Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 50 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2024-03-19 21:38:36 
Niemowlak

Dołączył(a): 2021-08-12 16:36:10
Posty: 33
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha FZS 600 Fazer
Tak jak z gorzałą: 0,5 na łeb, to nie ma nawet co siadać 8) :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Re: KTM 1290 SAS
PostNapisane: 2024-03-19 21:38:36 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714

PostNapisane: 2024-03-20 10:45:08 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3829
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
z czasem staję się wyznawcą małych pojemności, zarówno w mieście widzę plusty 125, jak i w terenie plusy 250... choć jako jedyny to cieżko by było poniżej 750...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2024-03-23 19:58:09 
Legenda forum

Dołączył(a): 2010-11-08 15:23:23
Posty: 2332
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Note 10+
Obecne moto: KTM 1290 SAS
Wkurzało mnie nieprecyzyjne sprzęgło więc wylałem to co nazywało się olejem - śmierdziało strasznie i wlałem motula 7100. Bardzo wyraźna zmiana od pierwszego odpalenia!
1) przestało mi się kleić sprzęgło i na 1nce na centralce koło się zatrzymuje wreszcie
2) znacznie łatwiej mi wrzucić luz
3) dużo lepiej wyczuwam kiedy wskakuje mi 2jka ;)

Przejeździłem dziś cały dzień na szkoleniu technicznym i muszę przyznać, że ten motocykl z minimalną prędkością - JEŹDZI SAM. GENIALNA jest jazda na stojąco!

No i na koniec wracając...złapała mnie ogromna ulewa i tutaj nastąpiło największe zaskoczenie!
Na mt10 strach byłoby jechać i byłbym w sekundę mokry. Tutaj przeklikałem się na RAIN, szyba do góry i uczciwe 110 120 na trasie cały czas. Ani przez sekundę nie miałem uczucia żebym płynał lub się ślizgał.
Zrobiłem w tej ulewie ze 25km i po dojeździe do domu byłem mokry tak w 30% :)

No i kolejne subiektywne odczucia.
Naczytałem się porad pod moim filmem i zacząłem nieco testować różne opcje ustawień i różne sposoby jazdy.
I wnioski aktualnie mam 2!
1) Im surowiej się go traktuje i bardziej kręci się manetą a biegami mniej...tym większy szatan z niego wychodzi
2) jak tak będę jeździł...to zabiorą mi prawko :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2024-03-23 20:23:24 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2016-03-01 21:03:14
Posty: 1478
Lokalizacja: Warka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ready to remont
Rhazz ja leje takie cudo do pompy sprzęgła Lhm leją toto do citroena w zawieszenie. Ważne że mineralny bo nie wiadomo jak uszczelki zareagują na syntetyk

https://allegro.pl/oferta/motul-lhm-1l-14687798950


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2024-03-24 04:50:25 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2321
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Też tego Totala LHM Plus lałem do sprzęgła w becie k25 ale w nowszym k51 już mam dot 4 jak hamulcowy. Trzeba zerknąć co jest na dekielku zbiorniczka sprzęgła wypisane, jeśli mineral oil to LHM również polecam.

Co do nowych spostrzeżeń... Ten motocykl jest jak 20-letnia nimfomanka, lubi klapsy i toleruje tylko krótkie przerwy między igraszkami. Mówiłem to wcześniej :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 50 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot]


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org