Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 126 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2010-01-20 20:10:46 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Leś dla mnie wszystko wygląda okej, amor się zachowuje prawidłowo, ty masz dość nietypowe rozwiązanie montażu, więc amor musi mieć zapewnioną większą wachliwość.

Najfajniej dla mnie mocowany amor to jest od lagi na wysokości między półkami do stałego punktu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-01-20 20:10:46 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2010-01-20 20:18:56 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2009-03-07 20:39:35
Posty: 268
Lokalizacja: Lublin
leśmianin napisał(a):


3. Womet TECH 190 zł (allegro)


Także padło na Womet Tech.

dobrześ zrobił, moim zdaniem na crashach jak i na np kasku nie ma co oszczędzać, co do oplotów Hela to ja mam takie i jestem zadowolony ale nie mogę o innych nic napisać bo zwyczajnie używam i używałem jedynie tych, myślę że są dość popularne w Polsce i nie powinieneś sie zawieść, chyba tylko raz przeczytałem o nich negatywną opinie ale to był a raczej opinia jakiegoś buca co uważa że wszystko musi być max drogie ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-01-20 20:20:44 
electronic supersonic

Dołączył(a): 2008-08-04 21:17:27
Posty: 1717
Lokalizacja: Koło Koła
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: Tiger 1050
No chyba mimo wszystko wiele o nich nie powie


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-01-20 23:05:21 
Paramedic

Dołączył(a): 2009-01-01 12:46:21
Posty: 1342
Lokalizacja: LU/PO/ZSW
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 112 lub 601100100
Obecne moto: lookinforFZ1
Dzieki za informacje. Ustawie go tak żeby przy maksymalym wychyleniu w przód i maksymalnym skręcie kiery w lewo nie uderzał mi tłok o sruby lagi ;]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-02-16 01:22:13 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2008-03-04 00:02:24
Posty: 266
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: GSXR750
Ładniutka :) gratuluję zakupu i czekam na opis pierwszych wrażeń po przesiadce.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-04-11 17:57:48 
Paramedic

Dołączył(a): 2009-01-01 12:46:21
Posty: 1342
Lokalizacja: LU/PO/ZSW
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 112 lub 601100100
Obecne moto: lookinforFZ1
No i zakończyłem przygode z r6 jak niektózy mówią "przelotny romans" - ale nie.

Kolejne moto Yamahy po FZS które uważam za naprawde super w klasie 600. Fazer pod względem Turysta/Naked a r6 pod względem moto sportowe.


Na motocyklu uciułałem coś ponad 8 tys km - nie za bogato jedna przy przeliczeniu na miesiące wychodzi pi razy drzwi ok1.5 kkm na miesiąc.


Motocykl wygodny nawte przy moich 190 cm wzrostu - jazda po mieście bez patologii. Moja pasażerka po przyzywaczajeniu równiez podaczas wojaży tak do 200 km nie płakała z bolu pleców i nóg.


W trasie r6 rozwija skrzydła owszem, niestety wychodzi jej niska masa, przy mocnych podmuchach wiatru, przy prędkosciach powyżej 140 moto jest troche niepewne.

Dobra ochrona przed wiatrem do 150 km/h potem już trzeba mocnego pochylenia bo przednia szyba chroni kluczyk w stacyjce tylko.


Spalanie w mieście przy takiej żwawej jeździe 6l przy pałowaniu z litrami max 8l.

Na trasie 5,6 bieg, prędkości 140-180km/h - 5.5 l/100km


Motocykl super do miasta - jak ktoś twierdzi że nie można sie nim przeciskac ciasno zawracać etc - jest w błedzie. Moto lekkie, wąskie, kierowca "wpasowany" w moto - naparwde mozna wyczyniać ciekawe manewry korkach bez stresu.


Promień skrętu duży - na uliczce wąskiej nie ma bata zawróćic na raz. To fakt.


Hamulce - radzą sobie.


Moto do 8 tys jedzie normalnie - powyżej tej wartosci zaczyna sie zabawa - przy odkręceniu manet do oporu po 8 tys - trzeba mocniej złapac kiere.


Na 6 biegu - 80 km/h bez szarpania łancuchem.


Skrzynia biegów. Na jedynce radze nie kręcić powyżej 10 tys. Raz wkręciłem go do 12 tys i wrzuciłem 2. Nie powtórzyłem już tego drugi raz - dzwieki ze szkrzyni sa takie że idą ciary po plecach.


Jest to motocykl delikatny, dopracowany, stylistycznie jest dla mnie wyznacznikiem motocykla sportowego.


Oprócz zgubionej nakrętki przedniej zębatki - nie było problemów.


Jak ktoś chce mieć sporta, ekonomicznego względnie, wyglądającego jak rasowy sport, chce jeździć po mieście i czasem polecieć nad jezioro (tak z 50 km za miasto) - to moto jest dla niego.




Mi sie znudziła jazda po mieście, wole na sportowo smiagać dalsze trasy. Dlatego wybór padł na 954.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 126 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org