Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2015-09-26 07:25:37 
Niemowlak

Dołączył(a): 2015-07-16 15:33:59
Posty: 10
Lokalizacja: Kraków
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YZF 600R
Witam.

Wrzucę linki do ogłoszeń:

http://olx.pl/oferta/yamaha-yzf-600-r-t ... 50228273af

http://olx.pl/oferta/yamaha-yzf-600r-th ... e587f73ca8

I tu moje pytanie do osób mających doświadczenie z kotami: raczej kierować swoją uwagę w stronę starszego rocznika , mając na uwadze wyposażenie i staranny opis , czyli zakładam że ktoś poświęcał moto uwagę , czy młodszy rocznik ze względu na jednak niemały wiek motocykla? Do starszego mam kawał drogi choć wygląda ciekawiej, młodszy kusi , choć jest taki .... zwyczajny.

Z góry dziękuję za informacje i pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-09-26 07:25:37 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2015-09-27 18:04:34 
Niemowlak

Dołączył(a): 2014-08-10 15:42:20
Posty: 26
Lokalizacja: Odolanów / Polska
Płeć: Mężczyzna
GG: 4091607
Telefon: 697205175
Obecne moto: Yamaha YZF-600R
Przede wszystkim stan techniczny powinien być priorytetem. Potem można patrzeć na zadrapania :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-09-28 04:51:00 
Niemowlak

Dołączył(a): 2015-07-16 15:33:59
Posty: 10
Lokalizacja: Kraków
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YZF 600R
Właśnie bardziej podoba mi się ten starszy z Rumii , wiem że z fotek nie da się powiedzieć że jest OK , ale wydaje mi się być w porządku , chyba że czyjeś wprawne oko wypatrzy braki i dowody burzliwej przeszłości, których jako laik ja nie dostrzegam . Chodzi mi tylko o ogólną opinię - jeżeli technicznie byłby OK co sam już muszę sprawdzić na miejscu , warto przejechać po niego spory kawał drogi czy odpuścić ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-09-28 10:49:35 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2012-11-17 12:48:12
Posty: 465
Lokalizacja: Warszawa/ WZW
Płeć: Mężczyzna
GG: 263688
Telefon: 792076895
Obecne moto: Tcat
ten z Rumii wygląda spoko, masz kilka dodatków (przewody w stalowym oplocie czy szyba które są jak najbardziej na plus)
Ten drugi ładny - ma tylko obcięty błotnik i akcesoryjne mocowanie tablicy oraz biały klosz lampy tylnej
Może więcej się dowiesz od właściciela podczas rozmowy telefonicznej?
Nigdzie przebiegów nie widzę, ciekawe w jakim stanie są tarcze hamulcowe?? Dodatkowo warto zapytać o łożyska wahacza czy ktoś tam kiedykolwiek zaglądał???
Wg mnie w przypadku motocykla istotniejszy jest stan techniczny niż wiek :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-09-28 21:12:43 
Niemowlak

Dołączył(a): 2015-07-16 15:33:59
Posty: 10
Lokalizacja: Kraków
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YZF 600R
Dzięki.

Właśnie chodzi mi o to żeby dopytać o takie szczegóły - mam otrzymać od sprzedającego dokładniejsze fotki , więc zobaczę co i jak. Co do przebiegów , w tym z Rumii i tak nic się nie dowiem ,bo po wymianie silnika mogę tylko polegać na słowie sprzedającego że wstawiony silnik powinien mieć taki i taki przebieg , ale on też mógł kupić od kogoś kto go zapewniał że silnik .... itd. Dlatego chcę go oglądnąć na dużych fotkach i sprawdzić papiery - zakładam że jeżeli ktoś ma pokrycie na regularny serwis motocykla , czyli jakoś dbał o niego , a nie jeździł dopóki motocykl zapalał.Optycznie nie znam Kota tak dobrze aby wyłapać jakieś drobne braki czy nieścisłości które dany model z tego rocznika powinien posiadać, z drugiej strony zdaję sobie sprawę że kiedy zobaczę motocykl na żywo ,gorąca krew sprawi że wszystkie wątpliwości mogę interpretować na jego korzyść, dlatego proszę o ew, zastrzeżenia , jeżeli takich nie będzie i motocykl jeszcze będzie dostępny (mam problem z czasem), zapewne będzie mój.

