Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 58 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2019-07-26 22:20:07 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2014-08-17 12:43:43
Posty: 927
Lokalizacja: Przemyśl
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Tracer 900 GT 2019
gedek7 był problem ale nie z blachą a ze spięciem całego stelaża na zamkach. Reklamowałem stelaz u sprzedawcy i wymienili mi na nowy który przypasował od razu. Rozumiem, że nie zgadza Ci się rozstaw śrub na tym adapterze? U mnie stelaż nie był symetryczny, jedno ramię było krótsze o około 2mm. Jutro mogę zdjęcia wrzucić bo teraz nie mam jak, to też ciekawa historia.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-07-26 22:20:07 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2019-07-27 09:18:22 
Niemowlak

Dołączył(a): 2016-04-03 10:04:04
Posty: 25
Lokalizacja: Tczew
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6S MTO9 TRACER
blue7 napisał(a):
gedek7 był problem ale nie z blachą a ze spięciem całego stelaża na zamkach. Reklamowałem stelaz u sprzedawcy i wymienili mi na nowy który przypasował od razu. Rozumiem, że nie zgadza Ci się rozstaw śrub na tym adapterze? U mnie stelaż nie był symetryczny, jedno ramię było krótsze o około 2mm. Jutro mogę zdjęcia wrzucić bo teraz nie mam jak, to też ciekawa historia.


U mnie wszystko jest ok. Tylko blacha przy setach muszę przykręcić tylko na jedną śrubę.Gdy przykręce na dwie nie mogę trafić w zamek i ni jak nie da się naciągnąć. Chyba przerobię trochę tą blachę, Dospawam i nawiercę otwór.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-07-27 10:34:17 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2014-08-17 12:43:43
Posty: 927
Lokalizacja: Przemyśl
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Tracer 900 GT 2019
gedek7 spróbuj poluzowac set pasażera może być nierówno dokrecony fabrycznie. Używaj przy tym dobrych kluczy bo śruby są dość miękkie z prawej strony i można je zjechać. Ja miałem tak że prawa strona była za krótka i regulacja na setach nic nie dała, inny stelaż przypasował. Przy stelażu za takie pieniądze nie na prawa żeby samemu przy tym rzeźbić, to powinno pasować.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-08-12 13:58:25 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2018-05-11 11:49:12
Posty: 82
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha FZS600
Siemanko,
W czwartek bylem na krotkiej jezdzie probnej Yamaszka Tracer 900 GT :) Troszke bylem zajety w weekend, zeby wejsc na forum i opisac wrazenia, takze postanowilem nadrobic dzisiaj.

Jazda byla bardzo krotka, bo niestety tylko pol godziny. Pierwsze wrazenia jak najbardziej pozytywne. Motocykl jest wysoki, ale przy 184cm wzrostu moglem stac calymi stopami na ziemi. Nie wiem w jakim ustawieniu byla kanapa, ale bylo wygodnie. Podoba mi sie taka pozycja bo siedzi sie wygodnie z prostymi plecami. Kierownica jest dosc szeroka, ale podobno jest wezsza niz w pierwszej wersji Tracera 900 (ten ktorym jezdzilem byl z roku 2019). Bak jest dosc szeroki w jego przedniej czesci, ale bardzo waski blizej jezdzca, co sprawia wrazenie, ze jedzie sie mniejszym motocyklem.

Silnik 3-cylindrowy chodzil rowno i bardzo fajnie sie zbieral, ale widac, ze lubi wyzsze obroty. Gdzies czytalem opinie, ze cos jest nie teges z manetka gazu, ale nie pamietam o co dokladnie chodzilo. Zauwazylem jedynie, ze ten luz na manetce gazu byl dosc duzy i trzeba bylo odkrecic wiecej, zeby w ogole wszedl na obroty. Gaz w Tracerze jest na lince, wiec mozna to wyregulowac i nie bedzie problemu.
Oprocz tego, dzwignia zmiany biegow byla ustawiona dosc wysoko, wiec trzeba bylo podniesc stope wyzej zeby wrzucic bieg do gory. Wiem, ze polozenie tej dzwigni tez mozna ustawic, wiec nie stanowi to zadnego problemu.

Moim zdaniem sa to drobiazgi, ktore mozna wyregulowac pod siebie, wiec nie byloby to cos przez co zmienilbym zdanie w zwiazku z kupnem tego motocykla. Zapewne kierowcy przy innym wzroscie niz ja, takie polozenie dzwigni biegow mogloby pasowac, wiec jest to kwestia regulacji albo przyzwyczajenia.

