Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 59 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2020-10-06 22:09:39 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2016-03-01 21:03:14
Posty: 1466
Lokalizacja: Warka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ready to remont
Robgie
No widzisz ja też tigera nie polubiłem od razu, a nawet go chciałem sprzedać po miesiącu tak mnie wnerwiał - po kulturze pracy Fz1 trudno mi było na tryplaku
Ale wszystko się zmieniło po trasie 2,5kkm gdzie na FZ1 kwiczałbym z bólu to tigerem żaden stres

Podpowiedz mi jaką mapę masz wgraną, ja też mam KNa i dłubnięty airbox, tylko wydech mam ori bo lubie ciszę

sfazowany
jak nie chcesz t7 to bier tigera 900


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-10-06 22:09:39 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2020-10-07 10:35:35 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2019-10-01 16:23:53
Posty: 1068
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: F800GS
Sfazowany, jak z kulturą pracy Tiger 1200, bo to jednak stosunkowo duża pojemność
bo wg moich odczuć w Tiger 800 silnik był źródłem sporych wibracji


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-10-07 13:53:30 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2285
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Kurcze szkoda ze nie napisalem recenzji z 1200 zaraz po jezdzie bo teraz takie niuanse mi się zapominają.... Generalnie nie bylo z pewnością takich wibracji ktore bym negatywnie zapamiętał, a na wibracje jestem wyczulony i na 800 rzeczywiscie brzęczy na srednich i wyższych obrotach. W 1200 silnik przy lekkiej jezdzie jest tak malo obciazony, ze praktycznie kreci sie gladziutko, delikatne przyspieszenie nie robi na nim żadnego wrazenia. Dopiero po solidnym odkręceniu troche wibruje ale blyskawicznie przyspiesza przechodząc przez te zakresy i znów odejmujesz gaz, więc nie jest to ciągłe męczące wibrowanie. Fakt tez ze nie jezdzilem autostradami wiec nie wiem jak jest przy duzych predkosciach ze stalym duzym wysilkiem silnika, ale nie zapamietalem zadnych negatywnych odczuć. Coś co ma 1200 a czego brakowało 800tce to gardłowy wspaniały dzwiek silnika podczas przyspieszania, mam nadzieje ze nikt sie nie obrazi jesli powiem ze jest podobnie oryginalny co np dzwiek maserati. W połączeniu ze świetnym quickshifterem wrażenia akustyczne byly prima sort. Testowka miała wydech arrow ktory wydal mi sie bardzo cichy jak na akcesoryjny, ale sekret byl w tym jak on sie budził pod obciążeniem, jednoczesnie pozostając głośnością bardzo w ryzach przy manewrach pod oknami mieszkańców. Znakomity kompromis.

Aż się znów rozmarzyłem... Ale to, co najlepiej zapamiętałem z 1200 to wspaniała rama i zawias które są super stabilne przy skrętach, wyprzedzaniu, hamowaniu, cudowaniu... Super zwarty motocykl do jazdy drogowej, przy nim na asfalcie gs to traktorek :) fakt że szybki, ale traktorek.

Coś czego mi teraz bardzo brakuje w fz6 to z kolei zdatność motocykla do zwykłej nudnej jazdy kiedy jest taka potrzeba - w kolumnie aut lub w ciężkich warunkach, 1200 fantastycznie jedzie wolno - malo osob nad tym sie zastanawia ale niektore moto przy wolnej jeździe drażnią, czy to szarpiacym napędem, czy brakiem wygodnej pozycji, jednostajnym gwizdem rozrządu, nerwowym rolgazem, słabym dołem silnika... Jedziesz ze stałą prędkością i cię ciska nerw. A tiger 1200 płynie, i robi to super. Nie narzeka na niskie obroty, rolgaz jest "miękki", zawieszenie płynie, i tak dalej. Fantastyczny podróżnik, zawsze gotowy do pier.nięcia w gaz i pochłonięcia z klasą fajnych zakrętów.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-10-07 15:48:46 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2016-03-01 21:03:14
Posty: 1466
Lokalizacja: Warka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ready to remont
sfazowany
Trafiłeś w punkt, w 1050 nie ma wibracji silnika które by się wyróżniały od innych konstrukcji, w fz1 też są jakieś.
Chdzi właśnie o ten slow ride, 1050 poprostu szarpie przy minimalnych ruchach gazem, nie ma tej płynności. Powyżej 4tys jest już ok, ale do leniwej jazdy zawsze schodzi się poniżej 3 bo ten silnik ma moment aby jechać od najniższych, tylko poszarpuje.
Nie mniej jednak już się wjeździłem i mi to nie przeszkadza - w TDM było podobnie


