Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2015-02-18 01:00:52 
Niemowlak

Dołączył(a): 2015-01-20 09:32:31
Posty: 16
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: gpz 500
Witam.
Wiem, że to nie takie proste, ale wszystkie wasze spostrzeżenia będą bardzo cenne.
Ja osobiście dość mało widzę na tych zdjęciach :? ale też nie jestem tak "opatrzony" z thundercatem.
Z góry dziękuje za wszystkie uwagi :)


[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Prośba o ocenę kota
PostNapisane: 2015-02-18 01:00:52 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714

PostNapisane: 2015-02-18 10:06:37 
Ostatni sprawiedliwy

Dołączył(a): 2012-02-13 22:51:28
Posty: 974
Lokalizacja: WCI
Płeć: Mężczyzna
GG: 9490710
Telefon: ma ten kto powinien
Obecne moto: ZX636R 04
Nie wiem jak przebieg - ale po tarczach stawiam na 50-60+ , malowany praktycznie cały, może oprócz zbiornika - bo odcień ciemniejszy - może wina zdjęć, ale przedni błotnik malowany lub wymieniony.
Prawa owiewka - dociśnięte mocowanie owiewki - do prostowania, opony - nie oceniam.
Fajny scorpion, ogólnie niezły, poszukać rdzy na jakim jest etapie i mechanik niech silnik oceni.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-02-18 15:19:55 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2012-04-20 21:21:46
Posty: 386
Lokalizacja: Kamionna k. Węgrowa - WWE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Samsung Galaxy S4 :P
Obecne moto: Kocio
Zadupek nie ma naklejek w przetłoczeniu więc mogło się tam coś dziać no i nie widzę wyprowadzonej rurki odpowietrzającej po prawej stronie przy secie (są tylko dwie) a i z którym kominem sprzedają bo na pierwszych zdjęciach fajny komin a na ostatnich seryjny


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-02-18 21:23:18 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2012-02-23 16:33:37
Posty: 309
Lokalizacja: 3miasto / Kołobrzeg
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: VFR800Vtec i YZF600R
Wydaje mi się, że należy zadać tutaj sobie pytanie: jest po szlifie czy poważniejszym dzwonie?

Trzeba byłoby sprawdzić czy numery plastików do siebie pasują, jeżeli tak, to czy są klejone, jeżeli tak to w których miejscach. Gdyby plastiki okazały się ładne, ale skolekcjonowane z różnych Thundercatów, to może nawet sprawdzenie ramy (laserem ~200zł. Może by postawić sprawę jasno sprzedającemu, żeby zrobić test ramy na jego koszt, jak będzie ok to kupujesz motor + kasa za badanie i na flaszkę).


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-02-18 22:47:27 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2010-08-13 11:38:35
Posty: 963
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: GSXR 750 K5
No dobra, ale może by tak coś więcej nt tego kota? Cena, rocznik, oficjalny przebieg? W ogóle jakieś info? Tak możemy wizualnie ocenić, ale lepszy efekt będzie dopasowując to do ceny i rocznika :beer:


Ja widzę pewną sprzeczność: tarcze mówią że ma ze 40-50tys wg mnie przejechane, ale rama, wahacz i podnóżki kierowcy wyglądają bardzo świeżo. Owiewki są raczej malowane, pytanie w jakim stopniu bo po zdjęciach widzę ze 2 odcienie i trzeci na baku (+brak naklejki przy wlewie)... Wspomniane przez miąchala mocowanie prawej owiewki-ruszone. Opony chyba raczej słabe, ale kiepsko widać. Malowanie z 2001 jeśli dobrze pamiętam? Jeśli inny rocznik- już coś nie halo.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-02-18 23:12:39 
Niemowlak

