Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 385 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 26  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2021-05-18 14:01:41 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2019-10-01 16:23:53
Posty: 1073
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: F800GS
Sfazowany, mam pytanie
czy mocno odczuwasz wpływ kufra centralnego na stabilność Brunhildy :D przy dużych prędkościach?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-05-18 14:01:41 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2021-05-18 15:11:54 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2323
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Kompletnie żadnego. Centralkę mam givi trekker 46 dolomiti, niby kostka ale dość mocno zaoblona, nie ma ostrych krawędzi. Fakt, że jeszcze nie jeździłem bez centralnego ale też nie zauważyłem jakiejkolwiek niestabilności, na razie jezdzilem max 200. Z bocznymi vario które mają aerodynamikę cegły rownież nie zauważyłem żadnych negatywnych efektów, jeżdżę z dowolnymi predkosciami tak jak bez nich i czuć tylko ich masę przy omijaniu dziur w jezdni itp. Na pierwszej wycieczce często ogladałem się czy kufry jadą ze mną bo ich zwyczajnie nie czułem. Bmw zrobilo to znakomicie, są w dobrym miejscu względem środka ciężkości motocykla. Prowokowałem kierownicę do shimmy przy różnych predkosciach ale moto samo blyskawicznie wygasza wszelkie łopotanie kierownicy. Jak jeździłem demo r1250gs to mimo amortyzatora skrętu i braku kufrów często przy dynamicznym przyspieszaniu czułem że kierownica ma chęć załopotać. Może to kwestia drobnych różnic w geometrii oraz mojego słabszego silnika który mniej ten przód odciąża. Zdaża mi się przy wyprzedzaniu wolnych aut lekkie podnoszenie przodu kiedy obroty przechodzą przez 5500rpm, ale wtedy również nie czuję niestabilności.

A jak jest u Ciebie? Jest na pokladzie fabryczny amortyzator skrętu? Może to ciśnienie w oponach albo ich zużycie?

P.S.
Teraz widzę na zdjęciu z innego wątku że też masz płytę givi i bardzo podobny kufer tylko w wersji "naleśnik" :) ja wolę napchać do centralnego i jeździć bez bocznych, przeszkadzają mi w jeździe w ciemnych miejscach, wsiadaniu, parkowaniu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-05-18 18:32:26 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2019-10-01 16:23:53
Posty: 1073
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: F800GS
hehehehe, tak mam naleśnik :D
to jest GIVI TREKKER DOLOMITI 30 litrów
mam w nim drobiazgi, jest stale założony, boczne są na dalsze wyjazdy
amortyzator skrętu mam, jest seryjny
ciśnienie na pewno OK (podwójna kontrola, manometr od kompresora i czujniki w kołach)
motocykl w zależności od kierunku i pewnie siły wiatru jest stabilny do około 190/200 (trzeba pamiętać o odpowiednim ustawieniu zawieszenia), później mam wrażenie, że przód robi się coraz lżejszy, w przedziale 200-220 da się jechać ale trzeba już bardziej się skupić
bez kufra centralnego jest zdecydowanie stabilniej
z moich doświadczeń wynika, że to właśnie kufer centralny powoduje duże dociążenie tyłu, najbardziej czułym motocyklem na centralny kufer jakim jeździłem był tracer (przed lift) i multistrada.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-05-18 19:08:12 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2323
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Marcin, myślę, że ten motocykl zwyczajnie nie nadaje się do jazdy z takimi predkosciami jako przelotowe. Minusy to słaba aerodynamika oraz napór wiatru na szybę która jest tak wysoko nad drogą, że w połączeniu z krótkim rozstawem kół robi dźwignię i dodatkowo odciąża przód. Na mój gust 140-170 to takie "świat i ludzie" dla tej konstrukcji. Od szybszej jazdy są takie motocykle jak Twój K1600, Hayabusa, fjr itp.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-05-18 19:22:50 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2019-10-01 16:23:53
Posty: 1073
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: F800GS
sfazowany napisał(a):
ten motocykl zwyczajnie nie nadaje się do jazdy z takimi predkosciami jako przelotowe

dokładnie tak jest, najlepiej "przelotowo jedzie mi się 140/150" i nie ma potrzeby szybciej
generalnie GS nastraja do relaksacyjnej jazdy

W sobotę spotkała mnie zabawna sytuacja. Jechałem do Giżycka, można powiedzieć że uprawiałem eco- driving, prędkość około 130 na s7. Za Elblągiem widzę w lusterku dwa zbliżające się dość szybko motocykle. Oczywiście stwierdziłem, że nie dam się wyprzedzić, więc przyspieszyłem i jechałem kilka kilometrów z prędkością maksymalną, do zjazdu na Pasłęk. Wjechałem na stację BP i za moment przyjechały dwa policyjne tiger 1050 :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-05-18 19:58:59 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2323
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Dobre, chyba nie mieli nastroju do poscigu skoro nie pojechali za Tobą ;) i na moto chyba nie mają wideo rejestratorow do pomiaru prędkości, byłoby to za bardzo angażujące uwagę kierowcy motocykla.

