Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2010-10-06 08:26:34 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2008-07-28 16:59:02
Posty: 902
Lokalizacja: NOS
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Kawasaki ZRX 1100
Slomka napisał(a):
o 954 z wojt@sem

a mnie ciągle mówił, ze to nie motor :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Re: planowane zmiany:)
PostNapisane: 2010-10-06 08:26:34 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2010-10-06 08:42:00 
Slomka napisał(a):
miąchal
jesli masz takie mozliwosci zeby sie przejkechac na kazdym motocyklu na którym zapragniesz to ciesz sie ze szczescia ja takiego szczescia nie mam


Słomka - czasem wystarczy pogadać, czasem zostawić pare pln, jazdy testowe też są, a czasami warto sie na duży zlot wybrać - zostawiasz swojego szpeja jakby co i próbujesz...
Nie ma rzeczy niemożliwych... co do zapytania o usterki - fakt - są jakieś tam bolączki każdego moto - ale czy to przesądza o wyborze...??
Kot tez niby się psuje, 2-ka leci jak szalona, pali dużo... - tak mi kolega doradzał przed zakupem - on kupił f3 i zrobił w sezonie może z 10k - bo resztę stała w serwisie :mrgreen: czyli jak dbasz tak masz...

Co do dużego moto - XX, VFR800, R1 - jak by się zmieniło sety i kiere to też by była wygodniejsza, Triumph 955i lub ST - i ten ostatni mój kolega ma - latałem - tam się zmieścisz mając nawet 210cm - a 140KM robi robotę - 100Nm z 3 cylindrów przy 6800 - moto ciekawe - ale jak dla mnie brzydkie - choć tanie.
Kumpel ma KTMa w litrze - enduro jakby... żaden sport go nie łyknie do 200 :D


Góra
  
 
PostNapisane: 2010-10-06 10:11:12 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2008-02-03 20:08:05
Posty: 868
Lokalizacja: Kobyłka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ktm 950 sm
Slomka napisał(a):
kawasaki zx12
honda xx
czy hayka
to moze i motoczykle duze i mocne ale ja jestem dopiero po 2 sezonach jazdy na prawdziwym wiekszym moto jakim był kot i to według mnie nie jest doswiadczenie pozwalajace usiasc na te własnie potwory.


Wiesz co jeździłem gsxr1000 i hayabusa ( oba nowe) i zdecydowanie powiem że gsxra trudniej opanowac, ( wiem że te starsze prawdopodobnie są słabsze ale podobno też wariaty) jeśli chcesz moto w miare spokojne jak na litra to myśle że 929 bedzie w sam raz ( patrząc po moim 954) niby szybkie ale nie wyskakuje ci samo z pod tyłka ( nie wiem jak konkurencja z tamtych lat więc mówie co wiem):)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-10-06 19:26:43 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2009-03-15 11:30:39
Posty: 222
Lokalizacja: Częstochowa
no właśnie tak jak ktoś juz wcześniej pisał chodzi mi o własnie jak najbardziej "pancerny" motocykl bardziej do dzidowania niz turystyki. i nie szukam wygody na motocyklu sportowym poprostu nie chce sie łamac w pół siadając na maszyne tak jak dzieje sie to w przypadku np. r6 wiem ze typowy sport to nie kot nie bedzie tak wygodnie ale nie chce wygladac i czuc sie jak na komarku. coraz bardziej interesuje mnie 929. troche czytałem wady: regulator napiecia pekajacy blok silnika ponoc i duze spalanie z opini uzytkowników. ale 10l na prawie litrowy motocykl to chyba nie jest jakis przerazający smok


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-10-06 23:15:30 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2009-04-02 16:02:37
Posty: 262
Lokalizacja: NEL / TOS
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: TDM 900
A Bandicie 1200 nie myślałeś? Spory jest, wytrzymały, spalanie w rozsądnych granicach, ponad 250 poleci. Bez problemu jak masz szybką rękę z samego dołu na koło stanie -tylne. Na przednim też heble od Hajki pozwolą. W twoim budżecie napewno dobrą sztukę kupisz.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-10-07 08:23:52 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2008-07-28 16:59:02
Posty: 902
Lokalizacja: NOS
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Kawasaki ZRX 1100
Slomka napisał(a):
regulator napiecia pekajacy blok silnika ponoc i duze spalanie z opini uzytkowników.

zapraszam na fireblade.pl - dowiesz sie więcej i bardziej rzetelnych informacji sie doszukasz , a nie " ktos słyszał jak ktoś mówił..."... pierwsze słyszę, żeby w hundzie pękały bloki :mrgreen:
za tę kwotę na bank kupisz wyśmiganą 929 , zresztą na forum jest kilka ciekawych ofert sprzedaży ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-10-07 13:07:59 
Paramedic

Dołączył(a): 2009-01-01 12:46:21
Posty: 1342
Lokalizacja: LU/PO/ZSW
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 112 lub 601100100
Obecne moto: lookinforFZ1
Ja też ci polecam 929 albo 954.

