Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 218 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 15  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2015-06-14 21:40:15 
Niemowlak

Dołączył(a): 2013-03-27 23:55:28
Posty: 43
Lokalizacja: Jarosław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2
I właśnie to zauważyłem, na nierównościach (nie chodzi mi o dziury) tak przyjemnie jakby płyną, a nie się bujał. Czyli mi się nie wydawało


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-06-14 21:40:15 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2015-06-14 21:50:22 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2014-08-17 12:43:43
Posty: 1156
Lokalizacja: Przemyśl
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Tracer 900 GT 2019
Dokladnie o to chodzi. Druga sprawa to to, ze nie swiecisz ludziom po oczach lampami az tak ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-06-15 14:43:35 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2014-08-17 12:43:43
Posty: 1156
Lokalizacja: Przemyśl
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Tracer 900 GT 2019
Dziś pomimo niesprzyjających warunków pogodowych wymieniłem z przodu klocki hamulcowe na nowe. Niby prosta operacja jednak nie do końca. Stare klocki jeszcze trochę mogłyby być ale z powodu zbliżającego się wyjazdu wolałem je wymienić żeby być pewnym hamulców, bo nie będą miały lekko ;)

[ img ]

Stare klocki miały blaszki, jednak przy jednym było jej brak więc nie zakładałem ich do nowych.

[ img ]

Ciężko mi było założyć te klocki na tarczę bo miałem za dużo płynu hamulcowego i musiałem go trochę spuścić. Trudno mi było ocenić kiedy będzie dość ale wydaje mi się, że jak klamka już luźniej pracuje to jest OK. Klocki się muszą też ułożyć, jak ktoś może mi doradzić w tej kwestii kiedy jest dobrze to proszę o radę.

[ img ]

Jak pojeżdżę trochę to powiem co sądzę o tych klockach. Narazie tylko klamka hamulca drgnie i już łapią. Koło kręci się swobodnie jednak nie jest jakoś super luźno jak w rowerze.

Dodatkowo zalałem dziś akumulator kwasem, właśnie się ładuje i też niebawem wyląduje na swoim miejscu. Stary też jeszcze mógłby być ale wymieniam żeby być pewnym bo ten najlepsze chwile ma już za sobą. Serwis to serwis, nie ma wyrzeczeń :)

[ img ]

W tym tygodniu pewnie jeszcze zrobię parę rzeczy to wrzucę aktualizację :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-06-15 19:24:14 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2015-03-27 22:44:10
Posty: 284
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fazer 04
Ile zapłaciłeś za klocki, jeśli to nie tajemnica?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-06-15 19:37:46 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2014-08-17 12:43:43
Posty: 1156
Lokalizacja: Przemyśl
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Tracer 900 GT 2019
enjoi 198zł w lokalnym sklepie w moim mieście za dwa dwa komplety. Trochę się targowałem ale robię u nich często zakupy więc zawsze kupuję taniej. Jeżeli zamierzasz zamawiać przez internet to polecam tutaj, mają za 105 zł jeden komplet, link: motofactory.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-06-16 09:53:48 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Blaszki trza było przełożyć z klocków.
Tłoczki nie pomyte :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-06-16 10:17:20 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2014-08-17 12:43:43
Posty: 1156
Lokalizacja: Przemyśl
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Tracer 900 GT 2019
Wojt@s byly myte miesiac temu i myslalem ze trzeba będzie to znow zrobić ale byly praktycznie troche zakurzone wiec je przetarlem i swieto. Na zdjeciu po prostu tego nie widac :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-06-22 20:34:52 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2014-08-17 12:43:43
Posty: 1156
Lokalizacja: Przemyśl
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Tracer 900 GT 2019
Tylna oponka dzis zeszla z obreczy, na jej miejsce wskoczyla nowa Pilot Road 4 GT :) myślałem ze będzie wygladac na waska ale nie rozni sie wiele szerokością od Pilot Power 3. Bieżnik to zupełnie inna sprawa ;)

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Zostalo mi jutro zalać swiezy olej, wlozyc nowy aku i w sobotę dzida na Chorwację :whistle:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-06-24 21:47:13 
Niemowlak

Dołączył(a): 2013-03-27 23:55:28
Posty: 43
Lokalizacja: Jarosław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2
Pięknie! Pamiętaj żeby pojeździć wcześniej na oponie (piszą że jakieś 100km) co by się jakaś warstwa na oponie starła.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-06-25 20:18:18 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2014-09-23 10:14:43
Posty: 74
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: yamaha fz1 fazer
Witam
Cytuj:
Standardowo zawieszenie jest ustawione na 3 stopniu twardości i przyjmuje się to za odpowiednie ustawienie do jazdy samemu. Ja uważam, że jak ktoś samodzielnie waży do 90 kg to jest to dobre ustawienie do komfortowej jazdy. Co jednak, gdy dosiada się plecaczek lub gdy zabieramy bagaż?
Wyczytałem na amerykańskim forum fajną zasadę, że skok o jeden stopień twardości kompensuje mniej więcej 50kg więcej udźwigu niż na ząbku poprzednim. Zacząłem stosować tą zasadę i powiem szczerze - sprawdza się jak do tej pory. Wygląda to tak:
"twardość" 3 - kierowca do 90 kg - ja ważę 78 kg i jeżdżę z centralnym kufrem, który waży powiedzmy 10 kg ze stelażami - więc traktuję to ustawienie jako odpowiednie do jazdy wyłącznie samemu.
"twardość" 4 - kierowca do 90 kg + pasażer ok 50-60 kg + kufer centralny średnio obciążony. Mój plecaczek waży 54 więc biorąc pod uwagę obciążenie jest to najczęstsze ustawienie u mnie bo najczęściej jeżdżę we dwoje bez kufrów bocznych i z centralnym prawie pustym.
"twardość" 5 - kierowca do 90 kg + pasażer ok 50-60 kg + kufer centralny + 2 kufry boczne średnio obciążone.
"twardość" 6 - kierowca do 90 kg + pasażer ok 50-60 kg + kufer centralny + 2 kufry boczne mocno obciążone.
"twardość" 7 - kierowca do 90 kg + pasażer ok 50-60 kg + kufer centralny + 2 kufry boczne + inne bagaże - maksymalne dopuszczalne obciążenie motocykla.


