Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2013-04-08 15:05:37 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2013-04-08 14:46:43
Posty: 5
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Suzuki GS500
Siemanko

A więc posiadam obecnie suzi gs 500 i stwierdziłem, że przyszedł czas na zmianę marzenie to thundercat, no i mam parę ofert które mnie zainteresowały, bardzo proszę doświadczonych użytkowników o ocenę:)
Pierwsza sztuka : odległość jaką muszę przebyć żeby oglądnąć to ponad 70 km , po rozmowie z właścicielem - wydaję się być to młodszy gość , opona przednia "niezabogata" czyli pewnie od razu do wymiany, no i mały wyciek z lagi , gość mówi , że ma uszczelniacze do wymiany tylko nie ma czasu zmienić... Czy komplet uszczelniaczy to wszystko do regeneracji lag ? ( oczywiście oprócz oleju). Napęd - zostało jeszcze 70 % naciągu opona tył ok klocki ok
aaa no i wspomniał coś o tarczy tylniej że do wymiany , przednia ok , czy przy tym przebiegu może już być tylna tarcza do wymiany ?? przewód przedni w oplocie , no i resztę pewnie widać na zdjęciach , bardzo proszę o ocenę ogłoszenia i zdjęć:

http://tablica.pl/oferta/yamaha-thunder ... ec141;r:;s:

Link do albumu:

http://imageshack.us/g/585/mo008.jpg/


Druga sztuka:
Rok starsza , po rozmowie z właścicielem - starszy gość myślę że koło 30-40 , ma ten motor już kilka lat, no i do rzeczy technicznie mówi że wszystko ok '' po co wymieniać coś jak wszystko dobre ", widać ze stan wizualny ok , mam ponad 10 km żeby jechać i go obejrzeć tylko cena troszkę wyższa

Link do ogłoszenia :

http://tablica.pl/oferta/yamaha-yzf-600 ... 80ab2;r:;s:

Bardzo proszę o jakąś ocenę:)
Pozdrawiam :moto:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-04-08 15:05:37 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714

PostNapisane: 2013-04-08 16:48:55 
Moderator globalny

Dołączył(a): 2012-11-17 12:48:12
Posty: 478
Lokalizacja: Warszawa/ WZW
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 792076895
Obecne moto: Tcat
zdjęcia słabe to wiele nie można powiedzieć (pierwsza lusterka nieoryginalne ma) Jak hamował tylko tyłem to do wymiany :D ale fakt dziwne to troszkę i cena niiiska..
Daleko nie masz, sucho już się robi więc lepiej jedź obejrzyj z bliska, posłuchaj silnika, zabierz kogoś kto się zna na mechanice. Wiek właściciela też niczego nie determinuje, '' po co wymieniać coś jak wszystko dobre " pozwala stwierdzić że należałoby dokładnie przejrzeć wszystko :)
Opona w tym drugim to na moje oko niezabogata...
W lusterkach z pierwszego nic raczej nie zobaczysz ... Obejrzyj lagi czy wżerów nie mają a co gorsza krzywe nie są...
(pamiętaj, opony, napęd, tarcze hamulcowe to drogie rzeczy jeśli chcesz jeździć długo i bezpiecznie) stąd oprócz prowadzenia, zdrowego silnika - koniecznie bez szarpiącej czy wypadającej dwójki to istotne elementy na które warto zwrócić uwagę oglądając moto, bardziej doświadczeni udzielą lepszych rad :)
Pozdro


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-04-08 17:16:05 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2008-12-06 08:07:18
Posty: 192
Lokalizacja: krakow
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: yzf 600r tcat
1 kiepkie zdjecia
2gi naped bedzie do wymiany( poparz na ksztalt zebow na zebatce) i opona tez


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-04-08 19:24:34 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2013-04-08 14:46:43
Posty: 5
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Suzuki GS500
Pytanie moje się nasuwa, czy krzywe lagi są łatwe do zauważenia ?, czy motor podczas jazdy się jakoś inaczej zachowuje czy da się to wychwycić ? Czy podczas oględzin bardziej ?, No i jeszcze jedno pytanie, skoro jest w połowie naciągu łańcuch ( w tym drugim ) to znaczy że ktoś wymienił sam łańcuch bez zębatek ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-04-08 19:57:56 
Moderator globalny

