Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2015-09-14 21:05:19 
Niemowlak

Dołączył(a): 2015-02-28 00:50:11
Posty: 30
Lokalizacja: Opolskie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2 i WR250R
blue7 całkowicie się z Tobą zgadzam!
Moje dwa kółka to ciągle wydatki, tym bardziej że niedługo będe miał znowu wydatek jak będzie trzeba fazerke z naprawy odebrać po zderzeniu z sarna...
Szkoda też że moja partnerka nie podziela mojej pasji :?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-09-14 21:05:19 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2015-09-14 21:30:06 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2013-12-07 11:23:36
Posty: 365
Lokalizacja: WWY
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Z1000SX
Może się przyda co do rozmiaru, jak wybierałem dla swojej żony to kiedyś ukradkiem znalazłem jakiś jej pierścionek i sprawdziłem na ile włazi na jeden mój paluch. :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-09-14 23:54:06 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2012-02-23 16:33:37
Posty: 375
Lokalizacja: 3miasto / Kołobrzeg
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: VFR 800 Vtec
Mi właśnie przyszło zmierzyć się z problemem pierścionka :) Moja druga połówka śpi obok, może jakoś przez sen uda się jej pomierzyć palec? Gusta jej to mniej więcej znam co do błyskotki, ale tak jak koledzy wcześniej zaznaczyli: miejsce i forma są bardzo istotne! Równie bardzo co pierścionek. Przestrzegam takich pomysłów jak mój kumpel: przed TV w salonie. Chociaż nawet i jemu powiedziała TAK, więc po co ja się stresuję i wymyślam :lol:
Za 5 miesięcy zdam relacje haha


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-09-15 07:57:08 
forumowa amazonka

Dołączył(a): 2015-06-02 19:31:51
Posty: 92
Lokalizacja: Podbeskidzie
Płeć: Kobieta
Obecne moto: Fz6N
blue7 trafiłeś w sendo. Ludzka zazdrość i szykanerstwo nie zna granic. Się ostatnio dowiedziałam, że jestem głupia i snobem bo mam psa z papierami a nie ze schroniska... [te ostatnie są równie fajne].
A jak chwal... nie sorki, dajemy zdjęcia maszyn na forum i opisujemy co my nie zmieniliśmy/dodaliśmy/kupiliśmy to nie czyste chwalenie się, że ma się kasę na taką zabawę? Tutaj nie trzeba zawsze podawać kwoty, bo większość zapewne zna widełki.

Chociaż jak kto mi by powiedział, że jest lepszy bo ma cacko droższe to już inna sprawa :]

Po prawdzie ważne jest wszystko jak i nic. No... prawie nic. Bo najważniejsze, że szczere i prawdziwe :]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-09-15 08:55:50 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 2044
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
GG: 2794713
Telefon: my0 k1z 10m
Obecne moto: Yamasaki 1100 fz6er5
Nav napisał(a):
Mi właśnie przyszło zmierzyć się z problemem pierścionka Moja druga połówka śpi obok, może jakoś przez sen uda się jej pomierzyć palec?

lepiej znajdź jakiś jej pierścień i go pomierz. w co najmniej 2 płaszczyznach. jak swojej pięknej kupowałem perścień (na urodzinki, nie planuję się oświadczać) to suwmiarka, jej ulubiony pierścionek i dawaj.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-09-15 09:39:00 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2013-02-04 15:11:08
Posty: 438
Lokalizacja: Łódź
Płeć: Mężczyzna
GG: 9684461
Obecne moto: FZS600
Jak ja kupowałem to rozmiar był mega problemem. Poszedłem do jubilera , bo pamiętałem na który palec pasuje jej pierścionek i okazało się, że na jeden mały palec mogę zapakować 5 rozmiarów (rozmiar są co 1mm na obwodzie).
W końcu podkradłem pierścionek pomierzyłem go suwmiarką (trzeba z dokładnością 0.1), ale że był lekko jajowaty to dodatkowo zacisnąłem małą trytytkę na palcu tak żeby wchodziła na palec do tego samego miejsca co pierścionek :P
Rozmiar dobrany idealnie :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-09-15 10:34:19 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2011-07-05 15:51:48
Posty: 521
Lokalizacja: Opole
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS600 01
Paramedic napisał(a):
michal.m
Omfg, kolego chyba źle mnie odebrales albo masz jakiś problem ze sobą :) napisałem tak bo domyślam się że nie każdy jest specjalistą w tej dziedzinie a i takie szczegóły dają pogląd na całokształt.

Paramedic napisał(a):
na biżuterii się nie znam więc chciałem poznać inne opinie bo póki go jeszcze nie odebrałem to mogę zrezygnować z zakupu i dostanę zaliczkę z powrotem gdyby się teraz okazało że każdy by mi napisał że wiesniacki :) :lol:

Koleś, który chce się oświadczać swojej kobiecie pyta się na forum motocyklowym czy wybrał ładny pierścionek zaręczynowy dla niej :lol: :lol: :lol:
I jakby zobaczył, że każdy by mu napisał, że wieśniacki to by zrezygnował z zakupu :lol: :lol:
O salę i zespół na wesele też się spytasz czy wybrałeś dobrze? A może jeszcze czy Grecja jest dobrą destynacją na podróż poślubną?
Totalna dziecinada :mrgreen:
blue7 napisał(a):
Jak Cie stac "chlopie" na taki zakup i takie powazne kroki to tylko sie cieszyc i gratulowac szczescia.
Dobrze, że napisałeś to w cudzysłowiu ;p