Dostałem dokładniejsze fotki:

https://drive.google.com/folderview?id= ... sp=sharing

Silnik zmieniony ze względu na uszkodzenie dekla po szlifie i padnięty 2-gi bieg.Tarcze wymienione w 2007 (papiery) , łożysko wahacza w 2011 wraz z napędem , klocki tył jeden sezon, przód 50% , do wymiany zimą opona przód , ale to nie problem.

A tu jeszcze gość wyskoczył trochę bliżej ,wiem że to niemęskie ale podoba mi się malowanie, może koś zna:

http://olx.pl/oferta/yamaha-yzf-600r-th ... 35ca6c0279


Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-09-29 11:13:16 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2012-11-17 12:48:12
Posty: 465
Lokalizacja: Warszawa/ WZW
Płeć: Mężczyzna
GG: 263688
Telefon: 792076895
Obecne moto: Tcat
przebieg to nie tylko zużycie silnika ;) owszem silnik jest najistotniejszy ale takie rzeczy jak łożyska (kół, wahacza), tuleje też się zużywają a to też sporo kosztuje...
Ten ostatni - malowany cały, nie wnikam dlaczego :) - zdjęcia takie, że mało co widać, jak wstawiam telefon na olx robię lepsze zdjęcia :)
jak na przebieg 47 tys km to za wcześnie na wymianę przednich tarcz hamulcowych - są nieoryginalne, podczas oględzin przyjrzałbym się dokładnie przodowi oraz łożysku główki ramy, możliwe że miał dzwona i przód był wymieniony??? (zwróciłbym tu szczególną uwagę i zapytał sprzedającego, ciekawe co powie)
Ciekawe w jakim stanie jest napęd? Najważniejsze to jak się prowadzi, czy jeździ prosto :)
a wracając do tego pierwszego to zdjęcia niby super dokładne a szczegółów istotnych jakoś mało, zdjęcia tarcz tak zrobione że mało co widać :) ciekawe ile mają grubości?
Stanu napędu też nie da się ocenić, widać że jest :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-09-29 16:40:34 
Niemowlak

Dołączył(a): 2015-07-16 15:33:59
Posty: 10
Lokalizacja: Kraków
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YZF 600R
Właśnie o to chodziło.Ja nigdy nie zauważyłbym nieoryginalnych tarcz.

Dzięki !!!!

Warszawę odpuszczam , dostanę więcej konkretnych fotek z Rumii i zaraz się nimi podzielę.

Przepraszam że tak męczę , ale gdyby to było bliżej , po prostu podjechałbym sam i najwyżej straciłbym trochę czasu , a tu kwestia że moto ogólnie mi sie podoba, tylko ta ilość dodatków ukierunkowanych na sport może świadczyć do tym że poprzedni właściciele dawali mu mocno w palnik , a odległość taka że jak pojadę i okaże się że paść , chyba wyjdę z siebie i stanę obok , żeby skopać się po d...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-09-30 09:35:07 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2012-11-17 12:48:12
Posty: 465
Lokalizacja: Warszawa/ WZW
Płeć: Mężczyzna
GG: 263688
Telefon: 792076895
Obecne moto: Tcat
to jak będziesz rozmawiał z gościem przed wyjazdem na oględziny powiedz, żę jeśli stan będzie inny od tego co deklaruje to zwróci Ci koszt dojazdu
Forum jest od tego aby pytać :)
Ten z Rumii też ma nieoryginalne tarcze z przodu - może z racji przebiegu kwalifikowały się do wymiany? Jak ma powyżej lub około 60 tys (moto nie silnik) to zapytaj o łożyska wahacza czy ktoś tam zaglądał ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-09-30 19:45:49 
Niemowlak

Dołączył(a): 2015-07-16 15:33:59
Posty: 10
Lokalizacja: Kraków
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YZF 600R
Dzięki.