Dołączył(a): 2012-11-17 12:48:12
Posty: 478
Lokalizacja: Warszawa/ WZW
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 792076895
Obecne moto: Tcat
jadąc prosto puszczasz kierownice i moto powinno jehać prosto, bez szarpania kierownicy drgań, pulsowania dźwigni hamulca przy hamowaniu...
Możliwe, że ktoś przyoszczędził i wymienił sam łańcuch, polowa naciągu - teraz będzie szybciej się wyciągał niż na poczatku (tu mowa o prawidłowo wymienionym łancuchu z zębatkami) wymieniając sam łańcuch bez zębatek efekt będzie szybszy...
Lagi musisz obejrzeć z bliska.. rysy, wżery zobaczysz, co do tej krzywizny, możesz poczuć przy jeździe... ale niekoniecznie..
Musisz zabrać kogoś kto ma dłużej do czynienia z motocyklami... ja tak zrobiłem bo sam mało wiedziałem wtedy, teraz odrobinę więcej :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-04-08 20:18:19 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2013-04-08 14:46:43
Posty: 5
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Suzuki GS500
Mam na szczęście kolegę który już trzeci sezon śmiga na tcacie tak że może on w miarę dobrze wyczuje sprawę :) oby , bo cena nie taka zła , i przebieg może trochę za niski .

A np takie rzeczy jak wyciek oleju czy pocenie się , łatwo zauważyć przy tej ilości plastiku ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-04-08 21:21:06 
Moderator globalny

Dołączył(a): 2012-11-17 12:48:12
Posty: 478
Lokalizacja: Warszawa/ WZW
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 792076895
Obecne moto: Tcat
pocenie się uszczelki zobaczysz, choć zawsze możesz poprosić o zdjęcie owiewek - ocenisz też ich stan od środka ;) Jak kolega lata na Tcacie to już będzie wiedział gdzie i na co patrzeć :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-04-08 21:24:21 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2013-04-08 14:46:43
Posty: 5
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Suzuki GS500
no a wyciek oleju z lagi może powodować to że motocykl będzie ściągał po puszczeniu kierownicy ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-04-08 21:49:26 
Moderator globalny

Dołączył(a): 2012-11-17 12:48:12
Posty: 478
Lokalizacja: Warszawa/ WZW
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 792076895
Obecne moto: Tcat
wydaje mi się, że nie zależy ile oleju zostało... problem w zakrętach może się ujawnić jak w ladze oleju nie będzie...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-04-09 00:11:02 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2010-08-13 11:38:35
Posty: 962
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
1) lusterka, wgnieciony bak, zmienione już manetki, na jednym zdjęciu wygląda że czacha słabo spasowana z reflektorem, przebieg nieznany- ale na pewno nie mały, niezależnie od tego co mówi licznik- tym bardziej jak tylna tarcza się skończyła (u mnie była zjechana przy ~63tys km chyba). Nie zdziwiłbym się jeśli pod tymi wlepkami (np z lewej strony zadupka) były rysy... Przy wycieku z lagi uszczelniacze+olej żeby to naprawić, ale może też zdarzyć się że klocki hamulcowe zostały zalane i też będą do wymiany.
Cena prawdopodobnie adekwatna do stanu- skoro tak tanio wystawia to nie wiem czy warto go oglądać bo obawiam się że na żywo może być jeszcze gorzej...

2) po malowaniu- ale poza drobnymi brakami w naklejkach wygląda nieźle, robione siedzenie- to na +, opony i napęd znośne, generalnie wygląda na zadbany egzemplarz. Zdjęcia jak to na tablicy słabe, przebieg nieznany, cena myśle że troche za wysoka za ten rocznik (chociaż kto wie? może akurat jest w naprawde fajnym stanie), ale skoro blisko to myśle że warto obejrzeć i posłuchać.

A spora różnica poziomów oleju w lagach może powodować ściąganie, jak i inne dziwne efekty w pracy zawieszenia.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-04-10 14:44:09 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2013-04-08 14:46:43
Posty: 5
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Suzuki GS500
Czyli w historię nr 1 lepiej się nie pchać ? , no może podjadę jak będę miał czas okaże się no ale swoją drogą to też mi coś śmierdzi to ogłoszenie ...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org