Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 126 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2009-11-10 23:29:07 
Paramedic

Dołączył(a): 2009-01-01 12:46:21
Posty: 1342
Lokalizacja: LU/PO/ZSW
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 112 lub 601100100
Obecne moto: lookinforFZ1
Panowie będe pomału zabierał sie za tuning.

1. Oplot Hela będzie ok? Ktoś poleca tą lub inną firme?

2. Crashapdy kupujecie "firmówki" czy idziecie do miastowego cieśli i zamawiacie rzeźbione za 1/3 ceny oryginałów?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2009-11-10 23:29:07 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2009-11-11 01:15:06 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Leśmianin nie pisz tuning bo mi się z czarną betą na szerokim kapciu z silnikiem 1.6 kojarzy 8) Lepiej upgrade:)

Oplot Hel-a jedyne słuszne wyjście, polecam układ F, czyli przewód na każdy zacisk od razu za pompą.

Crashy jest pełno na rynku, ja mam jakieś tajwany, bo takie już były założone a wydają mi się pancerne w porównaniu do nie ktorych firm oferujących się jako pro na rynku.

Podstawa to jeśli jest możliwość szpilka przez całą ramę, jeśli wczepiasz się w wieszaki od silnika to powinno się udać, szpilkę zrobić ze szpili o twardości 8.8. Każdy tokarz Ci to zrobi za flaszkę.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2009-11-11 11:21:59 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-02-18 12:59:30
Posty: 728
Lokalizacja: Warmia
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: GTR 1400
Polecam poszukać pręta gwintowanego w klasie 8.8. np. tu.
Gwint nacięty na tokarce, lub narzynką jest słabszy niż wytłoczony w fabryce. Niestety pręty występują z gwintami metrycznymi typowymi, więc jeśli potrzebujesz gwintu drobnozwojnego to pozostaje tokarz.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2009-11-11 13:41:23 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2007-06-17 20:01:06
Posty: 154
Lokalizacja: Skarżysko-Kam/Kraków
Ja polecam krasze z Womet-techu: http://www.womet-tech.pl/

Ma kilku moich znajomych je, niektórzy zdarzyli je przetestować i sprawdziły się doskonale. Sa dość długie, w komplecie masz wszystko co potrzebne do montażu. Cena to chyba poniżej 200PLN.

Ja bym się trochę bał dorabianych. Różne teorie chodzą po necie. Trzeba wiedzieć jaki materiał dobrać, jaka twardość śruby żeby zachowała się odpowiednio przy upadku nie urywając mocowań silnika, itp.

Ja planowałem brać te z womet-techu (nie znam się na materiałach, nie mam czasu za tym biegać od speca do speca), ale kupiłem franka który miał już krasze zamontowane.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2009-11-11 14:35:59 
Paramedic

Dołączył(a): 2009-01-01 12:46:21
Posty: 1342
Lokalizacja: LU/PO/ZSW
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 112 lub 601100100
Obecne moto: lookinforFZ1
Wojt@s ja oczywiście nie na powaznie z tym "tuningiem" 8)

Takie właśnie jak mówisz oploty mi zaproponowali z montażem za ok 350-400 zł. Mam nadzieje, że nie przepłace. Zresztą duzego wyboru nie mam...



Latać dużo z robieniem crashy bym nie musiał - mam namiar na typa co robi crashe i klatki. Crashpady Puiga do Fazera kosztowały 320 zł - Womet Techu chyba też coś blisko tego.


Ma ktoś może wymiary do Crashy na r6? 2002 rok. Może ktoś ma znajomego co robi, bo ten mój koleżka mówi że trzeba by załtwić wymiary bo on jeszcze nie rzeźbił na r6.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2009-11-11 15:09:24 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2007-06-17 20:01:06
Posty: 154
Lokalizacja: Skarżysko-Kam/Kraków
leśmianin napisał(a):

Latać dużo z robieniem crashy bym nie musiał - mam namiar na typa co robi crashe i klatki. Crashpady Puiga do Fazera kosztowały 320 zł - Womet Techu chyba też coś blisko tego.