Czy kupię czy nie , będę musiał wysłać czteropak do Warszawy , w podzięce za dobre rady :D

Ma mi wysłać jeszcze dokładne fotki tarcz , przyznaje że są nieoryginalne bo zmienione w 2007 r , ale zapewnia że bez rantu i mają wystarczającą grubość ( to te z pierszej serii fotek).Łożysko wahacza wymienione w 2011 r , przy okazji wymiany napędu , który ma być w połowie naciągu.Przebieg na 100% spory ,ale staram się patrzeć na stan ogólny jak to wygląda na tą chwilę , bo wiem że mógłbym kupić coś używanego przez starszego Włocha z przebiegiem 27 tys i żyć w błogiej nieświadomości że faktycznie to 77 tys. To nie jest tak że chcę kupić jak najtaniej super motocykl bo rozumiem że nic za darmo , ale jeżeli miałbym za te same pieniądze lub nawet nieco drożej mieć motocykl 100 % pewniejszy , to jasne co wybieram.Jakaś kasa do dołożenia po zakupie-rozumiem, jeżeli wcześniej będę na to przygotowany, czyli opona przód- nie problem , jakieś rysy na owiewce - się kiedyś zrobi , obym sam nie dołożył nowych.
Dodatkowo gość ma dziś ściągnąć owiewki i razem z fotkami tarcz i napędu podesłać fotki nagiego motocykla, z uwzględnieniem główki ramy, ograniczników skrętu itp.


Oto obiecane fotki ,tarcza tylna , napęd, rama,silnik, itp:

https://drive.google.com/folderview?id= ... sp=sharing

Jeszcze raz dzięki.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-09-30 20:57:54 
Niemowlak

Dołączył(a): 2013-08-03 21:02:34
Posty: 27
Lokalizacja: Dobrzyń nad Wisłą
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: yzf600r
Witam
Na moje oko to lewy zacisk od hamulca jest inny (mocowanie przewodu powinno być od góry, brak metalowego wężyka lub go nie widzę i środki tych niby gwiazdek powinny być srebrne tu są niebieskie) widać to na tych ostatnich zdjęciach chyba 3 zdjęcie od końca najprawdopodobniej jest to zacisk z R6. Niebieski powinien mieć cały czarny tłumik, jak masz niedaleko do niebieskiego to warto go zobaczyć, a wyposażenie/dodatki to nie wszystko zawsze możesz dokupić. Przyjrzałem się dokładnie i to na pewno jest zacisk z R6 tylko pytanie dlaczego ktoś włożył inny zacisk, rozumiem 2 ale tu jest jeden taki, a drugi inny.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-09-30 23:11:10 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2012-11-17 12:48:12
Posty: 465
Lokalizacja: Warszawa/ WZW
Płeć: Mężczyzna
GG: 263688
Telefon: 792076895
Obecne moto: Tcat
up - dokładnie, zacisk nie jest oryginalny, moto ma swoje lata może załatwił tłoczki przy wymianie i trzeba było zmienić?
Napęd faktycznie w połowie lub lekko za nawet, tarcze widać że są ok (grubość) i klocki dobrze wyglądają - o ten zacisk faktycznie możesz dopytać, sam ciekaw jestem czym to było spowodowane ;) Hamulce były te same w pierwszych R1 (na 100%) i r6 (tu na 100% pewien nie jestem) więc zapewne w sile hamowania różnicy nie ma ale zapytac tzreba czy były czyszczone/smarowane serwisowane ogólnie mówiąc.
Ja też kupiłem swojego Kota jako pierwszy mój sprzęt - celowałem w maszynę ogarniętą technicznie a z np plastikami w gorszym stanie bo zakładałem że paciaka mogę strzelić :D
Kupiłem maszynę od chłopaka z forum, kontakt mam z nim do tej pory :), serwisowany był u Wojtasa, nawet na ostatnim zlocie go poznał :D
Do ideału brakuje mi tylko nowego lakieru ale powoli się przymierzam do pomalowania go, technicznie jeszcze polata :)
Ten wydaję się całkiem całkiem, choć tamten niebieski też warto obejrzeć, do Buska masz sporo bliżej :)
Tylko w niebieskim obstawiam gorszy stan techniczny niż w tym z Rumii ale bez oględzin to zgadywanie.
czteropak to na zlocie wypijemy jak kupisz Kociaka :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-10-01 04:54:47 
Niemowlak

