Forum Motocykli Yamaha
https://www.motocykl.org/

Co myslicie o tym kocie?? CUKIEREK??? :)
https://www.motocykl.org/viewtopic.php?f=4&t=3409
Strona 3 z 4

Autor:  gregorione [ 2009-11-06 19:28:05 ]
Tytuł: 

kot na stronie forum tez nie ma tej naklejki :lol:

zalatwilem miernik grubosci lakieru, jak na baku bedzie mniej niz 200um to bedzie znaczylo ze oryginał

Autor:  kiefo1 [ 2009-11-07 13:34:43 ]
Tytuł: 

Radekx napisał(a):
Ładny motocykl. Warto się przyjrzeć bliżej.

Witam Jeżeli chodzi o mojego kota to z pewnością nie był malowany ma tylko nie orginalny błotnik sprzodu ponieważ go niechcący połamałem i musiałem zakupić drugi tak jak widać na foto kocur jest troche porysowany
Pozdrawiam

Autor:  gregorione [ 2009-11-09 09:11:09 ]
Tytuł: 

No i stalo sie :D wszedlem w posiadanie Tcat'a o ktory Was tutaj pytalem :D

Stan wizualny byl lepszy niz na podeslanych mi fotach, stan techniczny rowniez bez zastrzezen . Na Wybor i utwierdzenie w decyzji o zakupie pomogl mi fakt iz koles mial miedzy innymi drugie takie moto z tego samego rocznika, identyczne malowanie tylko troche gorszy stan wizualny wiec moglem porownac oba motocykle pod wzgledem wygladu jak i zachowania sie na drodze (dwoma jezdzilem na zmiane) Na poczatku cos mi nie pasowalo bo moto jadac prosto troche wezykowalo, okazalo sie ze tylne kolo bylo nie osiowo, prawidlowe ustawienie pomoglo. Przy malych predkosciach (gdzies do ok 30 - 40 km/h) trzeba bylo uwazac przy manewrowaniu bo moto zachowywalo sie tak jak by chcialo zrobic "niespodzianke". Podobno to normalne w tym moto (mam nadzieje ze mnie utwierdzicie) i gdyby nie fakt ze drugi Tcat zachowywal sie podobnie mialbym problem bo moje poprzednie moto (kawa GPZ500S) przy kazdej predkosci zachowywalo sie tak samo wiec nie bylem na to przygotowany. W ogole nie potrafilem sie do niczego przyczepic (zdejmowalismy plastiki - zero uszkodzen oraz ingerencji) przez co targowanie bylo trudne (aczkolwiek) Miernik grubosci lakieru pomogl tylko dlatego ze bylo drugie moto i moglem porownac wartosci (oczywiscie bardzo zblizone) ktore byly rozne w roznych miejscach baku ale tak samo rozlozone w obu pojazdach. Rozne wartosci wynikaly prawdopodobnie z faktu iz zbiornik paliwa to jedna wielka krzywizna z przetloczeniami i naklejkami przez co pomiar byl utrudniony. Istotne bylo rowniez to ze sprzedawca nie byl cwaniakiem (takie sprawial wrazenie) co czesto mozna zaobserwowac i co skutecznie mnie zniecheca od zakupu. Poki co jestem mowiac delikatnie zadowolony z zakupu i mam wielka nadzeje ze tak zostanie. :D

Jeszcze raz wielkie dzieki za Wasze wszelkie opinie i spostrzeżenia

Autor:  chudy [ 2009-11-09 09:35:46 ]
Tytuł: 

Więc flaszke stawiasz :lol:
Szerokości Ci życze :!:

Autor:  gregorione [ 2009-11-09 09:57:22 ]
Tytuł: 

chudy napisał(a):
Więc flaszke stawiasz


naturalnie :)

Autor:  delta [ 2009-11-09 10:00:21 ]
Tytuł: 

congratulations Gregorianin!

Autor:  Nemmo [ 2009-11-09 10:02:40 ]
Tytuł: 

garty 8)

Autor:  Robgie [ 2009-11-09 10:47:25 ]
Tytuł: 

gregorione napisał(a):
Przy malych predkosciach (gdzies do ok 30 - 40 km/h) trzeba bylo uwazac przy manewrowaniu bo moto zachowywalo sie tak jak by chcialo zrobic "niespodzianke"


Nie wiem o czy mowisz.

Gratulacje z zakupu będziesz na pewno zadowolony.

Autor:  gregorione [ 2009-11-09 10:53:58 ]
Tytuł: 

skrecajac w lewo mialo sie wrazenie ze "cos" pcha kierownice w druga strone i odwrotnie i skrecajac w druga strone...po przekroczeniu 30 km/h moto samo kladlo sie w zakrety, oba motocykle zachochowywaly sie identycznie...

Autor:  delta [ 2009-11-09 11:24:13 ]
Tytuł: 

to chyba słabo kolega ma wyćwiczony przeciwskręt

Autor:  gregorione [ 2009-11-09 11:34:01 ]
Tytuł: 

heh, doskonale wiem co to przeciwskret i w poprzednim moto go swiadomie stosowalem, moje odczucia mogly byc spowodowane tym ze przesiadllem sie z czegos mniejszego, lzejszego, slabszego i na mniejszych oponach. No i stresa tez mialem nie malego bo wczesniej nie prowalilem motocykla o mocy 105KM (tylko z 60KM), z bardziej sportowa pozycja no i do tego na mokrej nawierzchni :? w kazdym razie od razu dalo sie wyczuc zdecydowanie wieksza przyczepnosc do asfaltu (w porownaniu do GPZy) w zasadzie motocykl kleił sie do drogi mimo ze bylo mokro

Autor:  RooSu [ 2009-11-09 11:59:30 ]
Tytuł: 

To dziwne zachowanie zwaliłbym na zużyta oponę z przodu lub zużyte łożysko główki ramy.

Autor:  gregorione [ 2009-11-09 12:00:57 ]
Tytuł: 

opony swieze...

lozysko glowki ramy mowisz?? jak to sprawdzic bez rozbierania??

Autor:  delta [ 2009-11-09 12:08:54 ]
Tytuł: 

Przód w górę, złapać za lagi i poruszać od siebie i do siebie

Autor:  Robgie [ 2009-11-09 12:13:38 ]
Tytuł: 

napompuj koło przednie. do wlasciwego cisnienia. Jezdzilem kiedys innymkotem i tez miał faktycznie baaaaardzo mocno to zjawisko az wlascicielowi dalem sie bryknac moim bo mi twierdzil ze kazdy tak ma no i zmienil zdanie

Strona 3 z 4 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/