Forum Motocykli Yamaha
https://www.motocykl.org/

Ocena
https://www.motocykl.org/viewtopic.php?f=4&t=5665
Strona 1 z 1

Autor:  Paździoch [ 2010-10-23 20:55:14 ]
Tytuł:  Ocena

http://allegro.pl/yamaha-thundercat-yzf-600r-2000r-i1279116495.html
Z zdjęć nie wiele wynika jak dla mnie, może ktoś go już oglądał?
mam do gościa 250km:/

Autor:  miąchal [ 2010-10-23 23:41:24 ]
Tytuł:  Re: Ocena

Jak dla mnie to za ładny za tą kasę... lakier po 10 latach raczej nie jest nieskazitelny :wink:
Warty obejrzenia - ale podeślij komuś z okolicy niech go obada - szkoda jechać 250 km żeby sobie popatrzeć...

Autor:  Podkopnik [ 2010-10-24 00:24:34 ]
Tytuł:  Re: Ocena

Jak kolega wyżej mam podobne odczucia poza tym widać że leżał na lewą strone bo bak jest pokiereszowany. Motocykl z tego rocznika w dobrym stanie kosztuje przynajmniej 1,5-2tys więcej. Jak dla mnie to kolejna z "okazji". Gdybym miał blisko na pewno obejrzałbym go ale 250 km to sporo.

Autor:  Paździoch [ 2010-10-24 02:23:29 ]
Tytuł:  Re: Ocena

Hmmm.. z tą jakością lakieru to chyba różnie bywa, moja GPZetka którą sprzedałem znajomemu a kupiłem od szwagra (znałem jej historię) nigdy nie była malowana a lakier się trzyma '95r więc 5lat starsza
http://picasaweb.google.com/117187106162449620627/Kawka?authkey=Gv1sRgCNS_1anmsdL5_AE#5531399291436491346

Autor:  Nemmo [ 2010-10-24 12:19:19 ]
Tytuł:  Re: Ocena

Jak ma po obu stronach wgniotki na zbiorniku to na bank nie jest oryginalny lkaier na owiewkach, zreszta na zadupku z tylu brakuje naklejki z napisem yamaha. A skoro gosc juz sciemnia w tym temacie to moze byc jeszcze gorzej

Autor:  GoGi [ 2010-10-28 10:32:20 ]
Tytuł:  Re: Ocena

Motor, z pierwszego postu w temacie - jest już sprzedany, stoi w moim garażu. Ma z prawej strony lekko odłamany błotnik. Leżał na prawej i lewej stronie. Upadając na prawą stronę delikatnie wgniótł się bak i delikatnie połamała owiewka (pękniecie jest małe ma może 3-4 cm, wiec nawet spawać nie warto). Z prawej kierunkowskazy nie tknięte. Na lewą stronę zaliczył ślizg, ale też niewielki, może przy prędkości 5-10 km/h. W związku z tym jest lekko nadłamany plastik pod rejestracją ale kierunkowskaz trzyma się solidnie. Porysowana jest też na kantach owiewka, ale to też kosmetyka. Minimalnie ukruszona owiewka przy kierunkowskazie i wklejone lusterko (nie reguluje się góra -dół ale ustawienie jest ok). Właściciel mówił że poprzedniemu właścicielowi (włoch - który prawdopodobnie czasem bawił się w wheelie) potrafił czasem wypadać 2gi bieg, jednak jemu nigdy się to nie zdarzyło. Mechanikowi (nie wiedział on o biegu), który naprawia motocykle od kilkunastu lat, 2gi bieg nie wypadł więc powinno być ok. Do tego są porysowane śruby przy łożysku główki ramy, więc albo była regulacja, albo wymienione łożysko, czego przyczyną mogło być było sami wiecie co :roll: . Stan techniczny motocykla jest dobry. Jednak napęd prawdopodobnie jest jeszcze oryginalny, 10cio letni :shock: . Warunkiem jego kupna było utargowanie się na nowy napęd. Pomimo tych niuansów kosmetycznych, wiedziałem co kupuje. Lakier wygląda na oryginalny, mechanik się nie zarzekał, ale prawdopodobnie jest fabryczny. Dzięki temu dokładnie można było ocenić stan rumaka i jego przygody z przeszłości. Do podjęcia decyzji przyczynił się silnik - osa. Chętnie wkręca się na obroty, a nawet przy najwyższych dym z tłumika nie jest ani biały, ani czarny :D. No i jedzie jak po sznurku. Nic nie ściąga. Kupiłem go od 1 właściciela w polsce, który miał go 2 lata.

w/w wady wizualne nie są widoczne (oprócz przedniego błotnika) z odległości 2 metrów.

Autor:  Paździoch [ 2010-10-28 20:31:48 ]
Tytuł:  Re: Ocena

Gratuluję zakupu!

Autor:  GoGi [ 2010-10-28 22:55:11 ]
Tytuł:  Re: Ocena

Dziękuje :D.

Co do tematu - 250 km trochę daleko, jak zauważyli wyżej koledzy. Sam szukałem motocykla dłuższą chwile. Kończyło się to tak, że po odpaleniu, rozgrzaniu i wkręceniu na obroty miałem wątpliwości czy to są spaliny z silnika czy może dym z bełchatowskiej elektrowni :roll: . Nie było nawet sensu jeździć na motocyklu. A jeżeli już jechać dalej to poprosić o bardzo dokładne zdjęcia newralgicznych miejsc które cierpią po upadku i ewentualnie spytać się czy wydechem można robić znaki dymne jak Indianie czy nie. (niech właściciel rozgrzeje silnik do włączenia się wentylatora na chłodnicy i pobawi się prawą manetką obserwując wydech - biały dym źle [bierze olej], czarny dym - może być, brak - super).

Owocnych poszukiwań ;)

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/