Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: RMZ 450/SM
PostNapisane: 2014-08-26 10:14:07 
Legenda forum

Dołączył(a): 2007-08-28 13:23:30
Posty: 4230
Obecne moto: jamaha pw 50
Kupione/przetestowane to można zapodać:

RMZ 450 2012r. z Lux Performance.it

1. Obręcze Alpina carbon matrix front 16,5x3,5 rear 17x5
2. Antyhop Adige
3. Pompa hamulcowa przód Brembo
4. Zacisk hamulcowy przód Brembo
5. Tarcza hamulcowa przód Brembo
6. Zawiecha Showa (TiN) przygotowana pod supermoto – 70-75kg
7. Pólki Kite ze zmiennym offsetem ustawione pod supermoto
8. Niełamiące klamki sprzęgło, hamulec
9. Większe chłodnice
10. Silikonowe weże chodnic
11. Pokrywa sprzęgła Adige
12. Siedzenie z garbem
13. Silnik po odnowieniu - 0 mtg
14. Podnóżki Gruppi z wymiennymi sliderami
15. Akcesoryjna dźwignia ham. tył
16. Kierownica WRP podwyższona
17. Handbary Circuit
18. Karbonowe osłony silnika
Przydałby się tylko wahacz Sutera krótszy i szerszy, pozatym nic mi więcej nie potrzeba.

Zrobione 16mtg, wymiana oleju co 3mtg, filtr co drugą wymianę.
Narazie oswajam się, kopanie z początku było męczące, ale po ogarnięciu pali od strzała.
Prowadzi się perfekcyjnie, płynnie oddaje moc, hebel przód jednopalcowy, tył bardzo dobrze wyczuwalny i tyle, pozostaje się uczyć, a jest czego. 2 sezony zmarnowane, a w zasadzie 3 bo w lipcu przyjechała także niewiele się już pojeździ.
Jak narazie jestem zajebiście zadowolony!
Kilka fot: http://www.bikepics.com/members/delta81 ... 680207&s=0


Załączniki:
DSC_0106.jpg [180.46 KiB]
Pobrane 508 razy
DSC_0105.jpg [178.1 KiB]
Pobrane 511 razy
DSC_0104.jpg [175.84 KiB]
Pobrane 503 razy
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: RMZ 450/SM
PostNapisane: 2014-08-26 10:14:07 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714

 Tytuł: Re: RMZ 450/SM
PostNapisane: 2014-08-26 10:17:46 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3145
Lokalizacja: Łódź/Pabianice
Płeć: Mężczyzna
GG: 5396190
Telefon: 79273536dwa
Obecne moto: Yamaha MT-09 Tracer
Wreszcie poszedłeś po rozum do głowy i kupiłeś coś do czego są części od ręki :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: RMZ 450/SM
PostNapisane: 2014-08-26 10:54:00 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 2073
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
GG: 2794713
Telefon: my0 k1z 10m
Obecne moto: Yamasaki 1100 fz6er5
fajny dzik, powodzenia na torze


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: RMZ 450/SM
PostNapisane: 2014-08-26 11:26:40 
Wesoły Grzybiarz

Dołączył(a): 2012-02-13 22:51:28
Posty: 981
Lokalizacja: WCI
Płeć: Mężczyzna
GG: 9490710
Telefon: ma ten kto powinien
Obecne moto: ZX636R 04
Trójkątny - mówiłem żebyś tak zrobił od razu.
Dobrze że żona Cię namówiła bo już myślałem że wcale się jej nie słuchasz, grzeczny deltuś :twisted:
Graty, bo wozić będzie z całą pewnością zacnie. :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: RMZ 450/SM
PostNapisane: 2014-08-26 14:08:24 
Legenda forum

Dołączył(a): 2007-08-28 13:23:30
Posty: 4230
Obecne moto: jamaha pw 50
Wojt@s napisał(a):
Wreszcie poszedłeś po rozum do głowy i kupiłeś coś do czego są części od ręki :mrgreen:


(rozum :?: ja :shock: :lol: )

może nie tak, coś do czego są zamienniki


misiakw napisał(a):
fajny dzik, powodzenia na torze


dzięki Miś!