Wojtas cie zachęca na 954?? :lol: Mi też mówił że to rower :P pewnie jak kupisz to też ci tak powie :D hehehehehehe :D


929 nie jeździłem - 954 - zaje. Oczwiście liczysz sie z paliwożerstwem, oponożerstwem, kolockożerstwem. Koszty rosną troszke w porównaniu do szejsety- niema co ukrywac - jesli finanse cie nie dopadną tak jak mnie to tylko Fireblade. ;]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-10-07 14:35:24 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2008-02-03 20:08:05
Posty: 868
Lokalizacja: Kobyłka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ktm 950 sm
Leśmian napisał(a):
929 nie jeździłem - 954 - zaje. Oczwiście liczysz sie z paliwożerstwem, oponożerstwem, kolockożerstwem. Koszty rosną troszke w porównaniu do szejsety- niema co ukrywac - jesli finanse cie nie dopadną tak jak mnie to tylko Fireblade. ;]


bez przesady , mi 954 pali tylko ok litra więcej niż kot na 100km, opone tył w kocie schodziłem w jakies 6000, a tu zeszła w 5000 ( ale nie była całkiem nowa jak kupowałem moto i jeszcze do drutów sie nie dobrałem a w kocie licze do całkowitego końca) Z tym że troszke droższe bo szersze, a z klockami nie jestem obiektywny bo w kocie tez ok 6000 wystarczały ale kupowałem te zwykłe, nie wzmacniane a tu mam jakieś leprze założone i w sumie nie wiele ich poszło przez te 5000 co zrobiłem.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-10-07 16:04:18 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Cytuj:
Wojtas cie zachęca na 954?? :lol: Mi też mówił że to rower :P pewnie jak kupisz to też ci tak powie :D hehehehehehe :D


Jak ktoś nie wie czego chce, to według mnie najbardziej uniwersalne moto, wariacjom nie zaskoczy jak stara R1 czy gixerek, oprócz napinacza rozrządu i regulatorów napięcia i pękających ram pod jajami nie można zbyt dużo zarzucić. Wszystkie elementy da się poprawić, jak Ciebie czymś urzeknie to czemu nie :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-10-07 21:41:02 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2008-10-21 18:38:34
Posty: 324
Lokalizacja: WZ
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FJR
Ile osób tyle opinii.
Wyboru dokonaj sam.
Jeden lubi blondynki drugi łatwe trzeci dziewice :lol: .
Wybierz dziewice (tzn. bez przygód :lol: )


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-10-08 17:49:05 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-06-12 20:45:41
Posty: 171
Lokalizacja: Południowa Wielkopolska
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS600S Fazer
Ja właśnie gdybym sprzedał FZS 600 to chciałbym coś w wadze kilo ale nie wiem jeszcze co. Wolałbym raczej sprzęt przewidywalny niezbyt narowisty, mówicie że CBR 954 RR będzie dobry??


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-10-11 23:18:27 
Paramedic

Dołączył(a): 2009-01-01 12:46:21
Posty: 1342
Lokalizacja: LU/PO/ZSW
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 112 lub 601100100
Obecne moto: lookinforFZ1
Maciek moja 954 wpier*lała paliwo po mieście na bogato i to przy lajtowej jeździe 7 litrów najmniej, bez rozpędzania się żadnego. Przy pałowaniu to koło 10 było.

Póki jest hajs to nie ma problemu bo fun z jazdy jest. - jednak jak musisz uciułac jaką sumke to sie robi cieżko :D Cieżko jest sobie odmówić jazdy - przynjamniej ja tak miałem.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-10-12 07:55:02 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2008-07-28 16:59:02
Posty: 902
Lokalizacja: NOS
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Kawasaki ZRX 1100
lukasvip8 napisał(a):
Wolałbym raczej sprzęt przewidywalny niezbyt narowisty, mówicie że CBR 954 RR będzie dobry??

proponowałbym zwrócić swoją uwagę w kierunku VIRAGO...954 to motocykl o mocy 154 KM!!! w tym przedziale żartów nie ma, przewidywalnych motocykli za to cała masa, są tylko nieprzewidywalni jeźdźcy...Lesio-z tym spalaniem to poleciałeś zbyt bogato....bo wyszło,że w mieście więcej CI wciągłą niz mi na torze :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-10-12 09:35:48 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2008-02-03 20:08:05
Posty: 868
Lokalizacja: Kobyłka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ktm 950 sm
Leśmian
ja po torze nie latałem i w sumie nie robie takich przebiegów jak ty, więc dla mnie litr w tą czy w tamta wielkiego znaczenia nie ma, bo tak jak pisze kot zawsze palił mi ok 7 litrów a 954 ok 8 ( niewazne czy trasa czy miasto) aaa i z hajsem u mnie też nie za ciekawie bo ja bezrobotny od roku jestem:)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-10-12 19:35:37 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-06-12 20:45:41
Posty: 171
Lokalizacja: Południowa Wielkopolska
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS600S Fazer
miki napisał(a):
lukasvip8 napisał(a):
Wolałbym raczej sprzęt przewidywalny niezbyt narowisty, mówicie że CBR 954 RR będzie dobry??

proponowałbym zwrócić swoją uwagę w kierunku VIRAGO...954 to motocykl o mocy 154 KM!!! w tym przedziale żartów nie ma, przewidywalnych motocykli za to cała masa, są tylko nieprzewidywalni jeźdźcy...Lesio-z tym spalaniem to poleciałeś zbyt bogato....bo wyszło,że w mieście więcej CI wciągłą niz mi na torze :mrgreen:



Wiem że ponad 150 kucy to sporo ale raczej to ogarne. Polecasz mi VIRAGO ale ja nie planuje się uwsteczniać. Teraz jeżdże FZS 600S i jakoś daje sobie z nim radę.
Myśle, że nadszedł czas na litra, to nie jest moje pierwsze moto i odpowiednią "ewolucję" przeszedłem :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org