Mialem okazje chwile pobawic sie trzema mapami zaplonu. Glownie jezdzilem na ustawieniu standardowym i bylo fajnie. Ustawienie A sprawia, ze sprzet staje sie bardziej agresywny i nawet na 2 biegu chetnie unosil przod :) Podczas mojej przejazdzki, jezdzilem glownie po miescie, wiec dosc przyjemnie jezdzilo sie na ustawieniu B. Zauwazylem tez, ze motocykl po zgaszeniu i ponownym uruchomieniu pamietal, na jakim trybie byl zgaszony. Fajne i przemyslane rozwiazanie.

Przez chwile, pobawilem sie tempomaterm i jest to super gadzet. Na dluzsze trasy autostrada idealny. Podobalo mi sie to, ze mozna bylo wylaczyc tempomat zakrecajac manetke do konca.

Bardzo fajnie wygladal tez licznik TFT, ale na pierwszy rzut oka wydawal sie dosc maly. Wszystkie informacje byly czytelne, wiec nie przeszkadzalo mi to az tak bardzo.

Troche klopotu sprawiala mi obsluga przyciskow przy lewej manetce. Yamaha upchala tam duzo przyciskow, ktore sa jednak duze i wyrazne, wiec to tylko kwestia czasu i obsluga pewnie bylaby latwiejsza. Musialem jedynie na dluzej oderwac wzrok od drogi, ze znalezc przyciski. Malutkie pokretlo MODE z prawej strony nie bylem w stanie obsluzyc kciukiem bez puszczania gazu. Moim zdaniem jest ono po prostu zbyt daleko.

Czytalem tez, ze standardowa szyba jest zbyt mala i niebardzo chroni jezdzca przy wyzszych predkosciach. Jezdzilem po miescie z podniesiona do gory i wszystko bylo okej. Producenci oferuja tyle zamiennikow, ze kazdy znajdzie cos odpowiedniego dla siebie.

Ogolnie moje pierwsze spotkanie z Tracerem 900GT bylo krotkie, ale bardzo pozytywne. Motocykl jest wygodny, bardzo dobrze wyposazony, dynamiczny, a za razem potrafi byc oszczedny. Po skonczonej jezdzie Tracerem, gdy wsiadlem na mojego FZS600, mialem wrazenie jakbym jechal scigaczem. Nogi byly bardziej podkurczone, kierownica wezsza :)

Teraz pora zaczac odkladac pieniazki i rozgladac sie za Tracerkiem :) Ponizej kilka zdjec sprzetu, na ktorym jezdzilem.


Załączniki:
7ad62200-5332-41cb-b61a-654f9a346276.jpg [430.06 KiB]
Pobrane 70 razy
c92abb2e-b9bf-4e0b-8704-a885834b8348.jpg [461.51 KiB]
Pobrane 70 razy
641341c4-7682-4dbb-859e-08ae86c0738b.jpg [438.82 KiB]
Pobrane 70 razy
2f82d256-be2e-470a-bdda-683ef8bf8664.jpg [143.36 KiB]
Pobrane 69 razy
62b63fbb-217f-44df-96d7-13b674603617.jpg [279.02 KiB]
Pobrane 69 razy
e8441f95-4013-4002-83ec-0631eab6a823.jpg [166.42 KiB]
Pobrane 70 razy


Ostatnio edytowano 2019-08-12 16:44:53 przez nimportequi3011, łącznie edytowano 1 raz
Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-08-12 15:46:42 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 381
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6S 2006 ABS
nimportequi3011 napisał(a):
Malutkie pokretlo MODE z prawej strony nie bylem w stanie obsluzyc kciukiem bez puszczania gazu. Moim zdaniem jest ono po prostu zbyt daleko


Czy tam nie jest czasem tak ze do zmiany trybu mapy silnika trzeba odpuścić calkowicie gaz? Byc moze jest to wlasnie celowe zeby zdjac reke z rolgazu. Wyobraz sobie ze zmieniasz z B na A na częściowo otwartej przepustnicy i dla obecnej pozycji rolgazu nagle komputer uznaje ze dla nowej mapy wtrysku ta pozycja to jest pelne przyspieszenie... i np jestes na 2 biegu :) po sekundzie widzisz do gory nogami auto jadące za Tobą :)

Fajny test, podobne wrażenie sportowej pozycji po powrocie na swój bolid miałem po 2h spędzonych na nowym bmw F850GS. Marzyłem o tracerze 900 a teraz chodzi mi po głowie tenerka 1200 i tiger 800, ze względu właśnie na możliwości zjechania z asfaltu - co mnie bardzo kręci a tracer to sprzęt pomyślany głównie na asfalt.. ciekawe czy ten silnik CP3 doczeka się wersji tenere, tak jak CP2 z mt07... To byłby mocny konkurent Tigera800, F850GS i Duke'a790adv a pewnie cena byłaby konkurencyjna.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-08-12 16:40:21 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2018-05-11 11:49:12
Posty: 82
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha FZS600
Mape zaplonu zmienia sie przyciskiem z lewej strony kierownicy, tam gdzie w Fazerach jest tzw. ''blyskanie'' swiatlami (na zdjeciu przycisk nie jest widoczny). Poprawcie mnie jesli sie myle, ale zauwazylem, ze podczas jazdy przy zamknietej przepustnicy tez nie dalo rady zmienic mapy zaplonu. Udalo mi sie to jedynie podczas jazdy ze wcisnietym sprzeglem :)