miąchal napisał(a):
Trójkątny - mówiłem żebyś tak zrobił od razu.
Dobrze że żona Cię namówiła bo już myślałem że wcale się jej nie słuchasz, grzeczny deltuś :twisted:
Graty, bo wozić będzie z całą pewnością zacnie. :wink:


Może nie to, że namówiła, ale fakt dzięki Niej(Kochana jest :mrgreen: ) latam dalej sm, bo moje wqrwienie sięgnęło zenitu
Thx Miąch, a kiedy u Ciebie będzie 10na?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: RMZ 450/SM
PostNapisane: 2014-08-26 21:36:19 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2014-04-19 21:53:11
Posty: 50
Lokalizacja: Nowa Sól
Płeć: Kobieta
Obecne moto: Ducati Hypermotard
Noo zajebisty :) mi się ogólnie bardzo supermoto podobają tym bardziej że pod nosem mam tor :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: RMZ 450/SM
PostNapisane: 2015-04-16 15:07:27 
Legenda forum

Dołączył(a): 2007-08-28 13:23:30
Posty: 4230
Obecne moto: jamaha pw 50
pozbierałem przez zimę, parę pierdół dla sukizuki

koce Termorace
czarne zębatki JT
gripy Progripa
osłona wydechu R&G
ślizg łańcucha
czarne śruby do plastików Probolt
karbonowa osłona tylnego zacisku Zeta
karbonowa osłona przedniej zębatki Zeta
dzwignia zmiany biegów RFX
+ parę innych pierdół z zety niebieskie i czerwone amelinium

ziom naprawił mi karbonową osłonę silnika i zrobił osłonę kolektora


[ img ]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: RMZ 450/SM
PostNapisane: 2015-04-16 21:57:21 
Wesoły Grzybiarz

Dołączył(a): 2012-02-13 22:51:28
Posty: 981
Lokalizacja: WCI
Płeć: Mężczyzna
GG: 9490710
Telefon: ma ten kto powinien
Obecne moto: ZX636R 04
tak o to włożyłem 3k w torbę z biedronki i przyniosłem do domu :D
poka w calaku :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: RMZ 450/SM
PostNapisane: 2015-04-17 09:50:56 
Legenda forum

Dołączył(a): 2007-08-28 13:23:30
Posty: 4230
Obecne moto: jamaha pw 50
miąchal napisał(a):
tak o to włożyłem 3k w torbę z biedronki i przyniosłem do domu :D
poka w calaku :wink:


hehe, tak oto rozebrałem jedną lancie i opchnąłem na części, żeby parę gratów w torbie z biedronki przemycić do garażu :lol: :wink:
i to nie wszystkie, bo najdroższe - koce - moja Wspaniała mi zakupiła :mrgreen:

pozatym rmz była na wizycie u mechanika, silnik rozebrany, sprawdzony/pomierzony, zużycie niezauważalne, nic makaroniarze nie ściemnili :D mówili że silnik odświeżony, wymienione wszystko co potrzeba, ja nią zrobiłem niecałe 30h.
zmieniliśmy tylko łożyska wału, bo były jeszcze oryg. i miały już delikatny luz, wrzuciliśmy Koyo
i dotarty został jeden zawór

[ img ]

pozatym tak jak makaroniarze mówili dłuższa korba. nie wiem tylko jakiej firmy bo nie ma żadnych oznaczeń
tłok oryginalny, zębatki na wałkach rozrządu jakieś dorabiane-regulowane, zrobiony porting głowicy.

