Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2012-04-10 10:31:22 
electronic supersonic

Dołączył(a): 2008-08-04 21:17:27
Posty: 1704
Lokalizacja: Koło Koła
Płeć: Mężczyzna
GG: 1045321
Telefon: czarny
Obecne moto: ST1050
150 km to daleko?? Ja kota kupiłem 350 od domu i też od handlarza ale wyszło na to że to był bardzo dobry zakup.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-04-10 10:31:22 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2012-04-16 18:44:02 
A co sądzicie o tym egzemplarzu?

http://allegro.pl/yamaha-thundercat-f3- ... 46472.html


Góra
  
 
PostNapisane: 2012-04-17 09:05:43 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2011-07-21 12:56:07
Posty: 232
Lokalizacja: Rybnik
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YZF 600R
Lezal napewno na lewej stronie (patrz dekiel) dodatkowo nie ma crashpadow wiec jak lezal to ostro bok dostal po dupie no i ten lewy przedni migacz wyglada jak by zaraz mial odpasc ... cos mi sie wierzyc nie chce ze nie bylo nic z nimi robione.(trzeba by zajrzec) + brak tankpada to chyba mozna sadzic ze byl malowany.

Tyle na pierwszy rzut oka .... ktory to rok ? bo chyba nic nie pisze.

Aha no i fajha zmiany biegow.... cos jakas taka nie jak powinna byc - czarna ??? no lewa strona srednio.

Z drugiej strony jak by sie okazalo ze byl tylko odswiezony i ewentualnie z glowa pospawany bok itd to za ta kase to hm .... tylko czy ten przebieg to napewno 20tys mil ? :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-04-17 09:42:26 
Rok 1997. Jadę dziś obejrzeć. Sprzedawca utrzymuje, że plastiki od kompletu - myślę, że w Yamasze potwierdzą mi, czy to od tego samego co rama :-)


Góra
  
 
PostNapisane: 2012-04-17 12:43:02 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2011-07-21 12:56:07
Posty: 232
Lokalizacja: Rybnik
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YZF 600R
Wez kilka narzedzi i przynajmniej zdjemij wypelnienia prawe i lewe .... da sie zajrzec wtedy lepiej a jak by Ci sie chcialo i wiesz jak .... sciagac od razu ten lewy bok na ktorym lezal i zobaczysz czy byl spawany.

Jak bedziesz sprawdzal to po za obsluchaniem moto podczas pracy ... sprawdz sobie sprzeglo .... w ktorym momencie lapie itd ... dodatkowo jak sie rozgrzeje to silnik jak jest dobrze wyregulowany to powinien pozwolic ci ruszyc na samym sprzegle i bez problemu pozwolic Ci sie toczyc na dwojce bez gazu.

Sprawdz sobie dokladnie glowke ramy oraz ograniczniki czy nie bylo tam zadnego ciosu.

Silnik powinien wchodzic jak i schodzic z obrotow poprawnie czyli szybko. Na ssaniu moto powinien miec w okolicy 3-3.5tys obrotow na jalowym 1200-1300.

Sprawdz od razu sobie opony oraz naped bo to dodatkowe koszta.

Sprawdz (to dosc wazne) cisnienie w oponach.... ma byc tak jak mowi serwisowka... usredniajac do testow dobrze by bylo miec w oponach: przod 2.2-2.3 tyl 2.4-2.5 i pozniej dopiero ponizsze testy w innym przypadku moto bedzie sie zachowywac bardzo "dziwnie" - bedzie sciagac itd. i jazda bedzie niebezpieczne - a wiem ze przy ogledzinach itd malo kto pamieta sprawdzic sobie cisnienie w kolach.

Przede wszystkim na moto jedynka dwojka trojka 50-60km/h i (mam nadzieje ze to nie bedzie twoja pierwsza jazda:P) puszczasz kierownice i patrzysz co moto robi.... powinien jechac prosto bez problemow nawet przy 40km/h.
No i jeden z najwazniejszych testow :P - tylko z glowa ..... jedynka depa przy 8-9tys zapinasz zdecydowanie ( nie mocno ale zdecydowanie i stanowczo) dwojke.... jak zrobisz to poprawnie i wypadnie ci dwojka to podziekuj i na piwko - jak nie jezdziles na takim moto to do ostatniego testu lepiej popros kogos kto ma doswiadczenie bo przy tych obrotach i mocy mozesz spasc z moto - cat pojedzie a ty bedziesz zbierac sie z asfaltu :D


Powodzenia :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-04-18 00:42:12 
Dziękuję za tak obszerną instrukcję testową. Jestem raczej początkujący, więc z wielu rad skorzystać nie mogłem, ale powierzyłem sprawę specjalistom z Yamaha Lublin.