Dołączył(a): 2015-01-20 09:32:31
Posty: 16
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: gpz 500
Moto jest na wyspach tak jak ja :-)
miąchal z tymi tarczami to trafne spostrzeżenie, ale na dwoje babka wróżyła. Motocykl ma śmieszny przebieg 11000 mil potwierdzony wszystkimi MOT'ami.
Przebieg jest realny na 99%. Jeśli chodzi o mnie to widzę dwie opcje.
1. Dzwon i wymiana przodu z tarczami, które są jakie są.
2. Zapieczone tłoczki.
Za opcją 2 przemawia przebieg i niezdany MOT przez.... zapieczone hamulce przednie.
Opcję nr 1 trzeba wyeliminować bądź potwierdzić przy oględzinach.
Jakie jest twoje zdanie na ten temat?
Zdjęcia nie są rewelacyjne i mało widać lewą stronę. Możesz mi powiedzieć w którym miejscu jest wciśnięta owiewka?
Jeśli chodzi o stan mechaniczny to powinienem sam podołać.
Skorpion spoko ale nie wiem czy jeszcze jest na moto :?
Siojek widzisz taka prosta sprawa z naklejkami, a nie zauważyłem :-) Rurki powinny być trzy? Co one odpowietrzają? Bak, aku i?
Nav Właśnie takie pytanie sobie zadaje ;-) Zerknę do tych plastików jak będę na miejscu.
wojtek_lbn rok 2001, przebieg już znasz. Interesuje mnie ocena i wszystkie uwagi na temat stanu technicznego pojazdu. Nie chcę, aby cena miała wpływ na waszą ocenę, a jak podam to na pewno będzie. Potem ją oczywiście podam, ale na razie niech zostanie jak jest :-)
Już wiesz czemu motocykl wygląda "świeżo"
Co do opon też mam takie wrażenie. Troszkę mnie niepokoi, że na tych zdjęciach nie można zobaczyć ważnych rzeczy :confused2:

Umówiłem się na sobotę na oględziny. Im lepiej się z wasza pomocą przygotuje tym łatwiej będzie na miejscu ;-)
Jestem zaskoczony ile wyłowiliście szczegółów z tych zdjęć :sniper: ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-02-18 23:22:50 
Niemowlak

Dołączył(a): 2014-04-22 02:02:57
Posty: 40
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YZF 600R 2001
Siojek napisał(a):
Zadupek nie ma naklejek w przetłoczeniu więc mogło się tam coś dziać

W tym malowaniu nie było naklejki na przetłoczeniu.
Tylna opona kwadratowa, do wymiany. Może to sugerować, że ktoś jeździł typowo turystycznie i nie katował motocykla, bo nie umiał lub nie chciał. No i ten dymek z komina. Może to tylko para wodna, a może nie...
Tak czy inaczej, wszystko zależy od ceny.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-02-19 00:41:35 
Ostatni sprawiedliwy

Dołączył(a): 2012-02-13 22:51:28
Posty: 974
Lokalizacja: WCI
Płeć: Mężczyzna
GG: 9490710
Telefon: ma ten kto powinien
Obecne moto: ZX636R 04
Łezka z prawej - nie pasuje w plastik - ugięte jest mocowanie - tam powinna być równa odległość łezki do brzegów otworu - wiem bo mam kota :)
Rama, wahacz - malowane na bank.
Czacha, zbiornik i błotnik przód, oraz plastiki zadupka pomalowane powtórnie, boczki natomiast są albo oryginalne -albo z innego moto - widać po fakturze lakieru - nie jest tak gładki jak na wcześniejszych elementach.
Na wyglądzie się nie jeździ - moje zdanie - ale skoro miało by to być moto w okazyjnej cenie - innych tu raczej nie oceniamy - to sporo ktoś włożył pracy i funtów żeby to poskładać do kupy.
Tarczami się nie sugeruj - kto Ci uwierzy że to oryginał? - jak zobaczę łby śrub od tarcz - dopiero mogę być pewien - że nie były odkręcane - tylko kto wie czy całego koła ktoś nie wymienił - jak nie całego przodu.
Za 2 tysie można czasem kota kupić bez kwitu na przekładkę i zrobić z niego lalę za 8k - nikt nie pozna różnicy, przebieg 29tyś i moto malinka.
Jeśli silnik jest ok - skrzynia i sprzęgło też - nie ma silikonu na silniku za dużo - to jazda próbna.
Jeśli moto jest ok, to co to kogo obchodzi czy miał lub nie miał wymieniane - ważny jest stan - nie lata i oryginalność. Takie moje zdanie.
Stawiam na okolice 6,5-7 tyś :mrgreen: więcej - bym się zastanowił, opony, owiewki - pytanie jaka historia się kryje za sprzętem...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-02-19 00:53:02 
Niemowlak