[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Miąchal na razie jeszcze nie ma co pokazać, bo jak przywiozłem ją do domu to rozebrałem, bo wyjmowałem zawiasy, wysłałem do (WP) speca od tuningu zawiasów na sm, na serwis podstawowy(tył zaczynał się pocić) i sprawdzenie czy rzeczywiście zrobiony jest pod wagę 75kg.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: RMZ 450/SM
PostNapisane: 2015-04-17 19:16:44 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3145
Lokalizacja: Łódź/Pabianice
Płeć: Mężczyzna
GG: 5396190
Telefon: 79273536dwa
Obecne moto: Yamaha MT-09 Tracer
Jak już się tak spuszczacie to :
pierścienie w cylinder i pomiar luzu na zamku
sprawdź cylinder średnicówką czy nie jest "Wazon"
a regulacja tych kół na wałkach rozrządu to żenada.... zakres bardzo duży a dostrojenie małe
coś tego typu by się zdało: http://www.racingfactory.pl/dane/full/b ... a1ecff.jpg
w sensie regulacja co do stopnia, założyć tarcze zegarową/ czujnik zegarowy w świece i można się bawić

Głowice sprawdzaliście na maszynie że zawór docieraliście?? czy metodą typu "nafta"??
ogólnie docieranie to pudrowanie syfu, jak już coś nie halo.

Na wał łożyska są bez luzu czy z c3?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: RMZ 450/SM
PostNapisane: 2015-04-20 09:01:50 
Legenda forum

Dołączył(a): 2007-08-28 13:23:30
Posty: 4230
Obecne moto: jamaha pw 50
Czesiu nie czaruj tylko powiedz lepiej co daje dłuższa korba? Czy rzeczywiście żywotniejszy jest silnik i deko lepszy ma dół?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: RMZ 450/SM
PostNapisane: 2015-04-20 09:22:59 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3145
Lokalizacja: Łódź/Pabianice
Płeć: Mężczyzna
GG: 5396190
Telefon: 79273536dwa
Obecne moto: Yamaha MT-09 Tracer
Dłuższy korbowód = dłuższe życie układu tłok/cylinder = krótsze życie korbowodu i łożyska w stopie korbowodu.
Dlatego sumarycznie w japończykach najczęściej kończy się układ tłok/cylinder niż korba ( przy prawidłowej eksploatacji )


Ogólnie dali inną uszczelkę pod głowicę??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: RMZ 450/SM
PostNapisane: 2015-04-20 09:38:24 
Legenda forum

Dołączył(a): 2007-08-28 13:23:30
Posty: 4230
Obecne moto: jamaha pw 50
Wojt@s napisał(a):
Dłuższy korbowód = dłuższe życie układu tłok/cylinder = krótsze życie korbowodu i łożyska w stopie korbowodu.
Dlatego sumarycznie w japończykach najczęściej kończy się układ tłok/cylinder niż korba ( przy prawidłowej eksploatacji )

Ogólnie dali inną uszczelkę pod głowicę??


No to zobaczymy ile to wszystko wytrzyma, olej zmieniam co 3-4h. Filtr powietrza po każdej jeździe z off.
O co jeszcze trzeba dbać co by to polatało jak najdłużej?
Luzy zaworowe po tych ~30h były ok.

Tak uszczelki są inne.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: RMZ 450/SM
PostNapisane: 2015-04-20 09:44:44 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3145
Lokalizacja: Łódź/Pabianice
Płeć: Mężczyzna
GG: 5396190
Telefon: 79273536dwa
Obecne moto: Yamaha MT-09 Tracer
Obstawiam że podnieśli głowicę na uszczelkach.

Olej myślę spokojnie co 10mth.

A przyszłościowo może warto przemyśleć osadzenie wału na łożyskach z luzem c3.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: RMZ 450/SM
PostNapisane: 2015-04-21 10:54:03 
Legenda forum

Dołączył(a): 2007-08-28 13:23:30
Posty: 4230
Obecne moto: jamaha pw 50
Wojt@s napisał(a):
Obstawiam że podnieśli głowicę na uszczelkach.

Olej myślę spokojnie co 10mth.

A przyszłościowo może warto przemyśleć osadzenie wału na łożyskach z luzem c3.


No dokładnie, uszczelki są grubsze.

Olej w serwisówce chyba jest co 6-7h nie pamiętam dokłądnie, ale przy ostrej piździe co 5 maksymalnie wydaje mi się, zresztą litr oleju nie majątek, a wole mieć pewność, że ma zawsze świeży.

Łożyska były dane dokładnie takie jak oem. Ale nie wiem jaki luz mają, co ten luz c3 daje?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org