Skoro Paramedic tak podchodzi do tematu to chyba nie jest świadomy co czyni :lol: Więc się zastanów w co się pakujesz :>

Ps. rozmiar pierścionka najlepiej mierzyć na podstawie innego, który dziewczyna nosi a nie mierzyć jej palec.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-09-15 10:46:38 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 2044
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
GG: 2794713
Telefon: my0 k1z 10m
Obecne moto: Yamasaki 1100 fz6er5
michal.m napisał(a):
Skoro Paramedic tak podchodzi do tematu to chyba nie jest świadomy co czyni

czyż byś sugerował że chcesz zdjęcie i profil osobowości jego (miejmy nadzieję) narzeczonej? żeby mu pomóc wybrać?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-09-15 11:03:55 
Niemowlak

Dołączył(a): 2015-02-28 00:50:11
Posty: 30
Lokalizacja: Opolskie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2 i WR250R
michal.m
Idź do lekarza.
Dzial o wszystkim i o niczym, jestem anonimowy więc mogę pytać o co kolwiek chce, nawet o to czy wybrałem ładny pierścionek zareczynowy dla mojej drugiej połówki.
Wrzuć na luz bo ci żyłka pęknie :lol:

Tak o zespół i sale też zapytam żeby trafić na taki który nie będzie falszowal :lol: ale to nie tak prędko... cebulaczku nie szukaj dziury tam gdzie jej nie ma.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-09-15 22:37:06 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2013-11-06 09:54:15
Posty: 161
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha FZ6 Fazer S2
michal.m daj na luz. W każdym temacie musisz okoniem stawać i swe madrości wyłuszczać.

A swoją drogą spoko pierścień i niech się darzy!;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-09-16 11:31:17 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2011-07-05 15:51:48
Posty: 521
Lokalizacja: Opole
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS600 01
Widząc ten temat na forum to na serio myślałem, że to tak dla hecy założone, coś w stylu pytanie o "moto obrączki"

@Paramedic - czy ja Cię tutaj obrzucam epitetami? Ja tylko ośmieliłem się zwrócić Ci uwagę, że to średnie miejsce na pytanie się o takie rzeczy. Bo niby od kogo oczekiwałeś opinii czy pierścionek nie jest obciachowy - od facetów, którzy podobnie jak Ty średnio się znają na biżuterii?
Już lepiej byś zrobił jakbyś to napisał na jakimś forum ślubnym ;p
Paramedic napisał(a):
jestem anonimowy
Jesteś pewien? Pod dziadem nie bywasz na tej fazerce z avatara?:>
misiakw napisał(a):
czyż byś sugerował że chcesz zdjęcie i profil osobowości jego (miejmy nadzieję) narzeczonej? żeby mu pomóc wybrać?
Sugeruje, że:
Pytanie na forum motocyklowym (gdzie 95% ludzi to faceci) czy podoba się pierścionek zaręczynowy jest kompletnie nie na miejscu. I średnio pasuje na forum motocyklowe.
sebamilan napisał(a):
michal.m daj na luz. W każdym temacie musisz okoniem stawać i swe madrości wyłuszczać.
A nie pomyślałeś o tym, że mam prawo mieć odmienne zdanie i co więcej nie boję się go wyrażać publicznie?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-09-16 12:14:27 
Niemowlak

Dołączył(a): 2015-02-28 00:50:11
Posty: 30
Lokalizacja: Opolskie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2 i WR250R
michal.m nie mam już siły do ciebie koleś. Jesteś jakimś internetowym trolem? Jeżeli tak bardzo kłuję cie w oczy ten temat to go omijaj i nie czytaj skoro dla ciebie obciach równa się z zaczerpnieciem opinii na dany temat.
Dziękuję. Dobranoc.

Ps. Pod pradziadem nie bywam. A i opinia facetów jest dla mnie pomocna, znalazły się również przedstawicielki płci pięknej jak widać ;)
Pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-09-16 14:48:13 
Legenda forum

Dołączył(a): 2007-08-28 13:23:30
Posty: 4228
Obecne moto: jamaha pw 50
Paramedic nie karm trola i po sprawie :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-09-16 19:50:03 
Chop-luftmysza

Dołączył(a): 2012-09-20 09:21:17
Posty: 1317
Lokalizacja: Piaseczno
Płeć: Mężczyzna
Skype: toperzowy
Telefon: 609siedem46cztery51
Obecne moto: FZS 600
Paramedic

Sory stary ale ja bym nie przyjal, mi sie osobiscie slabo widzi ale to moje prywatne zdanie. Ale jakby cos poszlo nie tak to bedziesz mial z paliwo na przyszly sezon ma otarcie lez.
Tak czy owak, powodzonka.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-09-16 22:10:24 
Niemowlak

Dołączył(a): 2015-02-28 00:50:11
Posty: 30
Lokalizacja: Opolskie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2 i WR250R
Toperz napisał(a):
Paramedic

Sory stary ale ja bym nie przyjal, mi sie osobiscie slabo widzi ale to moje prywatne zdanie. Ale jakby cos poszlo nie tak to bedziesz mial z paliwo na przyszly sezon ma otarcie lez.
Tak czy owak, powodzonka.


Spoko :D jednak przewaga pozytywnych opinii jest większa ;)
Pierścionek odebrałem, myślę, że w tym miesiącu dokonam oświadczyn. Temat uważam za zakończony
Pozdrawiam ! :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org