Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Tryplak 675
PostNapisane: 2021-04-12 23:16:58 
Niemowlak

Dołączył(a): 2018-06-02 22:29:56
Posty: 20
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fz6n
Gratuluję zakupu. Bardzo ładny sprzęt :thumbup:
Będzie Pan zadowolony, kolega objechał dokładnie takim pół europy a teraz przesiadł się na Tigera.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Re: Tryplak 675
PostNapisane: 2021-04-12 23:16:58 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

 Tytuł: Re: Tryplak 675
PostNapisane: 2021-04-13 09:45:56 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2011-09-07 17:54:43
Posty: 697
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Street Triple 675
marcingda

Póki co jedyne czym kręciłem to manetka gazu, ale jak tylko przyjdzie mi coś porobić, to dam znać :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Tryplak 675
PostNapisane: 2021-04-13 10:03:16 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2016-03-01 21:03:14
Posty: 1475
Lokalizacja: Warka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ready to remont
marcingda
żadnych calówek, wszystko europa
Pozatym triumph to zlepek podwykonawców z japoni, did, keihin, sunstar, nissin, denso itd, mitsubiszi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Tryplak 675
PostNapisane: 2021-04-13 10:13:27 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3823
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
tuzmen napisał(a):
Pozatym triumph to zlepek podwykonawców z japoni, did, keihin, sunstar, nissin, denso itd, mitsubiszi

VTX1400 mojego ojca to niby honda, ale robiona na rynek usa, więc w silniku wszystko metryczne, ale kierownica i śruby "zewnętrzne" - od zadupka, błotnika czy inne częściej tykane przez własciciela sa już calowe, więc nigdy nie możesz mieć pewności...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Tryplak 675
PostNapisane: 2021-06-09 07:53:37 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2011-09-07 17:54:43
Posty: 697
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Street Triple 675
Wczoraj przyszło krótkie, akcesoryjne mocowanie tablicy prosto z PRC :)
Doradźcie, bo mam mieszane uczucia - zmieniać, czy nie? Biję się z myślami, ponieważ motocykl aktualnie jest w 100% w oryginale. Jedyne dodatki w postaci przedniej mini-owiewki, szybki, rolek wahacza oraz crash-padów to oryginał Triumpha. Niby krótkie będzie lepiej wyglądało, ale czy nie będzie kolidowało z kołem przy kompresji zawieszenia? Nie wiem, ale w MT07 podczas gumowania zwinęło mi dół tablicy. Co prawda Trypla nie stawiam tak odważnie w pion (po 1 dużo ciężej niż w MT, po 2 szkoda mi takiego egzemplarza, a po 3 nie chcę urwać tego drągala, na którym obecnie jest tablica), ale czasami się zdarza. Poza tym, mam oryginalne kierunki i są dość duże - mogą słabo wyglądać, przy krótkim mocowaniu, a znowu zmiana, to strata kolejnego oryginału. Czy wg Was oryginalne mocowanie wygląda kiepsko? Proszę o szczerość :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Tryplak 675
PostNapisane: 2021-06-09 08:04:06 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2019-03-14 12:26:17
Posty: 273
Lokalizacja: wrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: bmw s1000xr
Bierny jak ja Ciebie dobrze rozumiem :lol: . Zawsze lepiej znaleźć jakieś wytłumaczenie na modzenie , a jak doradzą się szybko w głowie ułoży o! Inni też by tak zrobili :lol: . Pytanie , czy proces zmian będzie odwracalny ? Żeby ewentualnie zachować manele i oddać kolejnemu właścicielowi . Jeżeli nie ? To cóż..moim zdaniem z krótszym mocowaniem motocykle lepiej się prezentują .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Tryplak 675
PostNapisane: 2021-06-09 08:14:30 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2316
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Jesli bezinwazyjnie mozesz zmienic na krotkie a potem wrocic do standardowego to czemu nie zmienic? Te wsporniki wystajace w wielu motocyklach wygladaja paskudnie. Ja bym poeksperymentowal :)

To Ty taki szatan jestes gumiarz stunter? :) No ładnie ładnie :) mi poza przypadkowymi uniesieniami koła to taka sztuka jeszcze z odwagą się nie sparowała :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Tryplak 675
PostNapisane: 2021-06-09 08:57:39 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2011-09-07 17:54:43
Posty: 697
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Street Triple 675
sfazowany napisał(a):
To Ty taki szatan jestes gumiarz stunter? :)


Nie, nie... Ogólnie jestem w tym raczej kiepski ;) Niemniej jednak na 07 trochę podniosłem sobie skilla, bo ten lekki przód i duży moment sprawiały, że można to było robić stosunkowo łatwo i nie z dużymi prędkościami poćwiczyć. Nie da się ukryć, że sprawia to frajdę, ale trzeba być ostrożnym ;)

OK, czyli póki co:
Akcesoryjne 2 : 0 Oryginał

Zaburzacie moją wstępną decyzję :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Tryplak 675
PostNapisane: 2021-06-09 09:23:58 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2316
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Też uważam że akcesoryjne mocowania wyglądają lepiej, byle tylko maniany nie było, że tablica będzie pod takim kątem że nie da rady jej normalnie przeczytać :) Na szczęście jest to stopniowo coraz mniej popularne ale zaginanie, brudzenie albo mocowanie tablicy głęboko w nadkolu za kołem działa na mnie drażniąco, nie cierpię cwaniactwa. W fazerze miałem akcesoryjne mocowanie tablicy i było na tyle pasujące że gdybym nie widział nigdy oryginalnej łopaty to bym pomyślał że takie wyszło z fabryki. Jedyny minus tego akcesoryjnego to był brak odblasku czerwonego, gdyby mi się spaliła żarówka to bym w nocy był dodatkowo narażony. Jeżdżąc autem po kraju nie jeden pojazd (głównie rowery i zaparkowane auta) zauważyłem w porę jedynie dzięki odblaskom.

