Forum Motocykli Yamaha
https://www.motocykl.org/

Czarny kociak - prosze o opinie :)
https://www.motocykl.org/viewtopic.php?f=4&t=1256
Strona 1 z 1

Autor:  ZooL [ 2008-09-04 13:26:13 ]
Tytuł:  Czarny kociak - prosze o opinie :)

Dawno tu nie zagladalem, ale... zbliza sie termin wyplaty wiec poszukiwania wznowione :D
Znalazlem taka oferte:

http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M884169

I chcialbym prosic o opinie, co wy o tym sadzicie. Do Czestochowy nie mam jakos koszmarnie daleko wiec obejrzec pojade. Na co zwrocic uwage jakas szczegolna? (poza doszukiwaniem sie sladow dzwona/slizgu tuz przed "malowaniem na zyczenie" :p ) ?

Autor:  delta [ 2008-09-04 14:13:14 ]
Tytuł: 

Najważniejsze w t-cacie skrzynia - 2 bieg!
Ograniczniki skrętu kierownicy.
Niech zdejmie ci owiewki, zobacz czy wycieków nie ma. Chłodnica czy nie pogięta.
Sprawdź sprzęgło, posłuchaj silnika.
Sprawdź czy na koło idzie
i więcej niż 9500 mu nie dawaj
:lol: :wink:

a nie patrzysz na oferty forumowiczy?

Autor:  ZooL [ 2008-09-04 16:14:56 ]
Tytuł: 

nie no patrze tez, ale kolorystycznie jedynie oferta miki'ego by pasowalo:P Tyleze z nim problem jest z lokalizacja.... troche do morąga mam. Wiec szukam czegos blizej. Bo jechac 500km w jedna strone po to zeby nie kupic sprzetu to troche wtopa by byla.

Ale z tym sprawdzeniem czy na kolo idzie to bedzie troche kiszka bo na tyle jezdzic nie potrafie :D

Autor:  Tweety [ 2008-09-04 17:32:13 ]
Tytuł: 

Z wyglądu ładniutki.
Trza pojechać zobaczyć , pooglądać , poobmacywać i przede wszystkim sie przejechać a wszystko będzie jasne :)

Autor:  ZooL [ 2008-09-04 17:34:44 ]
Tytuł: 

a wlasnie takie laikowe pytanie... sa jakies "tajne sposoby" na sprawdzenie dwojki/sprzegla czy poprostu podczas jazdy powrzucac biegi i samo wyjdzie jak cos nei tak ?

Autor:  Adas6 [ 2008-09-04 19:06:56 ]
Tytuł: 

Na jedynce ciśniesz na wysokich obrotach i wtedy wrzucasz dwójkę- u mnie wchodzi z lekkim charakterystycznym "chrzyst"- na wysokich obrotach to normalne, jednak źle jest jak wrzucenie dwójki sprawia trudność lub wyskakuje Ci na luz. Zwróć uwagę czy opona tylna jest mocno zjechana i czy ma boczki zeszlifowane, to bedziesz wiedział czy ktoś jeździł szybko na zakrętach, a co za tym widzie zwiększa się prawdopodobieństwo, że szalał/ potrafi szaleć na gumie itp.

Autor:  Tweety [ 2008-09-04 19:47:51 ]
Tytuł: 

Tak tylko jak przeciągniesz na 1 biegu to potem trzeba zdecydowanie i w miare mocno kopnąc w dzwignie zeby wrzucic 2 bieg. Gdzieś juz o tym pisaliśmy chyba na forum.
Jak wrzucisz 2 i Ci wyskoczy to znaczy ze skrzynia zaczyna sie sypac .

Autor:  Nemmo [ 2008-09-04 20:16:19 ]
Tytuł: 

Najprostrzy sposob na sprawdzenie dwojki to przyspieszenie na jedynce do 7-8 tys, wrzucasz dwojke i rura. Do tego jak juz wpiales dwojke to warto pohalsowac gazem, czyli w pizdeczke odpuscic i znowu w pizdeczke, tak kilka razy :) Jesli po takich probach dwojka nie wyskoczy to powinno ze skrzynia byc ok.

I NAJWAZNIEJSZE !!!!

Jesli nie masz takiego doswiadczenia aby czuc sie pewnie na takim moto powyzej 10 tys na obrotomierzu, jedz z kims kto na czyms podobnym jezdzil ! Bo w takim przypadku Ty nie zauwazysz czy silnik ciagnie czy ledwo prycha i pozniej mozesz sie zdziwic bo nawet zajechana sztuka zrobi na Tobie wrazenie ;)

Autor:  neh [ 2008-09-05 12:29:11 ]
Tytuł: 

Adas6 napisał(a):
Zwróć uwagę czy opona tylna jest mocno zjechana i czy ma boczki zeszlifowane, to bedziesz wiedział czy ktoś jeździł szybko na zakrętach, a co za tym widzie zwiększa się prawdopodobieństwo, że szalał/ potrafi szaleć na gumie itp.

albo znaczy to tyle, ze koles potrafi dobrze jezdzic, co za tym idzie zna sie na sprzecie, robil wszystkie naprawy tak jak sie nalezy :D
Inna opcja jest taka ze kupil uzywane oponki "po torowe"

Autor:  miki [ 2008-09-06 20:18:21 ]
Tytuł: 

Adas6 napisał(a):
Na jedynce ciśniesz na wysokich obrotach i wtedy wrzucasz dwójkę- u mnie wchodzi z lekkim charakterystycznym "chrzyst"- na wysokich obrotach to normalne, jednak źle jest jak wrzucenie dwójki sprawia trudność lub wyskakuje Ci na luz. Zwróć uwagę czy opona tylna jest mocno zjechana i czy ma boczki zeszlifowane, to bedziesz wiedział czy ktoś jeździł szybko na zakrętach, a co za tym widzie zwiększa się prawdopodobieństwo, że szalał/ potrafi szaleć na gumie itp.


sorry, adaś ale nie zgadzam się, nigdy w życiu nie jeździłem na "kole", ale opony zamykam za każdym razem jak trafie na fajny winkiel, nie wiem jak inni, ale dla mnie esencją jazdy motocyklem, sportowym motocyklem, jest jazda po zakrętach-bynajmniej w pionowej pozycji :mrgreen:

Autor:  Nemmo [ 2008-09-06 21:34:57 ]
Tytuł: 

miki napisał(a):
sorry, adaś ale nie zgadzam się, nigdy w życiu nie jeździłem na "kole", ale opony zamykam za każdym razem jak trafie na fajny winkiel, nie wiem jak inni, ale dla mnie esencją jazdy motocyklem, sportowym motocyklem, jest jazda po zakrętach-bynajmniej w pionowej pozycji Mr. Green

Dobrze gada, wódki mu dac :mrgreen:

Autor:  miki [ 2008-09-07 10:16:04 ]
Tytuł: 

Nemm napisał(a):
Dobrze gada, wódki mu dac Mr. Green

trzymam cię za słowo, do bydzi niedaleko-szykuj sie
:mrgreen:

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/