Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2010-04-01 12:51:06 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2008-03-04 00:02:24
Posty: 266
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: GSXR750
Przedmioty porównania przodem:

Załącznik:
DSC01223.JPG [174.95 KiB]
Pobrane 663 razy


pod kątem:
Załącznik:
DSC01224.JPG [191.55 KiB]
Pobrane 645 razy


bokiem:
Załącznik:
DSC01225.JPG [194.62 KiB]
Pobrane 655 razy


tyłem:
Załącznik:
DSC01226.JPG [177.81 KiB]
Pobrane 643 razy


a teraz coś na temat obu motocykli, znaczy się bardziej na temat gixxa bo kota większość z nas zna...

Pozycja na kocie baardzo wygodna, na gixxie siedzi się jak na kozie :) już na R1 siedzi się wygodniej!
Druga rzecz która mnie zaskoczyła to spalanie: kotem przy dynamicznej jeździe po mieście zrobiłem na baku (do momentu zapalenia się rezerwy) 220km, gixem - 116km wychodzi, że pali prawie drugie tyle!!
Hamulce w gixxie są naprawdę bardzo dobre, jak wiadomo w kocie też, ale z powodu różnicy masy kot: 212kg gix: 163kg ostrzejsze hamulce są w gixxie.
Amorek skrętu w gixxe daje radę dopiero po zalaniu go gęstszym olejem, niestety w kocie nie ma tego urządzonka, które poprawiłoby sterowność podczas jazdy w winklach.
Lusterka w gixxie są szerzej niż w kocie co minimalnie przeszkadza podczas przeciskania się w korkach - ale to detal ;)
Co więcej... skrzynia no tutaj jest duża różnica - zdecydowanie wygrywa suzuki - tam skrzynia pracuje bardzo dobrze.
Praca silnika zdecydowanie ładniejsza w kocie - silnik chodzi cicho, równo, bezszelestnie. W gixxie chodzi nierówno, słychać jakieś dziwne dźwięki i to nie tylko w mojej suzi - porównywałem prace silnika nawet z nowszymi modelami GSXR-a i nic się nie zmieniło "Suzuki to stuki i puki".
To by chyba było na tyle... na koniec dodam tylko, że gixx już wymaga pewnych umiejętności i nie nadaje się dla początkujących.
Ale jazda kotem sprawia naprawdę dużą przyjemność!! Ahhh te gaźniki :D

....tak to wygląda w mojej opinii :) może się to komuś przyda.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-04-01 12:51:06 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2010-04-01 16:13:56 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
To ja coś opiszę bo mam obydwa sprzęty oblatane:
- gixxer jest stłumiony elektronicznie, pełną moc może rozwijać na 4,5,6 biegu, dlatego zakładamy mu TRE :mrgreen: :mrgreen: , heble robią wrażenie tylko sprawniejszych bo jest mniejsza masa, jakbyś do kota wrzucił heble od gixxa to byś się lekko zawiódł. Pozycja na 750 k4 dużo lepsza niż na 600tce, na tej drugiej podnóżki masz "pod brodą" a w 750tce obniżyli je, skrzynia fakt faktem chodzi dużo lepiej, silnik jak napisałeś nie grzeszy kulturą pracy, bardzo awaryjna elektryka szczególnie TPS i STPS i wszelakie czujniki powietrza, jest takie hasełko że jak chcesz jechać gixxem w trasę to trzeba brać drugi komplet czujników :mrgreen: w kocie nie potrzeba amorka skrętu ze względu na kąt główki ramy i środek ciężkości. Ogólnie gixxer fajny motong , stricte torowy i jedyny pośredniak między 600tką a 900tką, choć trzeba pomachać biegami.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-04-03 17:23:30 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2009-05-01 12:03:40
Posty: 142
Lokalizacja: Lubelskie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: zx6r
Żeby nie wiem jaki GSXR był wspaniały , cudowny to i tak w zyciu go nie kupie bo to kondon. Tcat wyglada przy nim jak 1000 przy 250. W sumie to troche zalosne :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-04-03 18:26:08 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2008-02-03 20:08:05
Posty: 868
Lokalizacja: Kobyłka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ktm 950 sm
Vitu napisał(a):
Żeby nie wiem jaki GSXR był wspaniały , cudowny to i tak w zyciu go nie kupie bo to kondon. Tcat wyglada przy nim jak 1000 przy 250. W sumie to troche zalosne :D


Kolega chyba nigdy nie jeździł gsx1000r :). owszem thundercat bardziej mi sie podoba ale komfort nie jest dużo mniejszy a moc ............. poprostu bajka:)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-04-03 23:14:41 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2008-03-04 00:02:24
Posty: 266
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: GSXR750
Maciek napisał(a):
Kolega chyba nigdy nie jeździł gsx1000r :). owszem thundercat bardziej mi sie podoba ale komfort nie jest dużo mniejszy a moc ............. poprostu bajka:)



Ojjj jest dużo mniejszy!!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-04-06 19:37:22 
Niemowlak

Dołączył(a): 2009-06-05 11:58:19
Posty: 38
Lokalizacja: Kielce/Krk
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Nokia :)
Obecne moto: CBR 900rr
gsxr 1000k1 wyglada na mniejszego jak np moja cbr 900rr sc33 a jak stoja obok siebie to gix jest wiekszy :twisted:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-04-06 20:56:03 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2008-07-28 16:59:02
Posty: 902
Lokalizacja: NOS
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Kawasaki ZRX 1100
nie kumam niektorych wypowiedzi..FUbu pokazal t-cata i 750 GIXa...co ma 1k z tym wspolnego? :roll:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-04-17 23:38:22 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2007-09-22 20:05:58
Posty: 1077
Lokalizacja: Ełk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Suzuki SV1000S
Vitu
Ale żeś wypalił. Ciekaw jestem jak kawa będzie wyglądać przy kocie pewnie jak 125cm przy hajce. :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-04-19 23:01:59 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2007-12-29 01:27:59
Posty: 540
Lokalizacja: Skierniewice/w-wa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: GSX-R 750 K5
Kawa 636 z roczników 05-06 wcale taka mała nie jest, a i podobno zapier....., choć przy Hajce to i B-King wygląda co najwyżej jak B-Prince :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org