Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 128 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2013-04-29 21:59:16 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2011-06-24 17:57:26
Posty: 1483
Lokalizacja: kujawsko - pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: BMW GS 1200
tak, MRA wypuszczało całe takowe szybki...dokupić wiadomo, że taniej....a i efekt pewnie będzie dobry :)
ja szybę kupiłem okazyjnie, bo w przeciwnym razie musiałbym trochę ciułać :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-04-29 21:59:16 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2013-05-29 23:32:46 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2013-01-02 22:55:25
Posty: 141
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: BANDIT SV1000 GSXR75
pewnie nie jest to dobre miejsce na takie pytania: Chciałbym zmienić przednie zawieszenie na USD z FZ1, ostatnio jeździłem Fz1 i ten przód super chodzi.
Albo może macie jakies propozycje jak ustawić zawieszenie które jest seryjne(przód i tył), w ogóle nie mam z tym doświadczenia...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-05-30 08:01:26 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2011-06-24 17:57:26
Posty: 1483
Lokalizacja: kujawsko - pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: BMW GS 1200
istniała by takowa możliwość, ale nie wiem czy akurat podejdzie z FZ 1 - bez większych przeróbek pewnie się nie obejdzie, mówię tu o półkach. Weź też pod uwagę R1 jako dawcę...no i troszkę informacji znajdziesz tez tutaj:

http://www.fz1-forum.com/forum/cmps_index.php

tylko po obcemu :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-06-04 21:20:59 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2013-01-02 22:55:25
Posty: 141
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: BANDIT SV1000 GSXR75
może ktoś ma większe doświadczenie w sprawie zawieszeń w kilofazerze.
Chodzi o to, że strasznie trzęsie mi kierownicą, coś źle pracuje zawieszenie.
Jeździłem ostatnio FZ1 i rewelacja, ładnie wybiera wszystkie nierówności, a dziś jeździłem GSX-R 750 i też lux, ładnie wybiera nierówności, a w moim trzęsie, czasem wpada w takie dziwne drgania. Porównywałem na tym samym kawałku drogi (akurat kostka brukowa).
Aż zacząłem myśleć nad wymianą przodu na USD.
a dodam tylko że na wiosnę robiłem lagi, nowe uszczelniacze olejowe + nowy olej 5W Motul (tak zaleca manual). Nic nie leci, wszystko ok.
Może zmiana oleju na 10W albo nawet 15W by pomogła?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-06-05 09:11:34 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2013-04-16 13:49:23
Posty: 54
Lokalizacja: Częstochowa, Piotrków Tryb.
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ1S
Co rozumiesz pod pojęciem "dziwne drgania"? Po Twoim opisie sytuacji stawiałbym na opony. Albo są źle wyważone, albo są źle zużyte. "Skostkowały" i teraz są drgania. Od tego bym zaczął
Tu masz artukuł jak regulować zawieszenie http://www.motocykl-online.pl/artykuly/Regulacja_zawieszenia
Jeżeli chcesz mieć to zrobione na wysokim poziomie to polecam Łukasza Wieczorka. Jego warsztat znajduje się koło sklepu o24.pl w Warszawie. On profesjonalnie zajmuje się tylko i wyłącznie regulacją zawieszeń. Nic innego nie robi, nawet nie zajmuje się naprawą zawieszeń w sensie prostowania czegokolwiek. Same pomiary, "ważenia", zapiski itp. jak u niego byłem trwały ze 40min. Potem wyjaśnił co i jak. Kolega który mi go polecił był zachwycony. Ja jak siadłem na Suzuki (mój poprzedni sprzęd) to jakbym siadł na zupełnie inny motocykl. Prowadził się o dużo lepiej , ale mega poprawiła się stabiloność na nierównościach. Faktem jest, że wsadzał jakiś kit do zawieszenia i proponował następnym razem zmienić sprężyny na akcesoryjne. Tu masz link to jego strony na facebooku:
https://www.facebook.com/pages/LTD-34/213028588768198


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-06-05 09:41:16 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2011-06-24 17:57:26
Posty: 1483
Lokalizacja: kujawsko - pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: BMW GS 1200
ponadto sprawdź jeszcze jak się zachowuje na równej drodze po puszczeniu kierownicy, czy też występują wspomniane drgania.

u mnie drgania występowały - źle zużyta opona, pofałdowana deczko była. Po wymianie na nową problem zanikł.

Olej na jakim jeździsz obecnie jest troszkę rzadki, z reguły leje się 10 W.