A ma ktoś takie doświadczenie jeżeli chodzi i FZ1 Fazer? bo powiem szczerze po założeniu centrala i podniesieniu tylu o jeden ząbek, dalej mi kierowcy migają, że niby na długich jadę. dodam, że jak byłem na przeglądzie i siedziałem na motocyklu, to światła były ustawione prawidłowo.
pozdrawiam

darek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-06-25 20:26:51 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2014-08-17 12:43:43
Posty: 1156
Lokalizacja: Przemyśl
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Tracer 900 GT 2019
darekfz1 myślę, że praca zawieszenia a ustawienie świateł to dwa osobne tematy.
Zawieszenie ustawiasz po to, aby moto prowadził się prawidłowo, powiedziałbym neutralnie w stosunku do masy załadunku i do tego dążysz ustawiając twardość żeby to skompensować.
Światła natomiast to kwestia kluczyka i korekcja wysokości ich ustawienia. Ja mam obniżone w stosunku do stanu bez pasażera i kufra, ponieważ przeważnie jeżdżę we dwójkę to przód zawsze idzie do góry.
Utwardzając zawieszenie moto dobrze się prowadzi, jednak jedynie połowicznie rozwiązuje to kwestię świateł. Dlatego należy dostroić je dodatkowo - szczególnie lewą, która oślepia najbardziej.
Wydaje mi się, że tak należy patrzeć na te dwie kwestie :)

Pozdrawiam :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-06-25 21:26:24 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2014-09-23 10:14:43
Posty: 74
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: yamaha fz1 fazer
Myślałem, że utwardzając tył jednocześnie go dociążając kuframi, moto pozostaje w, nazwijmy to, poziomie, czyli zachowuje neutralną geometrię - światło dalej świeci prawidłowo, ale jednak nie, człowiek się uczy całe życie -

wychodzi na to, że klucz do regulacji światła trzeba mieć w kieszeni i w razie konieczności wprowadzać korekty.
Dzięki za odpowiedź.
pozdrawiam

darek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-06-25 21:36:09 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2014-08-17 12:43:43
Posty: 1156
Lokalizacja: Przemyśl
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Tracer 900 GT 2019
darekfz1 zgadza się, klucz dobrze mieć w zanadrzu. Jest to chyba 10tka ;) Swoją drogą, gdy doszedłem do tego zagadnienia to zastanawiało mnie dlaczego nie pomyślano w motocyklach o jakiejś regulacji poziomowania świateł jak w samochodzie: załadujesz dużo na tył to jest pokrętło obniżania świateł w dół względem neutralnego "0".
Troszkę problem jest z tymi światłami, gdy da się w dół - żeby wrócić do ustawień neutralnych. Chyba, że nie wiem, liczyć ilość obrotów śruby czy jakoś tak. Ja to robię na wyczucie i już się nauczyłem, kierowcy mi nie mrugają a ja mam dobrą widoczność.

Powodzenia! :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-08-02 00:37:03 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2014-08-17 12:43:43
Posty: 1156
Lokalizacja: Przemyśl
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Tracer 900 GT 2019
Dziś polataliśmy z 2pvc po Bieszczadach aż miło 8) szczerze mówiąc nasze FZ6 w duecie prezentowały się jeszcze lepiej a i jazda była bardzo przyjemna bo utrzymanie wspólnego tempa nie było problemem. Może zamiast za dużo mówić po prostu wrzucę zdjęcia ;)

Taras widokowy w Lutowiskach

[ img ]

Bieszczady - z Połoniną Caryńską w tle

[ img ]

Przyroda blisko nas

[ img ]

Góry Słonne - taras widokowy

[ img ]

[ img ]

Fajnie było w końcu spotkać się, pojeździć, pogadać, zjeść coś dobrego i szczęśliwie wrócić do domu bogatym w pozytywną energię :) go gunners go!!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-08-02 21:49:16 
Niemowlak

Dołączył(a): 2013-03-27 23:55:28
Posty: 43
Lokalizacja: Jarosław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2
The Gunners dzisiaj zwycięzcy :)

Teraz proszę Pana zimą/wiosną liczę na obiecaną pomoc przy kupnie kufrów bo zdecydowałem się, szczególnie jak dziś znów przyszło mi oklejać folią boczki itp, mocować sakwy na jutrzejszy wyjazd. Także w nowym sezonie napewno będą kufry.

Może za tydzień (koniecznie sobota) powtórka w większym gronie :) pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 218 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 15  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org