Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 65 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-03-28 20:09:56 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2007-10-29 18:54:05
Posty: 567
Nie no bez dwóch zdań 8)
PS.
Mnie te SV-ki przypominają wizualnie modliszkę :?:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re:
PostNapisane: 2009-03-28 20:09:56 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714

 Tytuł:
PostNapisane: 2009-03-28 20:18:34 
Legenda forum

Dołączył(a): 2008-04-10 22:54:31
Posty: 4037
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Czarny
Obecne moto: YZF 600R
Dzisiaj jak bylem w miescie takie cudo przesmignelo kolo mnie startujac ze swiatel.....

Do teraz ziemia w tym miejscu drży :twisted: :twisted:

Nawet kufa nie wiesz jak Ci zazdroszcze :roll:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-03-28 20:31:42 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2008-09-19 21:38:05
Posty: 1133
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fz6S
Śliczności :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-03-28 21:36:15 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2007-11-12 15:23:03
Posty: 395
Lokalizacja: Izbica Kujawska/Poznań
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YZF600R
Jatek napisał(a):
Mnie te SV-ki przypominają wizualnie modliszkę Question

wlasnie wlasnie,wiedzialem ze mi cos przypomina to moto:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-03-29 01:30:24 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2008-07-14 17:14:18
Posty: 502
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Honda CBR 600 F
Radekx, piękny sprzęt ;) A z ciekawości zapytam... czy boczne owiewki są w litrze standardem? W 650 nie podoba mi się właśnie ten odkryty silnik, wygląda trochę jakby czegoś brakowało... ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-03-29 11:37:22 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2007-09-22 20:05:58
Posty: 1077
Lokalizacja: Ełk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Suzuki SV1000S
Wiem ,że w 650 od któregoś roku sprzedawali od razu z owiewką. Nie wiem jak było z 1000 ale raczej podobnie. Na pewno można sobie dokupić akcesoryjne .Owiewki na ebay.de


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-03-30 08:23:42 
Legenda forum

Dołączył(a): 2007-08-28 13:23:30
Posty: 4605
Obecne moto: jamaha pw 50
Radekx napisał(a):
Na życzenie Delty81


No wreszczcie, podziękował.
Przepięknie się prezentuje!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-03-30 18:51:12 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2007-06-14 18:49:22
Posty: 622
Lokalizacja: Kraków
Radek gratulacie wreszcie dopiołeś swego :wink:

Łukasz napisał(a):
A z ciekawości zapytam... czy boczne owiewki są w litrze standardem?

Wychodziły limitowane wersje z owiewkami bocznymi seryjnie ,ale również tak jak Radek pisze można je dokupic.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-04-26 23:43:49 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2007-09-22 20:05:58
Posty: 1077
Lokalizacja: Ełk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Suzuki SV1000S
Pojeździłem trochę swoją SV i chciałbym się podzielić wrażeniami i troszkę porównać jak i do Thundercata,jak i fz6,bo dziś miałem okazję nim trochę polatać.
Na początek napiszę kilka słów o Suzuki.
Po pierwsze nie spodobało mi się wykończenie motocykla. W porównaniu do Yamahy wypada naprawdę blado. Jednak idzie się do tego przyzwyczaić. Pozycja o wiele bardziej sportowa, przez co nadgarstki obrywają okropnie.
Na początku myślałem, że 1000 w V będzie strasznym potworem. Spotkało mnie zdziwienie gdyż jest bardzo łagodna i płynnie oddaje moc. Według mnie w kocie bardziej czuło się ten momentalny przyrost mocy po przekroczeniu 9 tys. Tu silnik ciągnie od dołu i przy 7 tys czuć przyrost, ale nie jest on gwałtowny tak jak w kocie.
Hamulce w SV są bardzo dobre, choć na początku wymagały przyzwyczajenia.
SV-ka jest świetnie wyważona i daje wrażenie lżejszego i prostszego w manewrowaniu niż Thundercat.
Ma zegarek i licznik, na który nie trzeba się przyglądać,żeby zobaczyć ile się jedzie.
Pali więcej, bo 7-7.5 w trasie i 8-10 w mieście.
Nie wiem, ale dla mnie silnik V jakoś mniej prowokuje do odkręcania. No i ta melodia dla uszu :D

