Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2009-02-16 21:49:11 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2009-02-16 21:47:26
Posty: 3
Lokalizacja: Żywiec
Witam szukam motocykla turystycznego z zacięciem sportowym, do wygodnej i gdy trzeba szybkiej turystyki.Mój wybór wacha sie miedzy Yamha Thunderace a Thundercat. Jak ma sie spalanie obu motocykli czy 600 jest ekonomiczniejsza od 1000 w "delikatnej, turystycznej" jeździe, chodzi o obroty silnika przy tej samej predkosci moto np 100km/h 600 ma wyzsze obroty niz 1000 wiec teoretycznie przy nizszych obrotach silnika 1000 powinien byc ekonomiczniejszy zgadzacie sie czy tez nie?
Wg mnie wydaje mi sie ze thunderace 1000 ma wiekszy zapas mocy i moment obrotowy wiec jezdzony "ekonomicznie" powinien lepiej sie spisywac niz 600 thundercat.Zaznaczam iż motocykl wykorzystywany będzie do turystyki więc proszę o opinie na temat a nie wyśmiewanie się, pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2009-02-16 21:49:11 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

 Tytuł:
PostNapisane: 2009-02-16 22:11:27 
Legenda forum

Dołączył(a): 2008-04-10 22:54:31
Posty: 4037
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Czarny
Obecne moto: YZF 600R
Proponuje najpierw zawitac do powitalni poki adminow nie ma :wink:

Jesli chodzi o ekonomike jazdy to trudno znalezc moto, ktore moze rywalizowac z TCatem (Przy spokojnej jezdzie schodzisz spokojnie do 4,5-5 na trasie). A juz na pewno 1000-ek nie bedzie bardziej ekonomiczny.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-02-16 22:26:59 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2007-06-14 18:49:22
Posty: 622
Lokalizacja: Kraków
Zgadzam sie z przedmówcą. Thunderace różni sie również skrzynia ma 5 biegowa. Jeżeli chodzi o spalanie to ciżko pobic Thundercata. Napewno momet Aca bedzie duzo lepszy ,a przy turystyce z trzema kuframi i plecaczkiem moze się przydać w wyprawie w krete górskie drogi.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-02-16 22:57:03 
Legenda forum

Dołączył(a): 2007-08-28 13:23:30
Posty: 4619
Obecne moto: jamaha pw 50
Nemm napisał(a):
Proponuje najpierw zawitac do powitalni poki adminow nie ma :wink:


No własnie, najlepiej przeczytaj to:
http://www.motocykl.org/thundercat/forum/viewforum.php?f=14
bo będą dupe truc, że powitalnia, profil nie uzupełniony i inne duperele :wink:

A co do ACE'a to w dalszą podróż musiałbyś zabierac 5oleju na dolewki :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-02-16 23:40:41 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2007-03-06 09:44:52
Posty: 1040
Lokalizacja: Warszawa
po co na dolewki delta głupoty gadasz


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-02-17 02:07:22 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2007-12-29 01:27:59
Posty: 540
Lokalizacja: Skierniewice/w-wa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: GSX-R 750 K5
No Thunderace sporo oleju jadł, szczególnie w pierwszych latach produkcji. Był chyba problem z owalnością tłoków, więc nie będzie taki znów ekonomiczny :roll:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-02-17 12:15:49 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2009-02-16 21:47:26
Posty: 3
Lokalizacja: Żywiec
dzięki za wypowiedzi, spr o tym oleju na internecie i cos w tym jest lecz mysle ze to kwestia egzemplarza byc moze i rocznika, a co do spalania pewnie wypowiadjacy maja racje lecz litr czy 1,5 w te czy we w te nie jest tak duzo przy turystycznej jezdzie bo moment obrotowy jest prawie 40% wiekszy niz w 600(rekompensata) a co do skrzyni to nawet pasuje mi 5 biegow mniej mieszania : ), bo mysle ze przy ostrej jezdzie pewnie wiecej "łyknie" niz ten 1,5 litra ale to juz inna kwestia.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-02-17 12:58:43 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2009-01-23 19:33:48
Posty: 489
Lokalizacja: Lublin/Piaski
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Thundercat
Tutaj każdy Ci powie, że thundercat jest lepszy, albo fazii :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-02-17 15:56:09 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2008-06-23 09:36:20
Posty: 231
Lokalizacja: Legnica
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: RSV 1000 R
Kotek jest po prostu ładniejszy... w ogóle konstruktorzy TCata w kwestii kanonów piękna wyprzedzili swoją epokę o ładnych parę lat..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-02-18 21:09:13 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2007-03-06 09:44:52
Posty: 1040
Lokalizacja: Warszawa
koleżka latał thunderace i to motor latał więcej na jednym kole i to cały sezon zrobił nim z 10 tyś i nie szarpał oleju w ogromnych ilościach ale zależy od egzemplarza nowy fajer też pije olej koty też niektóre na forum to o czym rozmowa....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-02-18 23:10:55 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2008-06-18 21:46:31
Posty: 777
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Kocur
Niedawno słyszałem od jednego mechanika który pracuje na serwisie Suzuki że jak powstał Thundercat bo był uznawany jako motocykl z górnej półki. Hehe nie wiem czy przypadkiem nie chciał mi się podlizać mówiąc to 8)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-02-18 23:15:20 
electronic supersonic

Dołączył(a): 2008-08-04 21:17:27
Posty: 1717
Lokalizacja: Koło Koła
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: Tiger 1050
no bo był pozniej zrobili r1 i r6 jako nastepce


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-02-22 19:13:33 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-02-06 22:07:49
Posty: 649
Lokalizacja: Tarnów
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha R1 RN12
"THUNDERCAT czy THUNDERACE" oczywiscie ze thundercat :P


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org