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-10-07 20:04:42 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2019-10-01 16:23:53
Posty: 1068
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: F800GS
sfazowany napisał(a):
Coś co ma 1200 a czego brakowało 800tce to gardłowy wspaniały dzwiek silnika podczas przyspieszania, mam nadzieje ze nikt sie nie obrazi jesli powiem ze jest podobnie oryginalny co np dzwiek maserati.


Sfazowany, jak zwykle ciekawa recenzja :D Co do powyższego stwierdzenia to za bardzo się nie zgodzę z porównaniem do Maserati :D a to dlatego że wychowywałem się przy tych samochodach, mieszkałem we Włoszech bo ojciec przez wiele lat pracował właśnie w Maserati. Odcinek Modena np. Mocogno, pełen zakrętów, redukcji biegów- wspaniały V8 w shamal, mimo że to było 30 lat temu to dźwięk, zapach i wrażenia pozostają w pamięci (szkoda, że nie za kierownicą, ze względu na wiek)

Dźwięk silnika 3 cylindrowego przy wysokich obrotach jest bardzo podobny do 6 cyl. Niestety kultura pracy jest nie do porównania.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-10-08 01:55:54 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2285
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
No dobra, miałem w głowie skalę porównawczą ;) jak na standardy motocyklowe, Tiger 1200 przy GSie brzmi jak Maserati przy Passacie.

Będąc przy dźwiękach, wspomnę tylko że z fabrycznych wydechów Triumph naprawdę potrafi wyciągnąć sporo, np bardzo podoba mi się dźwięk tigera 900 na standardowym kominie, również thruxton r brzmi fantastycznie. Nawet bmw rninet pure nie brzmiał tak dobrze, choć jest całkiem całkiem.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-10-08 08:29:50 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2019-10-01 16:23:53
Posty: 1068
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: F800GS
Boxer wg mnie nie brzmi za fajnie tak samo jak V2, chociaż moto guzzi przy niskich i średnich obrotach na tłumiku akcesoryjnym brzmiało przyjemnie. Tak samo K1600 jak dla mnie chodzi najładniej w zakresie obrotów 2-4tyś. Zamknięcie gazu przy 2-2,5tyś powoduje strzelanie w tłumik, przy wyższych obrotach już niestety nie. Wydaje mi się, że motocykle które mają osobno katalizator i tłumik brzmią znacznie lepiej niż te które mają układ zintegrowany.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-10-08 09:03:42 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2016-03-01 21:03:14
Posty: 1466
Lokalizacja: Warka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ready to remont
Dzwięk wkręconej R3 ma w spobie coś.... z trabanrta czy wartburga z moich lat młodości :)
Bardzo mi się podoba, choć spaliny już nie pachną olejem jak kiedyś

(mieliśmy żółtego wartburga 992ccm, pamietam remont w trasie, wydmuchało uszczelkę pod głowicą, na szczęscie tata woził zapasową, wymiana 30min i ogień)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-10-08 10:40:54 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2285
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Eee no bez przesady z tym trabantem :) fakt że 800tka mnie nie urzekła, a 1200 już tak... Może to kwestia tłumika arrow i braku takiego gwizdu z rozrządu. K1600 jeszcze nie słyszałem, ale bokserami kilkoma jeździłem i poza tym jednym spoko w rninet to r1200/1250 nie sprawił że miałem ciarki, czy choćby satysfakcję z kręcenia go po obrotach. Niestety rytmiczna praca z równymi odstępami w cyklach może wyrównuje drgania ale też tłumi charakterność. To już moja fazerka ganiając po górach wciąż zmieniając biegi robi lepszą robotę z wrażeniami akustycznymi.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-10-08 11:09:57 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2019-03-14 12:26:17
Posty: 273
Lokalizacja: wrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: bmw s1000xr
Także nie czaje , skąd ten ''fenomen'' GS'ów ? Czy to swego rodzaju owczy pęd ? Czy nie wiadomo z czego wynikające przeświadczenie , że nadal dana marka motocykla/samochodu jest synonimem trwałości ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-10-08 11:58:58 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2019-10-01 16:23:53
Posty: 1068
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: F800GS
strażak napisał(a):
Czy nie wiadomo z czego wynikające przeświadczenie , że nadal dana marka motocykla/samochodu jest synonimem trwałości ?

