Forum Motocykli Yamaha https://www.motocykl.org/ |
|
VFR 800 vtec https://www.motocykl.org/viewtopic.php?f=31&t=17451 |
Strona 4 z 5 |
Autor: | Tomtom [ 2015-02-16 22:04:52 ] |
Tytuł: | Re: VFR 800 vtec |
Wojt@s napisał(a): do oryginalnego stelaża hondy nie przyczepimy kufrów GIVI Trzeba było zapytać , podejrzeć u mnie na trytytki :) żart .....oczywiście Tom |
Autor: | Wojt@s [ 2015-02-18 15:13:40 ] |
Tytuł: | Re: VFR 800 vtec |
Przyjechały klamoty: - olej Motul 7100 pełen syntetyk i filtr oleju HF i powietrza HF - nowe świece irydowe NGK - płyn chłodniczy Motul Motocool - uszczelniacze do zawieszenia ARI i olej syntetyk 10W AGIP - przy okazji nowe łożyska w przednie koło bo stare się skończyły :lol: - płyn hamulcowy Motul [ img ] Przejściówka wygląda tak jakby kogoś to interesowało :mrgreen: przy okazji śruby nowe w ocynku w klasie twardości 8.8 [ img ] [ img ] [ img ] A tutaj nogi odjęli :lol: [ img ] [ img ] |
Autor: | Zbyszek [ 2015-02-18 16:59:09 ] |
Tytuł: | Re: VFR 800 vtec |
A taki był ładny, amerykański :lol: To tyle płynów ustrojowych wchodzi do jednego, małego motórka :shock: |
Autor: | Wojt@s [ 2015-02-20 20:28:48 ] |
Tytuł: | Re: VFR 800 vtec |
Troszkę pracę ruszyły: - rozebrany zawias, wymyty, nowy olej i uszczelniacze i ustawione napięcie wstępne sprężyny - wszystkie zaciski mają wymyte tłoczki, prowadnice, nasmarowane, wymieniony płyn hamulcowy, prawie 1L poszedł, płyn nie zmieniany od nowości pewnie :mrgreen: - nowe łożyska hiszpańskie FAG do przedniego koła - powoli pracę trwają aby dostać się do regulacji zaworów, przy okazji zbiorniczek płynu chłodniczego pójdzie do przeróbki by można było zamocować crashpady Womet-techa [ img ] [ img ] [ img ] |
Autor: | MarcinJ [ 2015-02-20 23:13:42 ] |
Tytuł: | Re: VFR 800 vtec |
Najpiekniejsza wersja kolorystyczna :-) |
Autor: | J@ck [ 2015-02-21 10:30:51 ] |
Tytuł: | Re: VFR 800 vtec |
MarcinJ napisał(a): Najpiekniejsza wersja kolorystyczna :-) nie słodź mu bo bo później będzie jeździł i się chwalił :lol: |
Autor: | ahamay [ 2015-02-24 13:23:11 ] |
Tytuł: | Re: VFR 800 vtec |
Piękny jest ten silnik. Trochę krok wstecz w stosunku do poprzedniej wersji ale i tak piękny :D |
Autor: | Wojt@s [ 2015-02-24 21:51:32 ] |
Tytuł: | Re: VFR 800 vtec |
- ogarnięte zawory - 5 płytek wymienionych - skontrolowany Vtec, wszystkie 8 zaworów w normie - wymieniony płyn chłodniczy - wymieniony olej i filtr - instalacja pod gniazdko ogarnięta Czekamy na zbiorniczek płynu chłodniczego bo poszedł do przeróbki. :mrgreen: [ img ] [ img ] [ img ] [ img ] |
Autor: | Cimaj [ 2015-02-24 22:38:17 ] |
Tytuł: | Re: VFR 800 vtec |
To wszystko full profeska :) Ja swój zbiornik ogarniałem sam (opalarka i do przodu :)) |
Autor: | Szedar [ 2015-02-24 22:53:54 ] |
Tytuł: | Re: VFR 800 vtec |
Crashe miały być R&G bo z nimi jest nowy dopasowany zbiorniczek ale czas oczekiwania 1,5 miesiąca był nie do zaakceptowania. Skoro się nie dało kupić nowego to stary musiał być zrobiony najlepiej jak się da :D |
Autor: | Cimaj [ 2015-02-24 23:12:55 ] |
Tytuł: | Re: VFR 800 vtec |
Ja crashe brałem od lasoocha z VFR-OC - w sumie śmieszne pieniądze ale przez wielu już sprawdzone :). Zbiornik w ciągu max 20 min wyrzeźbiłem opalarką a dziury w plastikach zrobiłem wspierając się sprzętem (zboczenie zawodowe) :) https://www.facebook.com/kamil.ciuraj/posts/783444145034699 |
Autor: | Szedar [ 2015-02-24 23:21:54 ] |
Tytuł: | Re: VFR 800 vtec |
Pisałem do lasoocha, nie odebrał PW przez dwa dni a temat musiał być szybko wyjaśniony wiec zakupiłem crashe Womet-techa. |
Autor: | Cimaj [ 2015-02-24 23:31:47 ] |
Tytuł: | Re: VFR 800 vtec |
Z nim właśnie temat nie jest do załatwienia nawet w przeciągu tygodnia :) - opcja raczej dla planujących, niż na spontanie. Nie mniej warto bo wzorowo zrobiony crash. |
Autor: | Wojt@s [ 2015-02-27 15:05:40 ] |
Tytuł: | Re: VFR 800 vtec |
Cimaj napisał(a): Z nim właśnie temat nie jest do załatwienia nawet w przeciągu tygodnia :) - opcja raczej dla planujących, niż na spontanie. Nie mniej warto bo wzorowo zrobiony crash. Crash może być fikuśny, pytanie jak się zachowa w trakcie szlifu. Dlatego ja zostaje przy markowych tematach. Dzisiaj odebrana przejściówka, na gotowo do przykręcenia, wypiaskowana, podkład cynkowy , proszek strukturalny: [ img ] |
Autor: | Cimaj [ 2015-02-27 15:42:19 ] |
Tytuł: | Re: VFR 800 vtec |
Wojt@s napisał(a): Crash może być fikuśny, pytanie jak się zachowa w trakcie szlifu. Dlatego ja zostaje przy markowych tematach. Wzorowo, oznaczało jak na home made idealnie. Ten crash to toczka w toczkę Womet - wielu na nich się już przejechało i zamawiali kolejne. Wybierając go nie myślałem o cenie (stówa w tą czy w tą to nie majątek) Sugerowałem się opiniami o solidności produktu ludzi którzy mieli, użyli i ponownie zamówili :) |
Strona 4 z 5 | Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |