Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2017-06-17 21:37:06 
Niemowlak

Dołączył(a): 2015-05-20 22:13:24
Posty: 49
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Z1000SX
Cześć,

Po długim poszukiwaniu oraz kilku nieudanych wypadach w końcu udało się znaleźć godnego następce Fazera.

Mała dygresja na temat kupna motocykla - jeśli sprzedającym jest handlarz bądź okazyjny handlarz to nie ma po co jechać, bo z bardzo dużym prawdopodobieństwem można stwierdzić, że motocykl będzie zdzwonowanym ulepem, a na porządku dziennym jest fakt, iż delikatnie ujmując taki sprzedający mija się z prawdą podczas rozmowy telefonicznej.
Ok, starczy wylewania żali :D wracając do meritum motong to Kawasaki Z1000SX, sprowadzony z USA a tam nazywał się Ninja 1000 stąd takie dziwne naklejki na owiewkach i baku oraz niespotykany kolor.
Jest to model poliftowy, więc wyposażony w kontrolę trakcji i abs.

Z dodatków moto wyposażone jest w: sportowy wydech vance&hines csone, ori żelową kanapę, ori boczne kufry, grzane manetki, akcesoryjne klamki, turystyczną szybę kappa, crash pady ramy i ośki przedniej, osłonę chłodnicy, mocowanie tablicy evotech-a i sportowe stopki lecz według mnie są niewygodne i zmienię je na standardowe .

Co do jazdy to za dużo nie mogę jeszcze powiedzieć bo przejechałem tylko 450 km, lecz różnica w przyśpieszeniu i elastyczności jest ogromna, nieważne który bieg, odkręcenie manety powoduje, że mkniesz jak struś pędziwiatr ku zachodzącemu słońcu :D
Pozycja za sterami jest komfortowa,bardzo podobna jak w Fazerze.

Z najbliższych planach jest montaż alarmu i ac oraz za 1500 km duży serwis z wymianą napędu, filtrów, oleju, wszystkich płynów oraz kontrola zaworów.
Pytanie czy jest sens montażu filtra powietrza K&N czy będzie to tylko niepotrzebne wywalenie kasy?
Czy warto ruszać lagi i wymieniać olej z uszczelniaczami jeśli nic nie cieknie?

Zdjęcie na razie tylko jedno i dodatkowo poprzedniego właściciela :)


Załączniki:
z.jpg [266.62 KiB]
Pobrane 593 razy
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Następca Fazera
PostNapisane: 2017-06-17 21:37:06 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2017-06-17 22:20:11 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2017-01-26 15:56:37
Posty: 90
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fz6n 04
Klasa koń. Niech bezawaryjnie służy :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-06-18 10:31:23 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2011-06-24 17:57:26
Posty: 1481
Lokalizacja: kujawsko - pomorskie
Płeć: Mężczyzna
GG: 7085833
Obecne moto: fzs 1000
jak nie cieknie, to po co tam zaglądać....

co do k&n, hmmm....może być tak samo, lepiej a nawet gorzej....czyli sam sie nie przekonasz to wiedzieć nie będziesz....

mój fazer też idzie po odkręceniu manety jak struś.... :)

znam ten motocykl...zakupiony z Bydzi prawda ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-06-18 19:44:24 
Niemowlak

Dołączył(a): 2015-05-20 22:13:24
Posty: 49
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Z1000SX
mores napisał(a):
jak nie cieknie, to po co tam zaglądać....

co do k&n, hmmm....może być tak samo, lepiej a nawet gorzej....czyli sam sie nie przekonasz to wiedzieć nie będziesz....

mój fazer też idzie po odkręceniu manety jak struś.... :)

znam ten motocykl...zakupiony z Bydzi prawda ?

Tak, kupiony w Bydgoszczy.
Wcześniej jeździłem Fazerem FZ6 i do tego modelu porównywałem :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-06-20 09:44:40 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2011-06-24 17:57:26
Posty: 1481
Lokalizacja: kujawsko - pomorskie
Płeć: Mężczyzna
GG: 7085833
Obecne moto: fzs 1000
do fz6 to zapewne niebo a ziemia, nie dziwię się Twoim odczuciom :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-06-20 10:15:30 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2016-09-22 10:45:51
Posty: 499
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: sześć082x6 2x4 2x7
Obecne moto: BMW R1200R
No wygląda :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-06-20 11:44:51 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2013-04-10 10:08:54
Posty: 140
Lokalizacja: Warszawa / Płock
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 Fazer 05
też chciałbym z1000sx na przyszłe moto :) Stiven podziel się wrażeniami po kilku tygodniach :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-06-20 22:35:13 
Niemowlak

Dołączył(a): 2015-05-20 22:13:24
Posty: 49
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Z1000SX
Piwek napisał(a):
No wygląda :)

Dzięki Piwek :)
danieleq86 napisał(a):
też chciałbym z1000sx na przyszłe moto :) Stiven podziel się wrażeniami po kilku tygodniach :)

Alarm już kupiony, w piątek odbieram po montażu i załatwiam AC. Mam tylko nadzieję że pogoda będzie dobra w sobotę i będzie można polatać.
Jak nakręcę troszkę więcej km to na pewno podzielę się wrażeniami :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-06-21 10:35:41 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2015-10-26 15:03:27
Posty: 213
Lokalizacja: Myszków
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: CBF 1000FA
Gratuluję zakupu! :)

Od dłuższego czasu dokładnie taka sama zamiana chodzi mi po głowie. Ciśnienia nie mam ale ogłoszenia przeglądam regularnie :)

Mógłbyś zdradzić(jeśli nie tu to PW) jaka kwota i przy jakich zniżkach wychodzi za AC?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-06-21 12:41:23 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2016-03-08 13:49:49
Posty: 52
Lokalizacja: PKR....
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6n 06r
Dla mnie to też faworyt na następne moto, najlepiej żeby jeszcze było w kolorze candy lime green.
Tylko pozazdrościć


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-06-21 17:24:19 
Niemowlak

Dołączył(a): 2015-05-20 22:13:24
Posty: 49
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Z1000SX
xcracer napisał(a):
Gratuluję zakupu! :)

Od dłuższego czasu dokładnie taka sama zamiana chodzi mi po głowie. Ciśnienia nie mam ale ogłoszenia przeglądam regularnie :)

Mógłbyś zdradzić(jeśli nie tu to PW) jaka kwota i przy jakich zniżkach wychodzi za AC?


Nie widzę problemu:) za samo AC coś około 2400, taniej wyszło mi kupić cały pakiet z nowym OC niż do starego OC dokupić tylko AC.
OC + AC (bez udziału własnego, wariant serwisowy) + NNW (10k PLN) + Assistance (wariant super + zagranica) w PZU wyszło 2314 PLN. Wartość moto do ubezpieczenia 32k PLN.
Zniżki 60% OC, 60% AC.

kaszŁu napisał(a):
Dla mnie to też faworyt na następne moto, najlepiej żeby jeszcze było w kolorze candy lime green.
Tylko pozazdrościć


Ja na początku zachorowałem na czarnego, ale nie było żadnej ciekawej oferty polifta w tym kolorze, więc brałem pod uwagę wszystkie. Ten niebieski na zdjęciach wygląda średnio, ale na żywca daję rade:).


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-06-25 00:34:00 
Niemowlak

Dołączył(a): 2015-05-20 22:13:24
Posty: 49
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Z1000SX
Pierwszy wypad na czeskie zakręty zaliczony.

Z pierwszych odczuć w porównaniu z Fazerem FZ6 S2:
-kawa wymaga dużo więcej siły do inicjacji skrętu,
-klamka sprzęgła działa ciężej,
-kawa jest dużo stabilniejszy w zakrętach, tnie po obranej ścieżce bez względu na dziury czy poprzeczne nierówności,
-elastyczność moto to bajka, praktycznie nie trzeba redukować biegów nawet przy 60 km/h na szóstce odkręcenie manetki przy wyprzedzaniu robi robotę,
-na 2 poziomie KTRC, system ingeruje przy każdym mocnym odkręceniu na pierwszych 3 biegach,
-co do spalania to jazda autostradowa z prędkościami 200+ ponad 10l/100 km, przy jeździe w normalnym ruchu po jednopasmowych drogach wychodzi 7 - 8 l/100km,
-pozycja na moto jest identyczna jak w Fazerze czyli bardzo wygodnie, wyprostowany krępel, ręce luźno, kolana nie wymagają sportowego ugięcia,
-ochrona przed wiatrem, w moim moto jest akcesoryjna szyba kappa, przy najwyższym ustawieniu szyby można jechać 210km/h przy względnym spokoju, powyżej już jest słabo, przy 250 ciężko jest mi ułożyć się na moto aby całkowicie schować się za owiewkami, a słusznych rozmiarów nie mam - 172 cm, 63 kg żywej wagi :D
-pierwsze i drugie ustawienie szyby to żart, nic nie chroni przed wiatrem, jedynie moto wygląda bardziej agresywnie, ale to chyba tylko sztuczka aby zdjęcia w folderze reklamowym były fajne,
-smarowanie łańcucha to katorga, brak centralnej stopki daje się odczuć - irytujące przeciąganie moto aby przesmarować następny kawałem łańcucha (po powrocie od razu zamówiłem stojak pod tylne koło) dodatkowo jest bardzo mało miejsca aby dostać się do łańcuch a mam krótki akcesoryjny wydech, przy oryginalnym katorga zmienia się w prawdziwy dramat, swoją drogą jak jest to tak upierdliwe to solidnie zaczynam się zastanawiać nad kupnem scottoiler-a,
-kolejny dodatek must have to wyświetlacz zmiany biegów (zbyt często chcę wbić siódemkę), nie wiem co kierowało inżynierami Kawasaki aby nie zrobić tego w standardzie przy motocyklu kosztującym jako nowy 56k PLN-ów - kompletny idiotyzm
-fajny jest komputer pokładowy podaje dystans do tankowania, chwilowe i długotrwałe zużycie paliwa, standardowo 2 przebiegi i całkowity przebieg moto,
-dźwięk robi robotę, po irytującym odkurzaczu w FZ6-ce tutaj jest rasowy bas, od którego mordka się cieszy :D

Na razie lekki strach przed bardzo dużymi złożeniami i szybkościami w zakrętach, nowe moto i brak jazdy przez kilka miesięcy robią swoje:( ale zostało po 5 minimetrów chicken stripsów po oby stronach, myślę że za 2k km opona będzie zamknięta :D

Poniżej kilka nowych fotek bez kufrów z dzisiejszego wypadu.
Załącznik:
a.jpg [313.91 KiB]
Pobrane 340 razy

Załącznik:
b.jpg [254.36 KiB]
Pobrane 327 razy

Załącznik:
c.jpg [312.72 KiB]
Pobrane 327 razy

Załącznik:
d.jpg [358.06 KiB]
Pobrane 334 razy


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-06-27 22:20:24 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2011-04-07 11:14:27
Posty: 447
Lokalizacja: wrowaw albo wawro ;p
Płeć: Mężczyzna
GG: 1660303
Telefon: 512-933-050
Obecne moto: fz6 Fazer S1 2004r
Bardzo ładne moto mogę się zamienić za moją fz6kę :P

A co do stwierdzenia że klamka sprzęgła chodzi ciężej to jestem w szoku, bo myślałem, że ciężej niż w fz6 się nie da heh


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-06-28 07:51:22 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2015-11-05 17:05:58
Posty: 87
Lokalizacja: Szczecin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ1 i Z750
jarzombek napisał(a):
-smarowanie łańcucha to katorga, brak centralnej stopki daje się odczuć -


mój patent na smarowanie łańcucha to przechylenie na stopce bocznej motocykla tak, żeby koło tylne się podniosło. Opierasz moto na kolanie i smarujesz.
W moim Z750 dawało tak rade. Pierwszy raz może nie wyszedł mi to zgrabnie, ale później jakoś szło.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-06-28 22:19:10 
Niemowlak

Dołączył(a): 2015-05-20 22:13:24
Posty: 49
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Z1000SX
wafel napisał(a):
jarzombek napisał(a):
-smarowanie łańcucha to katorga, brak centralnej stopki daje się odczuć -


mój patent na smarowanie łańcucha to przechylenie na stopce bocznej motocykla tak, żeby koło tylne się podniosło. Opierasz moto na kolanie i smarujesz.
W moim Z750 dawało tak rade. Pierwszy raz może nie wyszedł mi to zgrabnie, ale później jakoś szło.


Jak dla mnie to zbyt ekwilibrystyczne :D . Już zamówiłem stojak na tylne koło.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org