Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 57 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2012-01-05 12:41:29 
Niemowlak

Dołączył(a): 2011-02-13 15:58:35
Posty: 37
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: thc, tzn HTC
Obecne moto: GSXR 600 k7
A to mozesz podpowiedziec gdzie ta regulacja i ilu jest stopniowa ?? Szukalem w serwisowce ale albo moj ang jest zbyt slaby :) albo moje gapiastwo zbyt duze :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Re: Nowa niunia :)
PostNapisane: 2012-01-05 12:41:29 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2012-01-05 12:46:44 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2010-05-31 11:38:02
Posty: 699
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 CBF 1000A
a tego Ci już nie powiem bo nie wiem :P niestety to nie był mój gix, ale zapytam kolegi właściciela to mi podpowie

na pewno amor jest pod półką ale nie pamiętam czy trzeba zdejmować owiewki żeby się dostać i ma na końcu taką jakby śrubę/pokrętło do regulacji


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-01-05 12:50:26 
Niemowlak

Dołączył(a): 2011-02-13 15:58:35
Posty: 37
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: thc, tzn HTC
Obecne moto: GSXR 600 k7
Bede wdzieczny :)

Generalnie (tak jak mowisz) amor jest widoczny, przyznam szczerze, ze nie przygladalem sie mu jeszcze jakos dokladnie w poszukiwaniu regulacji.

Zastanawia mnie tylko czy jesli bedzie to pokretlo/sruba to do ustawiania recznego czy kluczem - nie wiem czy wcisnie sie tam jakis klucz/wkretac czy cokolwiek.

Coz wroce z pracy wieczorem to zerkne - i tak musze zrobic z moto jeszcze kilka rzeczy wiec i tak bede rozbieral go z plastikow.

W kazdym badz razie jakbys wiedzial cos wiecej, to z gory dzieki za pomoc.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-01-05 15:20:42 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2009-12-19 10:49:59
Posty: 432
Lokalizacja: Głogów/Radwanice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: w Play
Obecne moto: Kawasaki ZX9R
Może nie jest moja wiedza jakas powalająca i mogę być w błędzie ale regulacji amora skrętu w niej nie ma . Wiec może olejem coś kombinować i tyle.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-01-05 15:42:17 
Niemowlak

Dołączył(a): 2011-02-13 15:58:35
Posty: 37
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: thc, tzn HTC
Obecne moto: GSXR 600 k7
Wlasnie tez tak slyszalem - ale wolalem/wole sie upewnic :) bo przyznam szczerze (jak juz wspominaliscie wczesniej) to przy tych niskich predkosciach zawracanie, manewrowanie w korkach jest troszke hmmmm ciezsze - nie to co w fz6 :) - no ale coz, trzeba przwyknac :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-01-05 16:15:57 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2009-12-19 10:49:59
Posty: 432
Lokalizacja: Głogów/Radwanice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: w Play
Obecne moto: Kawasaki ZX9R
Zawsze jak spodoba ci się motocykl możesz zrobić mu prezent w postaci amorka z olhlinsa lub hyperpro jakieś 16st. regulacje itd.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-01-05 18:21:06 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2011-07-24 13:26:40
Posty: 671
Lokalizacja: Tarczyn
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 794 749 233
Obecne moto: Yamaha Fazer 1000
http://w.motocombo.pl/p/737/12447/amort ... a-atv.html


No brawo za poradę dla kolegi ap ropo z prezentowania motocyklowi amortyzatorka ohlins-a. Bardzo niska cena....


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-01-05 18:55:43 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2010-05-31 11:38:02
Posty: 699
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 CBF 1000A
bartek-keks
hahahahahha chodzi o amortyzator SKRĘTU który też potrafi kosztować np 2 koła. poza tym jak kupujesz gixa k6, k7 i płacisz 16-18 koła to 2 kafle przy tej cenie to nic 8)

CZYTAMY WSZYSTKO !! A NIE OSTATNI POST albo się nie wypowiadamy, prosta zasada forum. :wink:

kozlos

się pomyliłem, kolega ma akcesoryjny amor


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-01-06 11:57:30 
bartek-keks napisał(a):
Bardzo niska cena....


Jak Cię nie stać to nie płacz/ kto bogatemu zabroni :wink:

Ładna koza, 6 czy 7,5 ?? Fajne moto tylko ta pozycja "na biedronkę" :mrgreen:

Niech wozi i dobrze robi robotę - bo stworzony do jazdy z oszczędzaniem opon 8)


Góra
  
 
PostNapisane: 2012-01-06 15:34:43 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2011-07-24 13:26:40
Posty: 671
Lokalizacja: Tarczyn
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 794 749 233
Obecne moto: Yamaha Fazer 1000
czytałem posty ale jakoś miałem głowę zawaloną ;/ przepraszam ale gapa :P hehe


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-01-06 15:41:20 
Niemowlak

Dołączył(a): 2011-02-13 15:58:35
Posty: 37
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: thc, tzn HTC
Obecne moto: GSXR 600 k7
Nad akces. amorkiem pomysle - jak juz troche pojezdze - bo byc moze nie bedzie takiej potrzeby. Priorytetem sa dla mnie oponki i tak sie przymierzam chyba do M. PR 3, albo M Z8.

"na biedronke" hehehe - pierwszy raz slysze takie okreslenie :) hehehehe - moze byc i na biedrone :)

a co do pojemnosci to 600cc. Mialem upatrzona 750 ale gosc chcial 24tys i zszedl mi do 22 - co jednak uwazam, ze i tak bylo troszke duzo - poza tym nie wiem czy motocykl nie posiadal zadnych wad prawnych - bo bylo troszke kombinowania i unikania pewnych odpowiedzi.

Ale z drugiej strony 600 w zupelnosci mi wystarcza i to ze sporym zapasem - moglem kupic R1 (jak wczesniej rozmawialismy) ale tu nie o to chodzi. Niech pojemnosc idzie moze nie wprost proporc, ale chociaz jakos zalezenie od doswiadczenia i umiejetnosci w gore (badz w dol) :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-01-07 12:46:38 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2009-12-19 10:49:59
Posty: 432
Lokalizacja: Głogów/Radwanice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: w Play
Obecne moto: Kawasaki ZX9R
Ja po T-cacie miałem Gixxera 750tkę wczesniej smigałem tez Kawą zx9r i jak wróciłem do Hondy CBR 600 to normalnie inny biker ze mnie był pozwalałem sobie na więcej, jazda wyglądała na sprawniejszą a i ja przyjemność chyba czerpałem wiekszą. Teraz szukam sobie litra znowu i zobaczymy jak bedzie ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 57 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org