Pokretlo MODE w Tracerze 900GT sluzy w tym przypadku do zmiany ustawien komputera pokladowego oraz wlaczania podgrzewania manetek. Na komputerze jest widoczne zuzycie paliwa, temperatura, zasieg, itp.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-08-12 17:57:34 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2012-08-05 08:39:48
Posty: 291
Lokalizacja: Kołobrzeg
Płeć: Mężczyzna
GG: 4001806
Skype: maciej_pk
Obecne moto: Yamaha Tracer 900 GT
Mapę zmienia się podczas postoju, podczas jazdy tego nie zrobisz.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-08-12 18:03:54 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2018-05-11 11:49:12
Posty: 82
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha FZS600
maciej_pk napisał(a):
Mapę zmienia się podczas postoju, podczas jazdy tego nie zrobisz.


Chyba, ze wcisniesz sprzeglo :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-08-12 18:07:47 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2013-12-07 11:23:36
Posty: 364
Lokalizacja: WWY
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Z1000SX
nimportequi3011 napisał(a):
Chyba, ze wcisniesz sprzeglo

bez sensu. Powinno się dać w trakcie jazdy na odpuszczonym rolgazie. Ja np u siebie na odpuszczonym rolgazie zmieniam i map i poziomy kontroli trakcji - bez zatrzymwania czy wysprzęglania.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-08-12 18:15:22 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2018-05-11 11:49:12
Posty: 82
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha FZS600
Cimaj napisał(a):
nimportequi3011 napisał(a):
Chyba, ze wcisniesz sprzeglo

bez sensu. Powinno się dać w trakcie jazdy na odpuszczonym rolgazie. Ja np u siebie na odpuszczonym rolgazie zmieniam i map i poziomy kontroli trakcji - bez zatrzymwania czy wysprzęglania.


Z tego co pamietam to jak jechalem Yamaha MT10 to mapy zaplonu mozna bylo wlasnie zmieniac podczas jazdy, na zamknietej przepustnicy, wiec dziwie sie, ze w Tracerze tego nie zrobili :?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-08-12 21:21:11 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2014-08-17 12:43:43
Posty: 927
Lokalizacja: Przemyśl
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Tracer 900 GT 2019
Witajcie Panowie, ja sobie jeżdżę a tutaj takie ciekawe dyskusje na temat są prowadzone.
Gwoli ścisłości mapy można zmieniać w trakcie jazdy tylko trzeba całkiem odpuścić gaz na ten moment, podobnie mapy kontroli trakcji da się zmieniać - aby wyłączyć trzeba przytrzymać przycisk bo tutaj nie działa to w petli. W ciągu ostatnich 2 dni prawie 700 km nawinalem, ale się cudownie jeździ. U mnie już czas niedługo na serwis drugi jechać bo 10K km się zbliża ;)
Odnośnie wrażeń nimportequi3011 to dobry deflektor pomaga załatwić temat jak brakuje długości szyby, niekoniecznie trzeba od razu stawiać żagiel ;)
Odnośnie obsługi manetki faktycznie wymagaja nieco przyzwyczajenia ale po jakimś czasie wszystko robi się naturalnie łatwo - po przesiadce z Fazera jest jednak pewna konsternacja co tutaj sie porobiło.
Zauważyłem że wskazania średniego zużycia paliwa są nieco bardziej optymistyczne niż rzeczywistość przy dystrybutorze, gdy mam 4.3-4.4 na komputerze to faktycznie wychodzi mi 4,6-4,7 /100 ale może to jest tylko średnia wyliczona podczas jazdy tylko nie wliczając postojów.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-08-14 13:31:00 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2018-05-11 11:49:12
Posty: 82
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha FZS600
blue7 napisał(a):
ja sobie jeżdżę a tutaj takie ciekawe dyskusje na temat są prowadzone...


To opowiedz jak tam sie zyje z Tracerkiem po dluzszym czasie. Cos fajnego/ciekawego/wkurzajacego zauwazyles?

LwG :moto:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-08-14 16:34:16 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2012-08-05 08:39:48
Posty: 291
Lokalizacja: Kołobrzeg
Płeć: Mężczyzna
GG: 4001806
Skype: maciej_pk
Obecne moto: Yamaha Tracer 900 GT
Blue7 czy podczas jazdy w mieście (niskie prędkości) w gorące dni, grzeje Cię w lewą łydkę. U mnie gdy jeżdżę w jeansach jest to dosyć uciążliwe.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 58 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org