Aha, i mocowanie tablicy tylko bezpośrednio nitami, plastikowe ramki gubią tablice jeśli od tyłu może w tablice dmuchać wiatr, sprawdzone.... ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Tryplak 675
PostNapisane: 2021-06-09 09:41:29 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3823
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
Akcesoryjna i jedziesz. Ja jestem fanem motocykli personalizowanycm pod właściciela - w oryginale z fabryki wyjeżdżają ich tysiące i nawet te ładne po dłuższym opatrzeniu zaczynają się nudzić. a jak widzisz jakiś mod w motocyklu to od razu wiesz że właściciel tym lata a nie tylko pucuje i że sprzęt mu sprawia radochę.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Tryplak 675
PostNapisane: 2021-06-09 10:01:01 
Legenda forum

Dołączył(a): 2010-11-08 15:23:23
Posty: 2332
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Note 10+
Obecne moto: KTM 1290 SAS
Wymieniłem w mt-10 to oemowe na sportowe i dupka wygląda o niebo lepiej :)
Ja miałem łatwiej - bo moje oemowe wyleciało w kosmos przy wypadku - jak Cię znam to i tak i tak zmienisz - bo jesteś modyfikator pierwszej wody ;)
A jak już zmienisz wszytko pod siebie - to triumph pójdzie do żyda i wjedzie kolejne moto :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Tryplak 675
PostNapisane: 2021-06-09 10:49:57 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2014-08-17 12:43:43
Posty: 1156
Lokalizacja: Przemyśl
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Tracer 900 GT 2019
bierny moda jest taka że te mocowania i chlapacze są dość długie ale w porównaniu do Kawasaki to i tak są w miarę zgrabne ;) ja osobiście lubię gustownie dobrane akcesoria ale w większości z tego co widzę montowane są bez namysłu, na siłę byle "stuningować" sprzęt tylko efekty bywają śmieszne czasem i te chińskie klamki już są identyczne w 80% motocykli w Polsce 8) - a przecież miały być indywidualne czy jak mu tam "spersonalizowane". W Fazerze miałem te klamki i szczerze to wolę oryginalne bo maja fajny profil obły bardziej co jest wygodniejsze w obsłudze, dlatego w Tracerze ich nie zamierzam nawet zmieniać - chyba że jakieś naprawdę lepsze i bardziej komfortowe.
Wracając do ogona to często widuje nakedy z krótkimi fenderami i im to czasem pasuje a czasem nie - w zależności jaki model jest wsadzony i czy zgrabnie jest to zainstalowane. Jak widać kable na wierzchu, śrubki i gięte kątowniki to to słabo wygląda, raczej wolę oryginał niż taki druciarski tuning jak zrobiony w szopie na imadle. Druga kwestia do jazda w deszczu, przeważnie motocykliści mają cały tył razem z plecami pokryty błotem co jest sporą wadą na dłuższą metę, szczególnie w nakedach gdzie ogon jest krotki i nie ma kufra.
Z akcesoryjnych fenderow to podoba mi się ten z Yamahy czy od Puiga bo jest na takim niedługim wysięgniku i zgrabnie zastępuje model fabryczny jak się komuś nie podoba choć uroda fabrycznego zależy od producenta motocykla bo niektórzy robią całkiem ładne te z tworzywa. No trochę to kwestia gustu, często za coś ładnego trzeba położyć cięższy pieniądz a kwota około 500 zł za taki detal to nie jest do przełknięcia dla każdego.
W Twoim przypadku ma to sens jak mówiłeś ze względu na zaczepianie tablicą o asfalt co wiadomo może się źle skończyć. Patrząc na zdjęcia na początku postu widać jak masz zamontowaną tablicę w ramce plastikowej i od razu przestrzegam, że te dwie śrubki to stanowczo za mało i te ramki same z siebie pękają od wibracji bo są ze słabego plastiku. Trzeba tą ramkę chwycić w kilku miejscach, ustabilizować żeby nie wibrowała bo zgubienie tablicy szczegolnie za granicą może być sporym problemem - a wiem z doświadczenia że może się to wydarzyć. Może w Twoim przypadku lepiej jednak przewiercić tablice i na śrubach zamocować żeby było krócej.
Rozważania czy oryginał czy nie oryginał - to zależy co na co zamieniasz, dobrze zrobiony tuning dodaje wartości, ten drugi przeciwnie 8)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Tryplak 675
PostNapisane: 2021-06-13 12:48:22 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2011-09-07 17:54:43
Posty: 697
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Street Triple 675
No i namówili :D udało się wyciągnąć wiązkę ze starego mocowania, więc jedynym elementem lutowanym będą kabelki od podświetlenia tablicy. Ogólnie muszę przyznać, że chińczyk się przyłożył i otwory montażowe są dokładnie tam, gdzie powinny być. Dodatkowo zrobili w miejscu fabrycznym (gdzie jest uszczelka) dziurę na kable - bardzo duży plus. Chyba wyszło to na plus i wygląda teraz lepiej. W każdej chwili można wrócić do fabryki, więc to też duży plus. Prezentuje się to tak:
Załącznik:

Załącznik:

Załącznik:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Tryplak 675
PostNapisane: 2021-06-13 13:22:35 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2016-03-01 21:03:14
Posty: 1475
Lokalizacja: Warka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ready to remont
sexi
:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Tryplak 675
PostNapisane: 2021-06-13 15:40:23 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2316
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Dla mnie bomba :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org