Cóż, już wiem, że tego motocykla nie kupię. Według mechaników jego stan nie jest tragiczny, ale wiele ma rzeczy do poprawek i wygląda na dosyć zaniedbany, niestety. Dla chętnych, którzy trafią na ten wątek i będą poszukiwali szczegółowych informacji, będę mógł udostępnić szczegółowy raport z przeglądu - skoro już opłacony, to może niech się komuś przyda :-)


Góra
  
 
PostNapisane: 2012-04-18 07:40:49 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2010-01-18 18:20:01
Posty: 81
Lokalizacja: Tuchola
Płeć: Mężczyzna
GG: 3449931
Obecne moto: Yamaha Fazer 600
No to dawaj tu co w nim za kwiatki siedzą,sam jestem ciekawy :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-04-21 00:16:11 
No to zamieszczam raport z oględzin, w pierwszej sekcji informacje z serwisu.

- Nieoryginalny lakier owiewki przedniej i bocznych, pierwotnie dół motocykla w kolorze żółtym
- Luz na kulach regulacyjnych lusterek
- Korozja na elementach ramy, mocno skorodowany układ wydechowy, elementy metalowe układu hamulcowego
- Brak śruby mocowania i krzywy stelaż czachy, śruba mocowania lewej kierownicy nieoryginalna, nieoryginalne śruby mocujące stacyjkę, kilka nieoryginalnych śrub przy owiewkach
- Nieoryginalny kluczyk
- Wyłamane uchwyty przy owiewkach bocznych
- Kontrola łożysk główki ramy - lekki luz
- Kontrola elementów zawieszenia (amortyzatory, łożyska) - lekki luz na wahaczu
- Kontrola łożysk kół - ok., brak uszczelniaczy łożysk w tylnym kole
- Zaciski hamulca przód trzymają ( po jeździe trochę mniej), przednie tarcze zbyt mocno zużyte jak na ten przebieg
- Stan klocków, poziom płynu hamulcowego - ok. ( klocki trochę skorodowane)
- Kontrola zestawu napędowego - korozja łańcucha
- Felga przód zarysowana na rancie
- Brak nakrętki kontrującej przy mocowaniu blokady zacisku hamulca tył
- Kontrola działania świateł i przełączników - nie działa kierunkowskaz lewy tył, stop ham tył
- Poziom płynu chłodniczego - ok.
- Poziom oleju w silniku - ok
- Brak zaślepki przy pokrywie koła łańcuchowego przód
- Uszkodzone poszycie siedzenia
- Kontrola sprzęgła - ok., lekko kosz hałasuje
- Rozruch silnika, jazda testowa - ok.

Ode mnie
- prawe lusterko oklejone taśmą izolacyjną, żeby trzymało fason
- lewy przedni kierunkowskaz oklejony taśmą izolacyjną by trzymał fason

Po samodzielnych oględzinach udałem się do Yamahy w celu znalezienia może jakiegoś ukrytego skarbu w tym motorze, skoro taki kawał drogi jechałem. Nie ocenili go jako wrak (podobno w porównaniu z innymi anglikami jest całkiem niezły), ale zaniedbany i wymagający inwestycji, by był bezpieczny i zapewniał komfortową jazdę.

Wycena doprowadzenia do stanu używalności i przygotowania do sezonu oscyluje w granicach 2kpln, bazując na zamiennikach (i z założeniem, że wydechu po prostu nie dotykamy).


Góra
  
 
PostNapisane: 2012-04-21 00:48:57 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2011-05-11 23:56:13
Posty: 85
Lokalizacja: DWL
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Blue Cat X]
No to teraz wiesz chłopie, że nie warto oszczen oszczem oszczen oszczędzać na moto, zbierz z 2k więcej siana i kup dobrze zachowane moto - tak to już jest, że:

po pierwsze chytry 2 razy traci
po drugie chytry 2 razy traci
po trzecie - już wiesz

Pozdro z zDolnego Śląska


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-04-21 07:51:32 
Zgadza się.. dziś jadę po moto za prawie 8k:-) Jak w serwisie potwierdzą to, co widać już na 1-szy rzut oka no... to przeniosę się na forum Horneta :-)


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org