczywiście
Tom


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Re: VFR 800 vtec
PostNapisane: 2015-02-16 22:04:52 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2015-02-18 15:13:40 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Przyjechały klamoty:
- olej Motul 7100 pełen syntetyk i filtr oleju HF i powietrza HF
- nowe świece irydowe NGK
- płyn chłodniczy Motul Motocool
- uszczelniacze do zawieszenia ARI i olej syntetyk 10W AGIP
- przy okazji nowe łożyska w przednie koło bo stare się skończyły :lol:
- płyn hamulcowy Motul
[ img ]

Przejściówka wygląda tak jakby kogoś to interesowało :mrgreen: przy okazji śruby nowe w ocynku w klasie twardości 8.8
[ img ]
[ img ]
[ img ]

A tutaj nogi odjęli :lol:
[ img ]
[ img ]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-02-18 16:59:09 
Główny Wódz Bractwa

Dołączył(a): 2007-03-27 11:57:43
Posty: 1123
Lokalizacja: Elbląg
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 735 200 934
Obecne moto: BMW K1600GT
A taki był ładny, amerykański :lol:
To tyle płynów ustrojowych wchodzi do jednego, małego motórka :shock:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-02-20 20:28:48 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Troszkę pracę ruszyły:
- rozebrany zawias, wymyty, nowy olej i uszczelniacze i ustawione napięcie wstępne sprężyny
- wszystkie zaciski mają wymyte tłoczki, prowadnice, nasmarowane, wymieniony płyn hamulcowy, prawie 1L poszedł, płyn nie zmieniany od nowości pewnie :mrgreen:
- nowe łożyska hiszpańskie FAG do przedniego koła
- powoli pracę trwają aby dostać się do regulacji zaworów, przy okazji zbiorniczek płynu chłodniczego pójdzie do przeróbki by można było zamocować crashpady Womet-techa


[ img ]
[ img ]
[ img ]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-02-20 23:13:42 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2013-04-24 15:00:41
Posty: 458
Lokalizacja: Ruda Śląska
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6S Blue 06
Najpiekniejsza wersja kolorystyczna :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-02-21 10:30:51 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2012-01-29 15:38:22
Posty: 1298
Lokalizacja: Szprotawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 697 226 949
Obecne moto: fzs 600 fazer 2000r
MarcinJ napisał(a):
Najpiekniejsza wersja kolorystyczna :-)

nie słodź mu bo bo później będzie jeździł i się chwalił :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-02-24 13:23:11 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2014-12-18 22:28:32
Posty: 496
Płeć: Mężczyzna
Piękny jest ten silnik.
Trochę krok wstecz w stosunku do poprzedniej wersji ale i tak piękny :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-02-24 21:51:32 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
- ogarnięte zawory - 5 płytek wymienionych
- skontrolowany Vtec, wszystkie 8 zaworów w normie
- wymieniony płyn chłodniczy
- wymieniony olej i filtr
- instalacja pod gniazdko ogarnięta

Czekamy na zbiorniczek płynu chłodniczego bo poszedł do przeróbki. :mrgreen:
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-02-24 22:38:17 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2013-12-07 11:23:36
Posty: 468
Lokalizacja: WWY
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ninja 1000SX
To wszystko full profeska :) Ja swój zbiornik ogarniałem sam (opalarka i do przodu :))


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-02-24 22:53:54 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2010-03-21 14:19:20
Posty: 93
Lokalizacja: Kożuchów
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 663-755-475
Obecne moto: VFR Vtec
Crashe miały być R&G bo z nimi jest nowy dopasowany zbiorniczek ale czas oczekiwania 1,5 miesiąca był nie do zaakceptowania. Skoro się nie dało kupić nowego to stary musiał być zrobiony najlepiej jak się da :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-02-24 23:12:55 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2013-12-07 11:23:36
Posty: 468
Lokalizacja: WWY
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ninja 1000SX
Ja crashe brałem od lasoocha z VFR-OC - w sumie śmieszne pieniądze ale przez wielu już sprawdzone :). Zbiornik w ciągu max 20 min wyrzeźbiłem opalarką a dziury w plastikach zrobiłem wspierając się sprzętem (zboczenie zawodowe) :) https://www.facebook.com/kamil.ciuraj/posts/783444145034699


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-02-24 23:21:54 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2010-03-21 14:19:20
Posty: 93
Lokalizacja: Kożuchów
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 663-755-475
Obecne moto: VFR Vtec
Pisałem do lasoocha, nie odebrał PW przez dwa dni a temat musiał być szybko wyjaśniony wiec zakupiłem crashe Womet-techa.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-02-24 23:31:47 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2013-12-07 11:23:36
Posty: 468
Lokalizacja: WWY
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ninja 1000SX
Z nim właśnie temat nie jest do załatwienia nawet w przeciągu tygodnia :) - opcja raczej dla planujących, niż na spontanie. Nie mniej warto bo wzorowo zrobiony crash.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-02-27 15:05:40 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Cimaj napisał(a):
Z nim właśnie temat nie jest do załatwienia nawet w przeciągu tygodnia :) - opcja raczej dla planujących, niż na spontanie. Nie mniej warto bo wzorowo zrobiony crash.


Crash może być fikuśny, pytanie jak się zachowa w trakcie szlifu.
Dlatego ja zostaje przy markowych tematach.
Dzisiaj odebrana przejściówka, na gotowo do przykręcenia, wypiaskowana, podkład cynkowy , proszek strukturalny:
[ img ]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-02-27 15:42:19 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2013-12-07 11:23:36
Posty: 468
Lokalizacja: WWY
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ninja 1000SX
Wojt@s napisał(a):
Crash może być fikuśny, pytanie jak się zachowa w trakcie szlifu. Dlatego ja zostaje przy markowych tematach.

Wzorowo, oznaczało jak na home made idealnie. Ten crash to toczka w toczkę Womet - wielu na nich się już przejechało i zamawiali kolejne. Wybierając go nie myślałem o cenie (stówa w tą czy w tą to nie majątek) Sugerowałem się opiniami o solidności produktu ludzi którzy mieli, użyli i ponownie zamówili :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 71 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
cron
Administracja forum: admin@motocykl.org