Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2013-07-14 17:30:37 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2013-07-08 19:23:27
Posty: 9
Płeć: Mężczyzna
Witam.
Koledzy potrzebuję kilka praktycznych wskazówek na co zwrócić uwagę przy zakupie Thundercat-a. Zdaję sobie sprawę że pare tematów pokrewnych już jest. Bynajmniej interesuje mnie info najlepiej w punktach co po kolei sprawdzaliście zanim kupiliście moto.
Zaznaczam iż salonowe mnie nie interesują ;) 10-13 letni kot.
Jeśli już taki temat był to kosz, chociaż ja takowego nie znalazłem.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-07-14 17:30:37 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714

PostNapisane: 2013-07-14 21:06:56 
Moderator globalny

Dołączył(a): 2012-04-20 21:21:46
Posty: 556
Lokalizacja: WWE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Galaxy S10 :P
Obecne moto: Kocio
Siema
Pierwsza i podstawowa rzecz to dwójka znajdujesz sobie odpowiednią drogę do testu siadasz na moto ruszasz zaraz wbijasz 2 i kita (nie myl z 1 kita i dopiero 2) i patrzysz czy nie wyskakuje jak tak to pożegnaj Pana sprzedawcę i moto bo taka naprawa kosztuje ok 2000 PLN.
Reszta to tak samo jak w innych moto patrzysz jak z prowadzeniem - czy nie ściąga, jak śilnik pracuje, jak sprzęgło czy gdzieś rama nie rdzewieje bo stalowa w kocie jest a jak kot z Brytanii to rożnie może być, jak tarcze hamulcowe na tym też możesz ugrać ( nowe mają 5 mm grubości a według serwisówki trzeba zmieniać przy 4,5 mm) bo to koszt niemały, ile napędu zostało, ile opon, plastiki (popatrz jakie były oryginalne malowania z różnych lat kota to będziesz wiedział jak coś będzie innaczej że była przygoda). Cóż więcej kot to świetna maszynka tylko dokładnie sprawdź dwójkę to główna sprawa którą trzeba sprawdzić jak kota kupujesz.
Powodzenia w poszukiwaniach
LwG


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-07-14 21:20:34 
Moderator globalny

Dołączył(a): 2012-11-17 12:48:12
Posty: 478
Lokalizacja: Warszawa/ WZW
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 792076895
Obecne moto: Tcat
uzupelniając:) - jeśli będzie szarpał przy 6- 7 tys obrotów na 2ce to też dwójka się kończy...
sprzęgło też obsłuchać można, pamiętaj też o sprawdzeniu stanu lag - czy nic nie cieknie, czy nie ma rys lub wżerów na rurach - to też nie tani biznes...
Potwierdzam Kot to fajna maszynka - nie żałuję jego zakupu:)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-07-15 09:20:33 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2013-07-08 19:23:27
Posty: 9
Płeć: Mężczyzna
I dokładnie na takich informacjach mi zależało.
Lewy jestem zupełnie jeśli chodzi o motory (w przypadku aut chętnie pomogę).
Kolega z Lublina zaoferował pomoc przy oględzinach, ale wiadomo że nawet najlepsi mogą o czymś zapomnieć a tak to karteczka i odznaczanie ;)
Dzięki koledze Siojek i Cezary1808 po raz drugi.
Jakby coś się jeszcze przypomniało to śmiało dopisywać :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-07-15 10:45:46 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2010-08-13 11:38:35
Posty: 962
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
Dopisałbym jeszcze stan kolektorów wydechowych, głównie dotyczy to sprzętów z UK, ale nie tylko- zdarzają się poprzepalane i/lub pordzewiałe przy silniku i na dole, pomiędzy owiewkami (2 rury są "na wierzchu"), reszta mniej-więcej już wymieniona ;) stan dekla alternatora bo dostaje mocno przy szlifie na lewą stronę.
poza tym to już typowe dla "plastików" sprawy- pasowanie, stan, kompletność owiewek, czy śrubki są takie same (a nie każda z innej parafii), można się pokusić o zdjęcie górnych wypełnień czachy i sprawdzenie czy stelaż nie był gdzieś spawany, bo w razie czego gnie się w jednym miejscu zwykle.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-07-15 12:20:27 
Niemowlak

Dołączył(a): 2013-01-18 21:05:20
Posty: 37
Lokalizacja: Leszno
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 665-358-700
Obecne moto: Thundercat
Dodam tylko, że jeśli moto jest z UK, to możesz sobie sprawdzić stan licznika podczas ostatniego przeglądu technicznego. Myślę, że to przydatna informacja :)
Zobacz też, czy ograniczniki na ramie są całe.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-07-15 14:48:24 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2010-08-13 11:38:35
Posty: 962
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
Undisput napisał(a):
możesz sobie sprawdzić stan licznika podczas ostatniego przeglądu technicznego

Jeśli masz numer rejestracyjny albo numer dowodu V5C, żeby była jasność- a to nie zawsze jest takie proste, niektórzy nie chcą udostępniać...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org