Forum Motocykli Yamaha
https://www.motocykl.org/

co sądzicie?
https://www.motocykl.org/viewtopic.php?f=4&t=611
Strona 3 z 5

Autor:  delta [ 2008-01-18 00:45:50 ]
Tytuł: 

Paweł napisał(a):
Widze ,że toczy się ostra rozmowa na temat przebiegu. To wszystko powino znajdować się w poscie na temat przebiegu i nie powinniśmy zaśmiecać innych postów. Powoli na naszym forum tworzy się mały smietnik :cry:


Dokładnie tak, zaśmieca się, bo tematy mieszają się w postach, a jak cos potem bedziemy chcieli odszukac to ciężko będzie znaleśc.

Autor:  Domel3k [ 2008-01-19 00:45:54 ]
Tytuł: 

Jako, że w niedalekiej przyszłości pewnie wybiorę się na oględziny jakiegoś kota, to mam pytanka:

czytałem już na co trzeba zwrócić uwagę i chodzi mi o mocowanie stelaża pod siedzenie, czy trzeba jakoś zdejmować tylne owiewki żeby sprawdzić te spawy?

no i jeszcze gdzie się dokładnie znajdują ograniczniki skrętu?
i jakieś małe porady na temat pracy silnika, co ma niepokoić?

Z góry dzięki za odp :D

Autor:  Jatek [ 2008-01-19 08:00:09 ]
Tytuł: 

Jak dasz mu w piz... na drugim biegu i wyskoczy czy będą inne jakieś niepokojące objawy z tym przełożeniem to daj sobie spokój :twisted:

Autor:  Koma600 [ 2008-01-19 11:00:14 ]
Tytuł: 

ale jak przy przerzucaniu z 1 na 2 bedzie głośne nawet jak będziesz jechal wolno to sie nie przejmuj one tak mają

Autor:  TUMI8787 [ 2008-01-19 15:30:00 ]
Tytuł: 

Domel3k napisał(a):
czytałem już na co trzeba zwrócić uwagę i chodzi mi o mocowanie stelaża pod siedzenie, czy trzeba jakoś zdejmować tylne owiewki żeby sprawdzić te spawy?


słuchaj wystarczy, że sciągniesz kanape i juz widzisz stelaże, obejrzyj sobie czy wszystko jest symetryczne,czy zginanie profili jest na rych samych wysokosciach względem siebie i czy uginanie miało miejsce w ten sam sposób,sprawdz czy farba ma wszedzie taki sam odcien,czy nie ma gdzies sladów za malowywania rdzy,mozesz jeszcze liknac na spawy bo powinny byc bardzo podobne.. noo to po krutce :) pozdro

Autor:  Domel3k [ 2008-01-19 16:44:56 ]
Tytuł: 

Dzięki za porady
Motocykl nie posiada książki serwisowej, ale z tego co się orientuje to dużo używanych sprzętów nie posiada. Pytanie z czystej ciekawości, dlaczego może jej nie mieć, skoro chyba wszystkie nowe sprzęty od paru ładnych lat mają zakładane książki serwisowe?
:)

Autor:  Koma600 [ 2008-01-19 16:47:16 ]
Tytuł: 

Żadko kto ma książkę serwisową ....

Autor:  Radekx [ 2008-01-19 23:11:27 ]
Tytuł: 

Nie każdy serwisuje . Niektórzy sami robią lub w nieautoryzowanych warsztatach.
Motocykl w którym kierownica dotyka zbiornika podczas maksymalnego skrętu na uszkodzone ograniczniki więc jest po glebie lub wypadku :)

Autor:  Domel3k [ 2008-01-30 17:10:34 ]
Tytuł: 

Witam

Jutro wybieram się na oględziny kota z tematu. Jak się dowiedziałem od mechanika tego motocykla była tam naprawiana kilka lat temu skrzynia, chodzi o nieszczęsną dwójke.
Czy przy rozbiórce, naprawie skrzyni w kocie trzeba zdejmować głowice, bo usłyszałem taką informacje i wydaje mi się ona podejrzana :?: :?: :?:

Autor:  delta [ 2008-01-30 17:25:40 ]
Tytuł: 

Tzn. którego bo temat już się trochę zamieszał?

Autor:  Domel3k [ 2008-01-30 17:35:50 ]
Tytuł: 

Delta81 napisał(a):
Tzn. którego bo temat już się trochę zamieszał?


Na początku tego tematu, w którym piszemy był link do thundercata, niestety już nieaktualny, ale moto jest nadal na sprzedanie. jade oglądać i dowiedziałem się, że głowica była zdjęta, żeby się do skrzyni dostać.
Dodam, że naprawa była na oryginalnych częściach z Yamahy za 2,5 tys. złotych.
Trzeba głowice zdjąć, żeby się dostać do całej skrzyni?

Autor:  delta [ 2008-01-30 19:05:16 ]
Tytuł: 

To ten thunder z płocka?

Autor:  Domel3k [ 2008-01-30 19:19:27 ]
Tytuł: 

Delta81 napisał(a):
To ten thunder z płocka?

Tak to ten z Płocka.

Autor:  delta [ 2008-01-30 20:07:03 ]
Tytuł: 

Domel3k napisał(a):
Trzeba głowice zdjąć, żeby się dostać do całej skrzyni?


Z tym pytaniem zgłoś się do sheriff111 na pw lub gg wiem że on potrafi naprawic skrzynie od thundera to będzie wiedział.
I opowiedz jutro wrażenia po oględzinach.

Autor:  Jatek [ 2008-01-31 17:55:29 ]
Tytuł: 

Naprawiałem skrzynkę w to lato i jak się naprawia 2 to i 6 bieg tak to już jest. Jeżeli chodzi o głowicę to niestety tak trzeba ją zdjąć i założyć tylko na oryginalne uszczelki za 300zł, bo inaczej będzie dupa. Mnie wszystko wyniosło tak jak piszesz na oryginałach 2500zł.

Strona 3 z 5 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/