Dołączył(a): 2015-01-20 09:32:31
Posty: 16
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: gpz 500
Na razie o historii wiem tyle co poniżej. Zrobiłem też HPI check i jest wszystko ok.
A to co mam z MOT

Most Recent Vehicle Details and Test Summary applicable to this test number.

Registration mark:
Y362XJE
Make/Model:
YAMAHA / YZF600
Colour:
BLUE
VIN/Chassis No:
JYA4TV00000055184
Approximate date of first use:
21/06/2001
Type of fuel:
Petrol

Date of test:
11/09/2014
Certificate issued (Pass)

Odometer reading:
11,046 Miles
Test number:
537854954244
Test expiry date:
10/09/2015

Full Test History, starting with first recorded vehicle and test results


Registration mark:
Y362XJE
Make/Model:
YAMAHA / YZF600
Colour:
BLUE
VIN/Chassis No:
JYA4TV00000055184
Approximate date of first use:
21/06/2001
Type of fuel:
Petrol

Date of test:
23/06/2005
Certificate issued (Pass)

Odometer reading:
4,081 Miles
Test number:
264314775478
Test station name:
JOHN LEE OF HIGHAM
Test station number:
60332
Test station telephone number:
01933312827
Test class:
II
Test expiry date:
22/06/2006
No Advisory Notice issued


Date of test:
23/06/2006
Certificate issued (Pass)

Odometer reading:
4,222 Miles
Test number:
200414176155
Test station name:
JOHN LEE OF HIGHAM
Test station number:
60332
Test station telephone number:
01933312827
Test class:
II
Test expiry date:
22/06/2007
No Advisory Notice issued


Date of test:
09/06/2007
Certificate issue refused (Fail)

Odometer reading:
6,345 Miles
Test number:
704720867180
Test station name:
EMMETTS GARAGE LIMITED
Test station number:
65534
Test station telephone number:
01933353029
Test class:
II
Reason(s) for refusal to issue Certificate

Offside Front shock absorber seal failed and leaking oil (2.3.3)

No Advisory Notice issued


Change of details

Make/Model:
YAMAHA / YZF 600 R recorded at time of test on 09/06/2007

Date of test:
19/06/2007
Certificate issued (Pass)

Odometer reading:
6,372 Miles
Test number:
414210577128
Test station name:
EMMETTS GARAGE LIMITED
Test station number:
65534
Test station telephone number:
01933353029
Test class:
II
Test expiry date:
22/06/2008
No Advisory Notice issued


Date of test:
20/06/2008
Certificate issue refused (Fail)

Odometer reading:
8,408 Miles
Test number:
924882078114
Test station name:
HARBOROUGH AUTOS SCOOTER CENTRE
Test station number:
V101402
Test station telephone number:
01858 434076
Test class:
II
Reason(s) for refusal to issue Certificate

Rear Tyre tread depth is below minimum requirements of 1.0mm (4.1.3(ii)) **DANGEROUS**

Nearside Steering control has Insufficient clearance at full lock affecting the riders grasp of handlebars (2.1.2b)

No Advisory Notice issued


Date of test:
20/06/2008
Certificate issued (Pass)

