Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 288 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 20  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2021-06-01 16:25:13 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2016-03-01 21:03:14
Posty: 1476
Lokalizacja: Warka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ready to remont
Tak dokladnie, na poczatek makieta z kartonu i kombinacje jak najwiecej da sie ugrac z jednego kawalka.
Ogladalem filmiki gdzie po podgrzaniu alu pieknie sie poddaje i wygina wiec jestem dobrej mysli.
Oczywiscie bedzie fotorelacja

Tuzmen 1050


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-06-01 16:25:13 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2021-06-05 21:28:49 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2016-03-01 21:03:14
Posty: 1476
Lokalizacja: Warka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ready to remont
Derty densing

[ img ]
[ img ]
[ img ]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-06-05 21:39:27 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2321
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
No i jak? Na orkę sie nada? :) Jak na tych oponach się śmiga po asfalcie? Czytalem że właśnie mieszankę mają dobraną do jak najlepszych osiągów na asfalcie.

Przywykłeś już do ergonomii?

Ja wczoraj i dziś trochę wydurniałem się na asfaltowych zakrętach i przy tych fajnych temperaturach te moje stare scorpion trail trzymają znakomicie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-06-05 21:59:39 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2016-03-01 21:03:14
Posty: 1476
Lokalizacja: Warka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ready to remont
sfazowany
Opony warte polecenia, zwłaszcza gdy mówi to świerzak który na widok piachu sikał w gacie.
Z tymi oponami jakoś przeleciałem dzisiaj ciężki piach i nie miałem żadnych obaw. Tył pięknie mieli, nie jest jakiś kopny, nie rwie ziemi ale co ciekawe ma bardzo dobrą trakcję w luźnym gruncie.
Na asfalcie jeszcze dużo nie powiem bo narazie nie szaleję ze składaniem ale powiem tak że przód spoko, trzyma pewnie ale tył przy mocnym odkręceniu łapie uślizg i nie mogłem go postawić na koło. Pewnie moja wina, bo siedzę za blisko przodu, a trzeba dociążyć tył.

Co do motocykla to nie będzie zaskoczenia że się nie nadaje na enduro, za dużo mocy, za ciężki. Ale wiadomo to będzie lepsze na asfalcie i teren to taki dodatek.
Wyczynu nie będzie ale pyrkanie po okolicy gdzie nigdy nie zapuścił bym się tigerem.

Pozatym po kilku godzinach stwierdzam że, kierownica musi pójść wyżej i że do wygłupów trzeba jednak zainwestować w konkretny zestaw bezpieczeństwa, buty, ortezy, kask, buzer. Bez tego o lataniu bokiem nie ma mowy.

Ale dzisiaj udowodniłem że pomysł się udał i czego nie odważyłbym się na wygłaskanym tigerze robiłem dziś:
https://youtu.be/gU7SYX-jg2Q?t=156


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-06-05 22:53:34 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2321
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
No kozak, robiłem nieśmiałe przymiarki do takiej nawrotki to niestety mialem zbyt malo gazu/zbyt duzo trakcji przez co moto wyrywa do przodu zamiast uslizgiwac sie w bok. To trochę katuje sprzęgło a w r1200 k25 o sprzęgło trzeba dbać bo jest suche i przerąbane do wymiany. Bawię się tym, co sie robi z gazu i próbuję hopek na dołkach, bardzo satysfakcjonujące. Teraz dużo jeździłem po bardzo zniszczonych drogach na stojaco, coraz lepiej mi się składa w zakręty stojąc, zmienia biegi, hamuje itp. Czasami jechałem na stojaka po 5-10 min. Buty będę musiał adwenczerowe nabyć bo zwykłe mają za miękkie podeszwy i męczą się stopy od uginania na podnóżkach.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-06-07 13:29:53 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2019-10-01 16:23:53
Posty: 1073
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: F800GS
tuzmen napisał(a):
Oczywiscie chcę zrobić jak najwięcej techniką gięcia, niż spawania i o ile się da zamiast spawać niektóre elementy połączyć śrubą.


Tuzmen, właśnie tak chyba powstał SW motech. Facet postanowił zrobić pod siebie akcesoria do moto, którym wybierał się do Afryki. Wszystko przed Tobą. Życzę powodzenia i czekamy na foto :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-06-07 14:05:42 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3828
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
nie wiem jak bardzo techniczny jesteś, ale jak coś jak byś chciał ładnie projektować sobie to Fusion360 ma opcję projektowania pod gięcie blach - pozwoli ładnie zamodelować w 3d a potem wydrukować płaską "formatkę" z zaznaczonymi liniami gięcia itp. A na upartego nawet wygenerować plik który wyślesz komuś i ci wygnie i wygnie na CNC jak będziesz w przyszłości chciał coś "lepiej" ogarnąć :) Może to troszkę armata na muchy, ale nawet szybko się go nauczyłem (na potrzeby druku 3d) więc pewnie z ciekawości żeby poszerzyć wiedze stosowałbym jak by mnie naszło na robienie takiego czegoś.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-06-07 16:13:39 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2016-03-01 21:03:14
Posty: 1476
Lokalizacja: Warka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ready to remont
Spoko cad ale to drogie jest, czy jest darmowa wersja?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-06-07 16:33:04 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3828
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
Jest darmowa do użytku niekomercyjnego.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-06-10 16:19:10 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2016-03-01 21:03:14
Posty: 1476
Lokalizacja: Warka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ready to remont
Prototyp już jest
[ img ]

