Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: kot do oceny
PostNapisane: 2012-02-20 18:42:47 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2011-09-19 01:34:42
Posty: 76
Lokalizacja: Poznań/Gniezno
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: kot
poproszę o burzę mózgów nt. poniżej maszyny

http://otomoto.pl/yamaha-thundercat-yzf-600r-zamiana-M3015885.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: kot do oceny
PostNapisane: 2012-02-20 18:42:47 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2012-02-20 20:29:04 
Wesoły Grzybiarz

Dołączył(a): 2012-02-13 22:51:28
Posty: 987
Lokalizacja: WCI
Płeć: Mężczyzna
Telefon: ma ten kto powinien
Obecne moto: ZX636R 04
Prawie jak mój :mrgreen: - bo ten ma malowany wahacz i owiewki. Wygląda solidnie - minimalne ranty na tarczach przód - czyli ponad 60-70tyś przebiegu. Trochę drogo jak za seryjnego kota bez dodatków i po malowaniu - targuj - i jak jest w dobrej kondycji - bierz.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-02-20 21:22:40 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2011-09-19 01:34:42
Posty: 76
Lokalizacja: Poznań/Gniezno
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: kot
no i właśnie tu jest pies pogrzebany, bo waham się między tym, którego pewnie uda się wyrwać za 8.5-9k oraz innym (nie jest aktualnie wystawiony) w trochę gorszym stanie wizualnym za 7k. tego drugiego badałem i jest po lekkim szlifie, ale większość przyjął na szczęście crashpad. plastiki nie są jednak idealne, ale i tak najważniejsze jest serducho, które przy -5 oC nie pracowało płynnie na postoju, a że na wiosce śnieg leżał to nawet nie miałem okazji się przejechać... Jak byłaby to tylko kwestia gaźników, to wziąłbym od ręki... No cóż, to wybiorę się na oględziny droższego i pomyślę wtedy.

ale ogólnie co polecacie? mieć 1.5k w kieszeni i trochę do roboty, czy lepiej wychuchanego i fundusze tylko na olej i filtry?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-02-20 22:21:27 
Wesoły Grzybiarz

Dołączył(a): 2012-02-13 22:51:28
Posty: 987
Lokalizacja: WCI
Płeć: Mężczyzna
Telefon: ma ten kto powinien
Obecne moto: ZX636R 04
Przy -5 żadne moto na gaźniku nie będzie pracowało jak trzeba.
Skoro masz moto po szlifie - to obowiązkowo trzeba sprawdzić czy prosto jeździ :shock: zresztą jak każde.
Super podejście - nie sprawdzona skrzynia, nie sprawdzony silnik, nie sprawdzona rama... a dokumenty chociaż porównywałeś z tym co stoi przed garażem? Trochę ogarnięcia - bo kupisz minę i będziesz żałował.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-02-20 22:36:59 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2011-09-19 01:34:42
Posty: 76
Lokalizacja: Poznań/Gniezno
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: kot
izzy izzy, ja pytam teoretycznie, czy mając dwie zbliżone oferty różniące się tylko kosmetyką owiewek warto wydawać 1.5k więcej.

nigdy w życiu nie kupię czegoś, czym nie przejechałem się :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-02-26 00:33:27 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2012-02-12 14:05:12
Posty: 3
Lokalizacja: Helmond (Holandia)
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha T-cat
Moto z fotek wygląda nieźle ale jak pisał kolega wyżej starałbym się utargować ile się da. Osobiście raczej kupił bym kota bez szlifu, ale jest to moja ocena. Nigdy nie wiadomo o co motorek obijał po glebie. Zastanawia mnie też dlaczego gość go sprzedaje po synchro i wymianach oleju aku itp. z opisu wynika że jest w stanie zamienić się nawet na jakiegoś bitego. Nic nie zastąpi krytycznego oka mechanika lub kolegi znającego się na temacie i który ostudziłby atmosferkę jak za mocno się napalimy na zakup.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org