Trochę o Thundercacie
Muszę przyznać, że kot miał pazur. Jak dołożyć jeszcze sportowy wydech to w ogóle robił wrażenie. Z perspektywy czasu był nieco oporny w zakrętach.
Doskonałe hamulce. Fatalna skrzynia biegów. Zresztą fz6 też to dotyczy.
Drugi bieg zapina się z niepewnością czy czasem skrzynia się nie rozleci.
Moto daje możliwość posmakowania sportu i turystyki. Pozycja za kierownicą jak dla mnie to niedościgniony ideał,któremu może dorównać chyba tylko VFR.
Zapotrzebowanie na Pb95 u mnie nigdy nie spadło poniżej 6,3l.
Śliczny i niezawodny(poza 2-ką). Myślę ,że za te pieniądze co kosztuje kocur nie kupi się nic lepszego. Zresztą to był mój pierwszy motocykl i będę go dobrze wspominał.

Trochę o Fz6.
Jak dziś się przesiadłem z mojej SV pierwsze wrażenie było takie.
Cholera siedzę na taborecie :D Do tego gdzie się podział dźwięk silnika :shock: Zaraz, zaraz lepiej sprawdzę czy on jest pode mną :D Nie to niemożliwe przecież nie będzie jechać.
Ruszam powoli. Silnik nabiera wigoru przy 8 tys zaczyna się coś konkretnie dziać, a tu nagle dziura. 2 tys obrotów jakby motocykl nie bardzo chciał jechać. Dopiero po przekroczeniu 10 tys znów dołącza stadko koników.
Bardzo się tym zdziwiłem, bo w kocie tego nie było.
Dodam,że z obrotami mogę się nieco mylić, ale zauważyłem jakby dziurę w obrotach.
Według mnie Fz6 to motocykl niezwykle ugłaskany. Jego główną zaletą jest praktyczność i zwrotność. Jest też bardzo ładny, dobrze wyposażony i ekonomiczny.
Wymian oleju, co 10 tys i filtra, co 20 tys. Napęd starcza nawet na 40 tys.
Spalanie w cyklu mieszanym 5,5 l, więc super. Ja swego czasu Fz6 wybrałem z rozsądku, bo to po prostu dobra i uniwersalna maszyna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-04-27 08:20:15 
electronic supersonic

Dołączył(a): 2008-08-04 21:17:27
Posty: 1717
Lokalizacja: Koło Koła
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: Tiger 1050
Wszytsko bajka poza spalaniem no ale wiadomo to juz jest literek.Mi kotek ostatno w trasie wciagnal 4.46 l/100km a w normalniej mieszanej jezdzie ok 6,5 l/100km wiec roznica jest spora ale i różnica w pozostałych rzeczach jest widoczna na korzysc sv wiec w sumie fajnie no i ciekawe porownanie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-04-27 12:25:52 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2009-04-06 14:46:35
Posty: 78
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: brak...
Gratuluję 'konkretnej' V-ki. Ja swoją 650-tkę zostawiłem dla FZ6, a Ty fortepian dla większego brata ;-) powodzenia!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-04-28 20:31:43 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2007-09-22 20:05:58
Posty: 1077
Lokalizacja: Ełk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Suzuki SV1000S
Ja tu się pocę a tu proszę >>> Test SV 1000 według ścigacz.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-05-19 18:07:19 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2008-02-03 20:08:05
Posty: 868
Lokalizacja: Kobyłka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ktm 950 sm
Radekx A dało by nagrac odgłosy jakie wydaje twoja sv-ka? bo jest to naprawde cos pieknego:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-05-19 19:35:14 
Legenda forum

Dołączył(a): 2008-04-10 22:54:31
Posty: 4037
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Czarny
Obecne moto: YZF 600R
A po co nagrywac :twisted: wiekszosc z nas slyszala na zywo :P

Radekx tak przy okazji... jazda bez db killerow na niej staje sie meczaca czy nie slyszysz zbytnio tych grzmotow? :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-05-20 16:34:45 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2007-10-11 19:35:47
Posty: 134
Lokalizacja: wladyslawowo
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: SUZUKI Intruder 1800
:shock:
Witaj RADEK , do motoru się przyzwyczaiłeś ? Teraz konkretną trasę zrobiłeś na zlocik :lol: . Szkoda że nie mogłem dołączyć :cry: . Latem mnie odwiedzisz :wink: . POZDRAWIAM.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 65 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org