Na początku hilde odciągała mnie od dynamicznej jazdy klekotaniem napędu i słabym dźwiękiem silnika. Po zmianie wydechu i wczuciu się w skrzynię uwielbiam bulgot dynamicznych wyjść z zakrętów i prychania przy zwalnianiu na wyższych obrotach. Przy zakupie nie sądziłem że dźwięk tego silnika kiedyś mi się spodoba, nastawiałem się na kompromis utrary emocji za cenę wygody. Na szczęście kompromis zawęża się do względów estetycznych przodu dziobaka, reszta jakoś się broni. Na zlocie tłumik storm również zebrał pozytywne opinie. Najlepsze było to, że nawet przy dynamicznej jeździe po serpentynach stado tigerów 1200 nie uciekało mi mimo różnicy w mocy, niutony w środkowym zakresie robią robotę.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-05-23 01:17:44 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2323
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Przyszły lusterka składane, będąc na wyjeździe i nie sprawdzając jak jest przy motocyklu doczytalem się w internetach, że w moim moto powinny być gwinty lewe M10, na całe szczęście przyszły lusterka ktore w zestawie miały tez prawe gwinty ponieważ okazało się że mam oba prawe. :)

Zamontowane bez problemu, może troszkę spodziewałem sie że będą się skladały bardziej, aż do główki ramy, ale i tak jest ok.

Z wycieczki wróciłem z przyklejonym izolacją lusterkiem z puderniczki użyczonym od uczestniczki zlotu :)
[ img ]

Nowe vs stare, nowe schodzą niżej i bardziej na boki. Inny ksztalt i profil zwierciadła, zobaczymy jak to się sprawdzi w jeździe.
[ img ]

Nowe w komplecie
[ img ]
[ img ]

...i po złożeniu:
[ img ]
[ img ]

Już mi się podoba to, że mogę je złożyć przy manewrowaniu po parkingu :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-05-23 06:56:00 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2019-10-01 16:23:53
Posty: 1073
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: F800GS
a jak same lustra? wydaje mi się że te które ja mam trochę przybliżają


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-05-23 06:56:30 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2020-08-26 22:13:41
Posty: 260
Lokalizacja: WOT
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6
sfazowany napisał(a):
uż mi się podoba to, że mogę je złożyć przy manewrowaniu po parkingu

Ekstra.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-05-23 07:21:35 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2323
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Na parkingu trudno ocenić, dziś pojeżdżę i dam znać ;) lustra są mniej sferyczne ale są większe i bardziej wystają na boki poza łokcie więc możliwe że widać będzie ciut więcej ale właśnie z lekkim efektem przybliżenia. Na tym lusterku "ratunkowym" to miałem taki zoom, że widziałem wąs kierowcy którego wyprzedziłem dwa zakręty wczesniej :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-05-23 07:25:43 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2019-10-01 16:23:53
Posty: 1073
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: F800GS
:lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-05-23 10:07:45 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2013-01-13 20:48:01
Posty: 299
Lokalizacja: Polkowice
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fz6 Fazer S2 ABS
sfazowany, lustereczka bardzo ładne, znacznie ładniejsze od dotychczasowych, możliwość składania także świetna funkcja, jak rozumiem lusterko powraca do wcześniej ustalonej pozycji? Nie trzeba odkręcać, ustawiać i ponownie dokręcać? Najważniejszy jest jednak test drogowy, który pokaże, czy nie będzie problemów z ich drżeniem podczas jazdy, mowa od drgań od silnika, ale i od wiatru przy większych prędkościach.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-05-23 11:11:44 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2323
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Idealnie przewidziales pawcio co to sie będzie działo, poprzednie miały stalowe sztywne pałąki, te mają solidne ale jednak pladtikowe. Na jalowych oraz do 3000rpm czyli prawie caly czas po miescie dosc mocno drżą, na szczescie wszystko widać ale rejestracji już nie przeczytam. Powyżej 3000 wygładzają się. Na razie przegub kulowy regulacji zwierciadła jest bardzo ciasny i trzeba popróbować żeby wyregulować bo napierw stawia duzy opór a później od razu sporo przeskakuje. Samo zwierciadło jest bardzo duże i daje niezłe pole widzenia. Nie są przesadnie sferyczne ale też nie "powiekszają", są OK. Składają się swobodnie od jednego oporu do drugiego, można je zostawić w dowolnej pozycji pośredniej. Śruba na przegubie reguluje opór przy przestawianiu, ustawiłem ją dość luźno, tak żeby potrącone lusterko ręką podniosło się ale samo z siebie nie przesuwało podczas jazdy.

Jak na komplet za 130zł z nabitą jakąś homologacją to na razie jest ok. ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-05-26 01:25:36 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2323
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Przyszła paczka z Chin, klamki krótkie, osłona termiczna na wydech przy pięcie, obejma wydechu i parę innych drobiazgów. Zdążyłem dziś na szybko zamontować klamkę sprzęgła, jest podobna do tej jaką miałem w fazerze i do jakiej przywykłem. Jutro przetestuję jak sie sprawuje. W oryginalnych długich wkurza mnie to, że kiedy ciągnę klamkę tylko 2 albo 3 palcami to końcem klamki przyciskam sobie palce które zostaly na gripie. Jutro zmienię klameczkę hamulca i może zajmę się dokończeniem mocowania wydechu na paście cementowej...

Zostanie jeszcze przeróbka z montażem stopki centralnej i serwis przekładni głównej na wale Kardana....

Czy w rejonie Warszawy lub ogólnie w promieniu przysłowiowej stówki ktoś z migomatem byłby skory mi pomóc z tą stopka centralną? :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-05-28 21:44:50 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2323
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Załącznik:
IMG_20210528_203822.jpg [48.85 KiB]
Pobrane 136 razy


Osłona termiczna na rurze zamontowana, metal wygląda z bliska na dość tandetny ale zamontowana osłona pasuje i działa idealnie.

Prawa klamka hamulca również wymieniona więc jest już chiński komplet krótkich. Wiadomo, nie jest to barracuda, ale daje radę ;)

Przyszły też naklejki z motywami podróżniczymi, może uda mi się stworzyć coś z tą krótką szybą czarną która sama w sobie wygląda trochę tak średnio.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 385 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 26  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org