Dołączył(a): 2015-07-16 15:33:59
Posty: 10
Lokalizacja: Kraków
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YZF 600R
Ok , doprecyzuję telefonicznie wszystkie szczegóły , ale zanim się tam wybiorę , oglądnę jeszcze tego w Busku .aby mieć porównanie.
Jeżeli nie powinno być niebieskiego w zaciskach, to ma je obydwa zmienione, bo faktycznie fotka trzecia od końca i chyba szósta od początku w drugiej serii fotek to zaciski lewej i prawej tarczy i obydwa mają niebieskie "gwiazdki"

Dzięki i pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-10-01 07:47:17 
Niemowlak

Dołączył(a): 2013-08-03 21:02:34
Posty: 27
Lokalizacja: Dobrzyń nad Wisłą
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: yzf600r
inny jest tylko lewy ( gwiazdka w środku powinna być srebrna na zewnątrz niebieska, mocowanie przewodu powinno być od góry, brak metalowego wężyka) nie chodzi o kolor tylko ten zacisk jest całkiem inny niż powinien być, moim zdaniem takie rzeczy jak zaciski hamulcowe powinny być zawsze takie same


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-10-01 21:46:41 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2010-08-13 11:38:35
Posty: 963
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: GSXR 750 K5
Jeśli chodzi o zaciski, to generalnie (wbrew pozorom) są takie same. I inne zarazem :mrgreen: Na pewno niezbyt profesjonalnym podejściem jest wymiana jednego zacisku- ja osobiście w swoim kocie zmieniłem oba i to na takie od kota, a nie nowsze. Rurka wyrównująca ciśnienie po obu stronach zacisku w nowszej wersji jest "schowana" wewnątrz odlewu, stąd brak jej na wierzchu. Zaciski szły te same w t-catach, r6, r1 i kilku modelach później, jedyną różnicą jest właśnie ta rurka która w między czasie "zniknęła".
Co do przebiegu- mój kot poszedł z przebiegiem 76tys km z tego co pamiętam, dwa miesiące temu. Nowy właściciel trochę obawiał się przebiegu i wieku, ale przynajmniej z czystym sumieniem sprzedałem motocykl z nie kręconym licznikiem. Podejrzewam że jakieś 90% takich motocykli na naszym rynku ma 50tys+ (w końcu są w wieku co najmniej 8 lat), tylko liczniki poskręcane. Inna sprawa że w tym modelu ważne jest tak naprawdę na ile był zadbany, bo to warunkuje koszty użytkowania... Zadbany silnik zrobi i 200tys pewnie.
Tego kota z rumii śledziłem już jakiś czas na bikepics.com- ale nie widziałem tam żadnych gruzów i przesadnego katowania :D Wydawał się raczej dosyć zadbany. Poza zaciskiem i napędem blisko końca (na końcu zużywa się szybko) zapowiada się przyzwoicie, zresztą cena jest dosyć niska.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-10-03 18:34:07 
Niemowlak

Dołączył(a): 2015-07-16 15:33:59
Posty: 10
Lokalizacja: Kraków
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YZF 600R
Weryfikacja z rozmowy telefonicznej: przyznał że faktycznie miał problem z zaciskiem przednim i wstawił tylko jeden z nowszego modelu, stary zacisk gdzieś mu leży do oglądnięcia , ale fakt że powinny być zmienione obydwa.Przebieg zbliża się do 60K (35K mil -moto ściągnięte z UK) - ale w kilkunastoletnim motocyklu to mnie nie dziwi , bardziej wierzę w to niż w przebiegi rzędu 23K.Cena w przypadku zakupu została jeszcze obniżona trochę w stosunku do ogłoszenia , ale już niewiele bo gość w tym tyg. zainstalował nowy aku - poprzedni trzymał kilka dni.

Tak się chłopak zabawiał jeszcze na starym silniku:
https://www.bikepics.com/members/fizol/98yzf600/

Zobaczymy , nic nie przesądzam ,bo widziałem jeszcze forumowego wystawionego na olx:

http://olx.pl/oferta/yamaha-yzf600r-thu ... 35ca6c0279

I jeszcze tu się przyglądnę

Pozdrawiam


Ostatnio edytowano 2015-10-05 02:42:06 przez Kozodoj, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org