Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 53 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2011-11-21 01:27:22 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2009-08-16 19:46:14
Posty: 439
Lokalizacja: Wwa/B-stok
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: ZuK1300S
Roobgie gratulacje.

heh coraz więcej zainteresowanych w ukatrupieniu Marzanny :D
A tu jeszcze zima nie zaczęła się na dobre.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-11-21 01:27:22 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2011-11-21 07:51:22 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2008-07-28 16:59:02
Posty: 898
Lokalizacja: NOS
Płeć: Mężczyzna
GG: 12618645
Obecne moto: na plakacie
a ja sie usmiechnąłem, jak zobaczyłem...ale nie z pogardą...-z podziwem....-szacunek za konsekwencje w dzialaniu, nie tylko mówieniu, Robgie..
niech sie sprawuje...
p.s.: czekamy na nowy dzial-modyfikacje elektroniczne ZETA -by Robgie :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-11-21 09:59:14 
electronic supersonic

Dołączył(a): 2008-08-04 21:17:27
Posty: 1712
Lokalizacja: Koło Koła
Płeć: Mężczyzna
GG: 1045321
Telefon: czarny
Obecne moto: Tiger 1050
No już się powoli rozbiera żeby był lepszy dostęp do tego i owego :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-11-21 11:22:01 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2009-04-17 10:16:00
Posty: 180
Lokalizacja: wrocław
Płeć: Mężczyzna
GG: 5251393
Obecne moto: Gsx-r k8
ładny sprzęcik :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-11-21 11:44:34 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2011-01-11 15:40:42
Posty: 186
Lokalizacja: Lubin (zDolnyŚląsk)
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Triumph Tiger 955i
Niezła maszynka,widzę że sporo ludzi przesiada się z fazera na różne Kawy.Mój fazer też się "sprzedaje" a następca to zx9r 2002(stoi już w garażu obok :D ) albo nawet zx12r 2003,jak kasa pozwoli.Pozdro.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-11-21 13:37:01 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2009-02-12 15:01:04
Posty: 391
Lokalizacja: Piaseczno / Warszawa
Płeć: Mężczyzna
GG: 38294453
Telefon: DEFI
Obecne moto: FZ6S2
Tu się nie ma z czego śmiać :D tu się gratuluje. :wink:

Więc.

Gratulacje!!!

i czekamy na wiosnę. :D :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-11-21 14:25:12 
Legenda forum

Dołączył(a): 2007-08-28 13:23:30
Posty: 4231
Obecne moto: jamaha pw 50
Brawo Rob!
Gratuluję!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-11-21 22:44:48 
Ładna Kasia... niech wozi i daje dobre sygnały 8)


Góra
  
 
PostNapisane: 2011-11-22 00:24:05 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2009-09-28 13:18:32
Posty: 122
Lokalizacja: Poznań
Płeć: Mężczyzna
GG: 1964711
Obecne moto: T-Cat
Graty :)
Nie taka fajna jak Kot, ale zawsze lepsza niż BMW :twisted:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-11-22 09:24:07 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2009-12-16 12:56:07
Posty: 344
Lokalizacja: Gród Kraka
Płeć: Mężczyzna
Skype: arkham.pl
Telefon: Szajsung
Obecne moto: BMW R1200GS ADV LC
Qbas napisał(a):
Nie taka fajna jak Kot, ale zawsze lepsza niż BMW :twisted:

To oczywiście jawna prowokacja ze strony populistów, zadymiarzy i fanatycznych nacjonalistów ale pozostanę niewzruszony :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-11-22 10:53:01 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2009-08-01 11:12:24
Posty: 321
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: S1000XR
arkham napisał(a):
To oczywiście jawna prowokacja ze strony populistów, zadymiarzy i fanatycznych nacjonalistów ale pozostanę niewzruszony

Jako "fanatyczny miłośnik FZ8" również udam, że tego nie przeczytałem ... :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-11-22 13:24:45 
Główny Wódz Bractwa

Dołączył(a): 2007-03-27 11:57:43
Posty: 1076
Lokalizacja: Elbląg
Płeć: Mężczyzna
GG: 19513461
Telefon: 735 200 934
Obecne moto: BMW K1600GT
arkham napisał(a):
ale pozostanę niewzruszony

A ja się wzruszyłem :lol: Gdzie popełniłem błąd? Qbas nie plecie na próżno. Więcej, jest w temacie - niejeden organizm rozłozył na czynniki pierwsze i następnie zdiagnozował usterkę.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-11-22 15:03:27 
Zbyszek napisał(a):
Gdzie popełniłem błąd


W dresach chodzą prawie wszyscy - lecz tylko nieliczni mają odwagę i coś jeszcze by się przyznać :mrgreen: - tak zaczepiając o BMW....
Zazdrości szyderca jeden - albo nie pił dawno :lol:

Robgie - czekał na ścięcie ze strony loży szyderców - a tu jakoś tak gładko...

wiec zacznę... marne toto :lol: - wojt@sowi będzie raźniej z jego paskudą :mrgreen:


Góra
  
 
PostNapisane: 2011-11-22 15:06:51 
Niezastąpiony Skarbnik

Dołączył(a): 2009-02-14 01:59:50
Posty: 328
Lokalizacja: كوزتسالين
Płeć: Kobieta
GG: 7245929
Telefon: الوردي في الزهور
Obecne moto: HONDA CBR 600 F4 06
Rob, oby się sprawował i woził Cię na zloty i nie tylko :D)))
Btw, a jeśli chodzi o CBR, to my sobie pogadamy na zlocie czy innym spocie :evil:

Tak na serio, to szerokości, przyczepności i oby do wiosny :D :D :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-11-22 19:23:02 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2008-10-21 18:38:34
Posty: 324
Lokalizacja: WZ
Płeć: Mężczyzna
Skype: niko1010
Obecne moto: FJR
Robgie gratulacje. :)
Obawiałem się że będzie trójkołowiec bo przewinął się gdzieś w twoich postach.
Życzę Ci setek tysięcy bezawaryjnej z bananem na twarzy.
Do zobaczenia na lanserskim zlocie. :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 53 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org