Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2010-07-20 22:56:40 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2010-07-11 22:23:43
Posty: 253
Lokalizacja: Wawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 608296219
Obecne moto: GSXR 1000 k7
Yarek napisał(a):
No ja anglika nie polecam jeszcze z jednego powodu: światła :mrgreen:
Podczas jazdy angielskie światła wogóle nie przeszkadzają, dopiero na przeglądzie mogą być problemy.
W zeszłym tygodniu robiłem przegląd i dopiero za drugim razem przeszło.
Pierwszy typ tylko spojrzał i mówi, że nie ma szans. Drugi spytał się o światła dopiero jak spojrzał na tarcze bo licznik jest w milach.
Trzeba będzie coś przez ten rok wykombinować ;)
Co do stanu technicznego, mój motong rzeczywiście chyba stał w deszczu non stop, na szczęście chociaż silnik, skrzynia i rama w porządku. Resztę można zrobić - tylko szkoda czasu i pieniędzy :/



Mnie swiatla troche tez irytuja wiec dzis zamowilem bi-xenon. Teraz bedzie napewno ok!!!:) BTW mi kot przeszedl juz 2 przeglady w Polsce i bez przypalu. Nie jezdzij do nadgorliwych diagnostów bo Ci jeszcze miernik decybeli przystawia do tlumika i wtedy beda jaja:)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-07-20 22:56:40 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2010-07-20 23:23:10 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2009-01-22 19:06:38
Posty: 176
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Thundercat
MR POTATO napisał(a):
Yarek napisał(a):
No ja anglika nie polecam jeszcze z jednego powodu: światła :mrgreen:
Podczas jazdy angielskie światła wogóle nie przeszkadzają, dopiero na przeglądzie mogą być problemy.
W zeszłym tygodniu robiłem przegląd i dopiero za drugim razem przeszło.
Pierwszy typ tylko spojrzał i mówi, że nie ma szans. Drugi spytał się o światła dopiero jak spojrzał na tarcze bo licznik jest w milach.
Trzeba będzie coś przez ten rok wykombinować ;)
Co do stanu technicznego, mój motong rzeczywiście chyba stał w deszczu non stop, na szczęście chociaż silnik, skrzynia i rama w porządku. Resztę można zrobić - tylko szkoda czasu i pieniędzy :/



Mnie swiatla troche tez irytuja wiec dzis zamowilem bi-xenon. Teraz bedzie napewno ok!!!:) BTW mi kot przeszedl juz 2 przeglady w Polsce i bez przypalu. Nie jezdzij do nadgorliwych diagnostów bo Ci jeszcze miernik decybeli przystawia do tlumika i wtedy beda jaja:)


Osobiście pierwszy raz robiłem przegląd (kupiłem już z przeglądem) i szukałem stacji (na podstawie opinii w necie) gdzie nie robią problemów. Niestety źle trafiłem :lol:
O tłumik się nie martwię - mogą mierzyć, mam seryjny, cichutki wydech :D :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-07-20 23:34:12 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2010-07-11 22:23:43
Posty: 253
Lokalizacja: Wawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 608296219
Obecne moto: GSXR 1000 k7
Najlepsza i najbardziej sprawdzona metoda!!! Jedź gdzieś na wies zabita dechami robic przeglad, tam gdzie moto raz na miesiac przejezdza:)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-07-28 16:04:57 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2010-04-10 21:04:53
Posty: 66
Lokalizacja: Dolny Ślask
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: K8 1000
Też mam kota z Angli i jestem zadowolony co do jego stanu technicznego. Najprawdopodobniej anglicy mają dwie lewe ręce i nie ma u nich tzw "złotych rączek" co młotkiem dokonują niezbędnych czynności naprawczych :wink: Najgorszy jest anglik kupiony za grosze, który jest po strasznym dzwonie i emigrował do Polski do magika, który reanimował go w garażu . Następnie sprzedaje pod hasłem:"bezwypadkowy"


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-09-24 00:33:44 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2009-03-06 23:13:29
Posty: 340
Lokalizacja: Berlin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Suzuki GSX 1300R
No i jak się podpisuje, również mam anglika i wszystko jak należy. Dwójka była trochę skatowana, ja ją dobiłem. Mechanik mi powiedział, że dziwne, bo silnik jest w stanie igła, tylko ta skrzynia ostro dostawała.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org