Zestawienie zawieszenia też mogłoby pomóc, jeśli odczuwasz dyskomfort.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-06-05 16:08:48 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2013-01-02 22:55:25
Posty: 141
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: BANDIT SV1000 GSXR75
oponę bym raczej wykluczył, patrząc na nią nie widać żadnych niepokojących rzeczy, a po drugie, jak droga jest równa to kierownica nie drży, ale jak się wjedzie na gorszą nawierzchnię to już się zaczyna trzęsawka :)

-- 2013-06-05 16:09:53 --

znalazłem olej który jest lany w oryginale, jakiś olej kayaba, ale litr kosztuje 120zł, i nie wiem, czy już nie lepiej zmienić na USD, bo za max 800zł da się to zrobić.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-06-05 17:11:54 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2013-04-16 13:49:23
Posty: 54
Lokalizacja: Częstochowa, Piotrków Tryb.
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ1S
Na oko nic nie zobaczysz. Jedyna prośba to opisz lepiej zjawisko "trzęsawki". Bo to co piszesz to można przypisać wszystkiemu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-06-05 21:01:20 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2013-01-02 22:55:25
Posty: 141
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: BANDIT SV1000 GSXR75
z tą trzęsawką to chodziło mi o to że przenoszą się drgania z drogi na kierownicę.
Dziś się trochę pobawiłem ustawieniami przedniego zawieszenia.
Dokręciłem na górze i na dole te śrubki od regulacji tłumienia na maxa, a później pomału luzowałem.
Na górze zszedłem na 11 klicków, a na dole 13 klicków, i już jest całkiem fajnie.
nie miałem już za bardzo czasu na więcej regulowania, ale chyba da się to fajnie ustawić.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-06-05 21:02:09 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2011-06-24 17:57:26
Posty: 1483
Lokalizacja: kujawsko - pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: BMW GS 1200
Licz się z tym, że zmiana na USD obniży Twoje zawieszenie...bynajmniej tak mi się wydaje patrząc na zdjęcia z ostatniego artykułu na forum, w którym to właśnie ukazane jest jak dokonać tej przeróbki :)
No a właściwości jezdne pewnie na plus, gdyż sądzę, iż zależy Tobie na sztywności :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-06-05 22:06:32 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2013-04-16 13:49:23
Posty: 54
Lokalizacja: Częstochowa, Piotrków Tryb.
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ1S
No to może miałeś za twardo i nie było tłumienia. A może masz za luźne łożysko główki ramy. Przyczyn może być dużo. Ja bym szukał na Twoim miejscu, albo jechał do kogoś kto jest kumaty w tych tematach i raczej powstrzymał się od zakupów na początek. A gdzie stacjonujesz ? Może niedaleko Piotrkowa mam tam naprawdę wartego polecenia mechanika. Szukałem takiego od 5 lat. Gość ma wiedzę i praktykę oraz nie żałuje na dobre narzędzia i książki do warsztatu. Najważniejsze, że nie dziaduje. Nie jak większość super polecanych mechaników którzy mając praktykę uważają, że mają wiedzę a uszczelniacze lag montują śrubokrętem bo szkoda im na odpowiednie narzędzia. Jakbyś miał nawet 200km przejechać to warto tak samo jak do Łukasza od zawieszenia o którym pisałem.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-06-06 10:14:48 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2013-01-02 22:55:25
Posty: 141
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: BANDIT SV1000 GSXR75
no ja mieszkam w Suwałkach.
Dziś jeszcze trochę pokombinuję z ustawieniami.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-06-06 14:06:40 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2013-04-16 13:49:23
Posty: 54
Lokalizacja: Częstochowa, Piotrków Tryb.
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ1S
No to faktycznie nie opłaca Ci się przylecieć. Szukaj jak znajdziesz to napisz co było. Ja mimo wszystko zaczął bym od sprawdzenia wyważenia ( to odpowie również czy przypadkiem felga nie jest krzywa), łożysko główki może jest za luźne i na każdej nierówności wprowadza kierownice w drgania. Elementy zawieszenia (półki, lagi) nawet jak są krzywe to nie powodują "trzęsawki" ponieważ sprężyna w lagach wszysko niweluje (oczywiści jest to stan "patologiczny"). Bardziej źle złożone zawieszenie albo wypracowane sprężyny (może nie równo zużyte, jedna strona tłumi, druga nie), zła regulacja. Nie wiem na ile to prawda ale kolega opowiadał, że dla utawrdzenia zawieszenia leje się nie tyle gęstszy olej co więcej oleju. Gęstszy leje się przy złużytych sprężynach lub gdy regulacja i konstrukacja zawieszenia na wiele nie pozwalają.
Jedna z lepszych prywatnych stron o technice jazdy i regulacjach. Poczytaj zanim zaczniesz regulować w ciemno:
http://www.sportjazda.pl/index.php/zawieszenie


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-10-26 16:22:19 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2013-01-02 22:55:25
Posty: 141
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: BANDIT SV1000 GSXR75
Witam.
Wrzucam kilka zdjęć z wakacji :)
Jak narazie moto rewelacja :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-11-28 21:56:45 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2013-01-02 22:55:25
Posty: 141
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: BANDIT SV1000 GSXR75
Ktoś może wie, jaki jest kod lakieru mojego modelu?
Muszę pomalować błotnik pod kolor motocykla.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 128 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org