Odometer reading:
8,409 Miles
Test number:
311932278125
Test station name:
HARBOROUGH AUTOS SCOOTER CENTRE
Test station number:
V101402
Test station telephone number:
01858 434076
Test class:
II
Test expiry date:
22/06/2009
No Advisory Notice issued


Date of test:
25/07/2009
Certificate issued (Pass)

Odometer reading:
8,736 Miles
Test number:
134996209203
Test station name:
GARDNER & WHITE
Test station number:
62139
Test station telephone number:
01908551387
Test class:
II
Test expiry date:
24/07/2010
No Advisory Notice issued


Change of details

Make/Model:
YAMAHA / YZF600 recorded at time of test on 25/07/2009

Date of test:
14/08/2010
Certificate issued (Pass)

Odometer reading:
8,919 Miles
Test number:
874106620293
Test station name:
GARDNER & WHITE
Test station number:
62139
Test station telephone number:
01908551387
Test class:
II
Test expiry date:
13/08/2011
No Advisory Notice issued


Date of test:
09/11/2011
Certificate issue refused (Fail)

Odometer reading:
9,055 Miles
Test number:
526493411382
Test station name:
COOPERB MOTORCYCLES LTD
Test station number:
V102944
Test station telephone number:
01933 665403
Test class:
II
Reason(s) for refusal to issue Certificate

Front Tyre tread depth is below minimum requirements of 1.0mm (4.1.3(ii))

Front Roller brake test indicates a binding brake (3.3.A1a)

No Advisory Notice issued


Date of test:
09/11/2011
Certificate issued (Pass)

Odometer reading:
9,055 Miles
Test number:
177553811367
Test station name:
COOPERB MOTORCYCLES LTD
Test station number:
V102944
Test station telephone number:
01933 665403
Test class:
II
Test expiry date:
08/11/2012
No Advisory Notice issued


Date of test:
08/01/2013
Certificate issued (Pass)

Odometer reading:
10,882 Miles
Test number:
369738903068
Test station name:
ARK MOTORS LIMITED
Test station number:
62305
Test station telephone number:
01509812269
Test class:
II
Test expiry date:
07/01/2014
No Advisory Notice issued


Date of test:
11/09/2014
Certificate issued (Pass)

Odometer reading:
11,046 Miles
Test number:
537854954244
Test station name:
D & M TEST CENTRE
Test station number:
V102599
Test station telephone number:
01924 223433
Test class:
II
Test expiry date:
10/09/2015
No Advisory Notice issued


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-02-19 01:47:32 
Niemowlak

Dołączył(a): 2015-01-20 09:32:31
Posty: 16
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: gpz 500
A co powiecie na nr 2. Ten sam kolor to zbieh okoliczności
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-02-19 21:55:50 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2010-11-13 16:55:41
Posty: 279
Lokalizacja: okolice Tarnowa
Płeć: Mężczyzna
GG: 4368010
Obecne moto: WR 426 SM MX
Ja się tam nie znam, ale czy na drugim zdjęciu w "dziurze" w owiewce nie brakuje jednej śruby w silniku? Chyba, że tam się crashe mocuje.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-02-19 23:12:04 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2010-08-13 11:38:35
Posty: 963
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: GSXR 750 K5
Brakuje śruby. Zamiast niej mogą być też crashe, widocznie zostały zdemontowane... Prawy tył malowany i niewłaściwa naklejka, zbiornik też niewykluczone że malowany- znowu brak naklejek przy wlewie. Przebieg raczej kręcony, jak zwykle. Mam wrażenie że stelaż czachy jest skrzywiony, patrząc na ostatnie zdjęcie... Na szybko i patrząc na niedużym ekranie netbooka- to tyle.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-02-21 10:28:48 
Niemowlak

Dołączył(a): 2015-01-20 09:32:31
Posty: 16
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: gpz 500
Dziękuje wszystkim za poświęcony czas.
Niestety z powodów osobistych zakup motocykla zostaje zawieszony :(
Może to być miesiąc, a może sezon. :?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org