wtrącę swoje trzy grosze jako fana i użytkownika marki, w rodzinie BMW jest od połowy lat 80-tych

BMW na pewno jest synonimem trwałości, jakości wykonania, ergonomii
(tu od razu pojawią się komentarze, że tak nie jest, ale wg mnie nie mają prawa odzywać się osoby które kupują samochody czy motocykle od któregoś kolejnego właściciela, z kręconymi licznikami, powypadkowe, bez właściwego serwisu itp). Ja mój poprzedni samochód eksploatowałem od nowości, zrobił przez 11 lat ponad 350tyś bez żadnej awarii, samochód jeździł do ASO (tu można zastanawiać się czy dobrze że tam był serwisowany), kupiłem oczywiście kolejne BMW

Co do fenomenu GS-a to uważam, że są to dobre motocykle ale takich jest sporo. Efekt dobrego marketingu- prawie każdy chce mieć GS-a :D :D :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-10-08 12:14:52 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3805
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
marcingda napisał(a):
o do fenomenu GS-a to uważam, że są to dobre motocykle ale takich jest sporo. Efekt dobrego marketingu- prawie każdy chce mieć GS-a


myślę ze to też kwestia tego że praktycznie BMW stworzyło rynek adv. Wcześniej były już dualsporty, ale to zawsze były małe pojemności, mocno nastawione na offroad i mało przyjemne w dłuższe asfaltowe trasy, BMW pierwsze (według moej wiedzy) stworzyło motocyklowego SUV'a - moto które ma wszystko co potrzebne w dalekie trasy, a jednocześnie ogarnia offroad - nie w skali takiej jak dualsporty, ale lepiej niz drogowce. I dla tego jako pierwsi, z typowym niemiecki podejściem mieli sporo czasu (i chęci) na dopieszczenie tego pomysłu, stąd ich renoma. Aktualnie zgodzę się z tym ze inni producenci robią równie spoko moto i np z filmików w necie sporo ludzi którzy pchają się w dalsze trasy niekoniecznie po asfalcie wybierają KTM 790 adventure z racji jego wąskości i niskiego środka ciężkości.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-10-08 12:32:13 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2285
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Powiem Ci czemu ja sam rozwazam GSa, bo mimo tego ze niczym sie az tak nie wyroznia to i tak wszystko robi bardzo dobrze. Jest trwały, łatwo się prowadzi zarowno na pusto jak i doj..ny towarem, łatwo go podnieść, daje rade po zakrętach, bardzo łatwo jezdzi po lekkim terenie. Jest tak popularny ze nawet daleko od domu nie powinno byc problemu z serwisem. Jesli masz w miarę dobrą sztukę to wiesz że będzie jezdziła jeszcze 100 lat a pozniej i tak przyzwoicie ją sprzedasz.

Mysle ze poza oczywistym znakiem towarowym i lansem wsrod bardzo zamożnych ludzi, to jest to kwestia solidnego sprzetu bez zbytnio wielu kompromisów. Jest drogi, ale ma to swoje uzasadnienie. Czy usiadłem na nowym demo, czy na 14letnim kolegi, komfort i wysoka jakość jazdy była za każdym razem.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-10-08 12:43:45 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2016-03-01 21:03:14
Posty: 1466
Lokalizacja: Warka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ready to remont
Problem jest tylko z tym silnikiem rodem z lat 20, tak bardzo stał się symbolem tego motocykla że nie idzie go marketingowo zastąpić jednostką w normalnym układzie :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-10-08 14:33:25 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2019-03-14 12:26:17
Posty: 273
Lokalizacja: wrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: bmw s1000xr
Widzę , włożyłem kij w mrowisko :D . Tymczasem , nie napisałem , że GS jest kijowy , chodziło mi o to , co dobrze ujął Marcingda '' że są to dobre motocykle ale takich jest sporo''


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 59 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org