Wydaje mi sie ze u kumpla w sklepie widzialem cene 190 za te krasze. Upewnie sie jutro i dam zanc jak Cie to interesuje


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2009-11-11 15:36:42 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2009-08-01 11:12:24
Posty: 321
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: S1000XR
Tu, na forum ktoś się ogłaszał i miał za 140 crashe do Fazera.
Kupiłem i jestem zadowolony :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2009-11-11 19:38:25 
Legenda forum

Dołączył(a): 2008-04-10 22:54:31
Posty: 4037
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Czarny
Obecne moto: YZF 600R
Ja Womet Techu kupilem chyba za 170 zlociszy


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2009-11-11 20:31:27 
Paramedic

Dołączył(a): 2009-01-01 12:46:21
Posty: 1342
Lokalizacja: LU/PO/ZSW
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 112 lub 601100100
Obecne moto: lookinforFZ1
No to zaraz i ja lookne na sklepie czy faktycznie tak po taniości. Do FZS były koślawe, bo tylko na FZS może dlatego takie drogie.


Czyli oplot Hela i najpewniej crashe Wometech.


Jeszcze musze przejrzeć tematy o Tschulach i mam pierwsze wydatki na najbliższy miesiąc.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2009-11-11 23:48:06 
Legenda forum

Dołączył(a): 2008-04-10 22:54:31
Posty: 4037
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Czarny
Obecne moto: YZF 600R
leśmianin napisał(a):

Jeszcze musze przejrzeć tematy o Tschulach


Kombi polecam ;)
Za ta cene nic lepszego nie kupisz 8)

A jak sie prezentuje to zapytaj tych co na zlocie mnie widzieli :mrgreen:


PS Zwroccie mi wybiorcze cytowanie ! :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2009-11-14 11:59:55 
Paramedic

Dołączył(a): 2009-01-01 12:46:21
Posty: 1342
Lokalizacja: LU/PO/ZSW
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 112 lub 601100100
Obecne moto: lookinforFZ1
Crashpady do r6 '02
1. Firma krzak 119 zł
http://www.allegro.p/item787268380_cras ... zf_r6.html
Jakoś mnie nie przekonują, nie wiem jak was :D

2. PUIG 310 zł (allegro)

3. Womet TECH 190 zł (allegro)


Także padło na Womet Tech.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-01-20 13:55:38 
Paramedic

Dołączył(a): 2009-01-01 12:46:21
Posty: 1342
Lokalizacja: LU/PO/ZSW
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 112 lub 601100100
Obecne moto: lookinforFZ1
[refresz]

http://img691.imageshack.us/img691/1762/imgp1124m.jpg

Zamontowałem amortyzator skrętu jednak nie wiem czy wsyztsko jest ok... Chodzi mi o ruchomość amortyzatora po montażu - czy tak ma być? Filmik poniżej.

http://www.youtube.com/watch?v=NRFuoIO_-1Q

Skręcanie kierownicy pokazałem na odchyelniu amortyzatora na maksa w tył.


Dodam, że w najwyższym wychyleniu "do przodu" przy skręcie kierownicy w lewo, tłok dotyka śrub regulacji przedniego zawieszenia.



Powinienem czuć różnice w pracy kierownicy? Jakiś opór czy coś?



Jak sie już troche pośmiejecie to napiszcie co źle przykręciłem albo co :) nigdy nie miałem styczności z amortyzatorem skrętu stąd może głupie pytania.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-01-20 15:24:14 
Legenda forum

Dołączył(a): 2007-08-28 13:23:30
Posty: 4617
Obecne moto: jamaha pw 50
Leśu mi się wydaje że wszystko ok.
Oczywiście powinieneś czuć większy opór kiery niż do tej pory.

Ja na pierwszej przejażdżce klekotkiem dziwnie się czułem w zakrętach, przez amorek kiera ciężej chodzi, i miałem wrażenie że musiałem się siłować na winklach.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-01-20 15:31:09 
Paramedic

Dołączył(a): 2009-01-01 12:46:21
Posty: 1342
Lokalizacja: LU/PO/ZSW
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 112 lub 601100100
Obecne moto: lookinforFZ1
No ustawiłem na "HARD" i ze tak powiem ze skrętami kiery w miejscu raczej nie było zbytnio oporu... Nie wiem musze wziąść kogoś kto sie zna do garażu i niech obada temat.

Delta u ciebie też tak sie rusza ten amor w góre i w dół?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-01-20 18:04:04 
forumowa amazonka

Dołączył(a): 2008-02-11 21:40:45
Posty: 1133
Lokalizacja: SI-SH-SK
Płeć: Kobieta
Telefon: 0700 :-)
Obecne moto: Yamaha
U mnie tam amor sie nie rusza , ale ja mam go całkiem w innym miejscu i moze inne mocowania do niego .

A co do ruszania kierownica to bedzie ciężej chodzić ,ale to kwestia przyzwyczajenia i po paru przejażdżkach juz nie będziesz zwracać na to uwagi.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 126 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org