Ale dzisiejszy odcinek nie o tym. Otóż kolega Delta ma rację Ready To Remont.
- znalazłem wadę fabryczną licznika, więc jeśli czyta to ktoś z KTMa proszę na priw, obgadamy warunki finansowe rozwiązania
- system rideByWire w tym motoyklu to jakaś porażka, zastanawiam się czy nie przerobić tego na manual :) mianowicie dzisiaj jak bawiłem się tym licznikiem moto zgupiało i maksymalne odkręcenie gazu nie powodowało żadnej reakcji a po krótkiej pracy, moto zdechł
- martwiły mnie odgłosy sieczkarni w silniku i dobrałem się do sprzęgła profilatycznie - właściwie wszystko ok, ale znalazłem jakiś wałeczek w misce, a na deklu widać ślady obcierania o kosz sprzęgłowy. Po skręceniu wszystko działa ale dalej klekocze. jeździć obserwować


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-06-10 17:09:04 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2321
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
tuzmen napisał(a):
właściwie wszystko ok, ale znalazłem jakiś wałeczek w misce


No to rzeczywiście wszystko ok :D panie, sprzedaj to zanim w misce znajdziesz inne ciekawsze "kąski" :)

...choć przyznam się że ciekaw jestem koncepcyji przerobki throttle by wire na linkę otwierającą przepustnice, będziesz tworzył sam te elementy jak przepustnica na linkę, tps, komputer sterujący paliwem itp?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-06-10 17:28:02 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2016-03-01 21:03:14
Posty: 1476
Lokalizacja: Warka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ready to remont
sfazowany
E tam, jakiś wałeczek nie będzie mnie tu straszył - jeździć obserwować
Poszukam coś w necie, czy ktoś już tu psuł, jeśli nie to zostawie jak jest, ale w zimę rozbiore to ustrojstwo i zblokuję ze sobą te tryby w przepustnicy.
Ciekawostka, nie znalazłem kontrolki/czójnika poziomu/ciśnienia oleju. hmmmm czyli co, smarowanie należy mu się jak psu buda, nie trza sprawdzać


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-06-13 07:02:29 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2321
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
tuzmen jak Ci się spisują gumy rally str? Widzę komplety w dobrych cenach, daje radę to na asfalcie mimo offowego bieżnika? Moje scorpion trail są na wykończeniu i myślę czy by zaeksperymentować z STR... Chciałbym mniej pływający przód na piachu ale na asfalcie nadal chcę choćby taką przyczepność jak na tych starych trailach :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-06-13 08:35:50 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2016-03-01 21:03:14
Posty: 1476
Lokalizacja: Warka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ready to remont
Niestety duzo nie pojezdzilem bo mam katar ;) i sie oszczedzam ale moge powiedziec ze:
- asfalt wogule nie czuje ze mam kostki. Nie mam wrazeia niazdy na tarce ani dzwieku ale wez pod uwage ze 690 to wi rujaca betoniarka wiec moze zagluszac takie sygnaly
- przyczepnosc juz sie pogodzilismy i jak chce to idzie na gume a jak chce to slajdem wiec przyczepnosc jest. Rozwiazaniem zagadki slizgajacego sie tylu byla pozycja na siodle moge przesowac zad regulujac docisk przodu lub tylu. Mocne hamowania i jazda nanprzednim kole co prawda amatorka ale pokazuja ze dociazony przod trzyma
- zagadka jest jazda na mokrym asfalcie bo nie mialem okazji
- podsumowujac ja bym zaryzykowal potestowac te opony cena faktycznie nie przeraza a jazda w terenie daje wieksze mozliwosci. Kupowalem komplet 120 i 150 za okolo 500zl

Tuzmen 1050


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-06-13 10:20:02 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2321
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Dzięki :) wibracji na bokserze 1200 nie brakuje więc byc może drgan z opon tez jakos nie odczuję. Predzej akustycznie ponieważ za tą szybą jest taka bańka powietrza ze słyszę doskonale syczenie klocków na tarczy przy kazdym dotknięciu klamki. Właśnie zestaw STR 110/19 150/17 chodzi po ok 500zl a opony czesto opisywane są jako kompromis piochy/asfalty kosztem żywotności, ale cena zachęca...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 288 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 20  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org